immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

هزینه مهاجرت به کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا چگونه است؟ آیا از شرایط و هزینه مهاجرت به کانادا اگاه هستید ؟ آیا به دنبال موسسه مهاجرتی معتبر برایمهاجرت به کانادا هستید ؟شرایط تحصیل در کانادا و راههای اخذ اقامت کانادا کدام است ؟  قوانین و شرایط کار در کانادا و هزینه ویزای کار کانادا چگونه است ؟ شرایط مهاجرت کاری به کانادا و همچنین هزینه تحصیل در کانادا و هزینه ویزای کار کانادا و همچنین هزینه تحصیل در کانادا به چه نحوی است ؟ آیا می خواهید هزینه مهاجرت به کانادا و راههای اخذ اقامت کانادا را بشناسید ؟ آیا می خواهید باانواع هزینه مهاجرت به کانادا  اشنا شوید ؟ آیا به دنبال وکیل مهاجرت جهت مهاجرت به کانادا و سرمایه گذاری در کانادا هستید ؟ آیا امکان مهاجرت به کانادا وجود دارد ؟ شرایط و هزینه مهاجرت به کانادا چگونه خواهد بود ؟ و چگونه می توان مهاجرت به کانادا و شرایط اخذ اقامت کانادا را در روند مهاجرت خود قرار داد ؟ شما عزیزان  اگر می خواهید در خصوص هزینه مهاجرت به کانادا  اطلاعات مفیدی داشته باشید این مقاله را به دقت مطالعه نموده و اگر با هرگونه سوال دیگری در خصوص هزینه مهاجرت به کانادا مواجه شدید می توانید از طریق کارشناسان و وکلای رسمی و حقوقدانان با تجربه در امور مهاجرت  در موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ایاتریش مشاوره رایگان و  تخصصی دریافت نمایید .

در ابتدا برای شما عزیزان قسمتی از هزینه های احتمالی را مورد بررسی قرار میدهیم :

 

 هزینه اسکیل ورکر: ۵۵۰ دلار برای متقاضی اصلی، ۵۵۰ دلار برای همسر و ۱۵۰ دلار برای هر کودک زیر ۲۲ سال است.
در رده حمایتی: درخواست حمایت کننده ۷۵ دلار است، شخص مورد حمایت ۴۷۵ دلار است.

متقاضیانی که قصد اقامت در کبک را دارند، باید برای گواهینامه انتخابی کبک (CSQ) درخواست دهند. هزینه این گواهینامه۳۹۰  دلار برای متقاضی اصلی، ۱۵۰ دلار برای همسر و ۱۵۰ دلار برای هر کودک است.

همه مهاجران در کانادا باید حق پرداخت اقامت دائمی را پرداخت کنند که ۴۹۰ دلار برای هر نفر است.

پروسه مهاجرت دارای یک جدول دستی است که به شما کمک می کند هزینه های درخواست خود را محاسبه کنید.

هزینه های مربوط به برنامه

هزینه های مربوط به ترجمه مدارک: (مانند مدارک تحصیلی، اسناد کار و غیره)به  فرانسه یا انگلیسی ، باید ترجمه این اسناد را ارائه دهید. این ترجمه باید توسط یک مترجم مجاز انجام شود.
همچنین هزینه های مربوط به عکس و غیره…

ممکن است مجبور باشید مدارک خارجی خود را در کانادا به رسمیت بشناسید که ارزیابی اعتبار نامیده می شود و توسط سازمان خاصی نظیر خدمات آموزشی جهانی انجام می شود. یک ارزیابی رسمی اساسی حدود ۱۱۵ دلار و بیشتر هزینه دارد.

اگر از کشوری هستید که زبان رسمی آن زبان انگلیسی یا فرانسوی نیست، باید توانایی های زبان خود را ثابت کنید. مدرک زبان یکی از ۶ عامل انتخاب برای کارگران ماهر ( skill worker  ) است. آزمون مهارت زبان باید توسط یک سازمان تأیید شده توسط شهروندی و مهاجرت باشد ، به عنوان مثال : IELTS(( 265دلار) CELPIP (250دلار ) برای انگلیسی یا TEF برای فرانسوی (۲۵۰ دلار) .

معاینه پزشکی برای هر متقاضی و وابستگان (همسر، فرزندان) اجباری است و باید توسط یک پزشک که در فهرست پزشکان معین شده  کانادا است انجام شود. هزینه ایی که معمولا پرداخت میکند دوبار است:: یک بار برای ویزیت و یک بار برای اشعه ایکس که باید گرفته شود. هزینه ها بر اساس کشور و حتی با موقعیت جغرافیایی در یک کشور متفاوت است. هزینه پزشکان متفاوت است، معمولا این هزینه  ۱۰۰ دلار برای ویزیت پزشک  و ۱۰۰ دلار دیگر برای اشعه ایکس است .

 

فراموش نکنید که هزینه های متفرقه را در نظر بگیرید!

 

هزینه سفر: شما ممکن است مجبور شوید از شهر خود به دفتر ویزای کانادا  که معمولا در پایتخت کشور است سفر کنید. دلایل دیگری هم وجود دارد برای سفر ازجمله :

ممکن است شما نیاز به مصاحبه برای درخواست خود داشته باشید یا اینکه ممکن است در شهر شما پزشک متخصص معین شده وجود نداشته باشد، بنابراین ممکن است برای ویزیت پزشک  خود به شهر دیگری سفر کنید.

گذرنامه: شما برای مهاجرت به کانادا به یک گذرنامه معتبر نیاز دارید. قبل از اینکه فرایند مهاجرت را آغاز کنید، باید برای دریافت ان درخواست دهید و احتمالا هزینه آن در هر کشور متفاوت است.

وکیل مهاجرت :  شما به طور معمول به یک وکیل مهاجرت یا یک مشاور مهاجرت نیاز دارید تا به شما در امر مهاجرت به کانادا کمک کند.

وکلای مهاجرت معمولا از ۱۰۰۰ دلار به ۵۰۰۰ دلار (کاملا متغییر است) دریافت میکنند.

و در پایان شما باید به دولت کانادا  ثابت کنید که برای چند ماه اول پس از ورود به کانادا، مبلغ کافی برای حمایت از خود و خانواده تان را دارید. برای یک نفر، تقریبا ۱۰،۰۰۰ دلار و تقریبا ۲۳،۰۰۰ دلار برای یک خانواده پنج نفره است.

اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری در خصوص هزینه مهاجرت به کانادا و راههای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و شرایط کار در کانادا و همچنین هزینه ویزای کار کانادا و شرایط تحصیل در کانادا داشته باشید همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام ای ای اتریش در ایران و شعبه مرکزی در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نمایید و با مشاوره ی تخصصی در امور مهاجرت و هزینه مهاجرت به کانادا و راههای اخذ اقامت کانادا اطلاعات مفیدی را  دریافت نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.