immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی

تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی

تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی و شرایط ۲۰۱۸ تحصیل در آلمان به زبان انگلیسیدر دانشگاههای برتر آلمان ، ایا قصد ادامه تحصیل در آلمان به زبان انگلیسیرا دارید ؟ آیا دانشگاه هایی که تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی دارند را میشناسید؟  ایا از شرایط کامل تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی ۲۰۱۸ اطلاع دارید؟ اگر قصد ادامه تحصیل در المان به زبان انگلیسی را دارید میتوانید با موسسه مشاوره ای MIE تماس حاصل فرمایید و از قوانین تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی اگاهی پیدا کنید. بسیاری از هموطنان ما تمایل دارند از طریق ویزای دانشجویی ادامه ی کسب علم خود را به عنوان تجربه ای متفاوت در اروپا داشته باشند و تمام دغدغه آنها زبان آلمانی است ما برای شما راه جدیدی را تحقیق نمودیم و آن تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی میباشد.  با توجه به اینکه آلمان را قلب اروپا می گویند و این کشور از لحاظ موقعیت جغرافیایی و موقعیت کار و شرایط زندگی و دانشگاه های متعدد پرطرفدار است, تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی بسیار حائز اهمیت شده ست.

آلمان معمولا مقصد مطمئنی برای کسانی که تصمیم به مهاجرت یا ادامه تحصیل گرفته اند بوده و هست. همینطور می توان در نظر گرفت که کشور آلمان همیشه شرایط را برای جذب نیروی کارامد و تحصیلکرده فراهم میکند و با توجه به صنعتی بودن کشور ، بازار کار فوق العاده ای را برای مهندسین در دسترس قرار می دهد

امکان تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی و آلمانی وجود دارد و مهمترین نکته در مورد ادامه تحصیل در آلمان رایگان بودن تحصیل در اکثر دانشگاه های آلمان است و وقتی مطمئن میشوید تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی نیز میتواند رایگان باشد این گزینه بسیار ارزشمند میشود.

اگر می خواهید به تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی مشغول شوید با توجه به رشته شما , دانشگاه شما به ielts academic,6/5 نیاز دارد

با تغییرات نظام آموزش عالی در آلمان، امکان تحصیل به زبان انگلیسی در بسیاری از رشته‌ها در دانشگاه‌های این کشور گسترش یافته است. بنا بر اطلاعات منتشر شده از سوی موسسه تبادلات آکادمیک آلمان(DAAD ۲۳)رشته در مقطع کارشناسی با گرایشات فنی و مهندسی و به زبان انگلیسی در دانشگاه‌های آلمان تدریس می‌شود.

در میان این رشته‌های می‌توان به مهندسی الکترونیک، فناوری اطلاعات، مهندسی مکانیک و هوافضا، در دانشگاه‌هایی همچون آخن، کارلسروهه، برمن و مان‌هایم اشاره کرددانستن این نکته برای متقاضیان تحصیل به زبان انگلیسی ضروری است که در برخی از رشته‌های نام برده، تحصیل تنها در ترم‌های اول دوره کارشناسی به زبان انگلیسی است و در ترم‌های پایانی این دوره کلاس‌ها به زبان آلمانی برگزار می‌شود. بنابراین متقاضیان بایستی به هر دو زبان مسلط باشند.

تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی‌ ارشد

آلمان با داشتن معتبرترین دانشگاه های اروپا،سر آمد کشور های اروپایی در بحث آموزش است و به همین دلیل بسیاری از علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر نظیر دکترا کشور آلمان را برای اتمام دوره فوق لیسانس خود انتخاب می کنند،چرا که ایشان می توانند بصورت کاملا رایگان مدارک تحصیلی خود را از بهترین دانشگاه های اروپا اخذ نموده و شانس خود را جهت اخد بورسیه های تحصیلی در مقطع دکترا افزایش دهند.دوره تحصیلات کارشناسی ارشد در کشورآلمان دو ساله است. در مقطع کارشناسی ارشد، امکان تحصیل در ۳۷رشته‌ مرتبط با علوم کشاورزی، جنگلداری و علوم تغذیه به زبان انگلیسی وجود دارد. از جمله دانشگاه‌های ارائه‌کننده این رشته‌ها می‌توان دانشگاه‌های گوتینگن، فرایبورگ، درسدن وهامبورگ را نام برد. علاقه مندانی که قصد تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی را دارند اما مدرک ندارند نگران نباشند زیرا موسسه مشاوره ای MIE با معرفی دوره های فشرده زبان انگلیسی شما را در رسیدن به سطح مطلوب زبان انگلیسی یاری مینماید.

تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی در مقطع دکترا

کشور آلمان همانند سایر کشورهای پیشتاز در بحث تحصیل ، به دانشجویان در حال تحصیل در مقطع دکترا ، توجه ویژه ای دارد و جهت پرداخت مخارج تحصیل ایشان،شرایط ویژه ای را جهت تسهیل طول دوره ی دکترا در این کشور در این کشور فراهم آورده است.

بصورت کلی تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی در مقطع دکترا به ۲ صورت تحصیل با بورس تحصیلی و تحصیل در شرایطی که دانشجو شهریه ی دانشگاه را شخصا پرداخت می کند،صورت می پذیرد.

تحصیل در شرایطی که دانشجو مستلزم به پرداخت هزینه در دانشگاههای کشور آلمان می باشد، همانند اخذ پذیرش د مقطع فوق لیسانس کشور آلمان می باشد ولیکن در این مطلب شرایط لازم جهت اخذ فرصت تحصیل در مقطع دکترا به همراه اخذ بورسیه تحصیلی می پردازیم.

با توجه به این نکته که کشور آلمان برای افرادی که در مقطع دکترا در این کشور مشغول به تحصیل هستند،حقوقی ماهیانه به میزان تقریبا ۲ هزار دلار را مدنظر قرار می دهند ، فلذا دانشجویان ایرانی رقابت بسیار سختی را در راستای اخذ بورسیه دکترا در کشور آلمان در پیش دارند.

شرایط اخذ بورس تحصیلی مقطع دکترا در کشور آلمان

در دست داشتن مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه های معتبر(۱

اخد مدرک دال بر تسلط کافی و زبان انگلیسی (حداقل آیلتس۶٫۵ ) (۲

جلب نظر یک استاد مشاور (supervisor) که تز دکترا فرد را پشتبانی نماید.(۳

تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی بیشتر در رشته های مهندسی در مقطع دکترا امکان پذیر است.

در این مقاله تلاش کردیم که اطلاعات کامل و جامع در مورد تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی را به اطلاع شما برسانیم و امیدواریم که توانسته باشیم که در این مقاله مزیت های تحصیل به زبان انگلیسی در آلمان را به عرض شما رسانده باشیم و اگر تمایل به اطلاعات بیشتر دارید میتوانید با موسسه حقوقی ملک پور  در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران ارتباط برقرار نمایید و به صورت رایگان از مشاوره ایشان بهره مند شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.