immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا چگونه است؟ روش های سرمایه گذاری در کانادا به چه صورت است؟ چه راههایی برای مهاجرت سریع و آسان به کانادا وجود دارد تا بتوان به سرمایه گذاری در کانادا دست یابید ؟ایا به دنبال چگونگی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری در کاناداو شرایط سرمایه گذاری در کانادا هستید؟در چه صورت شما میتوانید از طریق  سرمایه گذاری در کانادا به اقامت برسید؟ در این مقاله سعی بر آن شده انواع سرمایه گذاری در کانادا را برای شما شرح دهیم اگر میخواهید درمورد سرمایه گذاری در کانادا بدانید،و همچنین روش اخذ اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری در کانادا را بدانیداین مقاله را مطالعه کنید، اگر میخواهید بهترین نوع سرمایه گذاری در کانادا را بدانید با ما در مؤسسه حقوقی ملک پور همراه باشید.

برنامه سرمایه گذاری مهاجران استان کبک برای تاجران یا مدیران به مهاجران کانادا فرصت می دهد تا پس از ۲۴ تا ۳۶ ماه بتوانند اقامت دائم بگیرند.

شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا در سال ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹

با توجه به این که هیچ محدودیت سنی و شرط تسلط به زبان یا ارائه مدرک تحصیلی وجود ندارد، این برنامه سرمایه گذاری بسیار محبوب است و بهترین گزینه برای تاجران و بازرگانان است. تنها ۵۷۰ متقاضی در هر سال پذیرفته می شوند و درخواست ها باید قبل از ژوئن ۲۰۱۸ ثبت شوند.

واجدین شرایط برای سرمایه گذاری مهاجرتی در استان کبک و دریافت ویزای کارفرمای کانادا در سال ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹، باید تمام شرایط زیر را داشته باشند:

متقاضی سرمایه گذاری مهاجرتی (و همسرش) باید حداقل مبلغ ۱۶۰۰ هزار دلار کانادا سرمایه شخصی داشته باشد.

متقاضی سرمایه گذاری مهاجرتی باید حداقل به مدت دو سال سهامدار یک شرکت خصوصی بوده باشد. اگر متقاضی سرمایه گذاری مهاجرتی شرکت مختص خود نداشته باشد، باید حداقل ۲ سال تجربه مدیریت به عنوان یک کارمند حقوق بگیر در یک شرکت معتبر داشته باشد.

متقاضی سرمایه گذاری مهاجرتی باید مبلغ ۲۴۰ هزار دلار کانادا شامل تمام هزینه های کارگزاری دولتی، و مبلغ ۸۰۰ هزار دلار کانادا به عنوان ودیعه OR برای مدت ۵٫۵ سال بدون دریافت سود سرمایه گذاری کند. هر دو گزینه در قرارداد مهاجرتی ذکر می شود.

پرداخت یکجای ۲۴۰ هزرا دلار کانادا (گزینه انتخابی توسط ۹۵ درصد از سرمایه گذاران مهاجر)

اکثر متقاضیان سرمایه گذاری مهاجرتی، تمایل ندارند که تمام دارایی خود را سرمایه گذاری کنند و یا نمی توانند مبلغ ۸۰۰ هزار دلار کانادا را در یک دوره ۶۰ روزه به ودیعه بگذارند. به منظور رفع این مشکل، شرکت کارگزاری استان کبک، تأمین مبلغ ۲۴۰ هزار دلار کانادا را به سرمایه گذاران پیشنهاد می کند. به این شرط که پرداخت این مبلغ با افزایش سود و پرداخت سود به سرمایه گذار همراه نخواهد بود. این مسئله در توافقنامه مهاجرتی ذکر می شود.ویدیوی سرمایه گذاری در کانادا ( کبک )

برنامه دولت برای سرمایه گذاری متقاضی

گزینه سرمایه گذاری ۸۰۰ هزار دلاری بدون تایین مدت سرمایه گذاری توسط دولت کبک صادر می شود. بخشی از منافع حاصل از این نوع سرمایه گذاری یا گزینه سرمایه گذاری ۲۴۰ هزار دلاری برای پرداخت به واسطه های مالی مانند شرکت های کارگزاری استفاده می شود. باقی مانده سود حاصل از سرمایه گذاری به شرکت های محلی کوچک به شکل وام های بدون بهره برای حمایت از پناهندگان و دیگر برنامه های مهاجرتی اختصاص می یابد که برای جامعه کانادا سودآور است.

با انجام این کار، سرمایه گذاران مهاجر به توسعه اقتصادی کانادا کمک می کنند که به طور غیر مستقیم در ایجاد اشتغال در استان کبک و کانادا تاثیرگذار است.

در عوض، کانادا و استان کبک به شما فرصتی برای دریافت اقامت دائم کانادا می دهد، بدون این که تمام شرایط لازم در سایر برنامه های مهاجرتی را داشته باشید. این گزینه بهترین نوع سرمایه گذاری برای شما و خانواده شما است.

 

علل سرمایه گذاری در کانادا

نکات مثبت

مزایای اصلی سرمایه گذاری در کانادا شامل نیروی کار متخصص، محیط کاری منظم و دسترسی مستقیم به بازارهای این کشور و بازارهای جهانی است. این کشور دارای یکی از پویا ترین اقتصادها در جهان است که بازاری بالغ بر ۳۰ میلیون مصرف کننده دارد و دارای زیرساخت های پیچیده و همچنین شبکه حمل و نقل بسیار پیشرفته است.

نقاط ضعف

نقاط ضعف کانادا شامل وابستگی بیش از حد به ایالات متحده و سیستم مالی است که عمده تلاش آن در جهت رفع بحران مالی جهانی است.

اقدامات دولت برای افزایش یا محدود کردن FDI (سرمایه گذاری مستقیم خارجی)

در کانادا میزان مالیات دریافتی از شرکت ها اندک است. مجموع هزینه های مالیات تجاری به مراتب در میان کشورهای عضور G7 (46 درصد کمتر از ایالات متحده) پایین ترین است.

علاوه بر این، کانادا یک محیط تحقیق و توسعه رقابتی ارائه می دهد، که کمترین هزینه های تجاری را در میان کشورهای عضو G7 برای بخش های تحقیق و توسعه دارد (۱۵٫۸ درصد هزینه کمتر از ایالات متحده).

در سال ۲۰۱۵، مقررات سرمایه گذاری کانادا اصلاح شد، که بر این اساس نحوه ارزیابی ارزش خرید شرکت های کانادایی برای خرید یا فروش توسط سرمایه گذاران خصوصی از کشورهای عضو سازمان تجارت جهانی تغییر کرد و به تدریج موجب بازنگری در قانون سرمایه گذاری کانادا برای خرید شرکت ها توسط سرمایه گذاران خارجی بخش خصوصی خواهد شد.

شما دوست عزیز اگر  سؤالی در زمینه سرمایه گذاری در کانادا دارید و میخواهید انواع سرمایه گذاری در کانادا را بشناسید با ما ،درموسسه حقوقی ملک پور و زیر نظر مستقیم جناب آقای دکتر ملک پور تماس گرفته و از مشاوره رایگان تلفنی ما در خصوص سرمایه گذاری در کانادا بهره ببرید مشاوران و حقوقدانان ما آماده پاسخگویی به سؤالات شما هموطنان عزیز در رابطه با سرمایه گذاری در کانادامیباشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.