immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

شرایط بورسیه تحصیل در کانادا

شرایط بورسیه تحصیل در کانادا

شرایط بورسیه تحصیل در کانادا ۲۰۱۸ چیست ، شرایط بورسیه تحصیل در کانادا ۲۰۱۸ و قوانین جدید اخذ آن ،  بورسیه تحصیل در کانادا ۲۰۱۸ را چگونه اخذ کنیم ، بورسیه تحصیل در کانادا ۲۰۱۸ شامل حال چه کسانی میگردد ، شرایط بورسیه تحصیل در کانادا  قبل از تحصیل در کانادا چیست؟ بورسیه تحصیل در کانادا به چه افرادی تعلق می گیرد؟ میزان بورسیه تحصیل در کانادا چه مقدار است؟ راه های اخذ بورسیه تحصیل در کانادا در حین تحصیل در کانادا چیست؟ آیا بورسیه تحصیل در کانادا به دانش جویان بین المللی نیز تعلق می گیرد؟ آیا میتوان بورسیه تحصیل در کانادا را همزمان با اخذ پذیرش تحصیلی از کانادا اخذ نمود ؟

اینها جزء آن دسته از سوالاتی می باشد که در ذهن متقاضیان بورسیه تحصیل در کانادا سوق پیدا خواهد کرد که شرایط بورسیه تحصیل در کانادا چیست .ما در این مقاله تمامی سعی خود را بر این گذاشته ایم که بتوانیم اطلاعاتی در باب شرایط بورسیه تحصیل در کانادا برای شما متقاضیان قرار دهیم.موسسه حقوقی ملک پور با همکاری موسسه مشاوره ای ام آی ای می باشد که با بیشترین اخذ روادید در سال های اخیر توانسته است بیشترین میزان ویزا در خصوص ویزاهای تحصیلی،کاری و سرمایه گذاری برای شما متقاضیان آورد.پیشاپیش توجه شما را به مقاله شرایط بورسیه تحصیل در کانادا توجه می نمائیم.

کشور کانادا(Canada): در شمال قاره آمریکا شمالی واقع شده است. . زبان فرانسوی به همراه زبان انگلیسی، دو زبان رسمی در کشور کانادا محسوب می‌شوند. یکی دیگر از مسائلی که در باب مهاجرت در هر کشور مورد توجه متقاضیان قرار می گیرد اقتصاد کشور می باشد که در این مقاله اشاره ای هم به اقتصاد کشور کانادا می شود.کشور کانادا با تولید ناخالص داخلی آسمی در حدود ۱/۷۹ تریلیون دلار در رده یازدهم بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان در سال ۲۰۱۵ قرار گرفت.در کشور کانادا منابع غنی و صنایع پیشرفته مانند خودروسازی ، نفت ، گاز،چوب و کاغذ، صنایع معدنی و محصولات کشاورزی از قبیل گندم و میوه و سبزی و..است.

در ابتدا مفتخر می باشیم اطلاعاتی در باب میزان هزینه های تحصیل و زندگی در کشور کانادا برای شما متقاضیان گرامی ارئه دهیم.کشور کانادا از نظام آموزشی برتری برخودار می باشد و در کل می توا به این موضوع اشاره کرد که سطح آموزش در این کشور با سطح آموزش در کشورهای آمریکا و استرالیا برابری می کند و این در صورتی می باشد که از میزان هزینه های کمتری نسبت به آمریکا و استرالیا برخوردار است.از میزان هزینه های تحصیل در کشور کانادا می توان به میزان ۱۰ الی ۲۰ هزار دلار کشور کانادا اشاره کرد و از میزان هزینه های زندگی در کشور کانادا می توان گفت به میزان ۲۰۰۰الی۳۰۰۰دلار کشور کانادا است.

به محض برخورد نام بورسیه واژه های که به ذهن متقاضیان سوق می کند عبارتند از: Scholarships, grants, bursaries که مدل های مختلف بورسیه تحصیل در کاناداهستند.  Scholarships بر پایه شرایط تحصیلی متقاضیان می باشدکه توسط منابع دولتی یا شرکت های خصوصی یا دانشگاه ها عرضه می گردد که این قبیل اسکالرشیپ ها اصطلاحا فلوشیپ fellowship هم نامیده میشود. متقاضی می بایست برای  گرفتن این بورسیه تحصیلی کانادا ، از صلاحیت های علمی مانند معدل بالا، مقاله، و نمره زبان انگلیسی یا جی آر ایی GRE مناسبی برخوردار باشد.

بورسیه دولتی کانادا

  • بورسیه Banting(تحصیلات تکمیلی)

یک نوع بورسیه بین المللی جهت تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های علوم طبیعی و اجتماعی و یا در زمینه تحقیقات بهداشتی می باشد.

  • کمک هزینه های دانشجویی کانادا برای مقطع کارشناسی ارشد

این نوع بورسیه تحصیل در کانادا معمولا برای متقاضیان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا یک CGS-M- اختصاصی- می باشند.

  • بورسیه پژوهش IDRC)  بورس های تحصیلی دولت کانادا برای دانش آموزان کشورهای در حال توسعه )

تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد و یا پژوهش در مقطع دکترا در یک دانشگاه  شناخته شده در کانادا امکان پذیر می باشد.

  • بورس تحصیلی کارشناسی ارشد  NSERC 

این نوع  کمک هزینه تحصیلی دولت کانادا، کمک های مالی و برای دانش آموزان برجسته از لحاظ علمی، برای انجام تحصیل در رشته های علوم طبیعی و مهندسی در یک دانشگاه معتبر کانادا عرضه می گردد.

میزان بورس و فاند تحصیلی در کشور کانادا با توجه به نوع دانشگاه انتخابی متغیر می باشد و این میزان بستگی به کمک هزینه ها تحصیلی شهریه دانشجو ها بورسیه در کانادا به طور کامل کسر می گردد.

بورسیه تحصیلی کانادا غیر دولتی

بورس های تحصیلی و فرصت های مطالعاتی ترودو

بنیاد ترودو تعدادی از بورس های تحصیلی و فرصت های مطالعاتی را به واجدین شرایط عرضه می نماید، کمک هزینه های تحصیلی و تعلیماتی به دانشجویان بین المللی در مقطع دکترا تعلق می گیرد.

بورسیه های تحصیلی کانادا برای دانشگاهی خاص(برای متقاضیان بین المللی)

  • بورسیه دانشگاه کارلتون

 بورس های تحصیلی در دانشگاه کارلتون در کانادا ، به تمامی متقاضیان تحصیلات تکمیلی، که دارای مدارج علمی خاصی می باشند به صورت اتوماتیک تعلق  می گیرد.

  • بورسیه دانشگاه کونکوردیا

بورس های مختلف برای متقاضیان  تحصیل در کانادا در دانشگاه کنکوردیا در مونترال، صرفا برای متقاضیان کارشناسی می باشد.

  • بورسیه دانشگاه کلگری

این میزان بورسیه ها حدودا ۵۰۰ الی ۶۰۰۰۰دلار کانادا است.

  • بورس های دانشگاه نیویورک

دانشگاه نیویورک مقداری کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی برای مقاطع کارشناسی برای تحصیل در تورنتو اعطا می نماید.

  • بورسیه تحصیلی دانشگاه ساسکاچوان
  • بورسیه تحصیلی برای تحصیل در دانشگاه تورنتو انتاریو
  • دانشگاه بین المللی واترلو

و در انتها می بایست ذکر شود که اخذ بورسیه تحصیل در کانادا ،متقاضی می بایست از شرایطی به خاصی برخودار باشند که عبارتنداز:

  • متقاضی می بایست از یکی از دانشگاه معتبر که از رنک بالایی جهانی برخوردار می باشند ،فارغ التحصیل شده باشد.
  • معدل فرد متقاضی می بایست بالای ۱۷ باشد.
  • یکی از موارد مهم می توان به مدرک زبان انگلیسی معادل IELTS 7 اشاره کرد
  • مقاله های ISI
  • شرایط فردی متقاضی همانند سن

و….

اخذ بورس تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد براحتی امکان پذیر نمی باشد و اما در مقطع دکتری شرایط اخذ پذیرش بورسیه دشوارتر نیز می باشد.

ما در موسسه حقوقی ملک پور با همکاری موسسه مشاوره ای ام آی ای در این مقاله مفتخر می باشیم اطلاعاتی در باب شرایط بورسیه تحصیل در کانادا برای متقاضیانتحصیل در کانادا ارائه دهیم.همان طور که در این مقاله ذکر کردیم شرایط بورسیه تحصیل در کانادا براحتی مقدور نمی باشد.توصیه وکلا و کارشناسان ما به شما متقاضیان این است که قبل از هرگونه اقدامی در باب مهاجرت به کانادا ، تحصیل در کانادا ، بورسیه تحصیلی کانادا و شرایط بورسیه تحصیل در کانادا با دفتر مرکزی ما در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران در تماس باشید و از مشاوره تلفنی رایگان بهرمند شوید.پیشاپیش از بذل توجه شما متقاضیان عزیز سپاسگذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.