immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

مدارک لازم برای ویزای کار کانادا

مدارک لازم برای ویزای کار کانادا

آیا از مدارک لازم برای ویزای کار کانادا آگاهی دارید ؟ راههای مهاجرت به کانادا از طریق کار در کانادا و قوانین اخذ اقامت کانادا و راههایاخذ تابعیت کانادا چگونه می توان به مدارک لازم برای ویزای کار کانادا را فراهم کرد ؟ آیا  مدارک لازم برای ویزای کار کانادا قابل گردآوری می باشد ؟ مدارک لازم برای ویزای کار کانادا برای سال ۲۰۱۸ چه مدارکی می باشد ؟ آیا مدرک زبان در زمره مدارک لازم برای ویزای کار کانادا می باشد ؟ اگر شما عزیزان در پی اخذ ویزای کاری کانادا می باشید می توانید مقاله  مدارک لازم برای ویزای کار کانادا را مورد مطالعه قرار داده و سپس در صورت هرگونه سوال دیگری در خصوص مدارک لازم برای ویزای کار کانادا و اسکیل وورکر کانادا می توانید با موسسه حقوقی ملک پور با همکاری موسسه مشاوره ای ام آی ای تماس حاصل نموده و به صورت تلفنی و رایگان مشاوره تخصصی دریافت نمایید .

مدارک و شرایط لازم برای اخذ ویزای کار کانادا

  • یک نامه کاری از طرف یک شرکت کانادایی و یا یک شخصی کهاقامت دائم کانادا یا تابعیت کانادا را داشته باشد
  • تقاضا و درخواست متقاضی ویزای کار کانادامی بایست به صورت دقیق تکمیل گردد
  • از دیگر مدارک لازم برای ویزای کار کاناداتاییدیه ی اداره ی توسعه ی مهارت های کانادا خواهد بود که مکتوب به کارفرما مجوز استخدام شخص مورد را صادر می نماید . تاییدیه مذکور به اسم لاتین  Positive Labour Market Opinion معروف می باشد .
  • در خصوص بحث مدارک مورد نیاز برای ویزای کار کانادامی توان افزود که اگر به دنبال اخذ ویزای کار کانادا می باشید باید در یک زمینه خاص و با توجه به رشته تحصیلی خود یک سابقه کار مناسب و تخصص بالایی را داشته باشید و در مدت کار خود نیز بیمه شده باشید . زیرا سابقه کار همراه با بیمه مرتبط با سابقه کار و رشته تحصیلی از جمله مدارک مهم و مورد نیاز برای ویزای کار کانادا می باشد که به آن امتیاز خوبی داده خواهد شد . همچنین اگر شخص یک دعوتنامه کاری را در کنار سایر مدارک کاری خود ارائه نماید امکان اخذ ویزای کار از سفارت کانادا بسار زیاد خواهد شد . شخص متقاضی ویزای کار کانادا می تواند از طریق بنگاه های کاریابی معتبر کانادا و یا در صورت وجود اقوام و بستگان در کشور کانادا قادر به اخذ یک دعوتنامه کاری از کانادا خواهد بود البته در صورتی که افراد مذکور خود در کشور کانادا دارای یک شغل مناسب و یا یک شرکت خاص باشند و در این صورت این افراد می توانند کار مورد نظر را در کشور کانادا به مدت یک ماه و در سه نقطه متفاوت در کانادا آگهی نمایند و شرایط را طوری تعریف نمایند که فقط با شخص مورد نطر کارفرما برای کار آگهی شده دارای سنخیت داشته باشد و در صورت نداشتن متقاضی کار در کانادا شخصی که خارج از کانادا است می تواند این دعوتنامه را در کنار سایر مدارک موررد نیاز به سفارت کانادا نشان داده که موفق تا اخذ ویزای کار کشور کانادا گردد .
  • از دیگر مدارک لازم برای ویزای کار کانادا ارائه و نشان یک پشتوانه مالی مناسب و خوب که نشان دهنده این باشد که شخص میتواند هزینه های زندگی خود را در کانادا تقبل نماید
  • ارائه یک گواهی سلامت مبنی بر اینکه از سلامت جسمی و روحی مناسبی برخوردار می باشید .
  • ارائه یک گواهی مبنی بر عدم سوء پیشینه کیفری و مدنی از دیگر مدارک لازم برای ویزای کار کانادا می باشد
  • در خصوص بحث مدارک لازم برای ویزای کار کانادا  این نکته مهم و ضروری می باشد که نطر افسر ویزا را مبنی بر بازگشت به کشور خود به خود جلب و معطوف و قانع نمایید .
  • و اینکه افسر ویزا می بایست قانع گردد که متقاضی ویزای کار کانادا هیچگونه خطر و تهدیدی  برای رفاه و آسایش در کانادا به همراه نخواهد داشت
  • در صورتی که  مجوز شغل شخص متقاضی ویزای کار کانادا جهت شغل پرستاری کردن از سالمندان و یا کوکان و افراد بیمار می باشد شخص متقاضی باید مدرک آموزش پرستاری ۶ ماهه و یا سابقه کار ۱ ساله در زمینه پرستاری را در کنار مدارک مورد نیاز برای ویزای کار کاتادا ارائه نماید .
  • شاید این مطلب نیز برایتان مفید باشد:   درباره کانادا و هزینه های زندگی در کانادا

همچنین است که داشتن مدرک زبان آیلتیس یا تافل و یا مدرک زبان فرانسوی می تواند در کنار سایر مدارک مورد نیاز برای ویزای کار کانادا بسیار با ارزش و دارای امتیاز تلقی گردد . اما در نهایت شخص متقاضی ویزای کار کانادا می تواند حتی بدون داشتن مدرک زبان لازم برای ویزای کار درخواست نماید . اما در صورتی که آگاهی خوبی نسبت به زبان انگلیسی داشته باشد و بتواند در کشور کانادا به زبان انگلیسی یا فراسوی مکالمه نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.