immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

دانشگاه فنی مونیخ TUM

دانشگاه فنی مونیخ TUM

شرایط پذیرش در دانشگاه فنی مونیخ ۲۰۱۸ ، سطح زبان در دانشگاه فنی مونیخ ،مدارک مورد نیاز برای پذیرش در دانشگاه فنی مونیخ ، هزینه ی تحصیل برای دانشگاه مونیخ، رشته های موجود دردانشگاه فنی مونیخ ، تحصیل در آلمان

همانطور که می دانید راههای متعددی برای مهاجرت به آلمان و اخذ ویزا وجود دارد از جمله ی طرق مهاجرت عبارتند از تحصیلی ، کاری،سرمایه گذاری ، پناهندگی،ازدواج، تولد می باشد. موسسه ی حقوقی ملک پور سعی دارد که راههای مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی را برای شما توضیح دهد ویکی از دانشگاههای برتر کشور المان را به شما عزیزان معرفی می نماید

شرایط پذیرش دانشگاههای فنی مونیخ آلمان چگونه است؟ آیا برای ورود به دانشگاه فنی مونیخ آلمان مدرک زبان مورد نیاز است؟ دانشگاه فنی مونیخ آلمان چه رشته هایی را دارا می باشد؟ هزینهتحصیل در دانشگاه مونیخ آلمان به چه صورت است؟ برای پذیرش دانشگاه فنی مونیخ چه مدارکی مورد نیاز است ؟
همانطور که می دانید یکی از راههای مهاجرت اخذ ویزای تحصیلی است.برای ورود به دانشگاههای کشور المان باید دارای شرایطی بود.افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقطع لیسانس و فوق لیسانس را دارند باید شرایطی را دارا باشند تا بتوانند از دانشگاه مورد نظر خود در کشور المان پذیرش اخذ کنند.
افرادی که دیپلمه هستند یعنی ۱۲ سال تحصیل کرده اند نمی توانند مستقیما وارد دانشگاههای کشور المان شوند این افراد باید در ایران در کنکور سراسری قبول شوند وبعد وارد کالج المان شوند ودر کالج ۲ترم به زبان المانی درس بخوانند می توانند وارد دانشگاه مورد نظر خود شوند.
برخی از دانشگاهها در کشور المان شرایط ویژه ای را دارند به این صورت که افرادی که در دانشگاه ازاد تحصیل میکنند هم میتوانند مستقیما وارد دانشگاه شوند البته باید این نکته را در نظر داشت که این افراد باید دانشجوی سال سوم دانشگاه ازاد باشند که این افراد نیاز به گذراندن دوره کالج ندارند.
این نکته حائز اهمیت است که افرادی که در ایران در دانشگاه ازاد و در مقطع لیسانس تحصیل کرده باشند نمی توانند مستقیما برای مقطع فوق لیسانس اقدام کنند این افراد باید حدودا ۱ یا ۲ ترم از لیسانس یا یکی از شاخه های رشته خود را در کشورالمان بگذرانند و بعد برای مقطع فوق لیسانس اقدام کنند دوره فوق لیسانس در المان ۱ ساله می باشد.
برای ورود به کشور المان متقاضیان حتما باید به زبان المانی تسلط داشته باشند و حداقل باید مدرک B2المانی را داشته باشند.

تحصیل در دانشگاه فنی مونیخ یا TUM:

دانشگاه tumیا دانشگاه فنی مونیخ یکی از بهترین دانشگاههای اروپا و جز ۳ دانشگاه برتر در کشور المان است.
دانشگاه tum یا فنی مونیخ دارای ۳ بخش دانشگاهی از جمله معماری،علم شیمی،مدنی،جغرافیایی،مهندسی محیط زیست،مهندسی برق و کامپیوتر،علوم زیستی،مدیریت،ریاضی،مهندسی مکانیک،دارو،فیزیک و ورزش می باشد.
در دانشگاه tum یا فنی مونیخ زبان اصلی برای تدریس زبان المانی می باشد با این حال تدریس یک سری دروس در این دانشگاه به زبان انگلیسی هم می باشد.
دانشگاه tumدارای تعدادی از مراکز تحقیقاتی از جمله مرکز مونیخ برای فن اوری در جامعه والترشاتکی انستیتو برای مطالعه علوم کشاورزی،فناوری نانو و نانو مواد و… می باشد.
در دانشگاه فنی مونیخ رشته های مهندسی، علوم طبیعی، علوم پزشکی و اقتصاد ارائه میشود.
در این دانشگاه ۱۴۰ رشته تحصیل می شودکه بیشتر شامل مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد .
دانشگاه فنی مونیخ فرصت های یادگیری منحصر به فردی را برای کلیه ی دانش آموزان فراهم کرده است .
در دانشگاه فنی مونیخ هر یک از اعضای دانشگاه قادر به توسعه و به حداکثر رساندن استعدادهای خود در این دانشگاه می باشند.
دانشگاه tum یکی از دانشگاههای پیشرو در اروپاست و هدف این دانشگاه ایجاد ارزش پایدار برای جامعه می باشد.
دانشگاه فنی مونیخ دارای سه مکان در دولت آلمان از بایرن است.
بودجه ی دانشگاه فنی مونیخ ۱۲۵۸۰۰۰۰۰۰ یورو می باشد که این بودجه نشان دهنده ی امکانات دانشگاه در زمینه ی تحقیقات میباشد.
یکی از برترین دانشگاههای اروپا برای پژوهش و تحقیق دانشگاه فنی مونیخ است که با توجه به بودجه ای که این دانشگاه دارد از نظر پژوهش و تحقیق جایگاه برتری را به خود اختصاص داده است.
هزینه ی تحصیل در دانشگاههای آلمان تقریبا رایگان و بدون شهریه می باشد و فرد متقاضی می تواند با هزینه ی اندک و با امکانات عالی در این دانشگاهها به تحصیل بپردازد.
دانشگاه مونیخ برنده ی ۱۳ جایزه ی نوبل و ۱۸ جایزه ی لیدیبنیتس است که به دانشمندان این دانشگاه اهدا شده است.
دانشگاه فنی مونیخ در رنکینگ های بین المللی و آلمانی جز بهترین دانشگاههای اروپا و جهان شناخته شده است.
برای ورود به دانشگاه فنی مونیخ مدارکی مورد نیاز است از جمله ریز نمرات دانشگاه ، دانشنامه ی کارشناسی و ریز نمرات، برای کارشناسی ارشد گواهی قبولی در مقطع کارشناسی و مدرک زبان حداقل IELTS 6، مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی و رزومه CV مورد نیاز است.
دانشگاه فنی مونیخ در تاریخ ۱۸۶۸ میلادی تاسیس شد. در ۱۳ دانشکده ی دانشگاه مونیخ ۳۹۰۸۱دانشجو مشغول به تحصیل می باشند.
در دانشگاه فنی مونیخ اساتید و پروفسوران برتر اروپا و جهان مشغول به کار و تدریس می باشند این دانشگاه بیش از ۴۰۰ ساختمان دارد.
موسس دانشگاه TUMلود ویگ دوم بایرن می باشد.
به دانشگاه فنی مونیخ در زبان انگلیسی دانشگاه کار آفرین اطلاق می شود.
دانشگاه فنی مونیخ گاهی به نام TUM شناخته می شود و این دانشگاه در مرکز شهر مونیخ قرار دارد که یک نهاد عمومی می باشد.
در سال ۲۰۰۲ یک دانشگاه در سنگاپور به نام دانشگاه TUM تاسیس شد که این دانشگاه ، دانشگاه علوم و فناوری می باشد.
نکته ی مهمی که می توان به آن اشاره کرد این است که تسلط به زیان المانی یکئ امتیاز برای گرفتن ویزا و پذیرش برای دانشگاههای آلمان به حساب می آید.
در نهایت می توان گفت که دانشگاه فنی مونیخ که گاهی به آن دانشگاه tum هم گفته می شود از شرایط بسیار مناسبی برای تحصیل برخوردار است و با هزینه ی بسیار پایینی که دارد می توان به راحتی به تحصیل پرداخت نکته ی حائز اهمیت این است که کشور آلمان عضو اتحادیه ی اروپا و شنگن می باشد و از این طریق برای کار و تحصیل بسیار مناسب است چون امکان سفر به کشورهای دیگر را فراهمئ می کند و فرد می تواند برای تحصیل به سایر کشورهای عضو شنگن برود. کشور مونیخ یکی از برترین کشورهای دنیا به حساب می آید و افراد متقاضی پذیرش ویزای تحصیلی به راحتی می توانند پذیرش گرفته ئ در این دانشگاه به تحصیل بپردازند با توجه به اینکه کشور آلمان نسبت به سایر کشورهای عضو اتحادیه ی اروپا از هزینه ی زندگی پایینی برخوردار است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت موسسه ی حقوقی ملک پور مراجعه نمایید و درصورت نیاز به مشاوره در باب مهاجرت به آلمان و تحصیل در آلمان میتوانید با دفتر وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس حاصل نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.