immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

تحصیل دکتری در آلمان

تحصیل دکتری در آلمان

تحصیل دکتری در آلمان و شرایط اخذ پذیرش دکتری آلمان ۲۰۱۸  از موضوعاتیست که هم در این مقاله تشریح شده و همچنین  سالهاست متقاضیان بسیار زیادی برایتحصیل در آلمان و اخذ پذیرش دکتری در آلمان تلاش فراوانی میکنند. با توجه به حجم زیاد اطلاعات در باب تحصیل دکتری در آلمان ، و حساسیت این موضوع و اینکه افرادی که متقاضی تحصیل دکتری در آلمان هستند اکثرا بدلیل هزینه های بسیار پایین تحصیل دکتری در آلمان و شرایط مناسب زندگی برای دانشجویان دکتری در آلمان، این گزینه را انتخاب مینمایند، بنابر این، جامعه ی تحصیل مقطع دکتری در آلمان، اجتماع بزرگیست.  حال میدانیم، بر اساس آخرین آمارها، و  طبق نتایج درخواست این متقاضیان،  در سال اخیر بشدت  در تعداد  درخواستهایی که  به پذیرش دکتری آلمان منجر شده اند و یا تعداد ویزاهایی که برای متقاضیان دکتری در آلمان  به مرحله ی اصدار رسیده اند کاهش زیادی وجود داشته است. براستی جهت اخذ اطلاعات کاملتر در باب آخرین قوانینی که شامل دانشجویان دکتری در آلمان یا متقاضیان تحصیل دکتری در دانشگاه های آلمان میشود باید به سایت های دولتی این کشور رجوع فرمایید. و راه دیگر، مطالعه متون این مقاله و سایر صفحات این وبسایت است که برگردان مستقیم سایت های مذکور میباشد. افرادی که عموما به دنبال اطلاعات در باب تحصیل دکتری در آلمان هستند یک نیم نگاهی هم به موضوعات مهاجرتی همچون تحصیل دکترا در اتریش ، پذیرش دکتری در سوئد ، تحصیل دکتری در کانادا ، تحصیل فوق لیسانس در آلمان ، تحصیل دکترا در انگلستان ،دکتری در ایتالیا ، تحصیل دکتری در آمریکا و همچنین طول دوره دکتری در آلمان نیز دارند . که با تماس با مشاوران موسسه حقوقی ملک پور در مشاوره رایگان تلفنی به تمامی این موضوعات نیز میتوانید بپردازید و سوالات خود را مطرح بفرمایید.

تحصیل دکترا در آلمان ، و اخذ پذیرش دکتری آلمان و همچنین اخذ ویزای تحصیلی آلمان یکی از تخصص های وکلا و مشاوران موسسه حقوقی ملک پور میباشد ، پیشنهاد ما آنست که قبل از هر اقدامی جهت این امور با ما مشورت نمایید.

شرایط تحصیل دکتری در آلمان

 آیا شما قصد تحصیل دکتری در آلمان را دارید؟ شرایط تحصیل دکتری در آلمان چیست؟شرایط ورود به دانشگاه های آلمان چگونه است؟تحصیل در آلمان  در مقطع دکتری شامل چه نیازمندی هایی می باشد؟ برای اخذ پذیریش تحصیلی در آلمان چه مدارکی لازم است؟ آیا همزمان با تحصیل دکتری در آلمان میتوان کار کرد؟ آیا بعد از تحصیل دکتری در آلمان میتوان ویزا را تبدیل به ویزای کاری کرد؟ اینها سوالاتی است که هر یک از شما عزیزان که قصد تحصیل دکتری در آلمان را دارید ممکن است از خود بپرسید.

در این مقاله سعی داریم به برخی از سسوالات مهم وکلیدی شما پاسخ داده و بتوانیم با تجربه خود راهنمایی درستی به  شما عزیزان ارائه نمائیم.

تحصیل دکترا در آلمان ، و اخذ پذیرش دکتری آلمان و همچنین اخذ ویزای تحصیلی آلمان یکی از تخصص های وکلا و مشاوران موسسه حقوقی ملک پور میباشد ، پیشنهاد ما آنست که قبل از هر اقدامی جهت این امور با ما مشورت نمایید.

کشور آلمان در مرکز اروپا قرار دارد زبان رسمی این کشور آلمانی است اما اکثر مردم آلمان به زبان انگلیسی تسلط دارند واحد پول کشور آلمان یورو میباشد.  آلمان دارای اقتصاد بسیار قوی است و  میتوان گفت در کشورهای اتحادیه اروپا در اقتصاد حرف اول را میزند. صنعت این کشور بیشتر در زمینه های خودرو سازی ماشین های سنگین و کامپیوتر میباشد. آلمان یکی از کشورهای مهم صنعتی جهان است . از آنجا که آلمان تعداد قابل توجهی از مهمترین دانشگاه های اروپا را دارد عده زیادی متقتضیتحصیل دکتری در کشور آلمان هستند.

 

aaa تحصیل دکتری در آلمان
فایل صوتی توضیحات آقای دکتر ملک پور در باب تحصیل دکتری در آلمان

فایل صوتی توضیحات آقای دکتر ملک پور در باب دکترای مهندسی برق آلمان

مراکز تحصیل در آلمان

در آلمان حدود ۳۰۰دانشکاه وجود دارد که در رشته های مختلف فعالیت میکنند دانشگاه های آلمان به چند دسته تقسیم میشوند.

۱-موسسه آموزش عالی فنی با تاکید بیشتربر فعالیت علمی(fachhochsehule)

۲-دانشگاه با تاکید بیشتر در علوم نظری(unirersitaet)

۳-دانشگاه آکادمی موزیک و هنر(Masikana kunsthochschule)

۴-دانشکده تربیت بدنی(sporthochsehule)

تحصیل از ابتدایی تا دکتری در آلمان به زبان انگلیسی و آلمانی

دروس دانشگاهی کشور آلمان به دو صورت آلمانی و انگلیسی تدریس میشوند.

تحصیل دکترا در آلمان ، و اخذ پذیرش دکتری آلمان و همچنین اخذ ویزای تحصیلی آلمان یکی از تخصص های وکلا و مشاوران موسسه حقوقی ملک پور میباشد ، پیشنهاد ما آنست که قبل از هر اقدامی جهت این امور با ما مشورت نمایید.

در آلمان کودکان میتوانند  از سه سالگی وارد  مهد شوند . آموزش درآلمان  از ۶ سالگی شروع می شود دوره ی ابتدایی در مدارس کشور آلمان ۴ سال است. پس از دوره ی ابتدایی دوره ی جدیدی آغاز می شود که مدت آن ۶ سال است.مقطع لیسانس در آلمان ۴سال است.که به زبان آلمانی تدریس میشود و متقاضی باید مدرک دیپلم داشته باشد و فرد متقاضی می بایستی مدرک زبان آلمانی را داشته باشد . تحصیل در این دوره به صورت رایگان است در این مقطع دانشجو میتواند حدود ۱۰ ساعت کار کند و میان گین حقوق او بین ۸تا ۱۰یورو به ازای هر ساعت میباشد. دوره  تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد در کشور آلمان ۲سال است و دانشجو مجوز کار  در حدود ۲۰ساعت در هفته را دارد و میان گین حقوق او بین ۸تا ۱۰یورو به ازای هر ساعت میباشد.تحصیل در مقطع دکتری در آلمان به ۲ صورت انجام میشود تحصیل دکتری در آلمان با بورس تحصیلی و تحصیل در شرایطی بدون بورس تحصیلی .تحصیل از طریق پداخت شهریه توسط خود دانشجو همانند پذیرش در مقطع فوق لیساتس است در این مقطع مجوز کار برای ۳۰ ساعت در هفته وجود دارد و میانگین حقوق بین ۸ تا ۱۰ یورو  به ازای هر ساعت میباشد اکثر رشته های مهندسی در مقطع دکتری در کشور آلمان به زبان انگلیسی ارائه میشود . .و از آنجا که  آلمان برای مقاطع دکتری که مشغول تحصیلند حقوق ماهیانه به میزان حدودا ۲٫هزار دلار در نظر گرفته است لذا رقابت بسیار شدیدی برای اخذ بورس وجود دارد . ذکر این نکته ضروری است که برای تحصیل در دانشگاه های المان بیمه درمانی الزامی است  و بیمه درمانی برای هر ۶ماه حدود ۳۰۰یورو در نظر گرفته شده است.

تحصیل دکترا در آلمان ، و اخذ پذیرش دکتری آلمان و همچنین اخذ ویزای تحصیلی آلمان یکی از تخصص های وکلا و مشاوران موسسه حقوقی ملک پور میباشد ، پیشنهاد ما آنست که قبل از هر اقدامی جهت این امور با ما مشورت نمایید.

هزینه های زنگی در کشور آلمان با توجه به مقطع تحصیالی و نوع شهر متفاوت است اما به طور کلی میتوان گفت بین ۵۰۰تا۸۰۰یورو .در ماه میباشد.

بورس تحصیلی دکتری در آلمان

شرایط لازم برای بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری در آلمان

-داشتن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه های معتبر۱

۲-داشتن حداقل ایلتس ۶نیم

-داشتن یک استاد مشاور برای پشتیبانی تز دکتری۳

۴- داشتن مقالات و کتب بین اللمللی و…

تحصیل دکترا در آلمان ، و اخذ پذیرش دکتری آلمان و همچنین اخذ ویزای تحصیلی آلمان یکی از تخصص های وکلا و مشاوران موسسه حقوقی ملک پور میباشد ، پیشنهاد ما آنست که قبل از هر اقدامی جهت این امور با ما مشورت نمایید.

شما قبل از رفتن به کشور آلمان باید مدارکی ارائه نمایید مبنی بر این که  دارای وسع مالی مناسب میباشید و بعد از پایان تحصیل میتوانید به طور تمام وقت کار کنید  و بعد از داشتن شغل میتوانید  ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنید  البته گرفتن اقامت دائم در آلمان کار دشواری است  و پروسه طولانی دارد  اما این کار برای دانشجویان دکتری در آلمان امکان پذیر است  و بعد از گرفتن اقامت شما میتوانید پاسپرت آلمانی داشته باشید.

تحصیل دکترا در آلمان ، و اخذ پذیرش دکتری آلمان و همچنین اخذ ویزای تحصیلی آلمان و تحصیل در آلمان یکی از تخصص های وکلا و مشاوران موسسه حقوقی ملک پور میباشد ، پیشنهاد ما آنست که قبل از هر اقدامی جهت این امور با ما مشورت نمایید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران موسسه مشاوره ای MIE در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران و بلاروس تماس بگیرید MIE با مشاوره رایگان خود توسط مشاوران ووکلای خبره خود سعی دارد شما عزیزان را به درست ترین شکل راهنمایی کند جرا که اولین قدم برای  تحصیل دکتری در آلمان داشتن اطلاعات درست و کامل در زمینه تحصیل در مقطع دکتری در آلمان است که موسسه مشاوره ای MIE با  تجربه خود در این زمینه سعی به تحقق یافتن این مهم دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.