immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا  و شرایط  مهاجرت به استرالیا  چگونه است ؟ راه ها مهاجرت به استرالیا  و قوانین  مهاجرت به استرالیا و راه های اخذ اقامت استرالیا  به چه صورت است ؟ آیا می خواهید مهاجرت تحصیلی به استرالیا داشته باشید و با شرایط اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های استرالیا و اخذ ویزای تحصیلی استرالیا آشنا شوید ؟ آیا مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل در استرالیا امکان پذیر است ؟ آیا در مورد راه های مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم استرالیا و اخذ تابعیت استرالیا آگاهی دارید  ؟ مهاجرت کاری به استرالیا آیا باویزای کار مهاجرت به استرالیا ممکن است ؟

آیا در مورد مهاجرت به استرالیا  از طریق ویزای کار و مهاجرت به استرالیا  از طریق سرمایه گذاری در استرالیا اطلاعاتی دارید ؟ آیامهاجرت به استرالیا  از طریق کار در استرالیا و مهاجرت به استرالیا  از طریق تولد فرزند در استرالیا امکان پذیر است ؟ آیا پناهندگی در استرالیا منجر به اقامت استرالیا می شود ؟مشاغل مورد نیاز در استرالیا کدامند ؟ هزینه های تحصیل و زندگی در استرالیا به چه صورت است ؟  شرایط کار در استرالیا و ازدواج در استرالیا چیست ؟ آیا مهاجرت به استرالیا  از طریق اسکیل ورکر امکان پذیر است ؟ شما عزیزان می توانید از طریق کارشناسان و حقوقدانان مسلط به امور بین الملل در موسسه حقوقی ملک پور در خصوص مهاجرت به استرالیا  مشاوره رایگان اخذ نمایید .

 

مهاجرت به کشور استرالیا از طریق های مختلفی قابل اجرا می باشد در این مقاله سعی بر این می باشد که چند روش  قانونی برای مهاجرت به کشور استرالیا برای شما توضیح داده شود که در متون پایین به این طرق اشاره خواهیم کرد :

شاید این مطلب نیز برایتان مفید باشد:   هزینه تحصیل در استرالیا

 

۱ . مهاجرت به کشور استرالیا از طریق ویزای تحصیلی .

۲ . مهاجرت به کشور استرالیا از طریق ویزای کاری .

۳ . مهاجرت به کشور استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری .

۴ . مهاجرت به کشور استرالیا از طریق ویزای ازدواج و نامزدی .

فایل صوتی توضیحات آقای دکتر ملک پور در باب قرارداد مهاجرت به استرالیا

مهاجرت از طریق ویزای تحصیلی

 

فایل صوتی توضیحات آقای دکتر ملک پور در باب اقامت استرالیا

یکی از راه هایی که می توان مهاجرت به کشور استرالیا  داشت و به کشور استرالیا رسید و بعد از آن برای اقامت کشور استرالیا اقدام کرد ویزای تحصیلی می باشد  البته لازم به ذکر می باشد که در کشور استرالیا این قانون وجود دارد که شخصی که از طریق ویزای جست و جوی کار به کشور استرالیا ورود پیدا کرده باشد می تواند در صورت پیدا کردن کار ویزا خود را از ویزای تحصیلی استرالیا به ویزا کاری استرالیا تغییر دهد و به اخذ اقامت دائم استرالیا و اخذ تابعیت استرالیا ، در کشور استرالیا گذراندن مقطع لیسانس ۴ ساله می باشد و برای گذراندن مقطع فوق لیسانس ۲ سال زمان مورد نیاز میباشد . طرق دیگری در تایپ ویزای تحصیلی وجود دارد که شما بتوانیدمهاجرت به کشور استرالیا  داشته باشید ، کالج های زبان  یکی از راه های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا  می باشد ، دوره های کالج زبان بستگی به انتخاب شما متفاوت می باشد ، کالج های ۴ ماهه ، ۹ ماهه و یک ساله وجود دارد که هزینه های آن متفاوت می باشد . بعد از ورود از طریق کالج زبان و گذراندن دوره میتوان برای پذیرش تحصیلی استرالیا و یا جست و جوی کار اقدام کرد . این ها راه هایی است که از طریق  مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تحصیلی استرالیا میتوان در نهایت به اقامت کشور استرالیا دست یافت .

مهاجرت به استرالیا از طریقی ویزای کاری استرالیا

شما عزیزان می توانید در خصوص مهاجرت به کشور استرالیا و اخذ اقامت استرالیا با موسسه حقوقی ملک پور و شعبه مرکزی آن در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و یا با تمامی دفاتر همکار این موسسه در سراسر ایران در خصوص مهاجرت به استرالیا  مشاوره رایگان اخذ نمایید .

شاید این مطلب نیز برایتان مفید باشد:   ازدواج در استرالیا

 

مهاجرت به کشور استرالیا از طریق ویزای کار استرالیا نیز می تواند به اقامت دائم استرالیا ختم شود ، ساب کلاس های مختلفی برایمهاجرت به کشور استرالیا از طریق ویزای کاری استرالیا وجود دارد به طور مثال داشتن دعوت نامه کاری  از یک کار فرما در کشور استرالیا و یا شرکت در پروسه اسکیل وورکر ، داشتن دعوت نامه کاری موقت و یا ویزای جست و جوی کار در کشور استرالیا از این قبیل راه ها می باشد که در متون زیر بیشتر به آن ها اشاره خواهیم کرد :

مهاجرت به کشور استرالیا از طریق ویزای اسکیل وورکر استرالیا

مهاجرت به استرالیا  از طریق ویزا اسکیل وورکر استرالیا یا همان ویزای جست و جوی کار استرالیا بر اساس امتیاز بندی و مدارک شما صادر می شود به این صورت که مدارک تحصیلی ، مدارک زبان ، سن ، رشته تحصیلی شما ، سابقه کار شما در این پروسه میزان امتیاز شما را مشخص می کند .

لیستی برای امتیاز دهی وجود دارد که امتیاز شما نسبت به رزومه شما در آن حساب شده و به صورت غربال گری شما در پروسه دو مرحله ای اسکیل وورکر انتخاب می شوید . که در مرحله اول فرد متقاضی مهاجرت به کشور استرالیا از طریق ویزا اسکیل وورکر استرالیامی بایست که از ۱۰۰ امتیاز ۶۷ امتیاز لازم را بیاورد و بعد از ورود به مرحله دوم  که استخر نامیده می شود متقاضی مهاجرت به کشور استرالیا می بایست که در امتیاز بندی که در این مرحله قرار گرفته از سقف ۱۲۰۰ امتیاز ۶۰۰ امتیاز لازم را بیاورد . لازم به ذکر میباشد که این مرحله نیز به صورت غربال گری می باشد و هرچه امتیاز شخص بالاتر باشد شانس برای قبولی در این مرحله بالاتر  میرود .

مهاجرت به استرالیا  از طریق دعوت نامه کاری استرالیا

مهاجرت به کشور استرالیا از طریق دعوت نامه کاری استرالیا نیز یکی از راه هایی است که می توان گفت می شود به راحتی به ویزای کاری کشور استرالیا دست پیدا کرد ، لازمه رسیدن به این دعوت نامه این می باشد که فرد می بایست از یک کار فرما دعوت نامه ای دریافت نموده و بعد این دعوت نامه فرد نامه کاری خود را به سفارت آن کشور برده تا شرایط او برای این کار بررسی شود .

مهاجرت به کشور استرالیا از طریق ویزای کار موقت استرالیا

این ویزا نیز نیاز به یک کار فرما دارد تا به شما برای کار موقت دعوت نامه کاری ارسال کند .

شاید این مطلب نیز برایتان مفید باشد:   تحصیل در استرالیا

 

مهاجرت به کشور استرالیا از طریق سرمایه گذاری استرالیا

شما برای مهاجرت به کشور استرالیا از طریق سرمایه گذاری استرالیا و اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا می بایست سنتان پایین تر از ۵۵ سال باشد و موافقت نامه های دولتی کشور استرالیا ، در ید داشتن حداقل سه سال سابقه مدریتی  در کار مورد نظر ، نشان دادن تمکن مالی حدود ۱۱۲۵۰۰۰ $ و تمکن ۷۵۰۰۰۰$ برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری کشور استرالیا ، گرفتن آیلتس انگلیسی دست کم IELTS 5 و داشتن وابستگی جز همسر خود شرایطی است که برای انجام دادن این امر به آن توجه لازک را داشته باشید. ما مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری استرالیا  را به شما پیشنهاد نمی دهیم .  لذا اگر خواهان تحقق این امر هستید با وکلای حرفه ای مشورت کنید که شما را در اجرایی شدن این هدف می تواند همراه شما باشد.

در این مقاله به بررسی راههای مهاجرت به استرالیا پرداختیم . همچنین در خصوص مهاجرت به استرالیا از طریق کار و چگونگی  مهاجرت به استرالیا  از طریق تحصیل و مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری در استرالیا  و مهاجرت به کشور استرالیا از طریق اسکیل وورکر استرالیا و مهاجرت به استرالیا  از طریق ویزای ازدواج استرالیا و در نهایت اخذ اقامت استرالیا بیان می نماید که بسیاری از افراد برای زندگی ، تحصیل ، کار  و اخذ تابعیت استرالیا و اخذ شهروندی استرالیا خواهان مهاجرت به کشور استرالیا هستند . در صورت کلیراه های مهاجرت به استرالیا برای بسیاری از افراد ایده ال می باشد . مهاجرت به استرالیا  از طریق کار و اخذ ویزای کار استرالیا برای متقاضیان مهاجرت به کشور استرالیا از طرق مختلف گوناگون می باشد.  ما در این مقاله تلاش نمودیم راه های مهاجرت به کشور استرالیاتوضیح دهیم .  شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه مهاجرت به کشور استرالیا با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش تماس حاصل نموده و پاسخ سوالات خود را در رابطه با مهاجرت به استرالیا  از مشاورین متخصص و کارشناسان مسلط به امور بین الملل به صورت مشاوره رایگان دریافت نمایید .

نظرات 1 + ارسال نظر
مدیر وب سایت یدک بین دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 17:04 http://www.yadakbin.com/

سلام ممنون از راهنماییاتون
ممنون میشم از سایت ما در یدک بین دیدن فرمایید
www.yadakbin.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.