immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

مدارک لازم ویزای کار آلمان

مدارک لازم ویزای کار آلمان

مدارک لازم ویزای کار آلمان و مدارک مورد نیاز ویزای جستجوی کار آلمان ، شرایط اخذ ویزای کار آلمان و مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کاریابی آلمان  چیست ،در لیست مشاغل مورد نیاز آلمان ۲۰۱۷ چه مسائلی ذکر و چه مشاغلی اعلام شده است . مشاغل مورد نیاز آلمان در سال ۲۰۱۷  چیست ، مدارک لازم ویزای کار آلمان چیست؟ آیا از شرایط کار در آلمان برای ایرانیان اطلاع دارید؟ مبلغ مورد نیاز برای اخذ ویزای کار آلمان چیست؟ کاریابی در آلمان چه شرایطی دارد؟ لیست مشاغل مورد نیاز آلمان چیست؟ مهاجرت به آلمان از طریق تخصص چه شرایطی دارد؟تعریف کارگر ساده در آلمانچیست؟ جهت کاریابی در آلمان با کدام موسسات میتوانیم کار کنیم ، در این مقاله سعی شده است که اولا به مدارک لازم ویزای کار آلمان پرداخته شود و ثانیا به طور مختصر در مورد ویزای کار آلمانو کاریابی در آلمان توضیحاتی داده شود.شما همچنین می توانید لیست مشاغل مورد نیاز آلمان در سال ۲۰۱۷ را نیز ببینید. وضعیت کار در آلمان برای ایرانیان در حال حاضر خوب بوده و برخی از مشاغل درآلمان خواهان دارد.

لازم به توضیح است که قبل از هر گونه اقدام برای اخذ ویزای کاری آلمان و همچنین اطلاع از شرایط و مدارک لازم ویزای کار آلمان حتما با موسسات حقوقی سراسر کشور تماس گرفته و از مشاوره وکلای حقوقی و همچنین مشاوران مجرب در این موسسات بهره مند شوید.

مدارک لازم جهت ارایه درخواست ویزای کار آلمان:

۱:نسخه امضا شده فرم تقاضای ویزا که به صورت کامل و خوانا به زبان آلمانی و یا انگلیسی پر شده باشد.

۲:گذرنامه امضا شده که اعتبار آن حداقل تا ۳ ماه پس از خاتمه ویزای درخواستی باشد و به همراه کپی از صفحات ۲و۳ در صورت موجود بودن گذرنامه های قدیمی و سایر گذرنامه های معتبر که در صورت موجود بودن بهتر است که آنها هم ارایه شود.

۳: یک عکس رنگی با زمینه روشن و در ابعاد ۳*۴ البته توجه داشته باشید که سفارت به هیچ عنوان عکسهای قدیمی تر از ۶ ماه را نمی پذیرد.

۴:شناسنامه متقاضی به همراه کپی از تمام صفحات.

۵:گذرنامه و شناسنامه همسر و یا گواهی فوت وی.

۶:بیمه درمانی مسافرتی برای طول مدت مسافرت با پوشش حداقل ۳۰۰۰۰ یورو و معتبر برای همه کشورهای عضو شنگن به همراه ۱ نسخه کپی از آن .

۷:دعوت نامه امضا شده تجاری که بیانگرهدف فرد از مسافرت و طول مدت سفر باشد . دعوت کننده باید تمام هزینه های مسافرت فرد را تقبل نماید .

۸:مکاتبات تجاری با شرکت دعوت کننده و یا مدارک مربوط به واردات و صادرات کالا و  کلیه مدارکی که نشانگر اعتبار تجاری با شرکت دعوت کننده باشد .

۹:گواهی اشتغال به کاراز طرف کارفرما و مدارک از جمله روزنامه رسمی شرکت ، فیش حقوقی و سوابق بیمه تامین اجتماعی .

۱۰:اصل و کپی اسناد مالکیت .

۱۱:صورت وضعیت حساب های بانکی درسه ماه گذشته و سایر مدارک مالی .

۱۲:وضعیت مالی و شغلی همسر حتی اگر به عنوان همراه سفر نکند .

۱۳:مدارک فرزندانی که در ایران سکونت می کنند .

لازم به ذکر است حضور شخص متقاضی برای روز مصاحبه در سفارت کشور آلمان الزامی می باشد چنانچه متقاضی که دو سال گذشته با دو ویزای شینگن و یا یک ویزای شینگن دو ساله حداقل دو بار سفر کرده باشد ، در این صورت نماینده متقاضی می توانند جهت ارائه مدارک به سفارت مراجعه نماید . اگر سفارت تشخیص دهد در صورت نیاز این افراد باید به سفارت کشور آلمان مراجعه نمایند.

 

تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان6666 مدارک لازم ویزای کار آلمان

این مقاله متعلق به موسسه حقوقی ملک پور می باشد.موسسه حقوقی ملک پور این امکان را دارد که شما هموطنان عزیز را در طی مراحل دریافت ویزای کاری کشور المان همراهی نماید.

فرد متقاضی ویزای کار کشور المان باید در حدود ۱۰۰۰۰ یورو تمکن مالی داشته باشد تا بتواند برای اخذ ویزای کاری کشور آلمان اقدام نماید.

فرد متقاضی ویزای کار کشور آلمان باید به زبان آلمانی تسلط کافی داشته باشد و یا حداقل مدرک زبان IELTS  ویا TOFELرا دارا باشد.

فرد متقاضی پس از اخذ ویزای کار آلمان میتواند به صورت فول تایم حدود ۴۰ ساعت در هفته به کار مشغول شود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار کشور آلمان

۱: تکمیل فرم تقاضا.

۲:کپی صفحات پاسپورت متقاضی.

۳:شناسنامه متقاضی و کپی آن.

۴:بیمه نامه.

۵: دوقطعه عکس ۶*۴

۶:ترجمه مدارک به زبان آلمانی و یا انگلیسی.

۷:ترجمه مدارک انگلیسی.

۸:سوابق کار در صورت داشتن سابقه کاری.

۹:رزومه.

۱۰:پرینت حساب شخص متقاضی.

ویزای کار آلمان دو نوع است

ویزای جستجوی کار

ویزای کار از طریق پیشنهاد شغلی

 

ویزای نیروی کار یا Skilled worker،،متقاضی اجازه دارد با این ویزا مدت محدودی (سه تا شش ماه–۹۰روزه تا۱۸۰روز) در آلمان بدنبال کار بگردد .

بعد به کشورش باز می گرددودر صورت یافتن کار ویزای سه ماهه میگیرد که حکم ورود شما به آلمان برای کاراست.

بعد از ورود به آلمان تقاضای کارت آبی میدهد که بعد از یک ماه صادر میشود.

پس از آنکه مشغول بکار شد با پرداخت مالیات موفق به اخذ مجوز اقامت دایم می گردد.

ویزا برای دریافت پیشنهاد کاری Job offer،، ابتدا باید کار موردنظر به مدت سه ماه درآلمان و سه ماه در سایت کاریابی اتحادیه اروپا(جمعأ شش ماه،گاهی کمتر) آگهی شود.

سپس تعداد اشخاصی که اعلام آمادگی کرده اند* ذکر شده وبه همراه درخواست کارفرما و کارگر تقدیم سفارت  و بعد در آژانس اشتغال فدرال آلمان بررسی شود.

*اولویت شغل ابتدا برای اتباع آلمانی داخل و خارج کشور آلمان  .

دوم اتباع اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا و اتباع سویس در اکثر موارد اتباع ممتاز شامل استرالیا،ژاپن،کانادا،کره جنوبی، نیوزلند، اسراییل و شهروندان آمریکا(بدون ویزا)  ،. سوم اتباع کشورهای ثالث.

در تعداد کمی از  کشورها از جمله آلمان این امکان وجود دارد که اشخاص تحت ویزای (جست و جوی کار)  آربایت زوخه وارد خاک آلمان شده و طی مدت ۶ ماه شغل بیابند در این شرایط شخص نیازی به ارائه مدرک زبان ندارد اما واضح است که از مستلزمات برقراری ارتباط و رفع حداقل حوائج آشنایی  به زبان مشترک  می باشد پس بهتر است که شخص به زبان انگلیسی حداقل  با نمره ی ۵٫۵ یا زبان آلمانی حداقل A2 آشنا باشد.نیاز به تکلم و برقراری ارتباط امری اجتناب ناپذیر است و در هر نوع اقدامی جهت مهاجرت ارائه ی مدرکی دال بر دانستن زبان کشور مورد نظر یا حدافل قدرت بر تکلم حتی به زبان مورد وثوق دولت ها ((انگلیسی)) مورد نیاز است.

دقت کنید ویزای جستجوی کار در آلمان یک ویزای شش ماهه است و شخص می باید در مدت شش ماه قرارداد کاری خود را منعقد نماید.شخص میبایست در ابتدا به صورت انفرادی وارد کشور آلمان شده و به جستجوی کار بپردازد.چنانچه شخص بتواند در این مدت شش ماه قرارداد کاری منعقد نماید می تواند همسر و فرزندان خود را نیز به کشور آلمان بیاورد.

منظور از قرارداد کاری قراردادی با حداقل یک سال اعتبار است.گفتنی است که است که این شغل می بایست مرتبط با تحصیلات و سابقه ی کاری فرد متقاضی باشد.

در نهایت می توان گفت که کشور آلمان برای کار از شرایط بسیار مناسبی برخوردار می باشد و همه ساله افراد بسیاری متقاضی ویزای کار در آلمان هستند.افراد از طریق ویزای کار کشور آلمان می توانند اقامت و تابعیت کشور المان را اخذ نمایند.کشور المان بدلیل موسسات کاریابی فراوان و معتبری که دارد امکان کار و سرمایه گذاری را برای همه افراد فراهم کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت موسسه حقوقی ملک پور مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را در جهت اخذ ویزای کاری کشور آلمان کسب نمایید.

و در صورت تمایل به مشاوره در باب مهاجرت به آلمان ، کار در آلمان ، ویزای جستجوی کار در آلمان ، تحصیل در آلمان ، اخذ اقامت آلمان ، مدارک لازم ویزای کار آلمان میتوانید با دفتر ما در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس حاصل فرموده و مشاوره تلفنی رایگان اخذ بفرمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.