immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

تحصیل در سنت لوسیا

تحصیل در سنت لوسیا

تحصیل در سنت لوسیا در سال ۲۰۱۸ دارای شرایطی است که در مقاله ذکر خواهیم نمود ،کشور سنت لوسیا نیز به مانند بسیاری کشورها همه ساله شرایط بسیار خوبی را برای صدور پذیرش تحصیلی برای دانشجویان بین المللی ایجاد می کند. تحصیل در سنت لوسیا می تواند فرصت مناسبی برای افراد متقاضی تحصیل در جزایر کارائیب و حوزه امریکا ایجادکند که به واسطه مهاجرت به سنت لوسیا و تحصیل و اخذ اقامت دائم سنت لوسیا افراد میتوانند بدون اخذ ویزا به بسیاری کشورها سفر کنند.تحصیل در سنت لوسیا دارای شرایط و مقررات خاصی است که در این مقاله به اختصار خدمت شما بزرگواران شرح داده خواهد شد تا نسبت به شراط تحصیلی این کشور آگاهی یابید. تحصیل در سنت لوسیا به نسبت دیگر کشورهای امریکایی و حوزه کارائیب به لحاظ هزینه مقرون به صرفه می باشد و این نکته می تواند برای بسیاری افراد که می خواهند با هزینه های کمتر به تحصیلات خود ادامه دهند حائز اهمیت می باشد.آگاهی از قوانین مهاجرتی و تحصیل در سنت لوسیا به افراد متقاضی اخذ اقامت دائم این کشور می تواند بسیار کمک کند تا با علم بر قوانین این کشور به اقامت دائم و در نهایت تابعیت سنت لوسیا دست یابند.در این رابطه پیشنهاد می شود در صورتی که برای ادامه تحصیل در سنت لوسیا خواستار کسب اطلاعات بیشتر و مایل به مهاجرت به این کشور هستید با مشاوران برتر موسسه حقوقی ملکپور با همکاری وکیل مهاجرت به سنت لوسیا بصورت کامل مشاوره نمایید تا در پیشبرد اهداف مهاجرتی شما عزیزان ما نیز همراهیتان کرده باشیم.

آموزش و پرورش در سنت لوسیا

آموزش و پرورش در سنت لوسیا بر اساس قوانین آموزشی “وزارت آموزش و پرورش” این کشور تنظیم شده است و این کشور به شدت بر تحصیل اجباری دانش آموزان و سطح کیفی تحصیل افراد تاکیید دارد.دانش آموزان در سنت لوسیا می توانند تحصیلات خود را از سن ۶سالگی تا ۱۶ سال در مدارس و کالج های این کشور ادامه دهند.سیستم آموزش از راه دور و آنلاین در سنت لوسیا وجود دارد.در کشور سنت لوسیا به مانند دیگر کشورها کالج های پری مدیکال جهت آمادگی برای رشته های پیراپزشکی و پزشکی وجود دارد.

هدف از آموزش اجباری در کشور سنت لوسیا به مانند دیگر کشورهای پیشرفته ارتقا سطح کیفی تحصیلی دانش آموزان و آماده سازی افراد جهت ورود به دانشگاه های سنت لوسیا و دیگر کشورها می باشد. شروع ترم های تحصیلی در سنت لوسیا ترم بهار از ژانویه تا می و ترم پاییز از سپتامبر تا دسامبر می باشد.در برخی مدارس و کالج های سنت لوسیا ترم های تابستان نیز برگزار می شود.

دلایل بسیاری برای ادامه تحصیل در سنت لوسیا برای افراد متقاضی وجود دارد من جمله اینکه این کشور از دانشگاه های بسیار خوبی برخوردار ات و سطح کیفی علمی و آموزشی عالی که در این کشور برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده باعث شده تا افرادی که فارغ التحصیل دانشگاه های این کشور هستند بتوانند در کشورهایی همچون امریکا و کشورهای اروپایی وارد بازار کار شوند زیرا مدارک تحصیلی سنت لوسیا مورد تایید این کشورها می باشد .

پس از گذراندن دوره تحصیلی کالجها و در سنت لوسیا دانش آموزان وارد دانشگاه های این کشور می شوند که بر اساس علاقه و نیاز بازار کار متقاضیان می توانند رشته های زیر را انتخاب کنند :

  • علوم انسانی و علوم اجتماعی
  • هنر
  • مهندسی و تکنولوژی
  • علوم طبیعی و بهداشت

دوره لیسانس در سنت لوسیا

دوره لیسانس در سنت لوسیا  به مدت ۴سال در اکثر رشته ها به طول می انجامد. تحصیلات کارشناسی در سنت لوسیا در دانشگاه های این کشور به زبان انگلیسی است که در این خصوص دانشجویان متقاضی باید آیلتس حداقل ۶ الی ۶٫۵ ارائه دهند افراد متقاضی باید مدرک زبان آیلتس و تافل را ارائه دهند.در ضمن دانشجویان بین المللی در سنت لوسیا به مانند دیگر کشورها اجازه کار پاره وقت را دارند که ۱۰ساعت در هقته می باشد که البته این کار پارت تایم می تواند بخشی از هزینه های افراد را پوشش دهد.

مقطع فوق لیسانس در سنت لوسیا نیز در اکثر رشته ها ۲سال به طول می انجامد البته در رشته های علوم انسانی، علوم تجربی، علوم طبیعی و در مابقی رشته ها ممکن است طول دوره ارشد تا ۳سال نیز به طول انجامد تعداد واحد هایی که دانشجویان باید در مقطع ارشد بگذرانند ۴۰ الی ۶۰ واحد درسی می باشد.

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های سنت لوسیا شامل:

  •  اقتصاد
  •  حسابداری
  •  میکروبیولوژی
  •  MBA بین المللی
  •  بازاریابی کسب و کار

مقطع دکترا در سنت لوسیا

دوره دکترا در سنت لوسیا مستلزم اخذ تاییدیه از استاد راهنما می باشد تعداد واحد هایی که افراد در این مقطع باید پاس نمایند ۶۰ الی ۱۲۰ واحد می باشد و این دوره ۲الی ۳ سال به طول می انجامد.

شرایط پذیرش تحصیلی سنت لوسیا

اخذ پذیرش تحصیلی در دانشگاه های سنت لوسیا مستلزم ارائه مدارک ذیل است:

  1. نامه پذیرش از دانشگاه های سنت لوسیا
  2. ارائه ترجمه مدارک تحصیلی و هویتی به زبان انگلیسی

دانشگاه های برتر سنت لوسیا

کشور سنت لوسیا هرساله پذیرای هزارن دانشجوی بین الملی است به واسطه تحصیل در دانشگاه های سنت لوسیا وارد این کشور می شوند.بسیاری از این دانشگاه ها مثل دانشگاه مادرید و بارسلونا به نسبت هزینه های مقرون به صرفه می تواند گزینه مناسبی برای افراد متقاضی به حساب آید.دراغلب این دانشگاه ها افراد متقاضی ادامه تحصیل می توانند در مقاطع مختلف تحصیلی درخواست پذیرش خود را ارائه دهند.

بر این اساس تعدادی از دانشگاه های برتر سنت لوسیا به شرح ذیل می باشد:

  • دانشگاه Bedfordshire

این دانشگاه یکی از دانشگاه های انگلیسی زبان در کشور سنت لوسیا می باشد که هزینه های تحصیل در این دانشگاه به واحد پول انگلستان حساب می شود.

در ذیل برخی رشته های تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه به همراه هزینه های تحصیلی نلم خواهیم برد:

کارشناسی – BA / BSc£ ۱۱،۵۰۰۱۰۰٪۱۰۰۰ پوند۱۰،۵۰۰ پوند
MComp (علوم کامپیوتری)۱۲،۰۰۰ پوندN / AN / A۱۲،۰۰۰ پوند
کارشناسی ارشد – MA / MSc۱۲،۰۰۰ پوند۱۰۰٪۱۰۰۰ پوند£ ۱۱،۰۰۰
MBA۱۲،۵۰۰ پوند۱۰۰٪۱۰۰۰ پوند£ ۱۱،۵۰۰

 

و همچنین رشته ای ارائه شده در مقطع کارشناسی ارشد شامل موارد ذیل می باشد:

کارشناسی – BA / BSc۱۰،۵۰۰ پوند۱۰۰٪۱،۵۰۰ پوند۹۰۰۰ پوند
کارشناسی – BA / BSc۱۰،۵۰۰ پوند۶۵٪£ ۷۵۰۹،۷۵۰ پوند
MComp (علوم کامپیوتری)۱۲،۰۰۰ پوندN / AN / A۱۲،۰۰۰ پوند
کارشناسی ارشد – MA / MSc£ ۱۱،۰۰۰۱۰۰٪۱،۵۰۰ پوند۹،۵۰۰ پوند
کارشناسی ارشد – MA / MSc£ ۱۱،۰۰۰۶۵٪£ ۷۵۰۱۰،۲۵۰ پوند

 

در این دانشگاه بورسیه تحصیلی به مبلغ ۵۰۰پوند برای دانشجویان متقاضی و برتر در نظر گرفته شده است.افراد برای تحصیل در این دانشگاه باید مدرک زبان آیلتس ۵٫۵ یا ۶ را ارائه دهند.

ویزای دانشجویی

شهروندان بسیاری از کشورها می توانند بدون اخذ ویزا به کشورسنت لوسیا سفر کنند. این کشورها شامل بسیاری از کشورهای اروپایی، ایالات متحده، سنگاپور ، شیلی، کانادا، کوبا، قبرس و دیگر کشورها هستند.

  • کالج مونرو Monroe College

کالج مونرو یکی از کالج های خصوصی کوچک در سنت لوسیا است که از سال ۱۹۳۳فعالیت خود را در زمینه آموزش دانش آموزان نیویورک و سراسر جهان به صورت حرفه ای و اسثنایی آغاز نمود. مونرو یک مؤسسه خصوصی که در رتبه بندی ارائه شده در سطح کشور سنت لوسیا رتبه بالایی را دارد و در زمینه آموزش عالی با رویکرد یادگیری دانش محور است که با اولویت های تجربی و علمی، برنامه های کاربردی و علمی مربوطه تکنولوژی های آموزشی بهترین سطح آموزشی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد تا اطمینان حاصل کنند دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی به خوبی از موفقیت حرفه ای برخوردار هستند. مونرو یکی از معروف ترین موسسات آموزش عالی در کشورسنت لوسیا برای فارغ التحصیلی دانشجویان بین المللی است:هرینه تحصیل در این دانشگاه بسته به رشته تحصیلی در هر ترم در حدود ۴ تا ۱۰هزار دلار  می باشد البته به مانند بسیاری از دانشگاه های سنت لوسیا این دانشگاه نیز کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان برتر ارائه میدهد.

هزینه تحصیل در سنت لوسیا

هزینه تحصیل در سنت لوسیا بسته به رشته انتخابی و سطح علمی دانشگاه متفاوت است. دانشجویان در طول هر ترم تحصیلی باید مبلغ حدود   ۴٫۰۰۰ تا ۱۰٫۰۰۰ دلار آمریکا را بابت هزینه های تحصیلی در نظر بگیرند.کمک هزینه های تحصیلی نیز به مانند بسیاری کشورها در دانشگاه های سنت لوسیا برای دانشجویان برتر و افرادی که استطاعت مالی کافی برخوردار نیستند در نظر گرفته شده است.

هزینه زندگی در سنت لوسیا 

هزینه زندگی دانشجویان بین لمللی در کشور سنت لوسیا به نسبت دیگر کشورهای امریکایی و جزایر کارائیب مقرون به صرفه بوده و در حدود ماهیانه ۸۰۰الی ۱۰۰۰ دلار امریکا یک فرد در این کشور هزینه های زندگی را دارد. افراد متقاضی به واسطه اخذ ویزای تحصیلی به مانند دیگر کشورها اجازه همراه را همزمان ندارند و بایستی وارد این کشور شوند و بعد گذشت ۳ الی ۶ماه درخواست دهند که همراه به آنها ملحق شود و یا اینکه همراه وی به صورت مجزا از طریق ویزای توریستی وارد این کشور شوند.

در کشور سنت لوسیا نیز دانشجویان بین المللی اجازه کار پاره وقت را حین تحصیل دارند و در هر دوره تحصیلی به عنوان مثال در مقطع کارشناسی ۱۰ ساعت و در فوق لیسانس ۲۰ و در دکترا ۳۰ ساعت در هفته اجازه کار به آنها داده می شود که به واسطه کار پاره وقت می توانند بخشی از هزینه های زندگی خود را پوشش دهند.

مدارک جهت اخذ ویزای تحصیلی

  • نامه پذیرش از یکی از دانشگاه های سنت لوسیا
  • ترجمه مدارک تحصیلی و هویتی
  • گواهی سلامت
  • ترجمه نامه عدم سوپیشینه کیفری
  • مدارک محل اسکان و یا خوابگاه دانشجویی
  • پرینت تمکن مالی از یکی از بانکهای معتبر
  • پاسپورت معتبر با داشتن حداقل یک برگ خالی
  • بیمه نامه درمانی

تحصیل در سنت لوسیا می تواند یک تجربه ی ارزشمند باشد. مردم دوستانه، موقعیت استوایی و آموزش با کیفیت، آن را به عنوان یک مقصد ارزش گذاری را در نظر می گیرند.

 

تحصیل در سنت لوسیا و جزایر کارائیب فرصت مناسبی برای افراد متقاضی میتولند ایجاد کند تا بتوانند اقدام به اخذ اقامت دائم سنت لوسیا نمایند و به راحتی به بسیاری از کشورها بدون اخذ ویزا سفرداشته باشند. در صورتی که همچنان در خصوص تحصیل در سنت لوسیا ، اخذ پاسپورت سنت لوسیا ، اخذ اقامت سنت لوسیا ، سرمایه گذاری در سنت لوسیا ، و … سوالاتی برای شما عزیزان پیش آمده و از شرایط و قوانین مهاجرتی این کشور اطلاع کافی ندارید می توانید با مشاورین موسسه حقوقی ملکپور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران به صورت تخصصی مشاوره نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.