immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

خرید ملک در آلمان

خرید ملک در آلمان

خرید ملک در آلمان و شرایط و قوانین مالکیت ۲۰۱۸ و خرید آپارتمان در آلمان ، املاک مسکونی و خرید ملک در آلمان ، خرید خانه در آلمان ، مهاجرت به آلمان و خرید ملک در آلمان ، شرایط اخذ اقامت آلمان از طریق خرید ملک در آلمان ، کشور آلمان جزء بهترین کشورهای جهان به شمار می رود و اشخاص بسیاری تمایل به اخذ اقامت این کشور دارند و در خصوص خرید ملک در آلمان و سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در آلمان سوالات بسیاری از مشاورین ما میپرسند. در حال حاضر بسیاری از اشخاص قصد اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک را دارند که خرید ملک در آلمان نیز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

  • در این مقاله مختصرسعی بر این شده تا به بیشتر سوالات شما عزیزان در خصوص خرید ملک در آلمان و شرایط اخذ اقامت آلمان ، هزینه ها و شرایط خرید ملک در آلمان پاسخ داده شود. . کشور آلمان مهد آمال و آرزوهای بسیار از انسان هایی است که قصد مهاجرتو ساختن آینده خود و خانواده خود را دارند می باشد . افرادی که خواهان در آمد بالا و زندگی در خور شأن و شخصیت یک ایرانی هستند می توانید کشور آلمان را برای زندگی و معاش خود انتخاب کنید .
  • کشور آلمان دارای سطح بالای رفاه اجتماعی و اقتصادی است و شما می توانید در رشته مورد نظر خود یک کار حرفه ای با یک حقوق حرفه ای داشته باشید . در کشور آلمان شرایط به گونه ای مهیا است که هزینه تحصیل برای فرزندان شما رایگان و اگر خودتان شرایط تحصیل را دارا باشید می توانید از این موهم بهره مند شوید . جالب است بدانید کشور آلمان که قطب اقتصادی اتحادیه اروپا است هزینه های خدمات درمانی برای شما بصورت رایگان و کامل می باشد و این یعنی ذخیره کردن هزینه بالای درمان در جیب خود شما که می توانید آن را در سایر مخارج زندگیتان صرف نمایید .
  • شما با اخذ اقامت در آلمان به عنوان شهروند درجه دوم آلمان شناخته می شوید. شهروند درجه دوم آلمان یعنی به جز شرکت در انتخابات رسمی دولتی و پارلمان از سایر امتیازات یک شهروند درجه یک یا یک فردی که تابعیت آلمان را اخذ کرده اند دارا هستید.در خصوص خرید ملک در آلمان لازم است که از مشاورین حرفه ای بهره ببرید همکاران ما در موسسه حقوقی ملک پور شما را در جهت رسیدن به این غایت همراهی خواهند کرد .

معرفی کشور آلمان

کشور آلمان جز ۳۲ کشور اتحادیه اروپا می باشد . پایتخت کشور آلمان شهر برلیناست و عملا موتور اقتصادی کشور آلمان به صورت عمده در چهار شهر مونیخ ، برلین ، هامبورگ و فرانکفورت متمرکز شده است . جمهوری فدرال آلمان هم اکنون عضو سازمان ملل متحد ، ناتو ، گروه هشت و گروه پنج و از بنیان گذاران اتحادیه اروپا است . همسایگان کشور آلمان  از شمال دانمارک ، از شرق با جمهوری چک و لهستان و از غرب با لوکزامبورگ ، فرانسه ، هلند و بلژیک و از جنوب با سوئیس و اتریش هم مرز است و این بدان معنی در موقعیت فوق العاده اقتصادی و زیست محیطی قرار گرفته است و شما با کسب اقامت از آلمان به تمام کشورهای حوزه شنگن می توانید سفر نمایید . در این میان لازم به ذکر است مرز میان blue cardو prو یا تابعیت را بیان کنیم .  blue card   مختص به آلمان است و به فردی اختصاص پیدا میکند که در آمد سالیانه او حداقل بین  ۳۷۰۰۰ یورو تا ۴۳۰۰۰ یورو باشد و این کارت به شما اجازه می دهد در اتحادیه اروپا کار کنید و کاریابی انجام دهید اما اقامت دائم و تابعیت به شما این اجازه را می دهد در کل اتحادیه اروپا کار ، تحصیل و زندگی نمایید .در خصوص خرید ملک در آلمان لازم است که از مشاورین حرفه ای بهره ببرید همکاران ما در موسسه حقوقی ملک پور شما را در جهت رسیدن به این غایت همراهی خواهند کرد .

شاخص توسعه در کشور آلمان در سال ۲۰۱۳ برابر با ۰،۹۱۱ بوده و رنکینگ ۶ نرخ توسعه رو به خود اختصاص داده است . کشور آلمان دارای ۱۶ ایالت است که ایالت بایرن یا باواریا بزرگترین و برمن کوچک ترین می باشد . آب و هوای کشور آلمان ، معتدل اقیانوس اطلس و قاره ای می باشد . باد های غالب در این کشور از سمت غرب می وزد.

شهرهایی که بیشتر ایرانیان در آن ساکن هستند شامل هسن ، هامبورگ ، برلین ، بادن ، وورتمبرگ است .

۵ پیشنهاد برای خرید ملک در آلمان :

۱٫بررسی کامل بازار : درست است که چرخه جهانی تغییرات قیمت مسکن فقط در یک کشور و محدوده نیست اما انتخاب صحیح منطقه ، قیمت ارز ، ویژگی ها و مواردی از این دست آینده انتخاب شما را  تحت پوشش قرار می دهد

۲٫استفاده از یک کمک حرفه ای در خرید:  در بحث خرید هر محصولی شما باید اطلاعات و علم نسبت به محصول و نحوه ی  کسب محصول از روش های معقول را دارا باشید . که در خصوص خرید ملک در آلمان لازم است که از مشاورین حرفه ای بهره ببرید همکاران ما در موسسه حقوقی ملک پور شما را در جهت رسیدن به این غایت همراهی خواهند کرد .

۳٫استخدام یک نماینده قانونی : در کشور آلمان اجبار ی برای داشتن وکیل نیست اما استفاده از یک وکیل حرفه ای برای شما ضروری است زیرا شما قوانین کشور آلمان را بصورت کامل نمی دانید و ممکن است سرمایه خود را از دست دهید .

۴٫ترجمه مدارک مهم : شما باید تمام مدارک و اسناد بالقوه را به زبان خودتان تبدیل نمایید و بصورت حرفه ای ترجمه نمایید زیرا شما پس از امضاء و تعهد به موارد مندرج در سند مجبور به تسلیم و اجرای انان خواهید شد .

۵٫ صرفه جویی در پول در پرداخت وام مسکن : شما باید دقت داشته باشید چون باید  پرداخت وام خود را  به واحد دیگری یعنی یورو پرداخت نمایید به همین خاطر در بحث changeکردن و پرداخت به موقع آن دقت لازم را داشته باشید . جالب است بدانید در کشور آلمان شما می توانید ۶۰ % از هزینه مشکن خود را تسهیلات دریافت نمایید .

تغییر قیمت مسکن در آلمان تا حد فاصل سال های  ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ در بحث اجاره ۱۵ درصد و در بحث خرید ۲۳ درصد افزایش یافته است و چون نرخ تورم پایین است عملا در بحث مسکن بهای آن تغییر ی نخواهد داشت . در حال حاضر هزینه خرید مسکن بطور متوسط هر متر مربع حدود ۱۵۰۰ الی ۲۵۰۰ یورو می باشد . در کشور آلمان محدودیتی در خرید ملک وجود ندارد و افراد غیر تبعه و کسانی که حتی اقامت اتحادیه اروپا را ندارند می توانند این کشور را برای سرمایه گذاری انتخاب کنند چون کشور قوی و قدرتمندی از نظر اقتصادی می باشد می تواند بهترین گزینه در بحث سرمایه گذاری باشد .در خصوص خرید ملک در آلمان لازم است که از مشاورین حرفه ای بهره ببرید همکاران ما در موسسه حقوقی ملک پور شما را در جهت رسیدن به این غایت همراهی خواهند کرد .

فرایند خرید ملک در آلمان :

در مرحله اول شما باید یک پیش قرار داد که دارای جزئیات اولیه معامله می باشد مانند : ارزش ملک، شرایط و روش پرداخت، شرایط معامله و میزان سپرده اولیه می باشد . باید بدانید که سپرده اولیه شما باید شامل ۱۰ درصد از کل قرارداد یا بهای ملک شما باشد . که این مبلغ باید در حساب سپرده بانکی محضر واریز می شود . در مرحله دوم یکی از محضر های کشور آلمان تمامی مسئولیت استعلام از ثبت برای اموال غیر منقول ، وضعیت بانکی و دریافت تأییدیه های ثبت اراضی و املاک را بر عهده خواهد گرفت .

و همزمان خریدار موظف است مالیات املاک و مستغلات را پرداخت کرده باشد . در مرحله سومعقد قرار داد اصلی خرید ما بین خریدار و مالک صورت می گیرد و خریدار می بایست مدارک خرید و مدارک مرتبط را  در امضاء نماید . عمل ثبت قرارداد لزومی ندارد که در اداره ثبت انجام صورت پذیرد ولی به شما پیشنهاد می شود برای حفظ منافع خود و طرف دیگر این عمل در اداره ثبت صورت پذیرد . شما برای تکمیل مراحل فوق نیاز به ۴۱ روز زمان دارید و شما در این مدت ۴ هفته جهت پرداخت مالیات و املاک و مستغلات زمان دارید .در خصوص خرید ملک در آلمان لازم است که از مشاورین حرفه ای بهره ببرید همکاران ما در موسسه حقوقی ملک پور شما را در جهت رسیدن به این غایت همراهی خواهند کرد .

شما پس از انجام مراحل فوق مالک ۱۰۰در صد از ملک خود هستید و می توانید برای سرمایه گذاری ارزی در آلمان و تمام کشورها بدون محدودیت تجارت آزادانه داشته باشید. در این نوع ویزا شما اقامت مسکونی اخذ خواهید کرد این بدان معناست که تا زمانی که ملک بنام شما باشد می توانید ویزای رفت و آمد بلند مدت اخذ نمایید و این میتواند شانس خوبی باشد تا شما بتوانید از طرق دیگر اخذ اقامت دائم مثل ویزای کار به این مهم برسید .

جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه مهاجرت به آلمان و خرید ملک در آلمان و بررسی شرایط حقوقی این موضوع می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی ملکپور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس بگیرید و مشاوره رایگان در این زمینه داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.