immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی

مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی

آیا از شرایط مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی اطلاعی داید ؟ قوانین مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی امکان پذیر است؟ قوانین و راه های مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی و قوانین اخذ ویزای نامزدی و ازدواج آمریکا چیست ؟ آیا ویزای K1یا ویزای نامردی آمریکا را می شناسید ؟ آیا مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی منجر به اخذ اقامت دائم آمریکا و گرین کارت آمریکا می شود؟ مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی و اخذ ویزای نامزدی آمریکا چه مدارکی می باشد ؟ویزای ازدواج و نامزدی کشور آمریکا شامل چند بخش است؟ اقدامات لازم برای مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی چیست ؟موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش  به شما مشاوره رایگان ارائه می نماید در خصوص سوالاتی از قبیلمهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی چه نکاتی دارد؟ آیا می توان با ازدواج صوری با یک فرد تبعه آمریکا برای دریافت مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی و اخذ اقامت دائم آمریکا و شهروند آمریکایی در اقدام کرد؟ در این مقاله موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش تلاش نمود در ارتباط با مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج و نامزدی و شرایط و قوانین اخذ ویزای ازدواج آمریکا اطلاعات و نکاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهد ، امیدواریم برای شما مفید واقع گردد.

فایل صوتی توضیحات آقای دکتر ملک پور در باب مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی

در رابطه با بحث مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی همان طور که می دانید راه های بسیاری برای مهاجرت به کشورهای مختلف وجود دارد، یکی از این راه ها ازدواج با اتباع خارجی است. به طور کلی در اکثر کشورهای جهان از طریق ازدواج با تبعه کشوری به فرد خارجی اقامت یا تابعیت اعطا می گردد. کشور آمریکا نیز از این کشورها مستثنی نمی باشد. بسیاری از افراد تمایل فراوان دارند با افراد تبعه آمریکا ازدواج کرده و اقامت و تابعیت آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی را اخذ کنند. در این نوع ویزا نکاتی وجود دارد که به آنها اشاره می نماییم.

 

مدت زمان پروسه ی گرفتن ویزای مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج و نامزدی کوتاه است و حدود ۸ تا ۱۲ ماه زمان می برد، این نکته نیز حائز اهمیت است که وضعیت حقوقی فرد مورد نظر بررسی می گردد.

متقاضیانی که قصد اخذ اقامت یا تابعیت آمریکا را دارند می توانند از روش ویزاهای k1 و k3 و مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی اقدام کنند.

اگر فردی با کسی که اقامت دائم آمریکا را دارد ازدواج کند شامل ویزای F2A می شود که ظرفیت آن محدود بوده و به طور سالیانه صادر می گردد.

در صورت کلی مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی ۶ ماه تا ۹ ماه و ویزای ازدواج کشور آمریکا یک سال زمان می برد. اگر فردی آمریکایی برای ویزاهای H1، L1 یا F1 اقدام می کند همسر وی نیز می تواند به طور همزمان با ویزای همراه برای ویزاهای H4، L2 و F2 اقدام کند.این نکته دارای اهمیت است که این ویزا زمان محدود دارد و اگر فرد در طی مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی برایاخذ گرین کارت آمریکا اقدام نکند ویزای مورد نظر باطل می شود. از جمله مدارکی که در این ویزا مورد بررسی قرار می گیرد عبارتند از کارت امنیت اجتماعی، گواهینامه رانندگی، سندی مبنی بر داشتن درآمد، دوره مالیات او و …. ، تخلف در ارائه اطلاعات در این نوع ویزا عواقب بسیار دارد به عنوان مثال اگر فردی برای اخذ ویزای K1 یا ویزای نامزدی آمریکا خود را مجرد نشان دهد و ازدواج خود را پنهان نگه دارد این امر غیر قانونی محسوب شده و فرد را دستگیر می نمایند حتی اگر فرد شهروند ایالت متحده آمریکا شده باشد شهروندی وی طبق قانون باطل می شود.

شما عزیزان اگر می خواهید مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی داشته باشید و اگر به دنبال مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج و نامزدی هستید می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش و شعبه مرکزی آن در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و یا با تمامی دفاتر همکار این موسسه در سراسر ایران در خصوص شرایط و قوانینمهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی مشاوره رایگان دریافت نمایید .

در خصوص شرایط مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی این نکته را در نظر داشته باشید که فردی که از طریق گرین کارت آمریکابرای مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج و نامزدی اقدام می نماید می تواند حتی پس از ازدواج از تصمیم خود منصرف شود که عواقب آن از بین رفتن آثار اقامتی طرف مقابل است. شخص آمریکایی می تواند بدون نیاز به حضور همسرش در کشور آمریکا درخواست طلاق دهد، در کشور آمریکا برای درخواست طلاق داشتن دلیل محکم مورد نیاز نیست. به این نکته را در مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی مورد توجه داشته باشید که ازدواج با فرد آمریکایی که قبلا ازدواج کرده و جدا شده از ازدواج با فردی که تا به حال ازدواج نکرده است سخت تر خواهد بود.

در مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی و ویزای ازدواج آمریکا برای اثبات واقعی بودن ازدواج قبلی شخص آمریکایی، نیاز به ارائه عکس و مدارک می باشد. در ایالت متحده آمریکا یک فرد نمی تواند بیش از یک همسر اختیار کند و قانون چند همسری که در برخی از ادیان وجود دارد پذیرفته شده نمی باشد که بر طبق این شرایط هر فرد می تواند تنها برای یک نفر گرین کارت آمریکا درخواست کند. در امر و پروسه مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی در شرایطی که فرد تنها برای اخذ گرین کارت ازدواج کند و ازدواج وی واقعی نباشد این امر تقلب به حساب می آید و دارای ۵ سال حبس و جریمه نقدی تا سقف ۲۵۰ هزار دلار است. برای تایید گرین کارت داشتن ارتباط مداوم با همسر مورد نیاز است که با مدارکی مانند کارت پستال، عکس مشترک، واریز پول و …. اثبات می شود. ازدواج های نامناسب بین دو فرد از نظر سطح تحصیلات، وضعیت مالی، زبان، وضعیت فیزیکی، سن‌، نژاد، مذهب و …. اخذ گرین کارت برای فرد را دچار مشکل می کند.

در کشور آمریکا در بعضی ایلات ازدواج همجنس گرایان آزاد و قانونی است اما در قانون فدرال رسمیت ندارد در نتیجه ازدواج آنها و درخواست گرین کارتشان در کشور آمریکا غیر ممکن است.

افرادی که تمایل دارند از طریق مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی وارد شوند از دو طریق می توانند برای این کار اقدام نمایند:

ویزای مهاجرتی برای همسر (cr1 یا ir1)

ویزای غیر مهاجرتی برای همسر (k3)

ویزای غیر مهاجرتی برای همسر فردی که با یک شهروند آمریکایی ازدواج کرده حتما باید ثبت شود و ویزا برای کشوری که ازدواج در آن صورت گرفته ضادر گردد.

علاوه بر مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی فرد می تواند برای آشنایی و دیدار با فردی که شهروند آمریکاست برای این ویزا درخواست نموده و به آمریکا سفر کند. این نوع ویزا  K1 نام دارد و پروسه ی زمانی آن ۶ تا ۹ ماه است.

از جمله شرایط مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی و شرایط اخذ ویزای نامزدی و ازدواج برای کشور آمریکا عبارت است از:

فرد متقاضی مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی باید قصد ازدواج با یک شهروند آمریکا را داشته باشد.

از نظر قانونی مشکلی برای ازدواج وجود نداشته باشد.

فردی که ملیت آمریکا را ندارد باید با قصد مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی و اخذ ویزای ازدواج آمریکا وارد شده و ظرف مدت ۹۰ روز این ازدواج صورت پذیرد.

باید مدارک و اسنادی مبنی بر ازدواج واقعی خود نشان دهند و اثبات کنند در ۲ سال گذشته همدیگر را شخصا و به صورت حضوری ملاقات کرده اند.

مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی یکی از راه های اخذ تابعیت و اقامت در آمریکا در میان انواع ویزاهای متنوع کشور آمریکا می باشد. به طور کلی مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی به دو دسته تقسیم می شود که از جمله آن می توان به مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی و اخذ ویزای نامزدی و ازدواج آمریکا اشاره کرد که هر یک از این دو شرایط و نکات خاص خود را دارند. طبق مواردی که در متن به آن اشاره شد از شروط اصلی مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی ازدواج با فردی است که گرین کارت آمریکا را داشته باشد یا تبعه ایالت متحده آمریکا باشد. موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش در این مقاله تلاش نمود  نکاتی در ارتباط با مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی در اختیار شما عزیزان قرار دهد . شما عزیزان متقاضی مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی و چگونگی  مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی و برای دریافت به روزترین و دقیق ترین اطلاعات در خصوص قوانین مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی و برای اقدام به مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی می توانید از مشاورین متخصص و کارشناسان و حقوقدانان مسلط به امور بین الملل در موسسه حقوقی ملک پور بزرگترین و مورد وثوق ترین موسسه حقوقی در خاورمیانه در رابطه با مهاجرت به آمریکا از طریق ازدواج و نامزدی و اخذ ویزای نامزدی آمریکا و شرایط اخذ اقامت دائم آمریکا و شرایط و قوانین اخذ تابعیت و شهروندی آمریکا مشاوره رایگان دریافت نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.