immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

تابعیت آلمان از طریق ازدواج و تولد

تابعیت آلمان از طریق ازدواج و تولد

تابعیت آلمان از طریق ازدواج و تولد و شرایط اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج ۲۰۱۸ و اخذ تابعیت آلمان از طریق تولد در این مقاله کوتاه بحث شده است و در مورد قوانین تابعیت آلمان از طریق تولد طفل و قوانین تابعیت آلمان از طریق ازدواج با شخص آلمانی و غیر آلمانی صحبت نمودیم ، آیا قوانین آلمان اجازه اخذ تابعیت آلمان از طریق تولد فرزند را به وی میدهند ، و آیا قوانین آلمان اجازۀ اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج با شخص آلمانیرا به خارجی ها خواهد داد ، بهترین راههای اخذ تابعیت آلمان در سال ۲۰۱۸ کدامند ، آیا با ازدواج زن ایرانی با مرد آلمانی موجب اخذ تابعیت آلمان خواهد شد ، و قوانین در مورد ازدواج صوری برای اقامت آلمان چیست ،قوانین ازدواج در آلمان برای خارجی ها چگونه است ، و آیا کیس ازدواج برای مهاجرت که از سمت برخی موسسات پیشنهاد میگردند قابل اعتماد است یا خیر . در این مقاله به این موضوعات خواهیم پرداخت و شما میتوانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به آلمان و ازدواج در آلمان با دفاتر ما در وین تماس مستقیم داشته و یا با دفاتر همکار ما در ایران جهت مشاوره تماس حاصل بفرمایید.

بر اساس نظام حقوق بین الملل خصوصی در اکثر کشور های جهان پذیرفته شده که در صورت ازدواج فی مابین زوجین شخص می تواند در راستای اخذ تابعیت اقدام نمایند. کشور آلمان  از این این قائده مستثنی نمی باشد.

لذا چنان چه یک نفر با یک  آلمانی  ازدواج کند می تواند جهت اخذ تابعیت اقدام کند.

 

موسسه حقوقی ملک پور  نحوه این اقدام حقوقی را برای شما توضیح داده وپرونده های این موضوع را جهت اخذ اقامت کشور آلمان می پذیرد در حقوق کشور ایران نیز به این موضوع اشاره شده است.

برای مثال:در بند ۶ از ماده ۹۷۶ قانون مدنی قید شده هر زمان تبعه خارجی که با شوهر ایرانی ازدواج کند ایرانی محسوب می شود.   در بعضی کشورها نظیر ایران آثار حقوقی جهت اخذ تابعیت در ازدواج با شوهر یا زن آن کشور متفاوت است.

لیکن در مورد  کشور آلمان  ازدواج با مرد یا زن آن قطعا منتهی به اخذ تابعیت می شود البته در صورتی که پرونده درست ارائه شود ودارای شاکله صحیح حقوقی باشد.

لازم به ذکر است در نظام حقوقی بعضی کشورها نظیرایران ازدواج دارای آثار تحمیلی تابعیت می باشد.

برای مثال:در ماده ۹۷۶ قانون مدنی ایران اگر زن خارجی با مرد ایرانی ازدواج کند از نظر قانون گذار خودبه خودایرانی حساب می شود.حال آنکه ازدواج مرد خارجی با زن ایرانی متضمن اخذ تابعیت نیست.

همچنین است در کشور آلمان که ازدواج با شخص آلمانی نیازمند در خواست برای اخذ تابعیت می باشد و تا شما در خواست و پرونده را ارائه نکنید تابعیت به شما ارائه نمی گردد.

بدیهی است اطلاعات حقوقی در خصوص ازدواج وشروط ضمن عقد ازدواج و اخذ تابعیت یا اقامت درآلمان از طریق ازدواج دارای پیچیدگی ها و اصول حقوقی خود می باشد.

شما می توانید با مشاورین و وکلای دادگستری ما تماس حاصل نمایید وما با افتخار شما را راهنمایی می کنیم ,خواهشمند هستیم توجه فرمایید  موسسه حقوقی ملک پور  دفتر وکالت می باشد وانتخاب زوج یا زوجه از طریقموسسه حقوقی ملک پور صورت نمی گیرد.

موسسه حقوقی ملک پور تنها ارائه کننده خدمات می باشد.بنابراین لطفا در خصوص امور غیر حقوقی با ما تماس نگیرید.

ویزای اخذ تابعیت درکشور آلمان ازطریق تولد:تابعیت و اخذ تابعیت اصولا رابطه سیاسی و معنوی که شخص را به دولت معینی مربوط می سازد.بر اساس تعریف جناب آقای دکترنصیری این تعریف دارای سه عنصر سیاسی بودن ومعنوی بودن وحقوقی بودن است.ودو طرف دارد شخص دارای تابعیت و دولت اعطا کننده تابعیت.

تابعیت از طریق تولد جزء اصلی ترین انواع تابعیت محسوب می شود. این تابعیت تابعیتی است که با تولد شخص شروع شده و در طول زندگی ادامه می یابد واز دو روش خاک یا خون حاصل می شود .

معمولا این تابعیت غیر ارادی و تحمیلی است. به این مفهوم که چنان چه برای مثال شخصی در ایران متولد شود بر اساس مفاد قانون ما خواه ناخواه ایرانی محسوب می شویم.البته به شرط اینکه شروط دیگری نظیر پدر ایرانی هم لحاظ شده باشد.

بنابراین کسی که دارای تابعیت ایرانی از طریق تولد شد نمی تواند تابعیت را انتخاب کند بلکه تابعیت بر او تحمیل می شود.

ترک این نوع تابعیت نیز مستلزم رعایت شرایط حقوقی خاص می باشد.

برای مثال:ماده ۹۸۸قانون مدنی مقرر نموده اتباع ایرانی نمی توانند ترک تابعیت کنند مگر با رعایت چهار شرط مذکور در ماده فوق.     اخذ تابعیت در آلمان از طریق خون می باشد.هرچند دربسیاری از کشورها تولد در آن کشور عامل اصلی اخذ تابعیت نیست ولیکن از موارد تاثیرگذار محسوب می شود

سیستم تابعیت کشور آلمان و قوانین آن نیز بر پایۀ خون میباشد و برخلاف تصورات عموم که اگر در خاک آلمان بچه دار شوند میتوانند اقامت دائم آلمان و تابعیت آن را کسب نمایند کاملا اشتباه میباشد ، ولی اینطور نیست که به هیچ عنوان با تابعیت موافقت ننمایند ، در اگثر کشورهایی که سیستم آنها خون میباشد ، دادن تابعیت به کسانیکه در خاکشان به دنیا آمده اند و بیشتر از ۱۸ سال تمام در آن کشور زندگی کرده اند تابعیت آن کشور اعطا میگردد. درمورد آلمان هم بهتر است جهت این امر حتما وکیلی حاذق داشته باشید که بتواند امور این پرونده شما را با موفقیت انجام دهد.

 

در این مقاله کوتاه در مورد تابعیت آلمان از طریق ازدواج و تابعیت آلمان از طریق تولد بحث شد ، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد تابعیت آلمان از طریق ازدواج و تابعیت آلمان از طریق تولد و مهاجرت به آلمان از امکان تماس تلفنی مشاوره رایگان با مشاوران موسسه حقوقی ملک پور با همکاری MIE وین بهره مند گردید . شما میتوانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با دفاتر ما در وین تماس مستقیم داشته و یا با دفاتر همکار ما در ایران جهت مشاوره تماس حاصل بفرمایید.

اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج

اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج

اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج و شرایط ۲۰۱۸ و قوانین اخذ پاسپورت آلمانی پس از ازدواج چگونه است ، آیا قصد مهاجرت به آلمان و یا خارج از کشور دارید آیا در انتخاب کشوری که با معیارهای شما تناسب داشته باشد تردید دارید ؟آیا می دانید کشور آلمان و مهاجرت به آلمان با حقوقی که به شهروندان خود قائل است می تواند مقصد مناسبی برای شما باشد ؟

آیا می دانید اگر با یک تبعه ی آلمانی ازدواج کنید اقامت آلمان و تابعیت آن و شرط اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج را بدست می آورید؟

 

برای آشنایی بیشتر با قوانین  ، معیارها و اصول اجتماعی کشور آلمان و دیگر کشورها ،شما نیاز به یک متخصص در زمینه ی مهاجرت دارید .

با مشاوره با موسسه ی حقوقی ملک پور می توانید یک انتخاب  آگاهانه داشته باشید .

آلمان کشوری است با نظام سیاسی جمهموری فدرال دمکراتیک پارلمانی  و دارای ۱۶ ایالت و یکی از صنعتی ترین و ثروتمند ترین کشور اتحادیه ی اروپاست . مهمترین شهرهای آلمان  برلین – هامبورگ – فرانکفورت – مونیخمی باشد.

 

دمکراتیک به این معنی که همه ی افراد جامعه حق دارنداز طریق انجمن های صنفی ، احزاب و اتحادیه ها در مسائل سیاسی مشارکت کنند قانون اساسی آلمان grund gesets نام دارد که در بردارنده ی اصول مهمی  مانند آزادی بیان .

حق کرامت انسانی – برابری حقوق – آزادی اجتماعات – آزادی شغل ومهمتر از همه آزادی دین است  به این معنا که هر کس مجاز است دین خود را آزادانه انتخاب و به دین خود عمل کند حتی در بعضی از مدارس آلمان درس تعلیمات دینی مسیحی -ارتدکس – یهودی و اسلامی تدریس می شود واین شرایط بیش از پیش باعث جذب مردم دیگر کشورها برای مهاجرت به آلمان می شود .

 

اقامت در آلمان

قوانین اقامتیآلمان، اقامت را به دو گروه تقسیم نموده است. گروه اول اقامت موقت یا محدود یا گذرا که شامل قوانین اقامت برای تحصیل دانشگاهی، آموزش زبان آلمانی و آموزش مدرسه‌ای، اقامت غیر دائم برای آموزش حرفه‌ای و شغلی، اقامت برای کار، اقامت برای پژوهش و تحقیق، اقامت برای کار آزاد و …….که  هیچ کدام از آنها منجر به اقامت دائم نخواهد گردید، وچون از موضوع بحث تابعیت خارج است از توضیح بیشتر درمورد  آن خود داری می شود

دسته دوم اقامت دائم : به اشخاصی  تعلق می گیرد که پنج سال کامل دارای اقامت غیر دائم بوده، هزینه زندگی خود را از راه کار خود تامین ‌نموده و زبان آلمانی را در سطح B1  بداند ، کسی که تقاضای دریافت تابعیت کشور آلمان را دارد، باید این کشور را به عنوان یک کشور دموکرات آزاد بپذیرد و به اصول و مبانی آن احترام و به قانون اساسی آلمان پایبند باشد و حق ندارد فعالیتی انجام دهد که  بر ضد منافع کشور آلمان تمام شود. سوابق شخص در موارد فوق از نهاد حراست از قانون اساسی استعلام می‌شوند. شخصی که تقاضای دریافت تابعیت ‌آلمان  را دارد باید تابعیت قبلی خود را واگذار نماید.

تابعیت : کسب تابعیت آلمان راههایی متعددی دارد که یکی از این راهها ازدواج با یکی از اتباع آلمان میباشد 

 شرایط تابعیت آلمان : شخصی که می خواهد تابعیت آلمان را داشته باشد باید دارای شرایطی باشد  

۱ . گذراندن آزمون تابعیت (دولت آلمان برای افرادی که متقاضی تابعیت این کشور هستند آزمونی برگزار می کند که سوالات آن در باره ی تاریخ و ارزشهای آلمان می باشد برای قبولی دراین آزمون متقاضی باید حداقل نصف سوالات را  پاسخ صحیح  دهد و نیز برخی از سوالات درباره سیاستها ی آلمان و برخی مربوط به مسئولیتهای اجتماعی و فرهنگ این کشور است مثال نظر شما در باره ی آلمان چیست – نظر شما در باره ی همجنس گرایی چیست و یا اینکه آیا به دختر خود اجازه ی داشتن دوست پسر را می دهی و …. ) این آزمون مسلمانان را برای اخذ تابعیت آلمان با مشکل روبرو می کند .

۲ اقامت درآلمان بطور قانونی به مدت ۸ سال  موارد استثنا هم وجود دارد (۷ سال برای کسی که کورس پیشنهادی از طرف دولت دریافت می کنند – ۶ سال برای کسانی که  دارای مدرک عالیرتبه  و استعدادی برتر  باشند و ….)

۳ . توانایی تامین مخارج خود و خانواده ی خود را بدون استفاده از مزایای رفاهی  و بیکاری از طرف دولت  داشته باشد

  1. هیجگونه محکومیت کیفری نداشته باشد.
  2. مهارتهای شفاهی وکتبی زبان آلمانی در سطح B1 را کسب کرده باشد.
  3. تابعیت قبلی خود را ترک کرده باشد . دو تابعیتی در کشور آلمان پذیرفته نیست.
  4.  متعهد به قانون اساسی آلمان باشد.

 

 هر شخصی که با یک تبعه آلمانی ازدواج کند میتواند تابعیت آلمان را اخذ کند.

اگر دو فرد مقیم آلمان  قصد اخذ تابعیت از طریق ازدواج را داشته باشند ( برای اینکه بعد از اقامت مدت ۸ سال باید دوره انتظار برای اخذ تابعیت سپری شود و اشخاصی که می خواهند این دوران را کاهش داده و زودتر بهتابعیت آلمان در آیند ازدواج بهترین گزینه است توضیح آن در ادامه خواهد آمد )  این اشخاص باید قصد خود را به اداره ی ثبت اسناد محل سکونت خود اعلام کنند  .

مدارک مورد نیاز که به زبان آلمانی ترجمه شده باشد را برای گواهی صحت  به این اداره ارائه دهند ( مدارک مورد نیاز : کارت شناسایی – گذرنامه که نشان دهد.

بطور قانونی در خاک آلمان اقامت دارند – آدرس محل سکونت خود در آلمان و …)   بعد از دو سال از زمان ازدواج به شرطی که اشخاص سه سال قبل از ازدواج مقیم آلمان بوده باشند درخواست تابعیت آنها پذیرفته شده و به آنها تابعیت داده خواهد شد  در این پروسه مدت زمان انتظار از ۸ سال به ۵ سال کاهش می یابد

شخصی که در خارج از کشور آلمان باشد و با یکی از اتباع آلمانی ازدواج کند  شخص تبعه ی آلمان باید  اثبات کند که دارای درآمد کافی برای تامین زندگی خود  و همسرش می باشد .

برای تامین هزینه های خود نیازی به کمک های دولتی ندارد و شخص متقاضی ازدواج  با تبعه ی آلمان باید زبان آلمانی را در سطح A1  فرا گرفته باشد پس از ازدواج متقاضی دریافت ویزا به سفارت آلمان در داخل کشور خود مراجعه نموده و مدارک ثبت ازدواج و تقاضای خود را برای دریافت ویزای ازدواج ارائه نماید پس از بررسی مدارک در صورتی که صحت مدارک مورد تائید قرار گیرد  و مدارک شغلی و درآمدی شخص آلمانی نیز کفایت نماید ویزای ازدواج صادر می شود .

شخص با دریافت ویزای ازدواج میتواند وارد خاک آلمان شده و در این کشور اقامت داشته باشد در این نوع ویزای ازدواج ( ازدواج با تبعه ی آلمان زمان انتظار برای دریافت تابعیت ۳ سال می باشد  بعد از سه سال اقامت در آلمان به تابعیت این کشور دست می یابد .

توجه : اقامت از طریق  ازدواج هیچ ارتباطی  با  جنسیت ندارد  برعکس قانون مدنی ایران که ازدواج اتباع بیگانه  با زن ایرانی  به اخذ تابعیت  این اشخاص منجر نمی شود در آلمان فرقی نمی کند که یک مرد خارجی با یک زن تبعه ی آلمان ازدواج کند یا بر عکس یک زن خارجی با مرد تبعه ی آلمان ازدواج کند  قطعا به اخذ تابعیت آلمان توسط این افراد منجر خواهد شد و از مزایای این نوع اقامت میتوان به این نکته اشاره کرد که شخص اجازه کارتمام وقت خواهد  داشت و تمام قوانینی که شامل افرادی که تابعیت حوزه شینگن را دارند برای آنها نیز صادق است .

 

نکته مهم این است که برای اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج با فردی که تابعیت آلمان رادارد باید شما هم حتما درخواست تابعیت بدهید البته تا زمان مورد نظر سپری نشود  به شما تابعیت داده نخواهد شد ولی برای  اخذتابعیت  از طریق ازدواج حتما باید درخواست تابعیت داد .

بطور کلی برای اینکه شخص تابعیت کشور آلمان را کسب کند باید در آلمان به مدت ۸ سال اقامت داشته باشد که به این مدت دوره ی انتظار اخذ تابعیت گفته می شود  این دوره در شرایط مختلف قابل تغییر است مثال برای اشخاصی که از طریق ویزای ازدواج وارد خاک آلمان شده باشند و با یکی از اتباع آلمانی ازدواج کرده باشند اگر سه سال از زمان ازدواجشان گذشته باشد به تابعیت کشور آلمان دست خواهند یافت و افرادی که با یکی از افرادی که مقیم آلمان باشد ازدواج کرده باشد اگر دوسال از ازدواجشان گذشته باشد به شرطی که  شخص مقیم آلمان سه سال قبل از ازدواج در خاک آلمان اقامت داشته باشد که کلا ۵ سال می شود . هردو به تابعیت آلمان دست پیدا می کنند

 

امید است در این مقاله اطلاعات کافی در باب مهاجرت به آلمان و  اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج در اختیار شما عزیزان قرار گرفته باشد،چنانچه در خصوص نحوه اقدام جهت اخذ تابعیت آلمان از طریق ازدواج سوالاتی داشتید میتوانید با مشاورین متخصص موسسه حقوقی ملک پور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران جهت مشاوره تلفنی رایگان  تماس حاصل نمایید.

اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان

اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان

اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان و شرایط ۲۰۱۸ اقامت از طریق کار آفرینی در آلمان ، اخذ اقامت دائم آلمان از طریق کار آفرینی ، قوانین کار آفرینی در آلمان ، ثبت شرکت و کار آفرینی در آلمان ، بهترین سرمایه گذاری در آلمان ، هزینه های ایجاد کار آفرینی در آلمان ، در این مقاله خدمت شما بزرگواران شرح داده شده است ، و اگر در باب شرایط اقامت از طریق کار آفرینی در آلمان ، اخذ اقامت دائم آلمان از طریق کار آفرینی ، ثبت شرکت و کار آفرینی در آلمان ، بهترین سرمایه گذاری در آلمان ، هزینه های ایجاد کار آفرینی در آلمان به دنبال اطلاعات هستید این مقاله را مطالعه بفرمایید ، آیا در مورد مهاجرت به آلمان و اقامت از طریق کار آفرینی در آلمان اطلاعاتی ندارید؟ آیا به دنبال یافتن سوالات ذهنی خود در باب اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان هستید؟ اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان سوالات زیادر را برای شما به وجود آورده است؟ شما سروران گرامی می توانید با مطالعه این مقاله تمامی سوالات ذهنی خود را در مورد اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان برطرف نمایید. با خواندن این مقاله در مورد اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان می توانید اطلاعات جامع و کاملی را بدست آورید و همچنین می توانید در موردبهترین سرمایه گذاری در آلمان و همچنین حداقل سرمایه گذاری در آلمان اطلاعات بدست آورید. داشتن آگاهی در مورد بهترین سرمایه گذاری در آلمان و همچنین حداقل سرمایه گذاری در آلمان می تواند بسیار به درک شما در خصوص اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان کمک کند. شما دوستان عزیر می توانید پس از خواندن این مقاله زیبا برای تکمیل اطلاعات خود با دفاتر همکار موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید و مشاوره تلفنی رایگان در باب اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان به دست آورید و یا به صورت حضوری مراجعه نمایید. همچنین میتوانید بصورت مستقیم با دفاتر وین تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید.

 اگر به فکر اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان هستید و در داخل خاک آلمان هستید و اقامت قانونی این کشور از هر طریقی ( تحصیلی ، کاری ، ازدواج و … ) را دارید می توانید درخواست خود را به اداره مهاجرت آلمان تحویل دهید و به همراه بیزینس پلنی که به آلمان تحویل می دهید در کوتاه ترین وقت ممکن کارآفرینی خود را در این کشور شروع کنید .

اما زمانی که افراد از خارج از خاک کشور آلمان درخواست اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان را دارند قوانین متفاوت خواهد بود و باید در این راه تائیدیه اتاق بازرگانی آلمان را برای کارآفرینی در این کشور داشته باشید . در ابتدا درخواست و بیزینس پلن شما توسط مقامات مسئول کنسولگری جهت اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان بررسی خواهد شد و بعد از گذشتن از فیلتر اول اگر نیاز باشد و امور تخصصی باشد از سازمان ها و نهاد ها و کارشناسان آلمانی در تشخیص مورد تائید بودن و یا نبودن بیزینس پلن کمک خواهند گرفت .

معمولاً این بررسی و تحقیق کارشناسانه حدود ۲ تا ۴ ماه طول خواهد کشید که آیا در ابتدا به شخص متقاضی اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان اقامت کوتاه مدت برای ورود به آلمان را بدهند و یا خیر . لذا باید دقت داشته باشید برای افرادی که تابعیت کشور هایی مثل استرالیا ، کانادا ، اسرائیل ، ژاپن ، جمهوری کره ، نیوزیلند یا ایالات متحده آمریکا را دارند نیازی به اجازه اولیه و اقامت کوتاه مدت ابتدایی نخواهد بود و بدون نیاز به اقامت موقت می توانند وارد این کشور شوند و موفق به اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان دست یابند .

 

جهت اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان نیاز است که شخص متقاضی تجربه و شناخت کافی در زمینه ی بیزینس پلن مورد نظر هم در محل اقامت خود و هم در کشور آلمان داشته باشد . به عنوان مثال مجوزات رسیم لازم برای همان بیزینس پلن و یا اسناد رسمی در کشور محل اقامت کفایت می کند .

بیزینس پلن در طرح اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان باید دارای شرایطی از جمله :

  1. داشتن تقاضا در منطقه ی مورد نظر در آلمان
  2. تاثیر مثبت بر اقتصاد
  3. نشان دادن تمکن مالی و یا وام یا تعهد مالی که پشتوانه بیزینس پلن شما باشد .
  4. داشتن تائیدیه از مراکز و نهاد هایی که بیزین پلن در این کشور سود آور است .

حداقل سرمایه گذاری در آلمان: با توجه به مسائل مختلف درخصوص کارآفرینی در آلمان و همچنین ثبت شرکت در آلمان باید به این نکته توجه داشت که حداقلی برای این امر وجود ندارد و شخص باید حتما هزینه های ماهیانه خود را به همراه حقوق ماهیانه پوشش دهد.

نکته بسیار جالب اینجا است که افرادی که تقاضای اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان را دارند اگر داخل این کشور تحصیل کرده باشند و یا اقامت تحصیلی در این کشور را داشته باشند خیلی سریع تر و بدون نیاز به مدارک و شرایط فوق برای اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان اقدام نمایند .

هزینه های اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان بستگی به بیزینس پلن و طرح اقتصادی ، محل اقامت در آلمان ، مدت اقامت و هدف از اقامت خواهد داشت ولی در نظر داشته باشید مبلغ ۱۴۰ یورو سفارت آلمان برای بررسی طرح اقتصادی شما خواهد گرفت و هزینه ویزا ۶۰ یورو خواهد بود .

شخص متقاضی اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان مدارک زیر مورد نیاز است :

  1. تکمیل فرم درخواست
  2. پاسپورت معتبر ( حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد )
  3. بیزینس پلن تائید شده
  4. ارائه مدرک تحصیلی ( اگر داخل آلمان تحصیلات داشته اید . )
  5. اگر سن متقاضی بالای ۴۵ سال است باید از سفارت گواهی امکان اشتغال داشته باشد .
  6. ارائه سابقه کاری در صورتی که در کشور مبداء بزینس یکسانی و یا مشابهی داشته اند .

 

بهترین سرمایه گذاری در آلمان: در خصوص این امر که بهترین سرمایه گذاری در آلمان چه چیزی می تواند باشد بدون شک می توان ثبت شرکت در آلمان را به عنوان بهترین سرمایه گذاری در آلمان معرفی نمود که شما سروران می توانید با مطالعه مقاله بهترین سرمایه گذاری در آلمان در همین وبسایت اطلاعات تکمیلی بهتر را کسب نمایید.

شما دوستان گرامی میتوانید برای تکمیل اطلاعات و به دست آوردن اطلاعات مفیدتر با دفاتر همکار موسسه حقوقی ملک پور تماس برقرار نمایید و همچنین بسیاری از سوالات خود را در باب مهاجرت به آلمان و  اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان به دست آورید. توجه داشته باشید که اقامت از طریق کارآفرینی در آلمان تنها یکی از راههای اقامت می باشد که شما برای کسب اطلاعات در مورد دیگر راهها می توانید با دفتر وین و یا دفاتر همکارموسسه حقوقی ملک پور از طریق تماس تلفنی و حضوری آگاهی لازم را در خصوص دیگر راه های اقامت به دست آورید. همچنین میتوانید بصورت مستقیم با دفاتر وین تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید.

خرید ملک در آلمان

خرید ملک در آلمان

خرید ملک در آلمان و شرایط و قوانین مالکیت ۲۰۱۸ و خرید آپارتمان در آلمان ، املاک مسکونی و خرید ملک در آلمان ، خرید خانه در آلمان ، مهاجرت به آلمان و خرید ملک در آلمان ، شرایط اخذ اقامت آلمان از طریق خرید ملک در آلمان ، کشور آلمان جزء بهترین کشورهای جهان به شمار می رود و اشخاص بسیاری تمایل به اخذ اقامت این کشور دارند و در خصوص خرید ملک در آلمان و سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در آلمان سوالات بسیاری از مشاورین ما میپرسند. در حال حاضر بسیاری از اشخاص قصد اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک را دارند که خرید ملک در آلمان نیز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

  • در این مقاله مختصرسعی بر این شده تا به بیشتر سوالات شما عزیزان در خصوص خرید ملک در آلمان و شرایط اخذ اقامت آلمان ، هزینه ها و شرایط خرید ملک در آلمان پاسخ داده شود. . کشور آلمان مهد آمال و آرزوهای بسیار از انسان هایی است که قصد مهاجرتو ساختن آینده خود و خانواده خود را دارند می باشد . افرادی که خواهان در آمد بالا و زندگی در خور شأن و شخصیت یک ایرانی هستند می توانید کشور آلمان را برای زندگی و معاش خود انتخاب کنید .
  • کشور آلمان دارای سطح بالای رفاه اجتماعی و اقتصادی است و شما می توانید در رشته مورد نظر خود یک کار حرفه ای با یک حقوق حرفه ای داشته باشید . در کشور آلمان شرایط به گونه ای مهیا است که هزینه تحصیل برای فرزندان شما رایگان و اگر خودتان شرایط تحصیل را دارا باشید می توانید از این موهم بهره مند شوید . جالب است بدانید کشور آلمان که قطب اقتصادی اتحادیه اروپا است هزینه های خدمات درمانی برای شما بصورت رایگان و کامل می باشد و این یعنی ذخیره کردن هزینه بالای درمان در جیب خود شما که می توانید آن را در سایر مخارج زندگیتان صرف نمایید .
  • شما با اخذ اقامت در آلمان به عنوان شهروند درجه دوم آلمان شناخته می شوید. شهروند درجه دوم آلمان یعنی به جز شرکت در انتخابات رسمی دولتی و پارلمان از سایر امتیازات یک شهروند درجه یک یا یک فردی که تابعیت آلمان را اخذ کرده اند دارا هستید.در خصوص خرید ملک در آلمان لازم است که از مشاورین حرفه ای بهره ببرید همکاران ما در موسسه حقوقی ملک پور شما را در جهت رسیدن به این غایت همراهی خواهند کرد .

معرفی کشور آلمان

کشور آلمان جز ۳۲ کشور اتحادیه اروپا می باشد . پایتخت کشور آلمان شهر برلیناست و عملا موتور اقتصادی کشور آلمان به صورت عمده در چهار شهر مونیخ ، برلین ، هامبورگ و فرانکفورت متمرکز شده است . جمهوری فدرال آلمان هم اکنون عضو سازمان ملل متحد ، ناتو ، گروه هشت و گروه پنج و از بنیان گذاران اتحادیه اروپا است . همسایگان کشور آلمان  از شمال دانمارک ، از شرق با جمهوری چک و لهستان و از غرب با لوکزامبورگ ، فرانسه ، هلند و بلژیک و از جنوب با سوئیس و اتریش هم مرز است و این بدان معنی در موقعیت فوق العاده اقتصادی و زیست محیطی قرار گرفته است و شما با کسب اقامت از آلمان به تمام کشورهای حوزه شنگن می توانید سفر نمایید . در این میان لازم به ذکر است مرز میان blue cardو prو یا تابعیت را بیان کنیم .  blue card   مختص به آلمان است و به فردی اختصاص پیدا میکند که در آمد سالیانه او حداقل بین  ۳۷۰۰۰ یورو تا ۴۳۰۰۰ یورو باشد و این کارت به شما اجازه می دهد در اتحادیه اروپا کار کنید و کاریابی انجام دهید اما اقامت دائم و تابعیت به شما این اجازه را می دهد در کل اتحادیه اروپا کار ، تحصیل و زندگی نمایید .در خصوص خرید ملک در آلمان لازم است که از مشاورین حرفه ای بهره ببرید همکاران ما در موسسه حقوقی ملک پور شما را در جهت رسیدن به این غایت همراهی خواهند کرد .

شاخص توسعه در کشور آلمان در سال ۲۰۱۳ برابر با ۰،۹۱۱ بوده و رنکینگ ۶ نرخ توسعه رو به خود اختصاص داده است . کشور آلمان دارای ۱۶ ایالت است که ایالت بایرن یا باواریا بزرگترین و برمن کوچک ترین می باشد . آب و هوای کشور آلمان ، معتدل اقیانوس اطلس و قاره ای می باشد . باد های غالب در این کشور از سمت غرب می وزد.

شهرهایی که بیشتر ایرانیان در آن ساکن هستند شامل هسن ، هامبورگ ، برلین ، بادن ، وورتمبرگ است .

۵ پیشنهاد برای خرید ملک در آلمان :

۱٫بررسی کامل بازار : درست است که چرخه جهانی تغییرات قیمت مسکن فقط در یک کشور و محدوده نیست اما انتخاب صحیح منطقه ، قیمت ارز ، ویژگی ها و مواردی از این دست آینده انتخاب شما را  تحت پوشش قرار می دهد

۲٫استفاده از یک کمک حرفه ای در خرید:  در بحث خرید هر محصولی شما باید اطلاعات و علم نسبت به محصول و نحوه ی  کسب محصول از روش های معقول را دارا باشید . که در خصوص خرید ملک در آلمان لازم است که از مشاورین حرفه ای بهره ببرید همکاران ما در موسسه حقوقی ملک پور شما را در جهت رسیدن به این غایت همراهی خواهند کرد .

۳٫استخدام یک نماینده قانونی : در کشور آلمان اجبار ی برای داشتن وکیل نیست اما استفاده از یک وکیل حرفه ای برای شما ضروری است زیرا شما قوانین کشور آلمان را بصورت کامل نمی دانید و ممکن است سرمایه خود را از دست دهید .

۴٫ترجمه مدارک مهم : شما باید تمام مدارک و اسناد بالقوه را به زبان خودتان تبدیل نمایید و بصورت حرفه ای ترجمه نمایید زیرا شما پس از امضاء و تعهد به موارد مندرج در سند مجبور به تسلیم و اجرای انان خواهید شد .

۵٫ صرفه جویی در پول در پرداخت وام مسکن : شما باید دقت داشته باشید چون باید  پرداخت وام خود را  به واحد دیگری یعنی یورو پرداخت نمایید به همین خاطر در بحث changeکردن و پرداخت به موقع آن دقت لازم را داشته باشید . جالب است بدانید در کشور آلمان شما می توانید ۶۰ % از هزینه مشکن خود را تسهیلات دریافت نمایید .

تغییر قیمت مسکن در آلمان تا حد فاصل سال های  ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ در بحث اجاره ۱۵ درصد و در بحث خرید ۲۳ درصد افزایش یافته است و چون نرخ تورم پایین است عملا در بحث مسکن بهای آن تغییر ی نخواهد داشت . در حال حاضر هزینه خرید مسکن بطور متوسط هر متر مربع حدود ۱۵۰۰ الی ۲۵۰۰ یورو می باشد . در کشور آلمان محدودیتی در خرید ملک وجود ندارد و افراد غیر تبعه و کسانی که حتی اقامت اتحادیه اروپا را ندارند می توانند این کشور را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند چون کشور قوی و قدرتمندی از نظر اقتصادی می باشد می تواند بهترین گزینه در بحث سرمایه گذاری باشد .در خصوص خرید ملک در آلمان لازم است که از مشاورین حرفه ای بهره ببرید همکاران ما در موسسه حقوقی ملک پور شما را در جهت رسیدن به این غایت همراهی خواهند کرد .

فرایند خرید ملک در آلمان :

در مرحله اول شما باید یک پیش قرار داد که دارای جزئیات اولیه معامله می باشد مانند : ارزش ملک، شرایط و روش پرداخت، شرایط معامله و میزان سپرده اولیه می باشد . باید بدانید که سپرده اولیه شما باید شامل ۱۰ درصد از کل قرارداد یا بهای ملک شما باشد . که این مبلغ باید در حساب سپرده بانکی محضر واریز می شود . در مرحله دوم یکی از محضر های کشور آلمان تمامی مسئولیت استعلام از ثبت برای اموال غیر منقول ، وضعیت بانکی و دریافت تأییدیه های ثبت اراضی و املاک را بر عهده خواهد گرفت .

و همزمان خریدار موظف است مالیات املاک و مستغلات را پرداخت کرده باشد . در مرحله سومعقد قرار داد اصلی خرید ما بین خریدار و مالک صورت می گیرد و خریدار می بایست مدارک خرید و مدارک مرتبط را  در امضاء نماید . عمل ثبت قرارداد لزومی ندارد که در اداره ثبت انجام صورت پذیرد ولی به شما پیشنهاد می شود برای حفظ منافع خود و طرف دیگر این عمل در اداره ثبت صورت پذیرد . شما برای تکمیل مراحل فوق نیاز به ۴۱ روز زمان دارید و شما در این مدت ۴ هفته جهت پرداخت مالیات و املاک و مستغلات زمان دارید .در خصوص خرید ملک در آلمان لازم است که از مشاورین حرفه ای بهره ببرید همکاران ما در موسسه حقوقی ملک پور شما را در جهت رسیدن به این غایت همراهی خواهند کرد .

شما پس از انجام مراحل فوق مالک ۱۰۰در صد از ملک خود هستید و می توانید برای سرمایه گذاری ارزی در آلمان و تمام کشورها بدون محدودیت تجارت آزادانه داشته باشید. در این نوع ویزا شما اقامت مسکونی اخذ خواهید کرد این بدان معناست که تا زمانی که ملک بنام شما باشد می توانید ویزای رفت و آمد بلند مدت اخذ نمایید و این میتواند شانس خوبی باشد تا شما بتوانید از طرق دیگر اخذ اقامت دائم مثل ویزای کار به این مهم برسید .

جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه مهاجرت به آلمان و خرید ملک در آلمان و بررسی شرایط حقوقی این موضوع می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی ملکپور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس بگیرید و مشاوره رایگان در این زمینه داشته باشید.

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان و قوانین ۲۰۱۸ سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان و مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان ، حداقل سرمایه گذاری در آلمان برای اقامت ، مبلغ سرمایه گذاری در آلمان ، مراحل ثبت شرکت در آلمان  و قوانین ثبت شرکت آلمان و قوانین سرمایه گذاری در آلمان ، هزینه های ثبت شرکت در آلمان ، بهترین سرمایه گذاری در آلمان ،و اطلاعات کامل ثبت شرکت در اروپا با کمترین هزینه ، را از ما بخواهید ، مشاوران ما در موسسه حقوقی ملک پور آماده پاسخ به سوالات شما در زمینۀ سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان و شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان و همچنین مدارک مورد نیاز سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان ، مبلغ سرمایه گذاری در آلمان ، مراحل ثبت شرکت در آلمان ، هزینه های ثبت شرکت در آلمان ، بهترین سرمایه گذاری در آلمان میباشند . آیا سرمایه گذاری در آلمان و یا ثبت شرکت در آلمان موجب اخذ اقامت دائم آلمان میشوند، حداقل مبلغی که باید برای سرمایه گذاری در آلمان و حداقل مبلغ جهت ثبت شرکت در آلمان به چه میزانی است و آیا با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان میتوانیم خانوادۀ خود را بعنوان همراه با خود به آلمان ببریم.

  • اگر شما هم متقاضی سرمایه گذاری در آلمان هستید یا اگر صاحب یک بیزینس یا تجارت در ایران و یا کشورهای دیگر هستید اما اکنون ثبت شرکت در آلمان جزء اهداف شماست و قصد دارید موضوع کارآفرینی در آلمان را دنبال کنید حتمأ می بایست در نظر داشته باشید که این امر یک امر حقوقی و حتمأ می بایست مطابق با نظام حقوقی کشور مورد نظر خود اقدام نمایید به طور مثال اگر شما میزان مالیات یک شرکت ساده در آلمان را نمی دانید و اطلاعات جزئی تر در رابطه با ثبت شرکت در آلمان جهت سهولت در امر سرمایه گذاری را ندارید حتمأ می بایست از ریسک این پروسه پرهیز نمایید و این امر را دنیال نکنید. زمانی ثبت شرکت و کارآفرینی در آلمان را دنبال کنید که حتمأ قواعد این کشور رابدانید و سفری به منطقه شنگن و آلمان داشته باشید تا این امکان وجود داشته باشد که بدون اینکه خطری متوجه سرمایه شما شود و یا حتی ریسک زیادی داشته باشید و یا مباحث حقوقی با بار منفی در رابطه اقامت شما حادث شود امکان ثبت شرکت در آلمان را داشته باشید.

    ثبت شرکت در آلمان

    • ثبت شرکت در آلماناز نظر مباحث حقوقی شباهت بسیار زیادی به ثبت شرکت در اتریش، اسلواکی و کشورهایی نظیر آنها دارد.  چند دلیل وجود دارد که در حال حاضر ثبت شرکت و کارآفرینی در آلمان به نسبت بسیار کمتر از کشورهای دیگر انجام می شود که یکی از این دلایل مالیات بسیار بالای این کشور است که به طور متوسط بین ۵/۲۸ تا ۳۰ درصد لحاظ شده است و این اعداد فعلأ حدودی می باشد.
    • از دلایل دیگر این موضوع می تواند مبحث پیچیدگی ثبت یک بیزینس پلان باشد که البته اگر شما وکیل مهاجرت به آلمان و وکیل ثبت شرکت در آلمان داشته باشید این امر با سهولت بیشتری انجام پذیر خواهد بود.برخی از افراد سؤالاتی در باب ثبت شرکت در آلمانمطرح می کنند از جمله این سؤالات این است که امکان اخذ اقامت دائم آلمان از طریق ثبت شرکت در آلمان وجود دارد؟ آیا امکان ثبت یک هولدینگ و یا یک شرکت چند منظوره بدون داشتن پاسپورت کشور آلمان وجود دارد؟ و یا اینکه به طور کلیسرمایه گذاری در آلمان به چه شکل و با چه قواعدی می تواند مختوم به اخذ اقامت دائم آلمان شود؟در ابتدای امر به این دسته از دوستان بیان می داریم که کشور آلمان نظام حقوقی مهاجر پذیر دارد و امکاناتی برای افرادی که در آلمان مشغول به تحصیل هستند و یا در کشور آلمان تردد دارند و یا به صورت توریست وارد کشور آلمان می شوند فراهم آمده است که با رعایت قواعد و قوانینی امکان اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت در آلمان را اشته باشند.
    • اگر شما امور حقوقی مربوط به ثبت یک شرکت و یا اخذ کارت اقامت کشورهایی نظیر کشور آلمان را به ید حقوقدانانی که قواعد حقوقی آن کشور را می دانند نسپارید امکان اینکه سرمایه های زمانی و مالی شما اتلاف شود بسیار زیاد خواهد بود. بر فرض مثال شخصی اعلام می کند که وکیل مهاجرت به آلمان است و امکان ثبت شرکت و اخذ اقامت برای متقاضی را دارد و با یکسری از روابط می تواند این امر راتسهیل کند باید به متقاضی ثبت شرکت و سرمایه گذاری در آلمان اعلام کنیم که این امر کاملأ پروسه ای مشخص  با بازه زمانی مشخص دارد معمولأ بین ۴ تا ۱۶ هفته روال اداری ثبت شرکت در آلمان طول می کشد و این اعداد و بازه زمانی دقیق نیست و به صورت حدودی با توجه به نظر مراجع مربوطه است به طور مثال اگر متقاضی یک نامه عدم سوء پیشینه اخذ می کند و جهت تأیید به مرجعی ارسال می کند ممکن است مرجع مربوطه اعلام کند نامه را در دو هفته تأیید خواهد کرد اما تأیید آن نامه به دلیل کثرت پرونده ها و متقاضیان به جای ۲ هفته به ۴ هفته بکشد لذا زمان دقیق جهت انجام این پروسه وجود ندارد.
    • اگر متقاضی ثبت شرکت و سرمایه گذاری در آلمان هستید توجه بفرمایید اگر این امر به طور درست و قانونی انجام شود و پرداخت مالیات ها و انجام امور قانونی شرکت در طول ۴ الی ۵ سال انجام شود امکان اخذ اقامت دائم وجود دارد چنانکه از لحظه ابتدایی ثبت شرکت نیز امکان اخذ اقامت برای شخص متقاضی در آلمان وجود دارد اما ثبت شرکت در آلمان و سپس اخذ اقامت در آلمان با توجه به قوانین موجود ابتدا یک سال یک سال این اقامت تمدید می شود و پس از پزداخت مالیات ها به طور منظم این شخصیت حقیقی به واسطه ثبت شرکت امکان اخذ اقامت دائم را خواهد داشت.

    کار آفرینی در آلمان

    اگر با نیت کار آفرینی در آلمان اقدام به مهاجرت می نمایید حتمأ توجه بفرمایید که یک شخص آلمانی می بایست در شرکت شما استخدام شود و میزان مشخصی حقوق برای این شخص واریز شود. انواع متفاوت و مختلفی از شرکتها و هولدینگ ها می تواند در آلمان ثبت شود. گونه ای از ثبت شرکت در آلمان با عنوان GMBHنوعی از شرکت است که وقتی ثبت می شود ساده ترین انواع بیزینس پلان را می تواند بپذیرد و یکسری قواعد و قوانین در باب مالیات، هزینه ها، نوع چیدمان افرادی که عضو هیئت مدیره هستند همچنین قواعدی که از نظر قانونی کشورآلمان اعلام نموده است در این ثبت شرکت لحاظ شده و افرادی که نیت ثبت شرکت در آلمان و یا سرمایه گذاری و کارآفرینی در آلمان را دارند پیشنهاد می شود اگر نیت اصلی آنها اخذ اقامت دائم و زندگی در آلمان است این نوع شرکت را ثبت نمایند.شرکت با مسئولیت محدود(GMBH) با حداقل سرمایه ۲۵ هزار یورو که حداقل ۵۰% این مبلغ در یکی از بانکهای آلمانی سپرده شود و ۵۰% درمورد شخصیت حقوقی ثبت شده لحاظ شود و در حساب آن شرکت موجود باشد یعنی یکی از ابتدایی ترین گامهای ثبت شرکت در آلمان در طی پروسه تهیه مدارک ثبت شرکت آلمان باز کردن حساب بانکی در یکی از بانکهای معتبر آلمانی می باشد که مبلغ فوق در آن حساب قرار گیرد.

    • حساب بانکی مربوط به شرکت حتمأ می بایست مبلغ مشخص را داشته باشد و اگر آن مبلغ کمتر از ۲۵ هزار یورو باشد امکان ثبت شرکت در آلمان با مسئولیت محدود وجود ندارد. رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل تسلط بیشتری بر مدیریت در شرکت ثبت شده دارند و اعضای هیئت مدیره تسلط کمتری بر امور مدیریتی در این نوع ثبت شرکت در آلمان خواهند داشت. وقتی شما جهت ثبت شرکت و کارآفرینی در آلمان این نوع شرکت را ثبت می نمایید تقریبأ با اهداف بسیاری می توان در این شرکت فعالیت داشت و موضوعات بسیار زیادی را در غالب همین نوع ثبت شرکت می توان انجام داد. لذا اگر نیت اصلی شما اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت است نباید بیزینس پلان پیچیده ای را در نظر بگیرید و همین نوع شرکت را می توانید ثبت نمایید البته با یک وکیل سرمایه گذاری در آلمان و یا وکیل ثبت شرکت در آلمان مشورت کنید و از مشاورین  مجرب مؤسسه حقوقی ملک پور می توانید کمک بگیرید و این مؤسسه با کمک متخصصین و مشاورین مجرب خود در باب قوانین و قواعد ثبت شرکت در آلمان می توانند شما را یاری نمایند.

    مراحل ثبت شرکت در آلمان در نوع GMBH

    • از مراحل ثبت شرکت در آلمان در نوع GMBHمشخص نمودن میزان سهام، اسامی سهامداران، نوع و اسم بیزنس، یک دفتر تجاری ثبت شده و نام کامل شرکت است که می بایست به ثبت رسمی برسد. این امور مبالغی خواهند داشت. دقت بفرمایید اگر متقاضیثبت شرکت در آلمان هستید پیش از هر تبلیغاتی حتمأ می بایست ثبت شرکت شما انجام شود . اگر شما شرکتی ثبت نکرده باشید اما تبلیغاتی در باب آن داشته باشید تخلف به حساب خواهد آمد. گام نهایی در باب ثبت شرکت از نوع GMBHآلمان در حقیقت ثبت اسناد مربوط به مالیات و ثبت شرکت متقاضی است و مشاورین حقوقی ملک پور این توصیه را دارند که اگر تمایل به ثبت شرکت در آلمان داشتید حتمأ یک بار قوانین و قواعد ثبت شرکت در آلمان را مطالعه بفرمایید و حتمأ مشاوره حقوقی در این باب اخذ نمایند که خطایی موجب نشود که شرکتی که به طور ناقص ثبت می شود شما را در باب تخلف دچار مشکل نماید. به مقاضیان ثبت شرکت در آلمان توصیه می کنیم که اگر منطقه شنگن و کشور آلمان برای آنها دارای اهمیت است به دلیل پیچیدگی های ثبت شرکت و پرداخت های مالیات در آلمان، ثبت شرکت در اسلواکی، ثبت شرکت در برزیل و سرمایه گذاری در انگلستان و سرمایه گذاری در کانادا را مدنظر قرار دهند و اطلاعاتی در این باب کسب نمایند زیرا افرادی که قصد اخذ اقامت در اسلواکی را دارند با هزینه های بسیار پایین تر و سادگی ثبت یک بیزینس به همان دستاورد برسند.
    • مشاورین مؤسسه حقوقی ملک پور آماده پاسخگویی به سؤالات و ارائه مشاوره حرفه ای در باب حقوق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان و قوانین ۲۰۱۸ سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان و مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در آلمان ومهاجرت به آلمان از طرق مختلف می باشند. در صورت تمایل به اخذ مشاوره رایگان از دفاتر وین نیز امکان تماس مستقیم برای شما عزیزان برقرار گردیده است.