immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

هزینه های زندگی در آلمان

هزینه های زندگی در آلمان

هزینه های زندگی در آلمان چگونه است؟ راههای مهاجرت به آلمان و شرایط اخذ اقامت آلمان چگونه است ؟ از هزینه های زندگی در آلمانو شرایط تحصیل در آلمان و همچنین هزینه های زندگی در آلمان و هزینه های تحصیل در آلمان و شرایط کار در آلمان اطلاعی دارید ؟هزینه های زندگی در آلمان و شرایط سرمایه گذاری در آلمان به چه نحوی است ؟ هزینه های زندگی در آلمان و قوانین ازدواج در آلمان و در نهایت هزینه های زندگی در آلمان و قوانین تولد فرزند در آلمان به چه صورت است ؟ اگر قصد مهاجرت به آلمان را دارید و می خواهید زندگی در آلمان دشته باشید ، این سوال اولین موردی است که به ذهن شما خطور میکند. اطلاع در مورد هزینه های زندگی در آلمان به شما بیشتر کمک میکند که برنامه ریزی دقیق تری نسبت به درامد خود داشته باشید. هزینه های زندگی در آلمان چقدر است؟ آیا شرایط هزینه های زندگی در آلمان و شرایط مهاجرت به آلمان را دارید ؟ آیا به دنبال موسسه مهاجرتی معتبر برای زندگی در آلمانهستید ؟ آیا می خواهید هزینه های زندگی در آلمان را بشناسید ؟ آیا می خواهید با انواع مخارج و  هزینه های زندگی در آلمان اشنا شوید.پیشنهاد میکنیم این مقاله را که با موضوع هزینه های زندگی در آلمان،تنظیم شده است را تا انتها دنبال نمایید. ؟ شما عزیزان  اگر می خواهید در خصوص هزینه های زندگی در آلمان و شرایط مهاجرت به آلمان و در نهایت شرایط اخذ اقامت آلمان و همچنین اخذ تابعیت آلمان اطلاعات مفیدی داشته باشید می توانید از طریق کارشناسان و وکلای رسمی و حقوقدانان با تجربه در امور مهاجرت  در موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش ، مشاوره ی تخصصی دریافت نمایید .

 

هزینه های زندگی در آلمان ، به ویژه در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی کاملاً منطقی و مقرون به صرفه است. قیمت مواد غذایی، مسکن، لباس، رویدادهای فرهنگی و غیره اساساً متناسب ​​با متوسط هزینه های اتحادیه اروپا است. شما تقریباً به ۸۰۰ یورو در ماه برای تامین هزینه های زندگی خود در آلمان نیاز دارید. بیشترین هزینه مربوط به اجاره ماهانه محل زندگی است. در شهرهای بزرگ، میزان هزینه ها بطور قابل توجهی بسته به محل زندگی شما متفاوت می باشد.

برنامه ریزی بودجه و هزینه ها

در بحث هزینه های زندگی در آلمان توصیه می شود قبل از مهاجرت به آلمان برای بودجه و مخارج خود برنامه ریزی کنید به طوری که تمام هزینه های زندگی خود را برآورد نمائید. در اینجا فهرستی از مواردی که باید در هنگام برآورد هزینه های خود در نظر بگیرید، ارائه شده است.

  • اجاره و امکانات رفاهی ۲۹۸ یورو
  • غذا و نوشیدنی ۱۶۵ یورو
  • بیمه درمانی، هزینه های پزشکی و دارو ۶۶ یورو
  • تفریح، فرهنگ و ورزش ۶۸ یورو
  • تاکسی و حمل و نقل عمومی ۸۲ یورو
  • تلفن، اینترنت و تلویزیون ۳۳ یورو
  • لباس و پوشاک ۵۲ یورو

در بحث هزینه های زندگی در آلمان برای مهاجران خارج از کشور، هزینه زندگی در شهرهای بزرگ آلمان کمتر از بسیاری از شهرهای بزرگ اروپا است. البته باید تفاوت های منطقه ای و درآمدها و هزینه های مشترک را در بودجه زندگی در نظر گرفت.

به طور متوسط، اقامت در آلمان و هزینه های زندگی در آلمان آنچنان که ممکن است از یک کشور بسیار صنعتی با کیفیت زندگی بالا انتظار داشته باشید، پر هزینه نیست. در سال ۲۰۱۲ در رتبه بندی جهانی مرسر (Mercer) مشخص شد که هیچ یک از شهرهای آلمان در میان پنجاه شهر پر هزینه جهان قرار ندارد و بنابراین زندگی در شهرهای آلمان ارزان تر از شهرهایی مانند وین و میلان یا کشورهای اسکاندیناوی و سوئیس است.

در سال ۲۰۱۳ قیمت محصولات و خدمات در آلمان فقط ۱٫۸٪ بالاتر از میانگین کشورهای عضو اتحادیه اروپا بود. البته، باید گفت کههزینه های زندگی در آلمان همچنان بسیار بالاتر از کشورهای واقع در اروپای شرقی مانند لهستان و رومانی است. با این وجود، آلمان در مقایسه با بسیاری از همسایگان اروپایی از موقعیت مالی بهتری برخوردار است.

همچنین در خصوص هزینه های زندگی در آلمان تفاوت های منطقه ای و شخصی در میزان درآمد و هزینه ها را باید در نظر گرفت. شهر فرانکفورت در رتبه بندی مرسر در سال ۲۰۱۲، گران ترین شهر آلمان بود که در رتبه ۸۸ جهان قرار گرفت. پس از آن شهرهای مونیخ (۹۰)، برلین (۱۰۶) و هامبورگ (۱۰۹) قرار دارد. اشتوتگارت (۱۱۹)، لایپزیگ (۱۴۸) و نورنبرگ (۱۶۳) شهرهای نسبتاً ارزان قیمت هستند. به طور کلی، میزان هزینه ها در غرب کشور اغلب بالاتر است.

در هزینه های زندگی در آلمان حمل و نقل عمومی در آلمان راحت، سریع و کارآمد است. کسانی که از تعطیلات آخر هفته خود استفاده می کنند و مایل به گشت و گذار در آلمان باشند، با تهیه کارت Bahn-Card سالانه از تخفیف ۲۵٪، ۵۰٪ و ۱۰۰٪ برخوردار می شوند که اساساً یک بلیط رایگان است.

قیمت سالانه این کارت از ۵۷ یورو تا ۱۱۴ یورو با تخفیف ۲۵٪ و ۴۰۸۰ یورو تا ۶۴۰۰ یورو با تخفیف ۱۰۰٪ است.

هزینه اجاره خانه در آلمان و هزینه های زندگی در آلمان

اجاره یک آپارتمان دو خوابه به طور معمول هزینه ای بالغ بر ۳۰۰ یورو در هر ماه خواهد داشت. این هزینه در مناطق محبوب شهر و در شهرهای بزرگ بیشتر است. به عنوان مثال، اجاره یک آپارتمان دو خوابه در حومه برلین ۴۰۰ یورو است. این مبلغ در مناطق مرکزی شهر به دو تا سه برابر نیز افزایش می یابد.

همچنین در خصوص مهاجرت به آلمان و هزینه های زندگی در آلمان لازم به ذکر است که اندازه اتاق ها و آپارتمان ها در آلمان با توجه به استانداردهای آمریکایی در حال کاهش است و متراژ آپارتمان های دو خوابه زیر ۶۵ متر مربع می باشد. میانگین اجاره در آلمان به طور معمول بر اساس هر مترمربع محاسبه می شود و پایین مبلغ آن حدود ۴ یورو برای هر متر مربع (درسدن) تا ۷ یورو (برلین) یا ۱۲ یورو (مونیخ) متفاوت است.

در مهاجرت به آلمان و هزینه های زندگی در آلمان با توجه به سرمایه گذاری های سنگین بین المللی به همراه اقتصاد قوی در آلمان، تقاضا برای ملک در این کشور همچنان وجود دارد و به طبع آن مبلغ اجاره ها در سراسر کشور افزایش می یابد. همچنین بر اساس قانون، با هر بار تمدید اجاره نامه مستاجران موجود، قیمت اجاره و سایر هزینه ها به طور چشمگیری افزایش می یابد.

همچنین باید توجه داشت که قرارداد اجاره شامل هزینه امکانات رفاهی یعنی هزینه گرمایش یا آب و برق نمی شود. بنابراین توصیه می شود در برآورد هزینه های خود این موارد را در نظر داشته باشید.

 

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در خصوص مهاجرت به آلمان و شرایط اخذ اقامت آلمان و هزینه های زندگی در آلمان داشته باشید همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور در سراسر دنیا و یا با شعبه مرکزی در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نمایید و با مشاوره ی رایگان و تخصصی در امور مهاجرت و هزینه های زندگی در آلمان و شرایط تحصیل در آلمان و کار در آلمان و سرمایه گذاری در آلمان و ازدواج در آلمان و در نهایت اخذ اقامت آلمان و اخذ تابعیت آلمان  اطلاعات مفیدی را دریافت نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.