immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

تحصیل رایگان در آلمان

تحصیل رایگان در آلمان

تحصیل رایگان در آلمان و شرایط اخذ پذیرش فوری از دانشگاههای رایگان آلمان ۲۰۱۸ و شرایط و قوانین ۲۰۱۸ تحصیل رایگان در آلمان برای متقاضیان خارجی تحصیل در آلمان، تحصیل رایگان در آلمان بهمراه بورسیه تحصیلی آلمان و تحصیل رایگان در آلمان و هزینه های زندگی در آلمان را به بحث و بررسی خواهیم گذاشت ،  کشور آلمانیکی از کشور هایی است که امروز مورد تقاضای اکثر دانشجویان و فارغ التحصیلان هموطنان عزیز است، بسیاری از دانشجویان به دنبال تحصیل رایگان در کشورهای اروپایی هستند کشور آلمان یکی از کشورهایی که تحصیل در این کشور رایگان می باشد. موسسه حقوقی ملک پور با کادر مجرب و برجسته خود آماده همکاری با شما عزیزان همیشه همراه موسسه مشاوره ای ام آی ای با همکاری موسسه حقوقی ملک پور برای رسیدن به اهدافتان می باشد. تحصیل رایگان در آلمان از سوالات متعدد امروز دانشجو ها است ، نگاه به ادامه تحصیل در کشور آلمان و همچنین تحصیل رایگان در آلمان باید دقیق و صادقانه باشد تا شما دانشجویان و فارالتحصیلان بزرگوار و هموطن گرامی با اطلاعات دقیق و درست مناسب ترین گزینه را برای آینده خود انتخاب کنید. در ابتدا لازم دانستیم یک مختصاتی درباره کشور آلمان دهیم . آلمان کشوری در قاره اروپا است که  پایتخت آن برلین می باشد. آلمان از سمت شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای بالتیک، از سمت شرق با لهستان و چک، از سمت جنوب با اتریش و سوئیس و از سمت غرب با فرانسه، لوکزامبورگ، بلژیک و هلند مرز دارد.تقریاً ۴۰میلیون نفر از جمعیت مشغول به کار هستند،. این امر باعث شده تحصیل رایگان در آلمان امری شود که مهاجرت به کشور آلمان از این طریق علاقه مندان زیادی پیدا کند .

تحصیل رایگان در آلمان در حال حاضر با توجه به علاقه مندان زیاد شرایط خاص و محدودیت هایی دارد که تلاش شده است در این مقاله به تمامی این راه پرداخته شود که ان شاءالله مثمر ثمر واقع شود . تحصیل رایگان در آلمانامروزه به جهت تبلیغات گسترده و همچنین شرایط مناسب این کشور هدف نهایی سیل کثیری از متقاضیان است .

تحصیل رایگان در آلمان از اهمیت بالایی برخوردار است ، دولت آلمان برای دانشجویانی که اقدام به مهاجرت از طریق تحصیل رایگان در آلمان می کنند ارزش بالایی می گذارد و این امر را محترم می شمارد . به این علت نظام آموزشی کشور آلمان بسان کشور هایی از جمله نروژ ، فرانسه ، فلاند و اتریش رایگان می باشد و تنها شما برای ورود به دانشگاه مبلغی معادل ۳۸۰ تا ۷۶۰ یورو برای ثبت نام دانشگاه پرداخت خواهید کرد .

کشور آلمان در رشته های مختلف و همچنین در تمامی مقاطع پذیرش دانشگاه می دهد ولکن با توجه به رشته و مقطع شما دانشجویان گرامی و همچنین دانشگاه مورد نظر قوانین حقوقی و آیین نامه های داخلی دانشگاه متفاوت خواهد بود . تحصیل رایگان در آلمان فرآیند خاصی برای پذیرش و همچنین برای اخذ ویزا خواهد داشت که پیشنهاد می شود جهت بهره مندی از اطلاعات جامع با موسسه مشاوره ای ام آی ای با همکاری موسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی ما استفاده نمایید .

00000 تحصیل رایگان در آلمان

فایل های صوتی توضیحات آقای دکتر ملک پور در باب تحصیل رایگان در آلمان

فایل صوتی شماره 2

زمان ورود به دانشگاه برای تحصیل رایگان در آلمان یکی دیگر از مسائل مهم و حائز اهمیت دانشجویان است ، شما برای تحصیل رایگان در آلمان در دو زمان مختلف می توانید اقدام کنید ، ابتدا اکثر دانشگاه های سراسر دنیا در سپتامبر و دیگری در ماه ژانویه شما می توانید برای تحصیل رایگان در آلمان وارد دانشگاه شوید . زمانی که شما باید ثبت نام کنید خیلی حائز اهمیت است که شما به کلاس های دانشگاه های معتر آلمان برسید و از ظرفیت ها ی ممکن استفاده نمایید که پیشنهاد می شود جهت بهره مندی از اطلاعات جامع با موسسه مشاوره ای ام آی ای با همکاری موسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی ما استفاده نمایید .

شما دانشجویان گرامی جهت برخورداری از تحصیل رایگان در آلمان می توانید از موسسات آکادمیکی که در کشور آلمان وجود دارند استفاده کنید ، استفاده از این تحصیل رایگان در آلمان بدین صورت است که شما بعد از ورود به خاک آلمان می توانید پروژه و تحقیقات و مقالات و اختراعات خود را به این موسسه معرفی کرده و بعد از تائید علمی اساتید این موسسات شما می توانید از تحصیل رایگان در آلمان استفاده نمایید ولکن اینکه درصد تحصیل رایگان در آلمان برای شما بسته به توانایی و رزومه شما خواهد بود .

جدا از هزینه شهریه دانشگاه در کشور آلمان که به صورت رایگان هست در آلمان برای دانشجویان در مراکز مختلف و همچنین اماکنی از جمله موزه ، سینما ، مراکز ورزشی ، تعرفه های تلفن ، اشتراکات جراید و بلیط وسایل نقلیه عمومی تخفیفات قابل توجهی وجود دارد که این امر سبب شده نداشتن دغدغه در ذهن دانشجویان دانشگاه های آلمان به سطح علمی و رتبه این افراد بیافزاید .

در مقاطع بالاتر یعنی همان لیسانس و فوق لیسانس امکان ورود به این دانشگاه ها بالاتر بوده اما برای دانشجویانی که از دانشگاه های آزاد و یا پیام نور در ایران فارغ التحصیل شده اند شانس تحصیل رایگان در آلمان را از دست می دهند ولیکن در مقطع دکترا ( به صورت مستقیم ) در صورت تائید استاد راهنمای آلمانی امکانتحصیل رایگان در آلمان خواهد بود اما باید توجه داشت قانع کردن استاد راهنما از طریق اینترنت و ایمیل امری دشوار به نظر می رسد .

شما برای ورود به دانشگاه های آلمان و اخذ تحصیل رایگان در آلمان احتیاج به مدرک زبان B1و یا B2است ولیکن اگر دانشجویان متقاضی تحصیل رایگان در آلمان اگر مدرک زبان B1داشته باشد باید در کشور آلمان قبل از تحصیل در دانشگاه در کالج های زبان کشور آلمان زبان خود را تقویت کرده و بعد از گرفتن مدرک زبان مورد نیاز دانشگاه وارد دانشگاه شوید . توصیه می شود جهت بهره مندی از اطلاعات دقیق با موسسه مشاوره ای ام آی ای با همکاری موسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی ما استفاده نمایید . هزینه تحصیل در آلمان نسبت به سایر کشورهایی اروپایی در حد وسط قرار دارد . دانشجویان متقاضی تحصیل در آلمانبه طور متوسط در یک ماه شما حدوداً مبلغ ۸۰۰یورو نیاز دارند . اما باید در نظر داشته باشید جهت اخذ تحصیل رایگان در آلمان این مبالغ به شما پرداخت خواهد شد اما این که به شما این مبالغ تعلق خواهد گرفت و یا نه به توانایی شما و همچنین به رزومه قوی شما بستگی خواهد داشت اما برخود وظیفه دانستیم که هزینه ها را به صورت میانگین خدمتتون ارائه دهیم .

در مقاطع بالاتر یعنی همان لیسانس و فوق لیسانس امکان ورود به این دانشگاه ها بالاتر بوده اما برای دانشجویانی که از دانشگاه های آزاد و یا پیام نور در ایران فارغ التحصیل شده اند شانس تحصیل رایگان در آلمان را از دست می دهند ولیکن در مقطع دکترا ( به صورت مستقیم ) در صورت تائید استاد راهنمای آلمانی امکان تحصیل رایگان در آلمان خواهد بود اما باید توجه داشت قانع کردن استاد راهنما از طریق اینترنت و ایمیل امری دشوار به نظر می رسد .

هزینه‌های دانشجویی هر یک از قسمت های آلمان قانون آزاد و مستقلی درباره هزینه‌ها و عوارض دانشجویی و آموزشی دارا هستند و دانشجویان نخبه قانوناً از پرداخت هزینه معاف می‌باشند. دانشجویان کار‌شناسی ارشد و نیز دانش آموختگان کشور‌های دیگر در موسسات آموزشی عالی مستقل و آزاد موظف به پرداخت هزینه می‌باشند اما دقت بفرمایید جهت اخذ تحصیل رایگان در آلمان برای دانشجویان نخبه شرایط و امتیازاتی قائل هستند که توصیه می شود جهت بهره مندی از اطلاعات دقیق با موسسه مشاوره ای ام آی ای با همکاری موسسه حقوقی ملک پور تماس بگیرید و از مشاوره رایگان تلفنی ما استفاده نمایید .

هزینه‌های بیمه درمانی کسانی که در آلمان تحصیل می‌کنند بایستی بیمه درمانی داشته باشند. شرکت‌های بیمه طبق قانون موظف هستند لذا بیمه درمانی در کشور آلمان جدای از انواع مختلف به صورت میانگین شما باید در ۶ ماه که تحت نظارت و درمان بیمه درمانی کشور آلمان هستید مبلغ ۳۰۰ یورو پرداخت نمایید ، امکانات و سطح درمانی در کشور آلمان باعث شده است ضمن گرفتن اعتبار های جهانی بسیاری از مردم دنیا جهت درمان بیماری های صعب العلاج خود راهی کشور آلمان شوند .

هزینه‌های ترم تحصیلی کمک هزینه تحصیلی در آلمان: این کمک هزینه شامل تمامی دانشگاههای آلمان می‌باشد و همچنین هزینه‌هایی مانند هزینه‌های اداری، خوابگاه دانشجویی، ناهار خوری دانشجویان را در بر می‌گیرد. علاوه بر تحصیل رایگان در آلمان در بسیاری از دانشگاه‌ها شامل هزینه بلیط برای استفاده از حمل و نقل عمومی هم می‌شود. این کمک هزینه با توجه به نوع دانشگاه در هر ترم بین ۲۰بورو تا ۱۵۰یور متغیر می‌باشد.دیگر هزینه‌های دانشجویی دانشجویان در هنگام تحصیل باید به این امر توجه داشته باشند که برخی از هزینه‌های دانشگاه شامل: خرید کتاب، گردش‌های علمی و تجهیزات کامپیو‌تر را خودشان پرداخت کنند.

در پایان برای راهنمایی و مشاوره شما فارغ التحصیلان عزیز و دانشجویان گرامی لیستی جامع از دانشگاه های کشور آلمان که بسیاری از آنان رایگان و آماده اهدای تحصیل رایگان در هستند به شما ارائه می شود که جدای از آن ما در موسسه مشاوره ای ام آی ای با همکاری موسسه حقوقی ملک پور می توانیم شما را به صورت رایگان جهت اخذ پذیرش تحصیل رایگان در آلمان راهنمایی کنیم . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای با همکاری موسسه حقوقی ملک پور در ابران مراجعه و هم چنین از طریق تماس تلفنی با تلفن های موسسه مشاوره ای ام آی ای با همکاری موسسه حقوقی ملک پور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران از مشاوره تلفنی رایگان  در باب مهاجرت به آلمان و تحصیل در آلمان و همچنین تحصیل رایگان در آلمان بهره مند گردید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.