immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

تحصیل در مدرسه های شبانه روزی اتریش

تحصیل در مدرسه های شبانه روزی اتریش

تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش  ،  شرایط تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش  ۲۰۱۷ چیست ، آیا قصد تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش را دارید ؟ آیا به دنبال راهی برای مهاجرت به اتریش و  تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش برای فرزندان خود می باشید ؟ از شرایطتحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش اطلاعی ندارید ؟ اقدامات تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش را مهیا نساخته اید ؟ الحاق خانواده برای والدین  متقاضیان  تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش چگونه می باشد ؟ مدارک مورد نیاز تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش چه می باشد ؟ ما در این مقاله بر آن هستیم تا اطلاعات جامعی در باب تحصیل در اتریش و تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش ، شرایط تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش ، اقدامات تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش ، الحاق خانواده برای  تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش و مدارک مورد نیاز تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش را به شما ارائه نماییم . فلذا در صورتی که اطلاعات مضاف بر موارد مذکور دارید می توانید با موسسه مشاوره ای ام آی ای با همکاری موسسه حقوقی ملک پور ارتباط بگیرید و از مشاورۀ وکلای مجرب موسسه بهره مند گردید.

سیستم آموزشی در کشور اتریش اساسا به صورت یکسانی تدوین شده است . اتریش در حال توسعه مقاطع تحصیلی خود می باشد . در اتریش تمام مدرسه ها دارای استقلال نسبت به دولت می باشند منتهی بر اصول خاصی که تأکید شده است تمرکز خاصی را به خرج خواهند داد . اصول دروسی هم چون زبان های خارجی ، موسیقی- خلاق ، ورزش ، علمی- فنی ، محیط زیست ، علوم رایانه و . . .

در کشور اتریش تحصیل از سه سالگی آغاز خواهد شد و تحصیلات اجباری از سن ۶ سالگی برای فرزندان آغاز خواهد شد و تا کلاس نهم تحصیلی به طول می انجامد .

در اتریش پس از سال دوازده یا سیزده  سالگی ، بسته به نوع مدرسه تحصیلی فرد ، مدرک تحصیلی Matura را اخذ خواهند نمود .

در برخی از موارد که محل مدرسه ها فاصله زیادی با دانش آموزان در مناطق روستایی دارند ، یک سری از مدرسه ها به عنوان مدرسه های  شبانه روزی توسعه یافته تأسیس شده است . این مدرسه ها عموما به نام خانه های دانش آموزی و یا Bundeskonvikte نامیده می شود . این مدرسه های  شبانه روزی دارای نظام بندی مستقل از مدرسه محل تحصیل ندارند و تماما مرتبط به محل تحصیل می باشند . دانش آموزان در یک محل و در یک ساختمان زندگی می نمایند ، و در هر روز با هم به مدرسه می روند .

با این حال ، علاوه بر این مدرسه ها ، مدرسه هایی نیز وجود دارد که دانش آموزان در یک محوطه محل تحصیل زندگی می نمایند و در همان ساختمان نیز تحصیل می نمایند .

هنگامی که به دنبال یک مدرسه مناسب در مدرسه های شبانه روزی هستید ، شما می توانید انواع مدرسه های  زیر را در اتریش انتخاب کنید :

*مدرسه های حرفه ای

* مدرسه های راهنمایی

* مدرسه های متوسطه پایین ( کلاس ها ی ۵- ۹)

* مدرسه های متوسطه

* مدرسه های ویژه

* مدرسه های ابتدایی

مدرسه های  شبانه روزی در اتریش تحت حمایت های زیر طبقه بندی می شوند :

*مدرسه های  متوسطه

*   مدرسه های  دولتی عمومی با سرویس

*  مؤسسات آموزش عالی کاتولیک با سواد آموزی

*   مدرسه های  عالی دیگر با سواد آموزی عمومی

*  مدرسه های  دولتی اجباری با سرویس

* دبیرستان های دولتی با شبانه روزی ( کلاس ها ۵- ۹)

* مدرسه های  دولتی ویژه با سرویس

*مدرسه های  اجباری خصوصی با سرویس

*مدرسه های  ابتدایی کاتولیک با سرویس

* دبیرستان کاتولیک با شبانه روزی ( کلاس ها ۵- ۹)

* مدرسه های  ویژه کاتولیک با سرویس

در کشور اتریش انواع مختلفی از  مدارس  از نظر اقتصادی و  مالی وجود دارد و این امکانات بر اساس به نوع منطقه و مدرسه وابسته می باشد . و به عنوان یک قانون در اتریش ، والدین یا سرپرستان قانونی وی مسئول آموزش ابتدایی فرزندان شان هستند . در کشور اتریش علاوه بر خدمات دولتی ، مدرسه های شبانه روزی نیز خودشان خدمات پشتیباتی ارائه می نمایند ، مانند بورس تحصیلی ، پرداخت اقساط و . . . برای اطلاع از نوع بورسیه ها و خدمات می توانید به سایت آموزش و پرورش کشور اتریش  مراجعه نمایید و در این باب بیشتر تحقیق بفرمایید . در چارچوب یارانه های دانش آموزان ، هزینه های  مدرسه و هزینه های اقامت در خانه ، هزینه های  حوادث مدرسه و کاهش هزینه های مراقبت در مدارس روزمره و خانه های دانش آموز و بیمه دانش آموزان پرداخت خواهد شد .

این شرایط می تواند برای تمام دانش آموزان در سطح جهان به وجود بیاید . منتهی امر برای افراد زیر ۱۸ سال که غیر رشید می باشند می بایست یا با قیم قانونی در محیط حضور داشته باشد مثل پدر ، مادر و . . . و یا باید به مدرسه قیومیت دانش آموز سپرده شود تا برای بحث پذیرش و ویزای مشکلی پیش نیاید . فلذا در این موضوع حتما باید به سمت مدرسه هایی بروید که سرپرستی دانش آموزان بین المللی را بر عهده می گیرد .

ما در این مقاله بر آن هستیم تا اطلاعات جامعی در باب مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل در اتریش و تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش ، شرایطتحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش ، اقدامات تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش ، الحاق خانواده برای   والدین متقاضیان  تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش و مدارک مورد نیاز تحصیل در مدرسه های  شبانه روزی اتریش را به شما ارائه نماییم . فلذا در صورتی که اطلاعات مضاف بر موارد مذکور دارید می توانید با موسسه مشاوره ای ام آی ای با همکاری موسسه حقوقی ملک پور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران ارتباط بگیرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.