immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس

مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس

مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس ۲۰۱۸ و اخذ پذیرش تحصیلی سنت کیتس چه شرایطی دارد ، چگونه می توان برای مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس ۲۰۱۸ اقدام کرد ؟ آیامهاجرت تحصیلی به سنت کیتس یکی از راههای اخذ اقامت سنت کیتس است ؟ آیا با مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس می توان پاسپورت سنت کیتس را به دست آورد ؟ هزینه های مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس چقدر است ؟ آیا مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس به اخذ اقامت سنت کیتس منجر می شود ؟ آیا مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس بهترین راه اخذ تابعیت سنت کیتس است ؟ این مقاله درباره مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس با مشاوره با وکیل مهاجرت به سنت کیتس نگارش شده است و به تمامی سوالات شما در زمینه مهاجرت تحصیلی به سنت کیتس ، و مهاجرت به سنت کیتس از طریق تحصیل در سنت کیتس پاسخ می دهد .

اطلاعاتی کوتاه در مورد کشور سنت کیتس

سنت کیتس جزیره بزرگتر از مجموع ۲ جزیره است که به نام های سنت کیتس و نویس شناخته می شوند. این کشور به داشتن مناطق باران خیز گرمسیری و آب و هوای مرطوب و معتدل و همچنین ساحل های سفید خاکستری و سیاه خود معروف است. این کشور جزو کشور های حوزه ی کاراییب است . در قسمت جنوب غربی این کشور شهر پایتخت یعنی باستر قرار دارد که در آن ساختمان هایی از عصر کلونیال وجود دارد.
همسایه شرقی این کشور آنتیگووا و باربودا است و همسایه غربی آن جزایر ویرجین امریکا است. این کشور جمعیت بسیار کمی در حدود ۵۲۰۰۰ پنجاه و دو هزار نفر دارد. حکومت این کشور از نوع پادشاهی است و به دلیل اینکه سال ها مستعمره کشور انگلستان بوده است زبان رسمی آن زبان انگلیسی است .نام این کشور در سال ۱۹۸۶ از سنت کریستوفر به سنت کیتس تغییر تغییر کرد. این کشور در سال ۱۹۸۳ میلادی استقلال خود را از بریتانیا اعلام کرد. این کشور کوچک به دلیل داشتن پاسپورت با ارزش انتخاب بسیاری از متقاضیان خصوصا آسیایی برای مهاجرت است.

کشور سنت کیتس به دلیل جمعیت و وسعت کم تعداد دانشگاه های کمی هم دارد که در متن زیر به آنها اشاره خواهد شد :
Ross University School of Veterinary Medicine

 

University of Medicine and Health Sciences

Windsor University School of Medicine

St. Theresa’s Medical University

International University for Graduate Studies

دانشگاه علوم دامپزشکی راس
دانشگاه مرکزی پزشکی و خدمات درمانی سنت کیتس
دانشگاه پزشکی ویندزور
دانشگاه پزشکی سینت ترزا
دانشگاه  بین المللی تحصیلات تکمیلی  سینت کیتس

تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه های کشور سنت کیتس :
تحصیل در این مقطع در کشور سنت کیتس به زبان رسمی این کشور یعنی زبان انگلیسی ارایه می شود. البته تعداد رشته هایی که در مقطع لیسانس در کشور سنت کیتس ارایه می شود بسیار محدود است چرا که از ۵ دانشگاه اصلی این کشور چهار دانشگاه آن کورس های خود را در فیلد علوم پزشکی و دام پزشکی ارایه می کنند . تنها رشته هایی که در مقطع کارشناسی در این کشور البته در دانشگاه های اصلی ارایه می شود در دانشگاه International University for Graduate Studies ارایه می شود .
نکته قابل توجه  در این زمینه  اینجا است که کشور دومنیکن به دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل در مقطع لیسانس در این کشور اجازه نمی دهد که زبان انگلیسی  را در دانشگاه های دولتی این کشور و به صورت  ارزان فرا بگیرند و در اکثر مواقع فرد متقاضی میبایست در همان ابتدا با تسلط به زبان انگلیسی و ارایه مدارک کافی مانند آیلتس دال بر داشتن دانش زبانی کافی برای اخذ پذیرش در دانشگاه های این کشور اقدام نماید. اجازه ی کار در این مقطع در حدود ۱۰ ساعت در هفته برای دانشجویان است.
برای ورود به این مقطع  در اکثر دانشگاه های این کشور زبان انگلیسی در سطح آیلتس ۶ مورد نیاز است.
البته به دلیل زبان رسمی این کشور که انگلیسی است کالج های زبان انگلیسی زیادی در این کشور وجود دارند که کورس های آموزش زبان انگلیسی و یا آمادگی آزمون آیلتس ارایه میدهند.متقاضی می تواند ابتد وارد این کالج های زبان خصوصی شده و پس از فرا گرفتن زبان انگلیسی و رسیدن به سطح مناسب وارد دانشگاه های این کشور شود.

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد(فوق لیسانس) در دانشگاه های کشور سنت کیتس :
تحصیل در مقطع فوق لیسانس نیز در این کشور نیز مانند دیگر مقاطع به زبان انگلیسی امکان پذیر است . برای این مقطع نیز دانشگاه های پزشکی این کشور چند کورس مانند master in sience in one health   ارایه میشود که تعداد آنها بسیار کم است . اکثر رشته های موجود در این مقطع نیز در دانشگاه
International University for Graduate Studies ارایه ی شود. گفتنی است متقاضیان می باید تحصیل در مقطع فوق لیسانس را در ادامه ی رشته مقطع لیسانس خود ادامه دهند. و تغییر رشته مانند نظام تحصیلی برخی کشور ها امکان پذیر نیست.

تحصیل در مقطع دکتری در کشور سنت کیتس :
کشور سنت کیتس برای متقاضیانی که خواهان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در رشته های غیر پزشکی  در خارج از کشور خود هستند انتخاب مناسبی نیست.اولین دلیل این است که تعداد دانشگاه هایی که در این کشور مقطع دکتری را ارایه میکنند محدود است. بنا بر این کورس هایی که در مقطع دکتری نیز در این کشور ارایه میشوند تعداد کمی دارند. و همچنین از آنجایی که اکثر افرادی که خواهان ادامه تحصیل در مقطع دکتری هستند به دنبال دریافت فاند و بورسیه های تحصیلی و حقوق هستند این کشور به دلیل اینکه دارای دانشگاه های ثروتمندی نیست نمیتواند این نیاز دانشجویان بین المللی را تا حد زیادی مرتفع نماید .
اما در کل تحصیل در مقطع دکتری در این کشور بین ۳ تا ۵ سال بسته به کورس انتخابی به طول خواهد انجامید و اکثر قریب به یقین  رشته ها در این مقطع به زبان انگلیسی  ارایه میشوند. اما قبل از هر اقدامی شما نیاز به  داشتن یک استاد راهنما برای اخذ پذیرش در این مقطع دارید که  بعد از موافقت استاد راهنمای شما پروسه برای صدور پذیرش آغاز خواهد شد.
در کل می توان گفت تنها در رشته های علوم پزشکی  مقطع دکتری در کشور سنت کیتس می تواند انتخاب مناسبی باشد.

هزینه ها:
هزینه متوسط تحصیل در رشته دام پزشکی در دانشگاه Ross University School of Veterinary Medicine به طور متوسط بین ۱۷۵۰۰۰ تا ۱۹۰۰۰۰ دلار برای یک دوره ی کامل تحصیلی است .
هزینه ها در دانشگاه University of Medicine and Health Sciences نیز به صورت متوسط برای یک ترم در حدود ۱۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دلار است. که از این میزان بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ دلار در ترم بسته به سن متقاضی هزینه بیمه درمانی دانشجویی وی است.
هزینه متوسط تحصیل در دانشگاه windsor university school of medicine نیز برای یک ترم تحصیلی در حدود ۶۵۰۰ دلار است .

در انتها خاطر نشان می شود قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت و مخصوصا مهاجرت تحصیلی حتما با موسسات حقوقی معتبر در سراسر کشور تماس گرفته و از مشاوره وکلای حقوقی و کارشناسان مجرب در این موسسات بهره مند شوید تا بهترین امن ترین و سریع ترین راه را با توجه به مشخصات و رزومه شخصی تان به شما معرفی کنند. شما میتوانید با تلفن های موجود در وب سایت موسسه با مشاوران ما در دفتر مرکزی ما در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران مشاوره ی تلفنی رایگان در باب مهاجرت به سنت کیتس ، سرمایه گذاری در سنت کیتس ، تحصیل در سنت کیتس ، اخذ پاسپورت سنت کیتس و … داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.