immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

خدمات موسسه ی حقوقی ملک پور در کشور اتریش

خدمات موسسه ی حقوقی ملک پور در کشور اتریش

موسسه ی حقوقی ملک پور با داشتن بیش از ۱۲ نمایندگی در سرتاسر جهان از جمله کشور اتریش یکی از شناخته شده ترین موسسات حقوقی بویژه در زمینه مهاجرت و حقوق بین المل  می باشد. آیا می دانید خدمات موسسه حقوقی ملک پور در کشور اتریش چیست ؟ آیا درخصوص خدمات موسسه حقوقی ملک پور در کشور اتریش سوالی دارید؟ آیا می دانید خدمات موسسه حقوقی ملک پور در کشور اتریش در چه زمینه ای و با چه شرایطی  ارائه می شود؟

موسسه حقوقی ملک پور یکی از معتبرترین و پر آوازه ترین موسسات حقوقی ست و می توان این مجموعه را در زمینه ی مهاجرت و حقوق بین الملل، تخصصی ترین و برترینموسسه حقوقی در ایران  دانست. موسسه حقوقی ملک پور نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای جهان نیز دارای نمایندگی بوده و آماده ارائه خدمات به تمام ایرانیان سرتاسر جهان می باشد.

به علاوه موسسه مذکور با برخورداری از وکلای متخصص و مجرب و مشاورین خبره در زمینه مهاجرت و حقوق بین الملل ، و با کمک سال ها تجربه در زمینه ی مهاجرت و حقوق بین الملل ، میتواند خدمات بسیاری را در کشورهای مختلف ارائه دهد. لازم به ذکر است که  موسسه حقوقی ملک پور هم اکنون در بسیاری از کشورهای اروپایی ، کشور آمریکا و همچنین در کشور مالزی دارای دفتر و وکیل متخصص میباشد.  یکی از دفاتر ما در شهر وین در کشور اتریش واقع شده و این امر به ما کمک میکند تا بتوانیم خدمات لازمه را پس از مهاجرت موکلین به کشور اتریش به آنها ارائه دهیم. موسسه حقوقی ملک پور برترین خدمات مشاوره ای درخصوص اخذ انواع ویزاهای کشورهای مختلف را ارائه می دهد. از جمله ویزاهای تحصیلی ، ویزاهای کاری ، ویزاهای توریستی و غیره و همچنین سایر ویزاهای مورد نیاز شما عزیزان جهت ورود به کشور مورد نظر خود.

از جمله خدماتی که در کشور اتریش جهت رفاه حال موکلین ارائه میدهیم هماهنگی های لازم برای افرادی ست که به تازگی وارد کشور اتریش شده اند و نیازمند راهنمایی هایی در زمینه ی پیگیری مراحل قانونی کارهایشان در کشور اتریش می باشند که شامل مواردی از جمله استقبال فرودگاهی از دانشجویان و اخذ کارت اقامت یک ساله دراتریش ، همراهی شما در اداره پلیس ، همراهی در اداره بیمه ، همراهی در زمان عقد قرارداد منزل ، و سایر موارد می شود. انجام تمام این امور برای شخصی که وارد اتریشمیشود الزامی میباشد . به طور متوسط زمانی که صرف این امور در اتریش میشود یک بازه ی زمانی ده روزه است ، اما چنانچه شخص به امور آشنایی نداشته باشد و همچنین بر زبان آلمانی تسلط کافی نداشته باشد ، دچار صعوبت شده و به همین دلیل انجام این امور بسیار بیشتر از ده روز برای وی طول خواهد کشید .این امر خود موجب اتلاف وقت و صرف هزینه های غیرلازم و اضافی می گردد. انجام این امور لازم و ضروری نیازمند آشنایی کافی و درست با مقررات کشور اتریش می باشد که این خود مستلزم داشتن تخصص و تجربه کافی در این زمینه است. لیکن  در صورتی که افراد مایل باشند میتوانند از خدمات موسسه حقوقی ملک پور در کشور اتریش جهت انجام امور مذکور استفاده نمایند. موسسه حقوقی ملک پور در صورت تمایل افراد اماده ارائه خدمات به مهاجرین محترم می باشد .

موسسه حقوقی ملک پور در کشور اتریش علا.وه بر ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم  در زمینه های تحصیلی ، کاری ، سرمایه گذاری ، ازدواج ، توریستی و …. ، برای انجام امور مربوطه نیز در کنار شما عزیزان خواهد بود و شما را یاری خواهد نمود.

موسسه حقوقی ملک پور علاوه بر امور مرتبط با اخذ پذیرش از دانشگاه های ممتاز و مورد تایید وزارت علوم ایران در کشور اتریش و اخذ پذیرش در دانشگاه هایی که هزینه تحصیل در آنها در حد رایگان است ، امور ذیل را نیز انجام می دهد :

  • شناسایی پروژه ها و فرصت های سرمایه گذاری در ایران و اتریش
  • یافتن شرکای تجاری جهت همکاری در پژوهش و انتقال تکنولوژی
  • معرفی واردکنندگان و صادرکنندگان کشور اتریش و نمایندگان فعال ایشان در ایران

       و غیره

انجام هر یک از این امور نیازمند تخصص و تجربه کافی و مشاوره و راهنمایی می باشد. خدمات موسسه حقوقی ملک پور در کشور اتریش توسط مشاوران و وکلای متخصص و مجرب ارائه می گردد . ما به شما پیشنهاد می کنیم در صورتی که قصد مهاجرت به کشور اتریش را دارید ، امور مربوطه را با  راهنمایی و مشاوره ی وکلا و مشاوران ارشد موسسه حقوقی ملک پور انجام دهید  و از خدمات موسسه حقوق ملک پور در کشور اتریش بهره مند شوید .اگر در خصوص خدمات موسسه حقوقی ملک پور در کشور اتریش سوالی دارید ، می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس گرفته و از مشاوره ی تلفنی رایگان این موسسه استفاده کنید. موسسه حقوقی ملک پور با بهره مندی از برترین وکلا و مشاوران در زمینه مهاجرت و حقوق بین الملل در کنار شما عزیزان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.