immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

چگونگی تحصیل اتباع افغانی در سوئد

چگونگی تحصیل اتباع افغانی در سوئد

آیا در خصوص چگونگی تحصیل اتباع افغانی در سوئد و راههای مهاجرت به سوئد و همچنین گرفتن وکیل مهاجرت اطلاع دارید ؟ آیا می خواهید از چگونگی تحصیل اتباع افغانی در سوئد و چگونگی گرفتن وکیل مهاجرت به سوئد و شرایط تحصیل در سوئد مطلع شوید ؟ ازچگونگی تحصیل اتباع افغانی در سوئد و همچنین شرایط کار دانشجویی در سوئد تا چه اندازه اطلاعات دارید ؟ آیا چگونگی تحصیل اتباع افغانی در سوئد ساده و میسر می باشد ؟ در  خصوص چگونگی تحصیل اتباع افغانی در سوئد و یا شرایط اخذ اقامت و تابعیت سوئد چه می دانید ؟ شما عزیزان اگر می خواهید دررابطه با چگونگی تحصیل در دانشگاههای سوئد  کسب اطلاعات نمایید و از شرایط چگونگی تحصیل اتباع افغانی در سوئد آگاه شوید می توانید با کارشناسان و حقوقذانان مجرب در امور بین الملل در موسسه حقوقی ملک پور در خصوص بحث چگونگی تحصیل اتباع افغانی در سوئد صحبت نموده و در رابطه با چگونگی تحصیل اتباع افغانی در سوئد به صورت تخصصی مشاوره رایگان دریافت نمایید . موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش  دارای بهترین و به روز ترین اطلاعات در خصوص مهاجرت به سوئد از جمله مهاجرت تحصیلی به سوئد و چگونگی تحصیل اتباع افغانی در سوئد و همچنین چگونگی پذیرش تحصیلی در سوئد و در نهایت اخذ اقامت و تابعیت سوئد چگونگی می باشد .

از برای این که شرایط تحصیل اتباع  افغانی در سوئد را توضیح دهیم باید بگوییم که سوئد  با همه دانشجویان خارجی و به خصوص خارج از اتحادیه اروپا به یک صورت برخورد میکند و شیوه برخورد با اتباع ایرانی و افغانی و سوئدی برابر میباشد . این موضوع بدین معنا است که چنانچه فردی افغانی دارای دیپلم در کشور خود باشد و نامه اشتغال به تحصیل از یکی از دانشگاه های کشور خود را ارائه دهد میتواند جهت ثبت نام دوره زبان در دانشگاه های سوئد اقدام نماید و یا اگر فرد افغانی دارای مدرک معادل لیسانس از کشور خود باشد میتواند برای دوره فوق لیسانس برای کشور سوئد اقدام نماید.

بنابراین اگر شخص افغانی در ایران باشد و دارای دیپلم از ایران باشد و برای این که بخواهد برای تحصیل دوره  زبان در کشور سوئداقدام نماید چه کاری باید انجام دهد؟

یکی از طرق این می باشد که در ایران در یکی از دانشگاه ها ثبت نام کند و بعد از گذراندن یک ترم و اخذ نامه اشتغال به تحصیل برای سوئد اقدام نماید . پس نخست شرایط تحصیل در ایران را برای اتباع خارجی توضیح میدهیم.

کلیه ی اتباع خارجی مقیم کشور که مایل به شرکت دردوره کارشناسی پیوسته بدون آزمون میباشند باید دارای شرایطی به شرح زیر باشند :
۱- ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم ایران منوط به داشتن یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر زیر می‌باشد :
– دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران.
– گذرنامه‌ای که دارای پروانه اقامت با اعتبار حداقل شش ماهه باشد.
-کارت هویت ویژه اتباع خارجی صادره از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور دارای اعتبار در سال جاری.
-برگ خروج از کشور مدت‌دار صادره از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور.
-کارت آزمایش مرحله هفتم صادره از سوی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور.
-فقط اتباع غیر ایرانی مقیم که از مدارس رسمی داخل کشور جمهوری اسلامی ایران فارغ‌التحصیل شده‌اند مجاز به شرکت در این دوره می‌باشند.
۲- شرط معدل : دارا بودن معدل کل سه ساله متوسطه حداقل ۱۴ از ۲۰ برای داوطلبان نظام جدید و داشتن همین معدل در کارنامه دیپلم برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه.
تبصره : در صورت مغایرت معدل اعلام شده به مرکز آزمون با معدل مندرج در مدرک تحصیلی پذیرفته‌شدگان خارجی در مقاطع مختلف تحصیلی مطابق مقررات در خصوص این افراد اقدام خواهد شد.
۳-اتباع خارجی پذیرفته شده در هر یک از رشته‌های تحصیلی منحصراً می‌بایست واجد شرایط و ضوابط اعلام شده از سوی مرکز آزمون باشند و محل تحصیل خود را با توجه به شرایط و ضوابط مربوط و رعایت مناطق ممنوعه در هنگام تعیین رشته انتخاب نموده باشند در غیر این صورت قبولی آنان منتفی تلقی گردیده و از ثبت‌نام و ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل می‌آید
تذکر مهم  : شرکت اتباع خارجی در رشته‌های ذیل ممنوع می‌باشد :
۱- فیزیک – اتمی.
۲- فیزیک – هسته‌ای.
۳- مهندسی هسته‌ای (کلیه ی گرایش‌ها).
۴- مهندسی فناوری اطلاعات (کلیه ی گرایش‌ها).
۵- مهندسی هوا فضا (کلیه ی گرایش‌ها).
۶- مهندسی شیمی(کلیه ی گرایش‌ها).
۷- مدیریت و کمیسر دریایی.
۸- هوا فضا – هواپیما «کاردانی».
۹- کاردان فنی برق – الکترونیک هواپیما.
۱۰- مخابرات هواپیما.
۱۱- کاردان فنی برق – الکترونیک دریایی.
۱۲- کاردان فنی برق – مخابرات دریایی.

حالا دانشجوی ترم اول با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در این دانشگاه میتواند برای سوئد اقدام نماید. و شما دوست عزیز اگر می خواهید در رابطه با شرایط تحصیل اتباع  افغانی در سوئد بیشتر بدانید و در خصوص تحصیل در سوئد  اطلاعات کاملتری بدست آورید و اگر می خواهید مهاجرت  تحصیلی به سوئد داشته باشید و برای اخذ پذیرش از دانشگاه های سوئد مطلع شوید می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش  تماس حاصل نموده و با حقوقدانان برجسته و آگاه این موسسه به صورت تخصصی در رابطه با شرایط تحصیل اتباع  افغانی در سوئد مشاوره رایگان دریافت نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.