immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

کار در آلمان برای ایرانیان

کار در آلمان برای ایرانیان

کار در آلمان برای ایرانیان ، شرایط اخذ ویزای کاریابی آلمان برای ایرانیان ۲۰۱۸ ، چگونگی پیگیری کار در آلمان برای ایرانیان ۲۰۱۸ و ارتباط با موسسات کاریابی معتبر آلمانی و وضعیت کار در آلمان برای کارگران خارجی  ، کاریابی در آلمان برای ایرانیان ، لیست مشاغل مورد نیاز آلمان ۲۰۱۸ ، کاریابی برای کارگر ساده در آلمان ، شرایط کار در آلمان برای ایرانیان ، راهنمای اخذ ویزای جستجوی کار آلمان برای ایرانیان ، مطالبی مرتبط در این مقاله برای شما عزیزان گنجانده شده است ، آیا ویزای کاریابی آلمان را به ایرانیان میدهند ، آیا ویزای جستجوی کار برای ایرانیان قابلیت تبدیل به اقامت دائم آلمان را دارد ، کار در آلمان با چه شرایطی میسر خواهد بود ، ویزاهای کاری آلمان به چه صورت هستند و با ویزای جستجوی کار در آلمان چه مدتی زمان داریم جهت یافتن شغل مناسب ،مشاغل مورد نیاز در آلمان سال ۲۰۱۷ چه مشاغلی هستند ، کار در آلمان برای ایرانیان به چه شکل است؟آیا کارگر ساده در آلمان می تواند ویزای کار آلمان را بگیرد؟ مشاغل مورد نیاز در آلمان در سال۲۰۱۷ کدامند؟ ایرانیان برای کار در آلمان باید چه شرایطی داشته باشند؟ انواع ویزای کار در آلمان به چه شکل است؟ در این نوشتار سعی شده است که شرایط کار در آلمان برای ایرانیان بررسی شده و بهترین روش هایی که ایرانیان می توانند به وسیله ی آنها به کار در آلمان برسند بیان شود. و در صورت مطالعه مقالات ما در سایت درمورد کار در آلمان و کاریابی در آلمان هنوز سوالی در ذهن داشتید مشاوران ما در دفتر وین بطور مستقیم پاسخگوی شما سروران گرامی خواهند بود.

انواع ویزا هایی که ایرانیان می توانند به وسیله آن به کار در آلمان برسند

ویزای جستجوی کار

ویزای کار از طریق پیشنهاد شغلی

ویزای کار از طریق بلو کارت آلمان

کار در آلمان از طریق ویزای جستجوی کار

در تعداد کمی از  کشورها از جمله آلمان این امکان وجود دارد که اشخاص تحت ویزای (جست و جوی کار)  آربایت زوخه وارد خاک آلمان شده و طی مدت ۶ ماه شغل بیابند در این شرایط شخص نیازی به ارائه مدرک زبان ندارد اما واضح است که از مستلزمات برقراری ارتباط و رفع حداقل حوائج آشنایی  به زبان مشترک  می باشد پس بهتر است که شخص به زبان انگلیسی حداقل  با نمره ی ۵٫۵ یا زبان آلمانی حداقل A2 آشنا باشد.نیاز به تکلم و برقراری ارتباط امری اجتناب ناپذیر است و در هر نوع اقدامی جهت مهاجرت ارائه ی مدرکی دال بر دانستن زبان کشور مورد نظر یا حدافل قدرت بر تکلم حتی به زبان مورد وثوق دولت ها ((انگلیسی)) مورد نیاز است.

دقت کنید ویزای جستجوی کار در آلمان یک ویزای شش ماهه است و شخص می باید در مدت شش ماه قرارداد کاری خود را منعقد نماید.شخص میبایست در ابتدا به صورت انفرادی وارد کشور آلمان شده و به جستجوی کار بپردازد.چنانچه شخص بتواند در این مدت شش ماه قرارداد کاری منعقد نماید می تواند همسر و فرزندان خود را نیز به کشور آلمان بیاورد. منظور از قرارداد کاری قراردادی با حداقل یک سال اعتبار است.گفتنی است که است که این شغل می بایست مرتبط با تحصیلات و سابقه ی کاری فرد متقاضی باشد.

پس از اینکه فرد متقاضی قرارداد خود را منعقد نمود ابتدا به وی یک کارت اقامت یک ساله و در بار دوم نیز یک اقامت یک ساله و پس از آن یک اقامت ۳ ساله به فرد تعلق می گیرد.و بعد از طی شدن این پنج سال شخص می تواند درخواست اقامت دائم آلمان نماید. درصورتی که شخص  با یافتن شغلی  دستمزد ی بیش از متوسط حقوق در آلمان  دریافت نماید یعنی معادل ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ یورو بعد از یکسال موفق به در یافتblue card  می شود.

کار در آلمان برای ایرانیان و کاریابی در آلمان از جمله تخصص های ما میباشد که در صورت تمایل میتوانید با دفاتر وین ما تماس مستقیم داشته و از امکان مشاوره ای حرفه ای و رایگان جهت دریافت اطلاعات در این زمینه بهره مند گردید .

 

دانشگاه های رایگان در آلمان888 کار در آلمان برای ایرانیان

کار در آلمان برای ایرانیان از طریق پیشنهاد شغلی

در این روش ابتدا شما نیاز به پیدا کردن کارفرما در کشور آلمان دارید.به این طریق که کارفرمای  شما ابتدا میبایست شغل مورد نظر را ۳ ماه در کشور آلمان و پس از آن ۳ ماه دیگر در اتحادیه اروپا آگهی  کند اگر فردی از داخل کشور آلمان و یا داخل اتحادیه اروپا تمایل به تصاحب این موقعیت شغلی نداشت آنگاه کار فرما می تواند درخواست دعوت به کار از شما در ایران نماید. راه دیگر در این روش این است که کارفرما به شخصه و یا توسط وکیل به اداره ی کار مراجعه نماید و این اداره را قانع نماید که نیروی کار مورد نظر او در کشور آلمان یافت نمی شود و کارفرما می بایست این نیروی کار را از ایران استخدام نماید.

کار در آلمان از طریق بلو کارت

BLUE CARD  کشور آلمان یک نوع ویزای کار می باشد که قابل تمدید در کشور آلمان است و این امکان را دارد که اقامت موقت کشور آلمان را به اقامت دایم تبدیل نماید.در ۱ اوت سال ۲۰۱۲سیستم کارت آبی اتحادیه اروپا در کشور آلمان آغاز شد. اگر فردی که ویزای جستجوی کار ۶ ماهه  ی کشور آلمان را دریافت می کند بتواند در کشور آلمان کاری متناسب را پیدا نماید ویزای فرد به مدت۶ ماه دیگر هم تمدید می شود و پس از آن فرد می تواند blue card  کشور آلمان را هم دریافت نماید .blue card اتحادیه ی اروپا برای حداکثر ۴ سال صادر خواهد شد و یا برای یک دوره ی کوتاه برای قرارداد کار کوتاه صادر می شود. فرد متقاضی باید فارغ التحصیل یک دانشگاه معتبر باشد که مدرک این دانشگاه مورد تایید کشور آلمان واقع شود.

فرد متقاضی باید یک قرارداد کاری مرتبط با رشته تحصیلی خود در کشور آلمان را داشته باشد.فرد بدون پیشنهاد کار نمی تواند BLUE  CARD کشور آلمان را دریافت نماید. حقوق دریافتی فرد متقاضی که با یک شرکت آلمانی قرارداد کار دارد باید حداقل سالی ۴۵۰۰۰ یورو باشد و اگر فرد فارغ التحصیل یکی از رشته هایی باشد که کشور آلمان به آن نیازمند است مثل ریاضیات،علوم پایه،IT،مهندسی،پزشکی و…حقوق دریافتی چنین اشخاصی می تواند سالی ۳۵۰۰۰ یورو باشد. شخصی که  BLUE CARDکشور آلمان را دریافت می کند می تواند خانواده خود را همراه ببرد و آنها هم اجازه کار وزندگی را در آلمان خواهند داشت اما مدت اقامت و کار در کشور آلمان بستگی به اعتبار BLUE CARD دارد.

شخصی که BLUE CARD  کشور آلمان را دارا می باشد و مدرک زبان آلمانی حداقل تا سطح B1 را هم دارا است خیلی راحتتر و سریعتر می تواند اقامت دایم کشور آلمان را دریافت نماید حتی ممکن است فرد پس از گذشت ۳ ماه اقامت دایم کشور آلمان را دریافت نماید و پس از گذشت ۳ سال از اقامت دایم فرد می تواند برای اخذ تابعیت و پاسپورت کشور آلمان اقدام نماید اما نکته مهمی که وجود دارد این است که افرادی که اقامت دایم کشور آلمان را دریافت کرده اند نباید بیشتر از ۶ ماه در خارج از کشور آلمان زندگی کنند در غیر این صورت اقامت دایم خود را از دست خواهند داد. همانطور که ملاحظه نمودید کار برای ایرانیان در آلمان به ۳ طریق اصلی قابل اقدام است.از این رو متقاضیان ایرانی کار در آلمان می توانند به هر یک از این طرق اقدام به مهاجرت کارینمایند.توصیه می شود قبل از هر گونه اقدام با موسسات حقوقی معتبر تماس گرفته و از مشاوره  آنها بهره مند شوید. و در صورت تمایل میتوانید با دفاتر وین ما تماس مستقیم داشته و از امکان مشاوره ای حرفه ای و رایگان بهره مند گردید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.