immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا ۲۰۱۸ ، راه های مهاجرت کاری به کانادا ۲۰۱۸ ، مدارک مورد نیاز مهاجرت کاری به کانادا چیست ، شرایط اشخاص برای مهاجرت کاری به کانادا چه باید باشد  ، آیا بهترین راه مهاجرت به کانادا  ، مهاجرت از طریق کار به کانادا میباشد ، مهاجرت به کانادا از طریق تخصص ۲۰۱۸ چه شرایطی دارد ، لیست مشاغل کانادا ۲۰۱۸ را از کجا بیاوریم ، و مشاغل مورد نیاز در کانادا سال ۲۰۱۸ چه مشاغلی هستند ، job offer از کانادا را چگونه بگیریم ،  مهاجرت کاری به کانادا ، شرایط ودلایل مهاجرت کاری به کانادا ، چرا مهاجرت کاری به کانادا، مهاجرت کاری به کانادا از چه راهی امکان پذیر می باشد، اگر تمایل به کسب اطلاعات راجع به مهاجرت به کانادا و مهاجرت کاری به کانادا دارید ما را تا انتهای این مقاله همراهی بفرمایید تا از شرایط و جزییات و راههای مهاجرت کاری به کانادا و قوانین مهاجرت در این خصوص مطلع شوید.

مهاجرت کاری به کانادا یکی از راههای برتر مهاجرت به کانادا میباشد که تمامی قوانین و جدیدترین اطلاعات در این زمینه و انجام این امر در تخصص موسسه حقوقی ملک پور میباشد . لذا در صورت تمایل میتوانید با دفاتر ما در وین تماس مستقیم گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید و یا با دفاتر همکار ما در ایران مشاوره نمایید.

از انجا که کانادا یکی از پهناورترین کشورهاست و در عین حال از جمعیت نسبتا کمی برخوردار می باشدو از انجا که کشوری مهاجرپذیر است در این راستا میزبان بسیاری از مهاجران هرساله از سراسر کشورهای جهان می باشد، به گونه ای که امار مهاجرت به این کشور هرساله رو به افزایش نهاده است و همین امر سبب شده تا این کشور سیاست سختگیرانه تری را در باب پذیرش مهاجر در کشور خود در نظر بگیرد. در ادامه به یکی از راههای محبوب مهاجرت به کانادا که همه ساله متقاضیان زیادی را از گوشه وکنار جهان به خود جذب می نماید و از طریق مهاجرت کاری به کانادا امکان پذیر می باشد می پردازیم. از دیدگاه بسیاری از جغرافی دانان و دانشمندان موقعیت کشور کانادا به گونه ای می باشد که در اینده که در صورت تداوم وضعیت تغییر جوی زمین و کمبود اب، کشور کانادا بیشترین منابع اب شیرین را در جهان خواهد داشت بنابراین بسیاری از افراد بدنبال اقامت این کشور از راههای مختلف می باشند که یکی از این راهها مهاجرت کاری به کانادا می باشد.

دلایل مهاجرت کاری به کانادا

برای کسانیکه از این طریق ویزا می شوند علاوه بر اینکه خود شخص موفق به اخذ اقامت دایم کانادا می شود خانواده او نیز که شامل همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال می شود را شامل می شوند.
برخورداری از خدمات رایگان تحصیلی، بهداشتی
مهاجر پذیر بودن این کشور و وجود تنوع فرهنگی و چند ملیتی بودن این کشور
برخورداری از قوانین راحت برای راه اندازی کسب و کار
کانادا از جمله ثروتمند ترین کشورها در جهان به شمار می اید که دارای اقتصاد قوی و سطح بالای رفاه اجتماعی می باشد
برخورداری از امنیت بالا به صورتیکه جزو ۱۵ کشور امن دنیا بحساب می اید

حال پس از بیان کلیات راجع به دلیل محبوب بودن کانادا برای مهاجرت کاری به کانادا که یکی از راههای مناسب جهت متقاضیان مهاجرت و اخذ اقامت این کشور می باشد، ویزای کار کانادا به این شکل می باشد که این کشور هر سال با اعلام لیست مشاغل مورد نیاز در پازیتیو لیست خود اقدام به صدور ویزای کار برای کسانی که واجد یک سری شرایط باشند می کند.

لازم به ذکر است که ویزا از نوع ویزاهای امتیازی است و مبتنی بر سیستم امتیاز بندی دومرحله ای می باشد که شخص متقاضی می بایست در بدو امر جهت شروع پروسه کاری یکسری معیارها را برای ارزیابی و کسب امتیاز در مرحله اول دارا باشد:
از میزان تحصیلات حداکثر ۲۵ امتیاز، که مدارک شما می بایست به تایید اداره شهروندی و مهاجرت کانادا برسد.
از زبان انگلیسی ۲۸حداکثر امتیاز، داشتن مدرک زبان فرانسه نیز امتیاز جداگانه ای دارد، و این نکته را مد نظر داشته باشید که داشتن مدرک زبان ایلتس با حداقل نمره ۶ الزامی می باشد.
از سابقه کارمرتبط با رشته تحصیلی شما که الزامه سابقه کار با بیمه مورد قبول می باشد حداکثر ۱۵ امتیاز
از سن حداکثر ۱۲ امتیاز
۱۰ امتیاز برای داشتن پیشنهاد کاری معتبر
و ۱۰ امتیاز برای انطباق پذیری فرد که می تواند شامل مدرک زبان همسر شما بشود در صورتیکه نمره کافی داشته باشد همچنین سابقه تحصیلی یا کاری شما و همسرتان در کانادا، وجود بستگان درجه یک یا دارابودن دعوتنامه شغلی معتبرمبنی بر استخدام شما توسط یک کارفرما که شهروندیا مقیم دایم کانادا می باشد ،که هر کدام می تواند در بالا بردن امتیاز شما کمک کننده باشد.

مهاجرت کاری به کانادا یکی از راههای برتر مهاجرت به کانادا میباشد که تمامی قوانین و جدیدترین اطلاعات در این زمینه و انجام این امر در تخصص موسسه حقوقی ملک پور میباشد . لذا در صورت تمایل میتوانید با دفاتر ما در وین تماس مستقیم گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید و یا با دفاتر همکار ما در ایران مشاوره نمایید.

در باب مهاجرت کاری به کانادا، در این مرحله که مرحله اول امتیاز بندی بحساب می اید و مجموع تمامی امتیازات حداکثر۱۰۰ امتیاز می شود وشما باید حداقل ۶۷ امتیاز کسب نمایید تا به سیستم استخر ورود کنید. این مرحله به تنهایی مجوز ورود و اقامت کانادا برای شما بحساب نمی اید بلکه باید در مرحله دوم نیز امتیازات لازم را کسب نمایید، در مرحله دوم نیز حداکثر امتیاز ۱۲۰۰ می باشد که حد نصاب ان کسب امتیاز۴۵۰ تا ۵۰۰ می باشد.کسانی که در هر دو مرحله بیشترین امتیازات را بدست اورند می توانند برای خود و خانواده شان برای اقامت دایم کانادا درخواست دهند و نهایتا ۶۰ روز برای ارسال درخواستشان مهلت خواهند داشت. کسانیکه روش مهاجرت کاری به کانادا استفاده می کنند این نکته را مد نظر داشته باشند که بمدت یکسال و گاها تا دو سال در استخر خواهند ماند تا به اخذ مجوز ورود و اقامت کانادا برسند. برای کسانی که موفق به کسب بالاترین امتیاز در هر دومرحله شده اند باید برای شروع پروسه اقامت خود یک سری شرایط ومدارک را برای مراجعه به سفارت مهیا سازند تا در نهایت موفق به اخذ ویزا شوند:
ارایه گواهی بانکی که حاکی از درامد کافی شخص باشد که نشان می دهد از عهده مخارج خود و خانواده تان بر می ایید.
ارایه ترجمه گواهی سلامت جسمانی
ارایه ترجمه گواهی عدم سوپیشینه مبنی بر نداشتن محکومیت یا سو سابقه
در نهایت به ذکر این نکته می پردازیم که از راههای مهاجرت به کانادا راه مهاجرت کاری به کانادا علی رغم طولانی بودن پروسه ان یکی از شیوه های مناسب و مطمین برای مهاجرت به کانادا می باشد، برای اخذ این مجوز و اینکه پر کردن فرم درخواست ابتدایی به چه صورت می باشد و برای اینکه مطمین باشید روند کاری خود را به صورت درست انجام می دهید توصیه می کنیم حتما از مشاوره ی وکلا و مشاورین برجسته در این خصوص استفاده نمایید تا با اگاهی بهتر از شرایط و مدارک لازم مهاجرت کاری به کانادا در این راه قدم بگذارید. مهاجرت کاری به کانادا یکی از راههای برتر مهاجرت به کانادا میباشد که تمامی قوانین و جدیدترین اطلاعات در این زمینه و انجام این امر در تخصص موسسه حقوقی ملک پور میباشد . لذا در صورت تمایل میتوانید با دفاتر ما در وین تماس مستقیم گرفته و سوالات خود را مطرح نمایید و یا با دفاتر همکار ما در ایران مشاوره نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.