immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

تحصیل داروسازی در انگلستان

تحصیل داروسازی در انگلستان

تحصیل داروسازی در انگلستان در سال ۲۰۱۸  یکی از بهترین انتخابهای شما جهت تحصیل در انگلستان میباشد ، هزینه های تحصیل داروسازی در انگلستان چه میزانی میباشد ، آیا جهت مهاجرت به انگلستان و تحصیل داروسازی در انگلستان باید شرایط خاصی داشت ، آیا شما تاکنون به تحصیل داروسازی در انگلستان اندیشیده اید؟ مقدمات ورود به تحصیل داروسازی در انگلستان را می دانید؟ آیا تحصیل در انگلیس و تحصیل دندانپزشکی در انگلیس قابل توصیه است؟ اخذ اقامت انگلیس ، ازطریق تحصیل در انگلیس ،امکان پذیر است؟ راههای مهاجرت به انگلستان را می شناسید؟ متقاضی تحصیل داروسازی در انگلستان اجازه کارهمزمان با تحصیل را دارد؟ آیا ویزای تحصیل داروسازی در انگلستان اجازه بردن همراه به دانشجو می دهد؟ موسسه حقوقی معتبر،جهت انجام مشاوره مهاجرت تحصیلی به انگلستان چه شرایط ویژگیهایی دارد؟ هزینه زندگی در انگلستان به همراه تحصیل داروسازی در انگلستان چه مقداراست؟ برای یافتن پاسخ سوالات خود در زمینهتحصیل در انگلستان ، راههای مهاجرت به انگلستان ، تحصیل داروسازی در انگلستان وهمچنین آشنایی با شرایط وکیل متخصص مهاجرت به انگلستان ، با وب سایت موسسه مشاوره ای MIE(همکار موسسه حقوقی ملک پور)، معتبرترین موسسه حقوقی کشور همراه باشید.
تحصیل داروسازی در انگلیس امروزه مورد استقبال بسیاری از دانشجویان بین المللی در سراسر دنیا قرار گرفته است.
این مقاله یک مرور کلی از وضعیت فعلی آموزش و پرورش داروسازی در انگلستان را فراهم می کند.

ورود به رشته داروسازی در انگلیس

دانش آموزان بین المللی می توانند برای تحصیل در رشته داروسازی در انگلیس اقدام نمایند. ورود دانش آموزان بین المللی به مدارس انگلیس جهت آماده سازی دانش آموزان برای ورود به رشته داروسازی ۳ حالت دارد.
۱-    دانش آموزان بالای ۱۲ سال قبل از دوره دبیرستان که تا اول دبیرستان را تمام کرده اند : در این صورت باید وارد دوره GCSE  شوند. این دوره برای دانش آموزان در این مقطع معادل دیپلم است و دروس علوم پایه به آن ها آموزش داده شده و برای ورود به رشته داروسازی انگلیس آماده می شوند.
۲-    دانش آموزانی که تا سال دوم دبیرستان تحصیل نموده اند که باید در دوره های A-Level  شرکت نمایند.
در دوره A-Level  دروس علوم پایه مانند فیزیک ، شیمی و… به همراه زبان به دانش آموزان آموزش داده خواهد شد.
۳-    دانش آموزانی که مدرک دیپلم را دارند که می توانند وارد دوره های A-Level  یا Foundation  شوند.
پس از گذراندن دوره های مربوطه ، دانش آموزان با امتحانات پایان دوره و نمراتی که در امتحانات پایان دوره کسب می نمایند می توانند وارد مقطع کارشناسی داروسازی شوند.
اگر سطح نمرات دانش آموزان در امتحان پایانیA  باشد ، دانش آموزان امکان ورود به بهترین دانشگاه های انگلیس از جمله آکسفورد ، کمبریج ، کینگز کالج ، امپریال کالج و …. را خواهند داشت.
ورود به حرفه داروسازی در انگلیس پس از اتمام موفقیت آمیز ۳ سال دوره لیسانس (کارشناسی) و پس از ۱ سال کار preregistration  امکان پذیر است. با این مدرک اجازه ثبت نام در جامعه داروسازی سلطنتی بریتانیا (RPSGB) داده می شود که در واقع ۴ سال برنامه MPharm می باشد.
در کل اروپا، برنامه های تحصیلی داروسازی معمولا ۵ تا ۶ سال می باشد.۲۲ مدارس داروسازی در انگلستان دوره های MPharm را ارائه می دهند.

شرایط ورود

شرایط ورود ، سطح نمرات A در امتحانات نهایی ۱۸ ساله تحصیلی است. برای ورود به برنامه MPharm باید نمرات grade A و ۲ B در درس شیمی الزامی است. همچنین دانش آموز باید از هرگونه سابقه کیفری و انجام جرم و هرگونه بیماری و معلولیت به دور باشد.
هزینه های تحصیل داروسازی در انگلیس:
هزینه های تحصیل داروسازی در انگلیس معمولا سالانه حدود ۱۶۰۰۰ الی ۲۰۰۰۰ پوند در سال است که معمولا دانشجویان می توانند شهریه را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

محتوای برنامه MPharm

به طور معمول بر اساس دوره ۵ ساله برنامه درسی مشخص شده است که عبارتند از:
•    دانش آموزان حداقل ۳۰۰۰ ساعت مطالعه در خصوص موضوعات مربوطه دارویی خواهند داشت.
•    حداقل ۳۵ درصد از برنامه تحصیلی مشترک همه دانش آموزان شامل آماده و تجزیه و تحلیل نتایج  آزمایش، تمرین ها، و یا مشاهدات و نتیجه گیری یافته های خود می باشد.
•    آموزش داروسازی در مقطع کارشناسی صورت گرفته در کنار تحقیق و دیگر مطالعات کارشناسی ارشد
•    در سال آخر، دانش آموزان به تصویب یک ارزیابی از دانش و درک از هر گونه تغییر در قانون داروخانه نیاز خواهند داشت.
محتوای برنامه درسی الزامی جهت تحصیل داروسازی در انگلیس عبارتند از :
•    اتیولوژی و اپیدمیولوژی بیماری های عمده و اصول درمان مواد مخدر
•    اساس مولکولی عمل مواد مخدر و اقدامات مواد مخدر در سیستم های زنده؛ مولکولی، سلولی، بیولوژیکی و جنبه های فیزیکی
•    جنبه های فیزیکی و شیمیایی مواد مخدر و سیستم های بیولوژیکی، از جمله ترمودینامیک و سینتیک شیمیایی
•    روش تحلیلی
•    فروش و عرضه دارو، از جمله ارزیابی و مدیریت ریسک و ارائه مشاوره
•    کد، استانداردها و سیستم های دولت و عمل؛ مدیریت ریسک
این برنامه به طور معمول شامل دروس شیمی محض، ریاضی، زیست شناسی، و فیزیولوژی در سال اول همراه با مقدمه عمل داروخانه و برخی از مهارت های تحصیلی است.
مدارک مورد نیاز جهت تحصیل داروسازی در انگلیس :
•    پاسپورت یا شناسنامه متقاضی
•    ترجمه انگلیسی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی(در صورت وجود)و ریز نمرات آن
•    برای دانش آموزان بالای ۱۷ سال مدرک زبان آیلتس ۵- ۵/۵
•    فرم رزومه (CV)
•    ۸ قطعه عکس ۴*۳
•    گواهی بهداشت سلامت و عدم ابتلا به ایدز وهپاتیت(BوC)
•    ترجمه و تایید مدارک توسط وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه
طبق قانون وکالت جمهوری اسلامی ایران،واژه ای به عنوان وکیل مهاجرت درقوانین ایران وجود ندارد وتنها وکیل پایه یک دادگستری ویا کارآموز وکالت، امکان مشاوره حقوقی درهمه زمینه ها، خصوصا مشاوره حقوق بین الملل خصوصی که قوانین مهاجرت بخشی ازاین علم می باشد را داراست. موسسات حقوقی که توسط وکلای پایه یک دادگستری تاسیس اداره می شوند به شرط آموزش درزمینه قوانین مهاجرت وحقوق بین الملل خصوصی، امکان مشاوره حقوق مهاجرت رادارند. موسسه مشاوره ای MIE (همکار موسسه حقوقی ملک پور)، اولین موسسه حقوقی معتبر که بابیش از صد وکیل پایه یک دادگستری همکاری مستمر دارد، درزمینه های حقوق مهاجرتی و قوانین مهاجرتی، خدمات مشاوره رایگان حقوقی تلفنی برای شما متقاضیان عزیز فراهم آورده است.درصورتی که پس ازمشاوره رایگان تلفنی، شرایط شما توسط مشاورین ارشد موسسه مشاوره ای MIE (همکار موسسه حقوقی ملک پور)، مثیت ارزیابی شود،امکان مشاوره حضوری وعقد قرارداد مشاوره حقوقی با موسسه مشاوره ای MIE (همکار موسسه حقوقی ملک پور) رادارید. توجه داشته باشید کلیه خدمات مشاوره حقوقی، تحت نظر وکلای پایه یک دادگستری می باشد ودرصورت عدم اخذ ویزا،کلیه مبالغ مشاوره به شما مسترد خواهد شد.

درصورت تمایل به اخذ مشاوره تلفنی رایگان  در باب مهاجرت به انگلستان ، تحصیل در انگلستان و مهاجرت به کشورهای دیگر میتوانید با دفتر مرکزی ما در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس حاصل بفرمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.