immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

اخذ اقامت دائم کانادا

اخذ اقامت دائم کانادا

اخذ اقامت دائم کانادا  و قوانین جدید اخذ اقامت دائم کانادا  ۲۰۱۸ ، شرایط اخذ اقامت دائم کانادا  ۲۰۱۸ چیست ، راههای اخذ اقامت دائم کانادا  کدام اند ؟ کدام یک از راه های اخذ اقامت دائم کانادا مقرون به صرفه خواهد بود ؟ قوانین بین المللی اخذ اقامت دائم کانادا کدام اند ؟ تاثیر تحصیل در اخذ اقامت دائم کانادا  به چه ترتیبی خواهد بود ؟ اخذ اقامت دائم کانادا  از طریق سرمایه گزاری در کدام یک از ایالات کانادا مقرون به صرفه است ؟ اخذ اقامت دائم کانادا  از طریق کار در کانادا به چه نحوی خواهد بود ؟ اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ازدواج و تولد فرزند به چه نحوی صورت می پذیرد ؟

امروزه سؤالات متعددی در زمینه اخذ اقامت دائم کانادا مطرح می شود. مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا  یکی از مسائل روز حقوق بین الملل خصوصی است که در حال حاضر بسیار متداول است . در این مقاله راه های مختلف اخذ اقامت دائم کانادا مطرح می شود و بهترین راههای اخذ اقامت دائم کانادا نیز به طور مفصل شرح داده می شود. راه های اخذ اقامت دائم کانادا به موارد زیر ختم می شوند :

اخذ اقامت دائم کشور کانادا از طریق تولد

اخذ اقامت دائم کشور کانادا از طریق پناهندگی

اخذ اقامت دائم کشور کانادا از طریق ازدواج

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق تحصیل در کانادا

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ویزای کار کانادا

اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری

 

یکی از بهتربن روش ها و کوتاه ترین روش اخذ اقامت دائم کانادا تحصیل در این کشور است. افرادی که اقامت تحصیلی کشور کانادا را اخذ می نمایند پس از پایانتحصیل در کانادا به راحتی و با حمایت بسیاری از دولت کانادا می توانند اقامت کاری این کشور را اخذ نموده و در نهایت موفق به اخذ اقامت دائم و پاسپورت کانادا می شوند. افرادی که موفق به اخذ اقامت تحصیلی کشور کانادا می شوند علاوه بر تحصیل در دانشگاه های فوق العاده با رنکینگ ها سطوح علمی ایده آل می توانند با امتیاز حساب شدن این تحصیلات در این کشور به کار و اخذ اقامت دائم کانادا دست پیدا کنند .

 

  • اداره مهاجرت کانادا شرایط ویژه ای برای اخذ اقامتبرای افرادی که در کشور کانادا تحصیل کرده اند را در نظر گرفته است. در این روش متقاضی می تواند در یکی از دوره های کالج یا کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا دکترا تحصیل کرده و ۶ ماه پیش از پایان دوره خود درخواست اقامت دائم کشور کانادا را داشته باشد. بیش از ۹۰ درصد پرونده های روش ذکر شده منجر به اقامت دائم کانادا می شوند. متقاضیان زیادی از طریق مشاورین موسسه حقوقی ملک پور در این زمینه اقدام کرده اند و هم اکنون دارای اقامت دائم کانادا می باشند.

موسسه حقوقی ملک پور با همکاری با مشاورین رسمی مهاجرت به کانادا برای اولین بار در ایران طرح طلایی مهاجرت به کانادا را اعلام می کند. لذا پیشنهاد می شود برای اخذ اطلاعات و بهره مندی از جزئیات بیشتر با مشاورین ارشد حقوق بین الملل خصوصی موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمائید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید .

توصیه می شود اگر توانایی مالی جهت تحصیل حداقل دو سال در کانادا را دارید و قصد اخذ اقامت دائم کانادا برای خود و همسر و فرزند خود را دارید و دارای مدرک زبان خوب و مورد نیاز دانشگاه های کانادا هستید وقت را از دست ندهید و با یک راه مناسب و مقرون به صرفه به سمت اقامت دائم کانادا  قدم بردارید .

شهریه تحصیل در کانادا برای هرسال بین ۱۲ تا ۱۶ هزار دلار می باشد و همچنین با توجه به سبک زندگی شما هزینه زندگی هم ماهیانه درحدود ۱۰۰۰ دلار می باشد .  شایان ذکر است هزینه های مذکور با توجه به مقاطع تحصیلی و رشته های تحصیلی شما بزرگواران متفاوت است .

جهت پذیرش در مقطع لیسانس در کانادا می توانید با ارائه مدرک ززبان انگلیسی حداقال آیلتس ۵/۵ از دانشگاههای معتبر کانادا پذیرش اخذ نموده و به اجازه کار داشته باشید. همچنین در مقطع کارشناسی ارشد به حداقل مدرک زبان انگلیسی آیلتس ۶ می توانید در بهترین دانشگاههای کانادا تحصیل نمایید و ۲۰ ساعت در هفته اجازه کار خواهید داشت.

لطفا دقت کنید که در این روش باید ابتدا در یکی از دوره های ذکر شده شرکت کرده و ۱۸ ماه درآن دوره تحصیل کنید و سپس درخواست اقامت دائم کانادا  شما داده خواهد شد .

تفاوت این روش با روش های مهاجرت کاری به شرح زیر است :

  1. در این روش مصاحبه با افسر اداره مهاجرت وجود ندارد
  2. پروسه زمانی دریافت تاییدیه از ادارهمهاجرت در این روش ۳۰ روز کاری میباشد
  3. درصد موفقیت در این روش بالای ۹۰ درصد خواهد بود
  4. درخواست شما ازداخل خاک کانادا داده خواهد شد
  5. برای ارائه درخواست نیازی به مدرک زبان فرانسوی نخواهید داشت
  6. به محض دریافتاقامت کانادا مدرک کانادایی نیز خواهید داشت که برای ورود با بازار کار کانادا بسیار مهم میباشد
  7. پروسه ورود به کانادا شما بین ۶ماه تا ۹ماه خواهد بود که به نسبت پروسه های اقامتی که حداقل ۳سال هستند بسیار منطقی تر خواهد بود

روش دیگر اخذ اقامت دائم کانادا ویزای کار یا اسکیل ورکر است. در این روش متقاضی با داشتن سابقه کاری، مدرک تحصیلی دانشگاهی، مدرک زبان، شرایط سنی مناسب و شروط لازم و کسب امتیازات مفروض می تواند وارد پروسه امتیازی این ویزا شود و پس از تأیید موفق به اخذ اقامت دائم کانادا خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ویزای کاری کانادا می توانید به مقاله دیگری با این عنوان در همین سایت مراجعه نمایید و یا برای اخذ اطلاعات و بهره مندی از جزئیات بیشتر با مشاورین ارشد حقوق بین الملل خصوصی موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمائید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید .

مشاورین برتر موسسه حقوقی ملک پور آماده ی ارائه ای مشاوره ای رایگان و تخصصی جهت مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا به شما عزیزان می باشند. شما می توانید با برقراری تماس تلفنی از مشاوره تلفنی رایگان کارشناسان  و وکلای موسسه حقوقی ملک پور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران استفاده نمایید در باب مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا  مشاوره بگیرید، همچنین می توانید با گرفتن وقت مشاوره قبلی و حضور در موسسه از مشاوره وکلا و کارشناسان ارشد برخوردار شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.