immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان

مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان

اخذ ویزای کاری کشور آلمان ، راههای مهاجرت به آلمان و مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان ، شرایط اخذ ویزای جستجوی کار آلمانمهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان چگونه است ؟ شرایط مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان و راههای اخذ اقامت آلمان وقوانین کار در آلمان و شرایط اخذ ویزای جستجوی کار آلمان به چه شکل است ؟ مهاجرت کاری به آلمان و شرایط مهاجرت به آلمان از طریق کار در آلمان چگونه است ؟ میزان درآمد کار در آلمان و شرایط کار در آلمان برای ایرانیان و موسسات کاریابی آلمان به چه طریقی می باشد ؟ کاریای در کشور آلمان و اخذ اقامت آلمان از طریق کار در آلمان و همچنین لیست مشاغل مورد نیاز آلمان در سال ۲۰۱۸ چگونه است ؟موسسه حقوقی ملک پور در خصوص مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان در این مقاله توضیح داده است . شما عزیزان در خصوصراههای مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان می توانید از مشاورین و کارشناسان این موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید


دانلود ویدیو 


دانلود ویدیو 2


در ابتدای بحث مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان می توان بیان نمود که جمهوری فدرال آلمان در مرکز قاره اروپا قرار دارد. وسعت آن ۳۵/۷۱۲/۱۴۱ کیلومتر مربع است. مرزهای زمینی کشور آلمان  در حدود ۳.۷۵۷ کیلومتر است. همسایگان آلمان در شمال دانمارک، در غرب بلژیک و هلند، در جنوب لوکزامبورگ، سوئیس، اتریش و فرانسه و در شرق لهستان و جمهوری چک هستند. دریای شمال و دریای بالتیک راه‌های آلمان به آب‌ های آزاد هستند. سواحل آبی این کشور با این دو دریا حدود ۲۳۸۹ کیلومتر است. طولانی‌ترین رودهای آلمان راین با ۸۵۶ کیلومتر، الب ۷۰۰ کیلومتر و دانوب و با هشتاد و دو  میلیون نفر جمعیت پر جمعیت ترین کشور اروپاییست.

کشور آلمان در مورد مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان و صدور ویزاها به صورت فوق العاده و ویژه برای بعضی مشاغل ویزاهای کاری صادر می نماید که از شروط اصلی آن دانستن زبان آلمانی و یا انگلیسی است اما نکته ی مثبت آن این است که مدرک زبان نیاز نیست. در ذیل ابتدا به پیشینه ی اقتصادی این کشور نگاهی کلی داریم و بعد به صورت اختصاصی به این نوع ویزا اشاره خواهیم نمود.

اخذ ویزای کار و حق کار در کشورهای اروپایی و اتحادیه اروپا امریست سخت اما مورد تقاضای بسیاری از اشخاص ، که برای رسیدن به این مهم ، این افراد به طرق مختلف خواهان دریافت این نوع ویزا هستند لذا باید با شرایط خاصی ویزای کاری را اخذ نمود. اما کشور آلمان به صورت سهمیه ای برای مهندسین شرایط مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان را مهیا نموده که در این راستا به دلیل حجم بالای تقاضا از سوی مهندسین، این فضا محدود بوده و ظرفیت برای انتخاب شدن محدودتر می باشد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان و شرایط اخذ اقامت آلمان از طریق کار در آلمان و راههای پیدا کردن کار در آلمان ، با شماره های تماس موسسه ی حقوقی ملکپور و شعبه مرکزی این موسسه در وین اتریش به صورت مستقیمتماس حاصل نموده و با وکلای برجسته و مشاورین متخصص در خصوص مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان مشاوره ی تلفنی رایگان شوید.

فایل صوتی توضیحات آقای دکتر ملک پور در باب نکات مهم کاری آلمان


آلمان پس از آمریکا و ژاپن سومین قدرت بزرگ صنعتی جهان است. بهبود وضعیت اقتصادی این کشور پس ازجنگ جهانی دوم «معجزه اقتصادی آلمان» خوانده می شود. صنایع مهم آلمان شامل صنایع الکترونیکی, مکانیکی, مواد شیمیایی, منسوجات, خوراکی و وسایط نقلیه است. از آغاز دهه ١٩٨٠ رشد کلانی در صنایع تکنولوژی پیشرفته آلمان رخ داده است. کشور آلمان در داشتن نیروی کار با کمبود و پیری روبرو بوده و در این کشور تعداد بسیاری «کارگر مهمان» بویژه از ترکیه و  کشورهای آسیایی به کار گماشته شده اند.

در زمینه مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان رشته های مهندسی و خصوصاً رشته هایی مانند الکترونیک ، الکتروتکنیک، مکانیک، برق، مکاترونیک ، نرم افزار ، IT و … به ترتیب، در اولویت ویزای کار آلمان هستند و از شانس بالاتری برخوردار هستند.

شما جهت مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان نیاز به دریافت ویزای کار دارید. جهت دریافت ویزای کار کشور آلمان میتوانید مدارک خود را تکمیل نموده و در اسرع وقت اقدام نمائید.

شاید این مطلب نیز برایتان مفید باشد:   اخذ ویزای تابعیت از طریق کار در قبرس

 

با اینکه زبان کشور آلمان آلمانی می باشد ، مدارک زبان دیگر نظیر آیلتس یا تافل نیز برای ویزای کار این کشور پذیرفتنی است و افراد میتوانند با مدارک مشابه اقدام کنند هر چند داشتن مدرک الزامی نمی باشد.

در راستای بحث مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان می توان بیان نمود که بسیاری از کارخانه ها و شرکت ها در کشور آلمان اخیرا درخواست استخدام نیروی مهندس داشته اند. کشور آلمان سومین قطب صنعتی جهان به شمار می آید و در اروپا مهندسین بسیاری طالب کار در صنایع آلمان می باشند و در بعضی موارد حتی این امکان وجود دارد که  بتوانیم طی روندی برای فردی که ویزای کار آلمان را اخذ کرده و اقدام به مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان نموده باشد شغل مربوط  با رشته ی تحصیلی و تخصصش و همچنین حقوقی قابل توجه یافت که این امر نیاز به گرفتن ویزای کار در ابتدا و در ادامه ی روند پیدا کردن شغل میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور ارتباط برقرار نمائید.

طبیعتاً برای یافتن و مشغول به کار شدن نیازمند داشتن مدرک زبان میباشد که لزوما از شما تقاضا نمی شود. اگر مهندسین تسلط بر زبان آلمانی یا انگلیسی را داشته باشند می توانند طی یک پروسه ی ۲ الی ۳ ماهه ویزای کاری آلمان را اخذ کنند.

شاید این مطلب نیز برایتان مفید باشد:   شهر برلین آلمان

 

توجه داشته باشید مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان و اخذ ویزای کار کشور آلمان عبارتند از :

  1. تکمیل فرم تقاضا
  2. دو قطعه عکس ۶*۴
  3. کپی صفحات ۲ و ۳ از پاسپورت متقاضی
  4. شناسنامه متقاضی به همراه کپی
  5. بیمه نامه
  6. ترجمه ی مدارک به زبان انگلیسی یا آلمانی
  7. مدارک تحصیلی و ترجمه ی انگلیسی یا آلمانی آنها
  8. سوابق کار (در صورت وجود سابقه کار)
  9. رزومه ی کامل شخص متقاضی
  10. پیرینت موجودی حساب شخص متقاضی

نکته ی مهم در خصوص ویزای کار آلمان عدم نیاز به ارائه سابقه کاری بلند مدت می باشد. شما اگر سابقه ی کار چندانی ندارید مطلع باشید که این امکان وجود دارد کمپانی های بزرگ رزومه ی شما را قبول کرده و شما را استخدام نمایند.

قبل از هر اقدامی از طریق ویزای کار آلمان خواهشمندیم خوب تحقیق فرمایید. یکی از راه های مهاجرت به آلمان اخذ ویزای کار در آلمانمی باشد که بدین واسطه اطلاع از راهها و قوانین اخذ اقامت آلمان و همچنین راهها و قوانین اخذ تابعیت المان و شرایط تحصیل در آلمانرا می توان از این طریق اطلاع یابید.

امر مهاجرت به آلمان از طریق ویزای کار آلمان امری حقوقیست، شاید اصلا نیاز به پرداخت هزینه های گزاف نباشد!

پیشنهاد میکنیم ابتدا با وکلای برتر موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش در خصوص ویزای کار آلمان به صورت تلفنی و رایگان مشاوره شوید. مشاورین موسسه ی حقوقی ملکپور در خدمت شما متقاضیان عزیز هستند تا با توجه به شرایط شما راجع به  شرایط ویزای کار آلمان  و راههای کاریابی در آلمان و قوانین اخذ ویزای جستجوی کار آلمان و راههای اخذ بلوکارت آلمان شما را مشاوره رایگان کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.