immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

مهاجرت قاچاقی به انگلستان

مهاجرت قاچاقی به انگلستان

مهاجرت قاچاقی به انگلستان و ارائه کیس پناهندگی در انگلستان ۲۰۱۸ یکی از راههای اشتباه مهاجرت به انگلستان برای افراد میباشد ، قوانین ۲۰۱۸ پناهندگی انگلستان ومهاجرت قاچاقی به انگلستان چیست ، آیا به دنبال کسب اطلاعات مهاجرت به انگلستان از طریق مهاجرت قاچاقی به انگلستان هستید؟ تا چه اندازه در مورد مهاجرت قاچاقی به انگلستان اطلاع دارید؟ آیا از شرایط افرادی که از طریق مهاجرت قاچاقی به انگلستان اقدام می کنند اطلاع دارید؟ خطرات و مضرات مهاجرت به انگلستان از طریق مهاجرتقاچاقی به انگلستان چیست؟ آیا وکیل مهاجرت به انگلستان میتواند کمکی به ما کند؟

در این مقاله موسسه حقوقی ملک پور به شرایط و همچنین خطراتی که افراد از طریق مهاجرت قاچاقی به انگلستان وجود دارد می پردازد و تمامی شرایط را برای شما عزیزان بررسی می نماید.

انگلستان جز کشورهایی است که همه ساله افراد بسیاری متقاضی مهاجرت به این کشور هستند اما در مورد مهاجرت قاچاقی به انگلستان باید گفت که این روش جز روش های پر خطر  برای مهاجرت به انگلستان می باشد که متاسفانه افراد بسیاری این روش را برای مهاجرت خود بر می گزینند. مهاجرت قاچاقی به انگلستان که در واقع همان مهاجرت به روش پناهندگی می باشد می توان بیان کرد که از طریق این راه و همچنین برای اخذ اقامت از این روش باید خطرات بسیاری را متحمل شد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت قاچاقی به انگلستان تا انتها مقاله فوق را مطالعه نمایید.

در واقع منظورم از مهاجرت قاچاقی به انگلستان در این مقاله همان مهاجرت به روش پناهندگی می باشد که به توضیحات آن خواهیم پرداخت.

افرادی که از طریق مهاجرت قاچاقی به انگلستان و یا پناهندگی در انگلستان اقدام می نمایند باید بدانند که از هیچگونه امکاناتی در کشور برخوردار نخواهند بود و تا زمانی که با مهاجرت و اقامت آنها موافقت نشده است امکان استفاده از هرگونه خدمات شهروندی را نخواهند داشت.
در مورد مهاجرت قاچاقی به انگلستان باید گفت که انگلستان جز کشورهایی است که قوانین سخت گیرانه ای را در مورد افراد پناهنده اعمال می کند و در صورتی که درخواست پناهندگی افراد مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه مشخصی از بررسی ها برای پناهنده شدن شخص حاصل نگردد درخواست پناهندگی افراد رد خواهد شد و افرادی که از طریقمهاجرت قاچاقی به انگلستان اقدام کرده اند باید کشور مورد نظر را ترک نمایند.

افرادی که به روش غیر قانونی و مهاجرت قاچاقی به انگلستان را اقدام می نمایند امکان کار به صورت قانونی و همچنین امکان تحصیل به صورت قانونی را نخواهند داشت اینگونه افراد باید در انتظار جواب درخواست خود از دولت انگلستان باشند و در صورت موافقت با درخواست آنها امکان کار و تحصیل همزمان را بدست خواهند آورد.

مهاجرت قاچاقی به انگلستان و یا پناهندگی به انگلستان روش های متعددی دارد که به شرح زیر است:

۱: مهاجرت قاچاقی به انگلستان یا پناهندگی در انگلستان به روش مذهبی

در این نوع مهاجرت افرادی که درخواست پناهندگی مذهبی می نمایند باید به دولت انگلستان بیان نمایند که دین خود را تغییر داده اند و به دلیل مشکلاتی که در این زمینه دارند خواهان تغییر دین و کشور خود می باشند در این صورت پرونده آنها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورتی که دارای مشکلاتی نباشد با درخواست افراد موافقت خواهد شد.

۲: مهاجرت قاچاقی به انگلستان یا پناهندگی در انگلستان به روش اجتماعی

در این نوع مهاجرت افراد باید بتوانند به دولت انگلستان اثبات نمایند که از نظر اجتماعی و وضعیت کشور خود با مشکلاتی مواجه بوده اند به همین دلیل کشور خود را تغییر داده اند و درخواست پناهندگی در انگلستان را مطرح کرده اند که در صورتی که از نظر دولت انگلستان درخواست آنها مشکلاتی را نداشته باشد با درخواست افراد موافقت می شود.

۳: مهاجرت قاچاقی به انگلستان و یا پناهندگی در انگلستان به روش سیاسی

برای درخواست این نوع مهاجرت باید بتوانید اثبات نمایید که از نظر سیاسی و امنیت کشور با مشکلاتی مواجه هستید و به همین دلیل کشور خود را ترک کرده اید و اگر به کشور خود باز گردید از نظر امنیت و همچنین از نظر جسمی و روحی مورد آزار و اذیت قرار خواهد گرفت.

مهاجرت قاچاقی به انگلستان برای افراد مشکلات بسیاری را خواهد داشت اگر این مسیر را با افراد قاچاقچی انسان سپری می نمایید این خطرات دوچندان خواهد شد و بهتر است بگوییم که از نظر جانی تا رسیدن به مقصد خود امنیتی نخواهید داشت و نکته مهم دیگر این است که کشور انگلستان دیدگاه مناسبی نسبت افراد پناهنده ندارد و قوانین سخت گیرانه ای را برای افرادی که درخواست پناهندگی در انگلستان را مطرح می نمایند اعمال می کند.

افرادی که اقدام به مهاجرت قاچاقی به انگلستان می نمایند توسط اداره مرزبانی انگلستان از آنها سوالاتی پرسیده می شود که این سوالات به شرح زیر است:

۱: دلیل درخواست پناهندگی در انگلستان

۲: زمان و همچنین نحوه ورود به خاک انگلستان

۳: دلایل ممانعت در بازگشت به کشور خود

رد درخواست پناهندگی انگلستان

با توجه به قوانین سخت گیرانه ای که دولت بریتانیا در مورد پناهندگان در این کشور اعمال می کند در حال حاضر اکثر درخواست های پناهندگی در خاک بریتانیا مورد قبول واقع نمی شود و در صورتی که افراد پناهنده با رد درخواست پناهندگی مواجه شوند باید فورا خاک انگلستان را ترک نمایند اما در صورتی که افراد خاک بریتانیا را ترک ننمایند از سوی دولت بریتانیا مورد آزار و اذیت قرار نخواهند گرفت اما دولت بریتانیا هیچگونه مساعدتی را در مورد اینگونه افراد اعمال نخواهد کرد و بعضا با شرایط سخت و وحشتناکی روبه رو خواهند شد.

در نهایت در مورد مهاجرت قاچاقی به انگلستان یا به اصطلاح دیگر همان پناهندگی در انگلستان باید گفت یکی از پر خطر ترین راههایی می باشد که افراد می توانند برای مهاجرت خود در نظر بگیرند اما این نکات را بدانید که اگر از طریق مهاجرت قاچاقی به انگلستان اقدام می نمایید با مشکلات عدیده ای روبه رو خواهید شد و در صورتی که درخواست پناهندگی شما مورد قبول دولت بریتانیا قرار نگیرد بلافاصله باید کشور را ترک نمایید بجز مهاجرت قاچاقی به انگلستان که یک راه غیر قانونی برای مهاجرت محسوب می شود این امکان را دارید که از روش های مطمئن تر و قانونی مهاجرت به انگلستان مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و یا حتی سرمایه گذاری در انگلستان بهره مند شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت قاچاقی به انگلستان می توانید با مراجعه به سایت موسسه حقوقی ملک پور اطلاعات خود را دریافت نمایید اما موسسه حقوقیملک پور با بهره مندی از وکلای مجرب مهاجرتی بهترین گزینه برای مهاجرت به انگلستان را مهاجرت قاچاقی به انگلستان نمی داند و معتقد است که بهترین گزینه برایمهاجرت به انگلستان مهاجرت به روش قانونی آن است.

چنانچه در خصوص بهترین کشورها برای اقامت از طرق مختلف قانونی سوالاتی دارید مشاورین برتر موسسه حقوقی ملک پور  در دفتر وین و دفاتر همکار در ایران آماده ارائه بهترین مشاوره به شما عزیزان می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.