immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

لیست دانشگاه های رایگان در آلمان

لیست دانشگاه های رایگان در آلمان

لیست دانشگاه های رایگان در آلمان ۲۰۱۷ ، لیست دانشگاههای رایگان در آلمان ۲۰۱۸  و شرایط تحصیل در آلمان بصورت رایگان را چگونه بیابیم ، لیست دانشگاههای رایگان در آلمان را از کجا بیابیم ، لیست دانشگاههای رایگان در آلمان بطور رایگان در این مقاله خدمت کسانیکه به دنبال تحصیل در آلمان و لیست دانشگاههای رایگان در آلمان میباشند ارائه گردیده است ، یکی از پرطرفدارترین و پر جستجو ترین موضوعات متقاضیان مهاجرت میباشد و عموما افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به خارج از ایران را دارند یا به دنبال لیست دانشگاههای رایگان در آلمان و لیست دانشگاههای فنی مهندسی آلمان یا دانشگاههای هنر آلمان و یا دانشگاههای پزشکی آلمان و یا اینکه به دنبال لیست دانشگاههای رایگان در آلمان  و تحصیل در آلمان به زبان انگلیسی میباشند و به دنبال لیست دانشگاههای آلمان به زبان انگلیسی میباشند و در این میان برخی نیز به دنبال لیست دانشگاههای رایگان در آلمان و  لیست دانشگاههای آلمان مورد تایید وزارت علوم ایران میباشند زیرا بفکر برگشتن به ایران و کار در کشور عزیزمان میباشند ، آیا به دنبال تحصیل در دانشگاههای داخل لیست دانشگاههای رایگان در آلمان هستید ؟ آیا با دانشگاه های رایگان در آلمان آشنایی دارید و لیستدانشگاههای رایگان در آلمان را دارید ؟ دانشگاه های رایگان آلمان چه دانشگاه هایی هستند و لیست دانشگاههای رایگان در آلمان شامل چه دانشگاههایی است ؟ آیا می خواهید لیستدانشگاههای رایگان در آلمان و  اسامی دانشگاه های رایگان آلمان را داشته باشید ؟ موسسه ی حقوقی ملک پور در این مقاله در رابطه با دانشگاه های رایگان در آلمان و لیست دانشگاههای رایگان در آلمان مطالبی را برای شما عزیزان گردآوری کرده است و لیست دانشگاه های رایگان در آلمان را ذکر کرده است ، بنابراین اگر به دنبال مهاجرت به آلمان و دانشگاه های رایگان در آلمان هستید مقاله ی لیست دانشگاههای رایگان در آلمان را با دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل برای داشتن اطلاعات بیشتر با موسسه ی حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و در رابطه با دانشگاه های رایگان آلمان و لیست دانشگاههای رایگان در آلمان بهترین اطلاعات را بدست آورید .

 

دانشگاه های رایگان در آلمان

 دانشگاههای رایگان آلمان و خود آلمان یکی از محبوب ترین کشورها برای تحصیل در خارج از کشور است و دلیل خوبی برای آن وجود دارد. در واقع، آلمان یکی از کشورهای حامی دانشجویان بین المللی می باشد. هزینه تحصیل در آلمان بسیار پایین است، چرا که دانشجویان بین المللی و دانشجویان محلی هزینه یکسان پرداخت می کنند و بسیاری از دانشگاه ها هیچ گونه شهریه یا هزینه ای از دانشجویان دریافت نمی کنند.

علاوه بر این، زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی تحصیل در دانشگاه های آلمان در سراسر کشور رایج است و به این ترتیب امکان تحصیل در تمام دانشگاه های آلمان بدون نیاز به شرکت در کلاس زبان آلمانی وجوددارد. با این حال، دانشجویان زبان آلمانی از این قاعده مستثنی هستند. صدها دانشگاه در سراسر آلمان وجود دارد و بیش از ۱۰ دانشگاه در فهرست ۲۰۰ دانشگاه برتر قرار دارند.

اگر به دنبال دانشگاه های رایگان در آلمان هستید این مقاله را با دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل برای داشتن اطلاعات بیشتر با موسسه ی حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و در رابطه بادانشگاه های رایگان آلمان بهترین اطلاعات را بدست آورید .

 

دانشگاه های دولتی در آلمان

در اینجا فهرستی شامل بیش از ۳۰ دانشگاه دولتی در آلمان برای دانشجویانی که علاقمند به تحصیل رایگان در کشور آلمان هستند، ارائه می شود. البته باید بدانید که آموزش عالی در آلمان کاملا رایگان نیست و شما به عنوان دانشجو باید بودجه کافی در حدود ۶۰۰ یورو در ماه برای تامین هزینه های زندگی خود داشته باشید که شامل هزینه مسکن، مواد غذایی، سفر، خرید کتاب و مراقبت های بهداشتی، هزینه ثبت نام و غیره می شود. بنابراین برآورد هزینه زندگی یک دانشجوی بین المللی در حدود ۸۰۰۰ یورو در سال برآورد می شود. همچنین برای اخذ ویزا باید اثبات کنید که پشتوانه مالی کافی برای تحصیل در آلمان در اختیار دارید. این کار را می توان به دو روش انجام داد:

  1. یک حساب بانکی در آلمان با موجودی ۸۰۰۰ یورو افتتاح کنید.
  2. ارائه نامه ای از طرف حامی مالی خود مبنی بر تامین هزینه های زندگی شما در آلمان که می تواند دوست یا خویشاوند شما در آلمان باشد.

 اگر به دنبال دانشگاه های رایگان در آلمان هستید این مقاله را با دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل برای داشتن اطلاعات بیشتر با موسسه ی حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و در رابطه بادانشگاه های رایگان آلمان بهترین اطلاعات را بدست آورید .

تحصیل رایگان در آلمان شامل چه کسانی می شود؟

امکان تحصیل رایگان در آلمان در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد وجود دارد. این امر به طور کلی شامل دانشجویان بین المللی از سراسر جهان، در داخل و یا خارج از اتحادیه اروپا / منظقه اقتصادی اروپا است. تنها هزینه لازم «هزینه اداری» است که در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ یورو در سال است و به خدمات دانشجویی، هزینه بلیط اتوبوس به مقصد دانشگاه، کافه تریای دانشجویی و موارد دیگر اختصاص دارد.

 

در زیر لیست دانشگاههای رایگان در آلمان یا همان لیست دانشگاه های دولتی آلمان برای تحصیل رایگان در آلمان ارائه شده است:

دانشگاه دولتی برلین

دانشگاه فرانکفورت

دانشگاه فردریش شیلر در یینا

دانشگاه فریدریش-الکساندر، ارلانگن – نرونبرگ

مدرسه رسانه هامبورگ

دانشگاه هومبولت برلین

دانشکده بین المللی مدیریت ISM در دورتموند

دانشگاه بین المللی برمن

دانشگاه بین المللی آلمان

دانشگاه یوهانس گوتنبرگ

دانشگاه لودویگ ماکسلمینز در مونیخ

دانشگاه پزشکی لئوبک

دانشگاه اتو – فردریک در بامبرگ

دانشگاه فیلیپس در ماربورگ

دانشگاه آگسبورگ

دانشگاه بامبرگ

دانشگاه بایروت

دانشگاه بیلیفلد

دانشگاه بون

دانشگاه برمن

دانشگاه دورتموند

دانشگاه ارفورت

دانشگاه ارلانگن – نرنبرگ

دانشگاه اسن

دانشگاه فلنسبورگ

دانشگاه گوتلنگن

دانشگاه هامبورگ

دانشگاه هانوور

دانشگاه کاسل

دانشگاه کلن

دانشگاه کنستانس

دانشگاه لایپزیگ

دانشگاه روستوک

دانشگاه اشتوتگارت

دانشگاه ماربورگ

دانشگاه اولدنبورگ

اگر به دنبال دانشگاه های رایگان در آلمان هستید این مقاله را با دقت مطالعه نموده و در صورت تمایل برای داشتن اطلاعات بیشتر با موسسه ی حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و در رابطه بادانشگاه های رایگان آلمان بهترین اطلاعات را بدست آورید .

با توجه به سیاست های آموزشی جدید، از پاییز ۲۰۱۷، دانشجویان غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا که مایل به تحصیل در دانشگاه های منطقه بادن – وورتمبرگ هستند، باید شهریه پرداخت کنند. دانشگاه های خصوصی آلمان نیز از دانشجویان شهریه می گیرند که از ۲۰۰۰ تا ۲۰،۰۰۰ یورو در سال است. هزینه زندگی در آلمان نیز در حدود ۸۰۰ تا ۹۰۰ یورو در ماه است.

در پایان موضوع دانشگاه های رایگان آلمان و لیست دانشگاههای رایگان در آلمان می توان بیان نمود که این دانشگاه های رایگان آلمان دخل لیست دانشگاههای رایگان در آلمان همواره بستری از سطح علم و دانش بالا را برای دانشجویان فراهم می کند ، شما عزیزان می توانید با استفاده از لیست دانشگاههای رایگان در آلمان که در این مقاله ذکر شده است با دانشگاه های رایگان آلمان داخل لیست دانشگاههای رایگان در آلمان آشنایی پیدا کنید و با اخذ مشاوره از موسسه ی حقوقی ملک پور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران جهت تحصیل در دانشگاه های رایگان آلمان و آشنایی بالیست دانشگاههای رایگان در آلمان مشاوره های تخصصی و تکملیی دریافت نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.