immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک

مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک

مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک چگونه است ؟ راههای مهاجرت به استرالیا و همینطور راههای اخذ اقامت استرالیا کدام است ؟ شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک و یا شرایط سرمایه گذاری در استرالیا به چه صورت است ؟ قوانین خرید ملک در استرالیاو یا شرایط کار در استرالیا به چه نحوی است ؟ در مقاله ی حاضر مطالب بسیار مهمی را در مورد مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک به اطلاع متقاضیان اخذ اقامت استرالیا از طریق خرید ملک و یا ثبت شرکت در استرالیا عزیز می رسانیم. آگاهی از راه های مختلف خرید ملک در استرالیا، قوانین، شرایط و هزینه های خرید ملک و سرمایه گذاری در استرالیا برای افرادی که قصد دارند تابعیت یکی از کشورهای خارجی را اخذ کنند و از این طریق به مزیت های بسیاری از جمله اخذ تابعیت دوگانه دست یابند بسیار مهم است.
مؤسسه ی حقوقی ملک پور با نگارش مقاله ی حاضر در زمینه ی مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک، هزینه ها، شرایط و قوانین ومهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک، مدارک لازم و راه های مختلف خرید ملک در استرالیا و نیز شرایط کار در استرالیا و زندگی در استرالیا و یا تحصیل در استرالیا قصد دارد شما عزیزان را در تصمیم گیری صحیح در رابطه با مهاجرت به استرالیا خرید ملک یاری نماید؛ بنابراین جهت اطلاع از سریع ترین راه های خرید ملک و سرمایه گذاری در استرالیا و اخذ اقامت استرالیا، شرایط کار در استرالیا و زندگی در استرالیا و یا اینکه تحصیل در استرالیا می توانید ضمن تماس با وکلای حقوقی برجسته و کارشناسان مجرب موسسه ی حقوقی ملک پور به صورت تلفنی و رایگان مشاوره ی تخصصی دریافت نمایید
خرید ملک به عنوان یک خارجی یا یک تبعه ی دائمی در استرالیا
دولت استرالیا می خواهد اطمینان یابد که مالکیت املاک توسط خارجی ها در کشور در جهت منافع جامعه و نیازهای کشور باشد. در نتیجه دولت استرالیا بر این امر تأکید دارد که تمام درخواست های انجام شده از سوی اتباع یا کشورهای خارجی جهت خرید ملک مسکونی توسط هیئت بررسی سرمایه گذاری خارجی FIRB مورد ارزیابی قرار گیرد.
هیئت بررسی به خزانه داری گزارش می دهد و تمام درخواست های خرید ملک در استرالیا از سوی اتباع خارجی را ارزیابی می کند.
زمانی که همسر خارجی یک تبعه ی استرالیایی تقاضا دارد ملکی را با همسرش به صورت 50 50 و شریکی خرید نماید معمولاً هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد، ولی با این حال باید به FIRB یا هیئت بررسی درخواست دهد.
معمولاً ارزیابی درخواست توسط FIRB حدود 30 روز به طول می انجامد؛ بنابراین عقد قرارداد خرید ملک با اتباع خارجی معمولاً شامل این تبصره است که خرید ملک فقط در صورت اخذ تائیدیه از FIRB انجام می شود و طی شدن این 30 روز جهت تائید یا رد درخواست الزامی است.
چه شرایطی بر تصمیم نهایی FIRB تأثیرگذار است؟
در صورتی که FIRB احساس کند که ملک مسکونی مورد تقاضا به دلایل زیر توسط شرکت یا تبعه ی خارجی خریداری می شود درخواست او رد خواهد شد:
• خرید جهت اجاره ی ملک
• یا خرید جهت بهره برداری از ارزش افزوده ی ملک در آینده
از سوی دیگر تائیدیه ی نهایی معمولاً تحت شرایط زیر برای متقاضی صادر می شود:
• در صورتی که متقاضی مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک از طریق ویزای ورود موقت در استرالیا اقامت دارد (با بیش از 12 ماه اعتبار) و قصد دارد برای خود ملکی خریداری کند. متقاضیانی که می توانند تحت این شرایط ملک خریداری کنند عبارتند از دانشجویان بالای 18 سال که بیش از یک سال در یک مؤسسه شناخته شده در استرالیا تحصیل کرده اند و نیاز به مسکن دارند، با این حال در میزان ارزش ملک خریداری شده تحت این شرایط و توسط دانشجویی که دارای اقامت موقت در استرالیا است محدودیت وجود دارد و ارزش ملکی که قصد خرید آن را دارد باید فقط 300 هزار دلار باشد.
سایر افرادی که می توانند تحت این شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک نمایند عبارتند از بازنشستگان دارای اقامت دائم استرالیا و افرادی که جهت کار در استرالیا هستند و نیاز به مسکن دارند. ناگفته نماند که وقتی این افراد دیگر در استرالیا زندگی نمی کنند ملک آن ها باید فروخته شود.
• دسته ی دیگر شامل شرکت های خارجی است که قصد دارند برای مدیران ارشد خود مسکن تهیه کنند و این افراد باید بیش از 12 ماه در استرالیا سکونت داشته باشند، بار دیگر یادآوری می شود که وقتی کارمندان این شرکت دیگر در استرالیا سکونت نداشته باشند ملک خریداری شده باید فروخته شود. به علاوه اسامی این مدیران ارشد باید ذکر گردد. معمولاً برای هر شرکت امکان خرید دو ملک وجود دارد.
خرید ملک از یک تاجر ساخت و ساز ملک
در بحث مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک خرید خانه یا آپارتمان در حال ساخت و ساز یا ملکی که به تازگی ساخته شده و به اصطلاح کلید اول است و هنوز به فروش نرفته است توسط اتباع خارجی امکان پذیر است. در صورتی که تبعه ی خارجی از این طریق ملکی را خریداری کند، پس از پایان ساخت و ساز ملک خریدار می تواند آن را اجاره دهد، بفروشد یا خود در آن ساکن شود.
اتباع خارجی باید کپی نامه ی تائیدیه بساز بفروش را ببینند تا مطمئن شوند که FIRB تائیدیه فروش املاک او را به اتباع خارجی صادر کرده است.
متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک باید آگاه باشند که هنگام خرید هر نوع آپارتمان جدید یا قدیمی موظف هستند به طور منظم مالیات (هفتگی، ماهانه یا سالانه) پرداخت نمایند تا هزینه های ملک و زمین هایی را که تمام ساکنین از آنها استفاده می کنند پوشش داده شود. بنابراین چنانچه قصد خرید یک آپارتمان را دارید، نماینده ی قانونی یا وکیل شما مستلزم خواهد بود که سوابق ملک را بررسی نماید؛ به این ترتیب میزان مالیات هنگام خرید مشخص خواهد شد. به علاوه خریدار از قوانین استفاده از امکانات و خدمات مشترک ساختمان مطلع خواهد شد.
خرید ملک در یک مجتمع
در مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک اگر خزانه داری استرالیا اعلام کند که ملک بخصوصی یک مجتمع گردشگری بشمار می رود و امکان خرید آن توسط هر شخصی وجود دارد؛ بنابراین اتباع خارجی می توانند بدون بررسی FIRB از آن بخش ملک خریداری کنند. یک مجتمع در صورتی به عنوان یک مجتمع گردشگری محسوب شود که دارای شرایط بخصوصی باشد از جمله حداقل 50 هکتار از زمین تعیین شده را شامل گردد و دارای امکانات و خدمات تفریحی گسترده ای باشد.
خرید ملک تجاری
در خصوص مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک لازم به ذکر است که اتباع خارجی جهت خرید ملک تجاری به طور حتم باید از FIRB تائیدیه دریافت کنند و ارزش ملک غیرمسکونی می توانند 5 میلیون دلار یا بیشتر باشد. تقاضای خرید ملک غیرمسکونی معمولاً مورد تائید قرار می گیرد مگر اینکه به ضرر منافع ملی استرالیا باشد. اگر ملک غیرمسکونی هنوز آماده ی تحویل نباشد یا در حال ساخت باشد اجازه ی خرید آن معمولاً صادر می شود، مگر این که به ضرر منافع ملی استرالیا باشد. به علاوه ساخت و ساز آن ملک باید در مدت زمان بخصوصی آغاز گردد.
مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک
افرادی که قصد دارند مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک داشته باشند و ویزای اقامت دائم استرالیا را دریافت نمایند و پس از آن تابعیت استرالیا را اخذ نمایند، شاید بهتر باشد پیش از اخذ ویزای اقامت دائم استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک ملکی را در این کشور خریداری نمایند. البته این موضوع را با کارشناسان مجرب موسسه در میان بگزارید زیرا گاهی نیست شما خرید ملک نیست اما به امید اخذ اقامت به این امر پست میزنید. در حالی که اگر بدانید برای اقامت دائم صرفا نیاز به مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک نیست. شما میتوانید همان مبلغی که برای خرید ملک در استرالیا کنار گزاشته اید را وارد تجارت در استرالیا کرده و اقامت سرمایه گزاری دریافت نمایید. در همین سایت و در بخش سرمایه گذاری در استرالیا و اخذ اقامت دائم، میتوانید اطلاعات جامعی دریافت نمایید.شاید شما متقاضی ای باشید که مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک گزینه ی مناسبی نباشد و شاید با سرمایه گزاری راحت تر به اقامت استرالیا برسید.
ویزای اقامت دائم استرالیا یا PRV معمولاً پس از ارزیابی چندین عامل صادر می شوند. برخی از این عوامل عبارتند از گزینش توسط یک کارفرما، درخواست از طریق اعضای خانواده که در استرالیا سکونت دارند و درخواست از طریق مهارت های تجاری که به کشور استرالیا ارائه می دهید.
اطلاعات مورد نیاز در خصوص مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک هنگام درخواست به FIRB عبارتند از نام، نشانی، ملیت، نوع ملک مورد نظر، یک کپی از قرارداد، شماره گذرنامه متقاضی و سایر اطلاعات مربوط به تقاضای خرید ملک.
خوانندگان عزیز و متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک و همچنین اخذ اقامت استرالیا ناگفته نماند که جهت ساده تر نمودن مراحل مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک به کمک مشاوران مجرب و در صورت داشتن هر گونه پرسشی در ارتباط با قوانین مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک، شرایط کار در استرالیا و زندگی در استرالیا، راه های اخذ انواع ویزای استرالیا، شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک، اخذ تابعیت استرالیا، مهاجرت از طریق کار به استرالیا و راه های مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیامی توانید با تماس با موسسه ی حقوقی ملک پور در سراسر دنیا و یا با تماس مستقیم با شعبه مرکزی این موسسه در وین اتریش از مشاوره ی رایگان و تخصصی وکلای حقوقی و کارشناسان مجرب این موسسه و موسسه ی مشاوره ای MIE اتریش بهره مند شوید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.