immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

تحصیل در رشته مهندسی عمران در کانادا

تحصیل در رشته مهندسی عمران در کانادا

اخذ پذیرش تحصیل در رشته مهندسی عمران در کانادا ۲۰۱۸ چه شرایطی دارد ، آیا مایل  به تحصیل و با ادامه تحصیل در رشته مهندسی عمران در کانادا هستید؟ آیا میخواهید کشوری مناسب را برای مهاجرت خود انتخاب کنید.آیا با تحصیل در رشته مهندسی عمران در کانادا آشنایی دارید؟ آیا میدانید مقاطع مختلف در تحصیل در رشته ی مهندسی عمران در کانادا چند ساله است؟ آیا می دانید برترین دانشگاه های کشور کانادا در ارائه ی رشته ی مهندسی عمران کدامند؟ آیا از سر فصل دروس در رشته ی مهندسی عمران در دانشگاه های کشور کانادا آطلاع دارید؟ آیا سر فصل دروس در رشته ی مهندسی عمران در دانشگاه های مهندسی عمران مشابه دانشگاه های ایران است؟مدرک زبان مورد نیاز برای تحصیل در رشته ی مهندسی عمران در کشور کانادا چیست؟ در این نوشتار سعی شده است که در مورد مهاجرت به کانادا و تحصیل در کانادا و یا ادامه ی تحصیل در رشته ی مهندسی عمران در کشور کانادا اطلاعاتی مفید به شما داده شود و همین طور دانشگاه ها و رشته های برتر برای تحصیل در رشته مهندسی عمران در کانادا  معرفی شود.

چرا کانادا ؟

نکته ای در مورد کشور کانادا,استرالیا و نیوزلند وجود دارد که که مختص آنهاست بحث اقامت پس از تحصیل آنهاست.به صورتی که فرد پس از پایان تحصیلات خود میتواند از طریق برنامه های مختلف و متنوع جذب مهاجر در این کشور(skilled worker-Peq ,… )اقدام به اخذ اقامت دائم و در نهایت پاسپورت خود نماید.این دلیل یکی از مهمترین عواملی است که دانشجویان بین المللی با وجود اینکه نظام آموزش عالی این کشور رایگان نیست و مشمول پرداخت هزینه ای در حدود ۱۰ تا ۱۷ هزار دلار در سال است ,کشور کانادا را برای ادامه ی تحصیل انتخاب می کنند.

 

رونق بازار کار در رشته ی مهندسی عمران  در کشور کانادا

رشته ی مهندسی عمران همواره در کشورهایی که دارای زمین های وسیع هستند بازار کار و تحصیل پر رونقی دارد.در این کشور ها زمین های بسیاری وجود دارد که نیاز به ساخت و ساز دارند.بر عکس کشورهای اروپایی که با مشکل کم بودن زمین مواجه اند کشور هایی مانند کانادا ,استرالیا, نیوزلند همواره در حال وسعت دادن به به فضای شهری خود و ساخت و ساز  فضای شهری و… هستند.

در مورد رشته ی عمران

رشته ی عمران در مورد طراحی و توسعه ی ساختمان ها و سازه های مختلف مانند ساختمان های تجاری و مسکونی , پل ها , جاده ها و … می باشد.رشته ی مهندسی عمران در کل پروسه ی  ساخت و ساز از نقشه کشی و توسعه تا ساخت و ساز درگیر می شود.همچنین رشته ی مهندسی عمران در پروسه ی تعمیرات و نگهداری ساختمان ها و سازه ها نیز نقش عمده و کلیدی ایفا می نماید.

ادامه تحصیل در کشور کانادا

کشور کانادا یکی از قوی ترین اقتصاد های جهان است.و افرادی که در این کشور زندگی می کنند از بالاترین استاندارد های زندگی  و همین طور نظام آموزش و پرورش و نظام آموزش عالی  به روز شده برخوردار است.اگر به دنبال تحصیل در رشته مهندسی عمران در کانادا در یکی از بهترین کشور های جهان هستید بدون شک کشور کانادا یکی از بهترین انتخاب های شماست.در این مقاله به برترین دانشگاه های کشور کانادا در زمینه ی تحصیلات دانشگاهی در رشته ی عمران می پردازیم.

برترین دانشگاه های کشور کانادا در زمینه ی رشته ی عمران:

 

دانشگاه کویینز کینگستون

رشته ی طراحی فضای شهری و منطقه ای

Urban and regional planning

Queens university kingston

در این دانشگاه از سال ۱۹۷۰ مقطع کارشناسی ارشد این رشته به طول دو سال و به زبان انگلیسی برگزار میشود.طول دوره ی کارشناسی ارشد این دانشگاه دقیقا ۲۴ ماه و به صورت فول تایم است.هزینه ی سالا نه ی این رشته در حدود ۱۱ هزار دلار کانادا است.آیلتس مورد نیاز در این رشته برای مقطع فوق لیسانس ۶٫۵ است.

 

دانشگاه تورونتو

رشته ی مهندسی عمران

Civil engineering

University of toronto

این رشته در مقطع فوق لیسانس به طول دو سال انجام میشود که تمرکز خود را بر آموزش شغلی و آکادمیک دانشجویان قرار داده است.این دانشگاه در یکی از بزرگترین شهر های کانادا قرار گرفته است.هزینه ی تحصیل در این دانشگاه معمولا در تمامی رشته های مهندسی بین ۱۱ تا ۱۳ هزار دلار کانادا در سال است.

 

دانشگاه اوتاوا

رشته ی مهندسی  عمران

Civil engineering

University of Ottawa

رشته ی مهندسی عمران در مقطع فوق لیسانس در دانشگاه اوتاوا در سال ۱۹۸۴  تاسیس شد.این رشته بیشتر بر بحث تحقیقات و توسعه تمرکز دارد.به طوری که اکثر دانشجویان این دانشگاه پس از مقطع فوق لیسانس وارد مقطع دکتری شده و شغل های آکادمیک را بر می گزینند.

 

دانشگاه ریرسون

رشته ی مهندسی عمران

Civil engineering

Ryerson university

رشته ی مهندسی عمران دانشگاه ریرسون   یکی از لیدرها در این زمینه است.که تنها رشته ی ارائه شده  در مهندسی عمران  این دانشگاه همان رشته ی عمران و گرایش عمران است.طول دوره ی لیسانس این دانشگاه در اکثر رشته ها ۳ ساله است و فوق لیسانس در این دانشگاه ۲ سال به طول خواهد انجامید.

 

دانشگاه ساسکا چوان

رشته ی  مهندسی شهری

Civil & geological engineering

University of Saskatchewan

این رشته دانشجویان خود را به سمت postgraduate diploma  سوق میدهد.که مرحله ای پیش از phd  است.در این مرحله دانشجو از نظر کار علمی و آکادمیک دانش خود در مرحله ی لیسانس را محک زده و توانایی های خود را افزایش می دهد.

 

دانشگاه مک گیل

رشته ی مهندسی عمران و مکانیک کاربردی

Civil engineering and applied mechanics

McGill university

این رشته به عنوان یک فوق لیسانس تحقیقاتی ارائه میشود.master by research

اکثر دانشجویان در این مقطع به دلیل وجود کار عملی و تحقیقی در کنار دوره ی تحصیلی ,از حقوق بهره مند خواهند بود.

 

 

دانشگاه گلف

رشته ی ساخت و توسعه ی شهری

Rural Planning and development

University of Guelph

این برنامه بر خلاف برنامه های دیگر در مقطع فوق لیسانس  یک برنامه ی ۳ ساله-۶ ترمه- است.که تحقیقات,کار عملی و علمی را با هم آمیخته است.

 

دانشگاه کونکوردیا

مهندسی ساخت

Building Engineering

Concordia university montreal

این دانشگاه در شهر مونتریال کانادا قرار گرفته و جزو برترین دانشگاه های جهان و کشور کانادا است.

این رشته ویژه ی افرادی است که دارای مدرک لیسانس در رشته ی عمران هستند.هرچند این دانشگاه رشته ی عمران را در  مقطع لیسانس نیز ارائه میدهد.هزینه های دوره ی لیسانس و فوق لیسانس این دانشگاه در حدود ۱۳ تا ۱۵ هزار دلار است.

این برنامه در مقطع فوق لیسانس به این منظور طراحی شده است که تمرینی عملی برای مهندسین عمران در کشور کانادا باشد.

 

دیگر دانشگاه های برتر کشور کانادا در زمینه ی رشته ی مهندسی عمران و گرایش های آن

دانشگاه بیریتیش کلمبیا:

ساخت و طراحی مناطق شهری

Community and regional planning

University of British Colombia

 

دانشگاه اوتاوا

مهندسی عمران-علوم,جامعه و سیاست

Civil engineering –science society and policy

University of Ottawa

 

دانشگاه تورونتو

مهندسی و مدیریت شهری

Cities engineering and management

University of Toronto

 

دانشگاه ساسکا چوان

مهندسی شهری و ژئولوژی

Civil & geological engineering

University of saskatchewan

 

در انتها خاطر نشان میشود قبل از هرگونه اقدام برای مهاجرت به کانادا از جمله مهاجرت تحصیلی به کانادا حتما با موسسات حقوقی  و معتبر سراسر کشور تماس بگیرید و از تجربه ی کارشناسان مجرب و وکلای حقوقی بهره مند شوید تا متحمل هزینه های غیر قابل بازگشت نشده و بهترین راه  و بهترین مقصد را برای مهاجرت خود و خانواده خود انتخاب کنید.مشاوران حقوقی و کارشناسان ما در موسسه حقوقی ملک پور آماده ی ارائه خدمات مشاوره ای  به شما عزیزان در زمینه ی مهاجرت به کانادا و تحصیل در کانادا و کار در کانادا و سرمایه گذاری در کانادا ، مهاجرت تحصیلی به کانادا , مهاجرت کاری به کانادا و اخذ ویزای همراه کانادا …و همچنین در خصوص قوانین تمامی کشور های دیگر هستند. در صورت تمایل میتوانید با دفتر مرکزی وین و یا دفاتر همکار ما در ایران در تماس باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.