immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

اخذ تابعیت سنت کیتس از طریق تولد فرزند

اخذ تابعیت سنت کیتس از طریق تولد فرزند

اخذ تابعیت سنت کیتس از طریق تولد فرزند در سال ۲۰۱۸ امروزه یکی از مسائلی است که ذهن تعداد زیادی از زوج های جوان را به خود منعطف کرده است و بسیاری از افراد متقاضی مهاجرت به سنت کیتس  در حال حاضر به فکر اخذ تابعیت سنت کیتس از طریق تولد فرزند هستند و همچنین اخذ تابعیت سنت کیتس از طریق تولد فرزند یکی از طرق قانونی و مشخص شده ی مهاجرت به سنت کیتس  است و همچنین با موضوعاتی از جمله : مهاجرت به سنت کیتس ، ازدواج در سنت کیتس  ، تحصیل در سنت کیتس ، کار در سنت کیتس  ، سرمایه گذاری در سنت کیتس  ، ثبت شرکت در سنت کیتس  ، ویزای توریستی سنت کیتس  و حتی پناهندگی در سنت کیتس  را به صورت کامل اطلاعات جامعی مهاجرت به سنت کیتس  را داشته باشد .

برای آگاهی و اطلاعات از این موارد مذکور و قوانین مهاجرتی سنت کیتس  می توانید به صورت کامل از موسسه حقوقی ملکپور با همکاری موسسه حقوقی MIE اتریش تماس داشته باشید و در نظر داشته باشید که برای اخذ تابعیت سنت کیتس از طریق تولد فرزند ، راهی به جزء مشاوره با وکیل مهاجرتی سنت کیتس  متخصص و مجرب نیست .

در ابتدا یک نگاهی به قوانین کلی حقوق بین الملل خصوصی داشته باشیم و به صورت جامع در مورد اصالت خاک و اصالت خون در این کشور جهت اخذ تابعیت سنت کیتس  از طریق تولد فرزند توضیحی داشته باشیم ، در نظر داشته باشید که در اصالت خاک نظام حقوقی تنها با تولد فرزند صرف نظر از اصالت و تابعیت والدین اقامت و تابعیت به فرد اهدا خواهد شد و در این نظام حقوقی صرفاً باید فرزند در داخل خاک این کشور به دنیا بیاید . ولکن در نظام حقوقی اصالت خون اینکه فرزند در چه سرزمینی به دنیا آمده مهم نیست و تنها اگر پدر یا مادر تابعیت هر سرزمینی را داشته باشند به تبع تابعیت پدر یا مادر این تابعیت به فرزند اهدا می شود .

نظام حقوقی در این کشور جهت اخذ تابعیت سنت کیتس   از طریق تولد فرزند به این صورت است که از تاریخ ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۳ به دو گروه تقسیم شده است . اخذ تابعیت سنت کیتس   از طریق تولد فرزند قبل از تاریخ ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۳ که پدر و مادر فرزند ، تابعیت سنت کیتس  را نداشته باشند اصالت خاک را نمی پذیرند و اصطلاحاً امکان اینکه به تبع تولد فرزند اخذ تابعیت کنید وجود ندارد .

ولکن در تاریخ ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۳ و بعد از آن تا کنون اخذ تابعیت سنت کیتس   از طریق تولد فرزند امکان پذیر خواهد بود و دولت این کشور بنا بر تولد فرزند شخص در داخل این خاک امکان اخذ تابعیت در این کشور خواهد بود . باید در نظر داشته باشید که به دنیا آمدن فرزند باید در داخل خاک این کشور انجام شود و اگر از این تاریخ به بعد باشد باید حتماً یکی از والدین تابعیت سنت کیتس  را داشته باشد .

در اینجا به تمام مدارک مورد نیاز جهت اخذ تابعیت سنت کیتس   از طریق تولد فرزند اشاره خواهیم کرد ، جهت اخذ تابعیت سنت کیتس   از طریق تولد باید والدین تمامی مدارک ذیل را تکمیل نمایند .

  1. تکمیل فرم های مربوط تولد فرزند ( به همراه یک سری کپی )
  2. ارائه معاینه کامل پزشکی برای اعضای خانواده
  3. گواهی تولد فرزند در داخل خاک سنت کیتس
  4. گواهی تولد والدین یا پدر بزرگ و مادر بزرگ فرزند ( به همراه یک سری کپی )
  5. دو قطعه عکس
  6. پرداخت هزینه

( پرداخت هزینه ها در دو نوع است : در نوع اول ۵۰۰۰ پوند اگر پدر یا مادر و یا پدر بزرگ و مادر بزرگ در سنت کیتس  متولد شده باشند و نوع دوم پرداخت هزینه ۲۷۵۰ پوند اگر والدین و یا پدر بزرگ یا مادر بزرگ از طریق سرمایه گذاری اخذ تابعیت کرده باشند ، لذا در نظر داشته باشید بعد از پرداخت این هزینه ها این هزینه ها قابل بازگشت نیست . )

اسناد و مدارک مذکور را باید به کمیسیون عالی سنت کیتس در دادگاه دهم کنسینگتون W8 5DL تحویل دهید . در ننظر داشته باشید
می تواند به طور مستقیم به وزارت امور خارجه این کشور به آدرس دولت سنت کیتس ؛ دفتر مرکزی دولت ؛ P.O. صندوق پستی ۱۸۶؛  خیابان باستر؛ سنت کیتس ؛ هند غربی مدارک را ارسال کنید .

هزینه ی زندگی در سنت کیتس  برای یک خانواده که با یک فرزند در این کشور قصد اقامت داشته باشند ، تمامی هزینه ها از جمله حمل و نقل ، محل سکونت ، خوراک ، پوشاک و تمامی هزینه ها در یک ماه حدود ۱۵۰۰ دلار در ماه خواهد بود ، اینکه شما چه سبک زندگی ای داشته باشید ، تاثیر بسیاری در هزینه های زندگی شما خواهد داشت .

این بعد از تولد فرزند ، والدین در این کشور باید منزلی را به اداره مهاجرت سنت کیتس  معرفی نمایند که برای یک خانواده بنا بر تعداد اعضای خانواده مناسب باشد ، این فاکتور ها هر ساله در سایت اداره مهاجرت این کشور منتشر خواهد شد . نکته ای که باید در نظر داشته باشید اخیراً محدودیتی برای جذب مهاجر در سنت کیتس   به وجود آمده است که این کشور از داخل کشور های ایران و افغانستان صرف نظر از محل سکونت آنها ، متقاضی قبول نمی کنند مگر اقامت کشور دیگری داشته باشند .

باید به بعضی از مزایای شهروندی در سنت کیتس  بپردازیم تا با دید باز و بهتر برای اخذ تابعیت سنت کیتس   از طریق تولد فرزند اقدام نمایید ، اینکه افراد از هر طریقی به اقامت و تابعیت سنت کیتس  برسند می توانند به تمامی مزایای ذیل دست یابند .

  1. امکان سفر به تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله سوئیس، انگلستان و ایرلند
  2. بدون نیاز به اقامت یا بازدید و یا حضور در سنت کیتس
  3. بدون درآمد و مالیات ثروت
  4. تابعیت تمام وقت در سنت کیتس
  5. گذرنامه آسان و شهروندی برای اعضای خانواده
  6. امکان انتخاب سرمایه گذاری املاک و مستغلات

در پایان باید خاطر نشان کرد که اخذ تابعیت سنت کیتس   از طریق تولد فرزند بنا به قوانین این کشور مشخص شده است ، بیشتر متقاضیان مهاجرت به سنت کیتس  و جزایر دریای کارایب کمتر به فکر اخذ تابعیت سنت کیتس   از طریق تولد فرزند و بیشتر به طرقی از جمله سرمایه گذاری در سنت کیتس  و ثبت شرکت در سنت کیتس  و دیگر طرق قانونی و ورود به این کشور است .

موسسه حقوقی ملکپور با همکاری موسسه حقوقی MIE اتریش در نظر دارد تا بزرگواران و متقاضیان اخذ تابعیت سنت کیتس   از طریق تولد فرزند تمامی قوانین مهاجرتی و بین المللی این کشور را در اختیار داشته باشید و بعد از کامل شدن اطلاعات قانونی اقدام به اخذ تابعیت سنت کیتس   از طریق تولد فرزند نمایید . ولکن پیشنهاد می کنیم پیش از هر گونه اقدام جهت اخذ تابعیت سنت کیتس   از طریق تولد فرزند با مشاورین ارشد حقوق بین الملل و وکیل مهاجرتی تماس حاصل کنید و از اطلاعات کامل آنها بهره مند شوید .

درصورت تمایل میتوانید با کارشناسان ما بصورت تلفنی مشاوره رایگان شوید و از مشاوره حضوری ما بهرمند شوید. جهت مشاوره میتوانید با دفتر مرکزی ما در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس حاصل نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.