immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج

مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج

 

مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج چگونه است؟ آیا با مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج ۲۰۱۸ آشنایی دارید؟ آیا مایل به اخذ اطلاعات در زمینه مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج هستید؟ شرایط مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج چیست؟ نکات مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج چیست؟ مهاجرت به آمریکا از چه طریقی امکان پذیر است؟مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج منجر به اقامت آمریکا می شود؟ در صورتی که شما عزیزان تمایل به کسب اطلاعات درباره مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج دارید می توانید برای یافتن پاسخ سوالات خود در ارتباط با مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج با این مقاله همراه بوده و پاسخ سوالات خود را جویا شوید. در این مقاله تلاش شده است به برخی از سوالات مهم و کلیدی شما عزیزان درباره مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج پرداخته شود و اطلاعات مناسبی در این باب در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

 

فایل صوتی توضیحات آقای دکتر ملک پور در باب مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج

مجلس نمایندگان آمریکا با هدف کوتاه کردن فاصله میان زن و شوهر، قوانین مهاجرتی آمریکا را طوری طراحی کرده اند که همسران شهروندان آمریکایی بتوانند در آمریکا زندگی کنند. در این قوانین ویزا K برای همسران طراحی شده است. از شاخصه های اصلی این نوع ویزا آمریکا تبدیل شدن آن به اقامت دائم است.

شما می توانید با این نوع ویزا زندگی در آمریکا را آغاز کنید و گرین کارت دریافت کنید. اما اداره مهاجرت ایالات متحده آمریکا به متقاضیان هشدار می دهد که سالانه بیش از هزاران نفر در فرودگاه های آمریکا از ورود به خاک ایالات متحده منع می شوند چون مراحل قانونی اخذ اقامت را نپیمودند. بنابراین، از شما خواهشمندیم در امر مهاجرت از تصمیمات شتاب زده بپرهیزید و با وکلای برجستۀ حقوق بین الملل مشاوره دریافت کنید، برای مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج آشنایی با راه قانونی آن و مراحل این روش بهترین گزینه برای اقدام است.

قوانین کلی

قوانین مهاجرتی آمریکا این امکان را به همسران شهروندانش می دهد تا وارد این کشور بزرگ صنعتی بشوند. کنگره آمریکا ویزا ازدواج را به نیت کاهش دوری میان زوجین تصویب کرد. تقاضا برای این ویزا بایستی از سفارت آمریکا در کشوری که مراسم ازدواج صورت گرفته است اقدام شود. لطفا توجه داشته باشید همسر آمریکایی باید فرم I-130 را قبل از درخواست ویزا پر کرده باشد. این امکان برای فرزند همسر جدید تبعه آمریکایی وجود دارد که همزمان ویزا بگیرد. او باید مجرد و زیر ۲۱ سال باشد. شایان ذکر است که همسر و فرزندش که وارد آمریکا می شوند می توانند برای اجازه کار قانونی اقدام نمایند. این نوع ویزا معمولا برای مدت دو سال صادر می شوند و در صورتی قابل تمدید است که پروسه اخذ گرین کارت آمریکا در جریان باشد. لازم به ذکر است که اگر در این دوسال درخواست برای گرین کارت رد شد با زوجین طلاق گرفتند، این ویزا به طور خودکار در سی روز باطل می شود. در صورت ازدواج فرزند همراه، ویزای او نیز به طور خودکار در سی روز باطل می شود.

 

پنج گام برای گرفتن ویزا

متقاضیان برای دریافت این ویزا و مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج باید موارد زیر را اجرا نمایند:

۱. پرکردن فرم درخواست ویزا و گرین کارت توسط شهروند آمریکایی

۲. دریافت نامه تاییدیه ویزا توسط شهروند آمریکایی و فرستادن کیس به سفارت آمریکا (احتمالا ترکیه یا امارات برای ایرانیان)

۳. تهیه مدارک مورد نیاز توسط نامزد

۴. تعیین وقت سفارت و ارایه مدارک

۵. گرفتن ویزا و دریافت مدارک مهرشده توسط سفارت برای ورود به آمریکا

 

پنج نکته طلایی درباره ویزا نامزدی (K)

پنج نکته برای اخذ ویزای نامزدی وجود دارد که متقاضی ملزم به رعایت آن می باشد. این نکات عبارتند از:

۱. اگر فرم I-130 تایید شد، همسر باید برای گرین کارت اقدام کند و نیازی به ویزا ازدواج دیگر نیست.

۲. همسر نیازی به پرکردن فرم تمکن مالی ندارد اما ارایه آن به سفارت توصیه می شود.

۳. همسر و فرزنش میتوانند بیش از یکبار به آمریکا رفت و آمد کنند.

۴. امکان گرفتن این ویزا وجود ندارد اگر زوجین طلاق بگیرند یا یکی از آن ها فوت شود.

۵. چک آپ پزشکی برای گرفتن این ویزا الزامی می باشد.

دقت نمایید اگر یکی از مدارک موردنیاز در پرونده شما وجود نداشته باشد  و یا پرونده شما به رسیدگی اداری نیاز داشته باشد، باید گذرنامه و آن مدارک را شخصا تحویل بدهید. پس از حضور شخصی، بخش کنسول گری مجددا پرونده شما را بررسی خواهد کرد و اگر همه چیز مرتب باشد، گذرنامه و ویزا را به شعبه PTT منتخب شما ارسال می کند. اگر مجددا پرونده شما ناقص باشد، بخش کنسولگری آمریکا گذرنامه شما و یک شرح مکتوب از مدارک مورنیاز که در پرونده شما موجود نیست را ارسال خواهد کرد.

مطالب این مقاله درباره اخذ ویزای آمریکا و مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج صرفا آموزشی بوده و توصیه میشود پیش از هرگونه اقدامی از وکلای حرفه ای در باب قوانین آمریکا مشاوره دریافت کنید. پلیس مهاجرت آمریکا سالیانه حدود پانصد هزار نفر را به علت اقامت غیر قانونی در خاک این کشور بزرگ صنعتی اخراج میکند. به طور کلی در این مقاله تلاش شد درباره مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج، شرایط مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج، نکات مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج، مدارک لازم برای مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج، مراحل مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و سایر موارد، اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار داده شود. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج با موسسه مشاوره ای ام آی ای همکار موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان کارشناسان و وکلای این موسسه بهره مند شوید. اطلاعات صحیح و کامل در باب مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج شما را برای اخذ تصمیم قطعی برای مهاجرت به آمریکاراهنمایی نموده و مسیر پیشرفت را برای شما عزیزان هموار می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.