immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل

مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل به چه صورت می باشد ؟ ایا از شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل و قوانین اخذ ویزای تحصیلی استرالیا و راههای اخذ اقامت استرالیا پس از تحصیل در استرالیا اطلاعاتی دارید ؟ قوانین مهاجرت به استرالیااز طریق تحصیل واخذ پذیرش تحصیلی استرالیا چگونه می باشد ؟ مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل و همچنین مدارک لازم جهت تحصیل در استرالیا و تحصیل در دانشگاههای استرالیا به چه صورت است ؟ بسیاری از افراد به دنبال مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل میباشند بنابراین اگر شما عزیزان در پی تحصیل در استرالیا می باشید می توانید مقاله و مطالب مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل و شرایط کار ضمن تحصیل در استرالیا را با دقت مطالعه نموده و سپس در صورت هرگونه سوال دیگری در مورد مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل و همچنین اخذ اقامت استرالیا و در نهایت اخذ تابعیت استرالیا می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و به صورت تلفنی و رایگان مشاوره تخصصی دریافت نمایید.
استرالیا یکی از مقاصد خوب برای تحصیل است. این کشور دوره های تحصیلی با کیفیت بالا، شیوه زندگی فوق العاده و محیط عالی برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. پس از پذیرش برای تحصیل در استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل باید ویزای دانشجویی بگیرید.
قبل از ارائه درخواست برای تحصیل در استرالیا باید با وزارت مهاجرت و حفاظت مرزی (DIBP) یا نزدیکترین دفتر ویزای استرالیا تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در مورد شرایط دریافت ویزای دانشجویی ، نحوه ارسال درخواست و مدارک مورد نیاز را کسب کنید.
شرایط اخذ ویزای دانشجویی و مدارک لازم
شرایط لازم برای دانشجویان بین المللی در دریافت ویزای دانشجویی شامل موارد زیر است:
· سلامت جسمی
· شخصیت خوب
· بیمه درمانی دانشجویان خارج از کشور (OHSC)
· عدم بدهی به دولت استرالیا
· برخورداری از محل اقامت و امکانات رفاهی برای دانشجویان زیر ۱۸ سال
· استطاعت مالی برای پرداخت هزینه های هواپیما، شهریه تحصیلی و هزینه های زندگی برای خود و اعضای خانواده در طول مدت اقامت در استرالیا
· سوابق و مدارک تحصیلی تکمیل شده
· تسلط به زبان انگلیسی
· اثبات اینکه قصد اقامت موقت دارید.
درخواست ویزای دانشجویی
شما باید درخواست ویزای دانشجویی خود را به همراه معرفی نامه یا تأییدیه ثبت نام (CoE) از طرف موسسه آموزشی محل تحصیل خود ارسال کنید. درخواست ها معمولاً به صورت آنلاین ثبت می شوند، که البته امکان ارسال آن از طریق پست نیز وجود دارد و همچنین می توانید شخصاً به دفتر ویزای استرالیا مراجعه و درخواست خود را ارائه کنید. مدرک مورد نیاز برای ارائه درخواست بستگی به کشور مبدأ و ارائه دهنده خدمات ویزا بستگی دارد. با مراجعه به وب سایت می توانید از فهرست کامل مدارک لازم مطلع شوید. شما همچنین می توانید با مراکز آموزشی، نزدیکترین دفتر ویزای استرالیا یا دفتر بین المللی موسسه استرالیایی مورد نظرتان برای مشاوره در روند درخواست ویزا تماس بگیرید.
بسته آموزشی در خصوص مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل
دانشجویان می توانند برای دو یا چند دوره آموزشی با استفاده از ویزا دانشجویی خود درخواست دهند که این دوره ها باید به صورت متوالی باشند. دوره آموزشی نهایی دانشجویان به عنوان دوره تحصیلی اصلی آنها طبقه بندی می شود و مدارک و شرایط لازم با توجه به آن تعیین می شود.
هزینه های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل
هزینه درخواست اصلی ۵۵۰ دلار استرالیا و برای اکثر درخواست های ویزا غیرقابل برگشت است. متقاضیانی که اعضای واجد شرایط خانواده را برای اقامت در استرالیا در حین تحصیل به همراه خود می آورند، باید توجه داشته باشند که این هزینه به ازای هر یک از اعضای خانواده متقاضی نیز دریافت می شود. این هزینه به هزینه درخواست اصلی افزوده می شود و با توجه به سن همراهان متقاضیمهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل متفاوت است. علاوه بر این، ممکن است هزینه های دیگری در ارتباط با درخواست ویزا مانند هزینه معاینات پزشکی، بررسی های پلیس و ترجمه مدارک به زبان انگلیسی (در صورت لزوم) دریافت شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمنیه به وب سایت DIBP مراجعه کنید.
ویزای دانشجویی سرپرست در خصوص مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل
اگر والدین یا سرپرست قانونی یک فر زند زیر ۱۸ سال هستید که به قصد تحصیل وارد استرالیا می شود، می توانید برای ویزای تحصیلی استرالیا تحت عنوان ویزای دانشجویی سرپرست درخواست دهید. سرپرست دانشجو می تواند در طول دوره تحصیل فرزند خود یا تا زمانی که او به سن ۱۸ سالگی برسد، در استرالیا زندگی کند. همچنین در شرایط استثنایی دانشجویان بالای ۱۸ سال نیز می توانند به دلایل مذهبی یا فرهنگی با سرپرست خود زندگی کنند.
والدین یا سرپرست قانونی باید شرایط و مدارک مذکور در بالا رادر رابطه با وضعیت سلامت، شخصیت و استطاعت مالی داشته باشند. علاوه بر این، متقاضی باید شرایط زیر را داشته باشد:
• یکی از والدین یا سرپرست قانونی یا خویشاوند دانشجو باشد.
• حداقل ۲۱ سال سن داشته باشد.
• قادر به تهیه مسکن، امکانات رفاهی عمومی و حمایت از دانشجو در سایر زمینه ها باشد.
در پایان این مقاله مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل می توان به صراحت بیان نمود که شرایط و امکان مهاجرت تحصیلی به استرالیا وتحصیل در استرالیا فراهم می باشد بنابراین اگر شما عزیزان به دنبال مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل می باشید و می خواهید اطلاعات در خصوص شرایط تحصیل در استرالیا را دریافت نمایید همواره می توانید با دفاتر همکار موسسه حقوقی ملک پور در سراسر دنیا و یا با شعبه مرکزی در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و در خصوص بحث مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا به صورت تلفنی و رایگان مشاوره تخصصی دریافت نمایید.موسسه حقوقی ملکپور دارای جامع ترین اطلاعات در خصوص مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل و اقامت بعد از تحصیل در استرالیا از طرق مختلف می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.