immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

اخذ ویزای کار در کشور آلمان

اخذ ویزای کار در کشور آلمان

اخذ ویزای کار در کشور آلمان و قوانین ۲۰۱۸ آن ، اخذ ویزای کار در کشور آلمان و اخذ بلوکارت آلمان که به ویزای جستجوی کار آلمان معروف است چه شرایطی دارد و چگونه میتوان ویزای کار آلمان را اخد نمود ، شرایط اخذ ویزای کار در کشور آلمان و شرایط اخذ بلوکارت آلمان برای ایرانیان چیست؟ در لیست مشاغل مورد نیاز آلمان ۲۰۱۸ چه مشاغلی اعلام شده است ، برای گرفتن وقت سفارت آلمان جهت ویزای کاریابی چه اموری باید انجام گردد ، جهت کاریابی در آلمان چه باید کرد،  آیا پس از اخذ ویزای کار آلمان میتوانیم اقامت دائم آلمان را نیز اخذ نماییم؟  آیا می خواهید بدانید شرایط  اخذ ویزای کار در کشور آلمان را دارید؟ آیا می دانید اخذ ویزای کار در کشور آلمان چه هزینه ای دارد؟ آیا ویزای کار  آلمان شرایط مناسبی برای ایرانیان را دارد؟ آیا پس از مهاجرت به آلمان از طریق اخذ ویزای کار آلمان امکان کار هست؟ آیا پس از پایان  ویزای کار در کشور آلمان امکان اقامت دارید؟ آیا با اخذ ویزای کار در کشور آلمان در زمان ورود همراهان خود را می توانید با خود ببرید؟ آیا میخواهید بدانید برای اخذ  ویزای کار در کشور آلمان چگونه اقدام نمایید؟ آیا برای اخذ  ویزای کار در کشور آلمان با مشاوران موسسه حقوقی ملک پور تماس داشته اید؟

اخذ ویزای کار در کشور آلمان و مهاجرت به آلمان تخصص ماست ، موسسه حقوقی ملک پور در خصوص اخذ ویزای کار آلمان برای متقاضیان از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند، موسسه حقوقی ملک پور با بهترین مشاوره تمام سوالات شما را در خصوص اخذ ویزای کار در کشور آلمان، شرایط اخذ اقامت آلمان، را پاسخ می دهد تا بتوانید با استفاده مشاوره با مشاوران موسسه حقوقی ملک پور بهترین مشاوره را دریافت نمایید  .

پایتخت آلمان شهر بسیار زیبای برلین است زبان مردم آلمان، آلمانی می باشد، واحد پول آلمان  یورو است ، آلمان  در  میان دیگر کشورهای اروپایی بسیار پیشرفته است.  شمال آلمان دریای شمال ، دانمارک و دریای بالتیک ، از جنوب با کشور اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه بلژیک و هلند هم مرز است.

مهاجرت کاری آلمان

این روز ها مهاجرت کاری طرفداران بسیاری دارد . و ما شاهد این هستیم که روزانه افراد زیادی برای مهاجرت از طریق کار به کشورهای اروپایی از جمله آلمان  اقدام میکنند.

البته این امر را باید در نظر گرفت که  مهاجرت کاری به کشورهای اروپایی از جمله آلمان  هر روزه دست خوش تغییرات زیادی است و این به این معنی است  که شرایط مهاجرت کاری در طول زمان به سرعت تغییر می کند و فرصت ها و آسیب های جدیدی را به وجود می آورد.

بسیاری از کشورهای مهاجرپذیر از جمله آلمان  جویای جذب نیروی کار متخصص از سایر کشورها هستند، اما این به این معنی نیست که مهاجرت کاری بسیار ساده یا  آسان است.

این کشورها برای اثبات  تخصص و مهارت  افراد مراحل سخت و پیچیده ای را دارند تا از ورود افرادی که مناسب نبوده و مهارت لازم را ندارند  به جامعه شان جلوگیری نمایند.

از این رو در سالهای اخیر قوانین  به سرعت تغییر کرده است و هر سال پیچیده تر و سخت تر از سال قبل شده است. علاوه بر این هم  لیست حرفه ها و مشاغلی که شانس مهاجرت به این کشور را دارند هر سال دستخوش تغییر می شود. شرایط در کشورهای دیگر نیز آنچنان متفاوت نیست.

لذا پدیده مهاجرت کاری نیاز به دانش کافی در مورد شرایط و فرصت ها و همچنین صرف زمان دارد. که مشاوران ما  در موسسه حقوقی ملک پورمیتوانند شما را در این امر یاری کنند.

جهت گرفتن وقت سفارت آلمان جهت ویزای کاریابی که این روزها امری بسیار سخت شده و افراد زیادی در صف های طولانی جهت گرفتن وقت ویزای کاری سفارت آلمان  میباشند و گاهآ یک تا دوسال شاید در انتظار وقت سفارت بمانند حتما با وکلا و مشاوران زبده و متبحر در امر ویزای کاریابی آلمان قبل از هر اقدامی مشورت بفرمایید.

اولین راه برای اخذ ویزای کار در کشور آلمان   داشتن جاب افر یا پیشنهاد کاری از جانب یک کارفرما در یک شرکت معتبر در کشور آلمان   است اخذ ویزای کاری کشور آلمان  به این طریق در واقع تنها راهی است که به اتباع خارجی که در خارج از اتحادیه اروپا زندگی میکنند و دارای مهارت و تخصص خاصی هستند پیشنهاد میشود.

در این روش به افرادی با تخصص و یا مهارت خاص اجازه کار و اقامت یک ساله داده میشود. متقاضیان برای اخذ ویزای کاری در کشور آلمان   باید حداقل دارای مدرک لیسانس بوده و در حرفه ای دارای تخصص و مهارت لازم باشند.

  • اخذ ویزای کاری در کشور آلمان که توسط دعوت نامه یک کارفرما در یک شرکت آلمانی انجام میشود بدین صورت است که بایستی یک آگهی کار ۳ ماهه در داخل کشور آلمان در روزنامه های محلی و در ادامه یک آگهی ۳ ماهه در اتحادیه اروپا  منتشر نماید و ثابت کند  نماید که هیچ نیروی کاری در کشور آلمان  و  هیچ عضوی در  اتحادیه اروپایی و یا  هیچ پناهنده ای که مجوز کار دارد و  هیچ دانشجویی که درسش تمام شده است و مجوز پیدا کردن کار دارد متقاضی این شغل نیست.

 

  • راه دیگری که شما را سریعتر به مهاجرت به آلمان و اخذ ویزای کار در کشور المان میرساند ، روشی است که فرصتی شش ماهه را به شما  میدهد  که جهت جستجوی کار در آلمان وارد این کشور شوید.

خوشبختانه کشور آلمان با کمبود نیروی متخصص جوان مواجه است و  این کشور نیازمند نیروهای متخصصی در رشته های مثل مهندسی  برق، مهندسی  کامپیوتر، مهندسی  الکترونیک، مهندسی  صنایع، مهندسی  مکانیک، مهندسی  الکتروتکنیک، مهندسی  شیمی، فیزیک، آی تی، گروه پزشکان، دارو سازان و پرستاران و دندانپزشکان  و… میباشد. این افراد از شانس بیشتری در اخذ ویزای کار در آلمان برخوردار هستند.

شرایط اخذ ویزای کاری در کشور آلمان

شرایط تاثیر گذار در  اخذ ویزای کاری کشور آلمان بدین گونه است:

*سن حتما باید زیر ۴۰ سال باشد.

*  سابقه کار نسبتا خوب و  بیش از یک سال

* مدارک فنی و حرفه ای مختلف

* مدرک زبان آلمانی یا  آیلتس یا تافل در ویزا شدن فرد برای اخذ ویزای کاری کشور آلمان  بسیار موثر است.

بسیاری از شرکت ها در کشور المان نیازمند به نیروهای متخصص خارجی جهت تامین نیروهای متخصص خود میباشند، این امکان وجود دارد که  برای  افردای که متقاضی  ویزای کار کشور المانهستند در بعضی از رشته های خاص، شغل مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی وی را  پیدا کرد. شما پس از اخذ ویزای کار در آلمان وارد این کشور میشوید  و فرصت شش ماهه ای جهت یافتن کارمورد نظر را دارید.

اگر پیشنهاد شغلیjob offer)  (مناسب را اخذ نمایید،  ویزای شما به مدت شش ماه دیگر تمدید خواهد شد و در صورتیکه  پایه حقوقی  شما ۳۰۰۰ یورو به بالا باشد شما موفق به دریافت Blue card کشور المان می شوید.

هموطن عزیز توجه فرمایید که شما با اخذ این نوع ویزا نمیتوانید همراه را همزمان با خود به کشور آلمان ببرید و باید پس از گرفتن کار و زیرمجموعه شدن برای همراه خود اقدام کنید.

از مزایای کار در کشور آلمان اجازه اقدام برای ویزای همراه ( همراه به منظور همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می باشد) برای همراهان متقاضی ، امکان تحصیل رایگان  فرزندان متقاضی، ، امکان تمدید  ویزا  به منظور دریافت فرصت شغلی جدید ، امکان  اخذ اقامت برای متقاضی، بیمه ، سفر به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و هزینه های پایین زندگی با توجه به سطح زندگی و رضایتمندی در کشور آلمان  می توان اشاره نمود.

موسسه حقوقی ملک پور با توجه به داشتن دفتر و مشاوران متخصص حتی حتی پس از ورود شما به کشور آلمان برای زندگی در کشور آلمان نیز شما را راهنمایی می نماید و با ارائه مشاوره صحیح و حرفه ای شما را در این مسیر راهنمایی می نماید. شما می توانید در کشور آلمان نیز از خدمات موسسه حقوقی ملک پور بهره مند شوید.

جهت گرفتن وقت سفارت آلمان جهت ویزای کاریابی که این روزها امری بسیار سخت شده و افراد زیادی در صف های طولانی جهت گرفتن وقت ویزای کاری سفارت آلمان  میباشند و گاهآ یک تا دوسال شاید در انتظار وقت سفارت بمانند حتما با وکلا و مشاوران زبده و متبحر در امر ویزای کاریابی آلمان قبل از هر اقدامی مشورت بفرمایید.

 

موسسه حقوقی ملک پور با ارایه بهترین مشاوره و خدمات برای مهاجرت به آلمان و اخذ ویزای کار کشور آلمان به متقاضیان این فرصت و موقعیت را فراهم میکند  تا متقاضیان اخذ ویزای کار کشور آلمان با استفاده از مشاوره مشاوران مجرب موسسه حقوقی ملک پور بتوانند از شرایط اخذ ویزای کار کشور آلمان  بهره مند شوند وما با جرات اعلام می نماییم که در خصوص  اخذ ویزای کاریابی کشور آلمان هیچ موسسه ای توان رقابت با موسسه حقوقی ملک پور را ندارد و با عنایت به این نکته که موسسه حقوقی ملک پورتحت نظارت مستقیم حقوق دان برجسته جناب آقای امیر محمد ملک پور به ارایه خدمات مشاوره به شما عزیزان می نماید.

شما عزیزن نیز میتوانید جهت مشاوره مستقیم با ما با دفتر وین ما و یا دفاتر همکار ما در ایران و بلاروس تماس حاصل بفرمایید و در باب اخذ ویزای کار در کشور آلمان و مهاجرت به آلمان و کاریابی در آلمان مشاوره تلفنی رایگان بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.