immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

هزینه تحصیل در کشور فرانسه

هزینه تحصیل در کشور فرانسه

آیا به دنبال وکیل مهاجرت برای کسب اطلاعات در خصوص هزینه تحصیل در کشور فرانسه و مهاجرت به فرانسه برای تحصیل در فرانسه هستید ؟ چگونه می توان از هزینه تحصیل در کشور فرانسه آگاه شد ؟ هزینه تحصیل در کشور فرانسه برای چه کسانی قابل پرداخت خواهد بود ؟ آیا هزینه تحصیل در کشور فرانسه رایگان می باشد ؟ آیا تحصیل رایگان در فرانسه ممکن می باشد ؟ آیا هزینه تحصیل در کشور فرانسه در مقاطع  مختلف تحصیل در فرانسه  متفاوت خواهد بود ؟ اگر شما عزیزان بازهم دارای هرگونه سوال و ابهام دیگری در خصوص  هزینه تحصیل در کشور فرانسه و اخذ اقامت پس از تحصیل در فرانسهبودید همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش تماس حاصل نموده و به صورت تلفنی و رایگان در خصوص هزینه های تحصیل در فرانسه و در نهایت اخذ اقامت فرانسه مشاوره تخصصی دریافت نمایید .

ویژگی های کشور فرانسه برای متقاضیان مهاجرت به فرانسه و تحصیل در کشور فرانسه از جمله تحصیل رایگان در فرانسه و یا تحصیل دکترا در فرانسه و یا اخذ بورسیه تحصیلی فرانسه چه می باشد؟ هزینه تحصیل در دانشگاههای فرانسه چقدر میباشد؟ هزینه تحصیل در کشور فرانسه در مقاطغ مختلف چگونه میباشد؟ آیا مهاجرت به فرانسه و مهاجرت تحصیلی به فرانسهراحت و امکانپذیر می باشد ؟

در باب مهاجرت تحصیلی به فرانسه اینگونه می توان بیان نمود مهاجرت به معنای جابه جایی افراد ار مکانی به به مکان دیگر میباشد با هدف تحصیل و یا زندگی و کار ، افراد اکثرا برای شرایط بهتر از جمله شرایط بهتر آموزشی ، بهداشتی ، اقتصادی ، رفاه  مسکن و آزادی های سیاسی تن به مهاجرت میدهند .

مهاجرت :» در مفهوم مدرن به حرکت و کوچ افراد از یک ملیت- کشور به کشور دیگر، که در آنجا شهروند نیستند، محسوب می‌شود.

انواع طرق برای مهاجرت به فرانسه وجود دارد اعم از مهاجرت از طریق ازدواج با یک تبعه خارجی و یا مهاجرت از طریق تولد که به دو سیستم خون و خاک نقسیم میشود بسته به اینکه سیستم چه کشوری خون باشد یا خاک متفاوت است و یا مهخجرت از طریق تحصیل در دیگشر کشورها و یا مهاجرت از طریق کار به فرانسه که میتواند به شیوه هایی چون کارآفرینی ، ثبت شرکت ، سرمایه گذاری تقسیم شود.

توضیحی راجع به کشور فرانسه و مهاجرت تحصیلی به فرانسه

درکنار بحث هزینه تحصیل در کشور فرانسه شمایان ذکر است که کشور فرانسه  با عنوان رسمی جمهوری فرانسه به فرانسوی: République française کشور فرانسه  از کشورهای واقع شده در اروپای غربی است که دارای منطقه‌ها و قلمروهای  دریایی، کشور فرانسه یکی از سه کشوری است که دارای سواحلی هم در دریای مدیترانه و نیز اقیانوس اطلس می‌باشد. به دلیل شکل نقشهٔ این کشور، به زبان فرانسوی به آن لقب l’Hexagone (معنی: شش‌ضلعی) را نیز داده اند.

از نظر اندازه و  مساحت کشور فرانسه کمابیش اندازهٔ افغانستان میباشد و بزرگ‌ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و همچنین سومین کشور بزرگ در همه قاره اروپا  میباشد. جمعیت فرانسه در حال عبور از مرز ۶۷ میلیون تَن میباشد، که با این میزان جمعیت، فرانسه دارای دومین رتبه کشوری پرجمعیت پس از آلمان در اتحادیه اروپا قرار می‌گیرد. پایتخت کشور فرانسه، شهر پاریس میباشد. پاریس بزرگ‌ترین شهر این کشور و مرکز اصلی تجارت و فرهنگ فرانسه نیز  است.

تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور فرانسه:

برای آگاهی از هزینه تحصیل در کشور فرانسه  می توان بیان نمود که مقطع کارشناسی یا همان لیسانس در کشور فرانسه خود به دوره های L1،L2 ،L3  تقسیم میشود و همچنین دانشجویان در هر دوره از مقطع کارشناسی تعداد واحد های خاصی  را پاس میکنند. طول مدت مقطع کارشناسی ۳ تا ۴ سال  به طول می انجامد و در طول تحصیل متقاضی همچنین اجازه کار به مدت ۱۰ ساعت در هفته  بصورت پاره وقت را دارا میباشد که میزان حقوق دریافتی متقلضی در این مدت پاره وقت به ازای هر ساعت کار ۷ تا ۱۰ یورو میباشد. به دلیل پایین بودن شانس ویزا  و ارائه اکثر رشته ها به زبان فرانسوی تحصیل در این مقطع به افراد با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی توصیه نمیشود و بهتر است که فرد مقطع کارشناسی را در کشور خودش تحصیل نماید و برای تحصیل در مقاطع بالاتر مهاجرت تحصیلی به کشور فرانسه داشته باشد. متقاضیان برای گرفتن پذیرش در  مقطع کارشناسی در کشور فرانسه باید معدل بالای ۱۵ و مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی داشته باشند. گاهی به علت رد صلاحیت از سمت اساتید دانشگاه لازم است که فرد ترم آخر مقطع کارشناسی را مجدد بخواند.

شما متقاضیان مهاجرت به فرانسه و هزینه تحصیل در فرانسه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینه های تحصیل در کشور فرانسه می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش و شعبه مرکزی در وین به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و به صورت تخصصی در خصوص هزینه تحصیل در فرانسه و چگونگی اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های فرانسه و در نهایت اخذ اقامت پس از تحصیل در فرانسه مشاوره رایگان بدست آورید .

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور فرانسه

مقطع کارشناسی ارشد در کشور فرانسه  به دو دوره Master1 و Master2 تقسیم می شود که این دوره ها  از هم جدا می باشد و مدرک هر یک از دوره ها  بصورت مجزا به افراد داده میشود. طول مدت کارشناسی ارشد در کشور فرانسه یک سال و یا  دوسال (پیش دکتری) به طول می انجامد . تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی (در دانشگاه های خصوصی) و فرانسوی امکان پذیر است. برای گرفتن پذیرش از دانشگاه های کشور فرانسه در مقطع کارشناسی ارشد داشتن معدل بالای ۱۵ و مدرک کارشناسی در رشته مربوطه لازم است. در مقطع کارشناسی ارشد همچنین دانشجویان اجازه کار به مدت ۲۰ ساعت در هفته  بصورت پاره وقت را دارند،  و می توانند به ازای هر ساعت کار ۷ تا ۱۰ یورو حقوق دریافت میکنند.

تحصیل دکتری در کشور فرانسه

دوره دکتری به صورت  پژوهشی Reaserch می باشد و طول مدت این دوره  ۳ سال به طول می انجامد. تحصیل در فرانسهاین مقطع به زبان انگلیسی (در دانشگاه های خصوصی) و فرانسوی امکان پذیر است و دانشجویان در این مقطع اجازه کار به مدت ۳۰ ساعت در هفته به صورت پاره وقت دارند. که به ازای هر ساعت کار ۷ تا ۱۰ یورو حقوق دریافت می کنند. فرد برای اخذ پذیرش  و تحصیل در مقطع دکتری در کشور فرانسه باید معدل بالای ۱۴ و مدرک کارشناسی ارشد در رشته مربوطه را دارا باشد.

هزینه تحصیل در کشور فرانسه پایین میباشد اما این موضوع باعث نمشود گفت که کاملا رایگان است و به طور معمول هزینه ثبت نام در دانشگاهای  کشور فرانسه به مبلغ ۴۵۰  یورو میباشد،  همچنین میزان   شهریه وهزینه تحصیل  در فرانسه در دانشگاه های دولتی  به طور میانگین سالیانه بازه بین  ۲۰۰ یورو تا ۷۰۰ یورو تخمین زده شده است.

که این میزان مبلغ ذکر شده در بالا  بسته به نوع دانشگاه،  بسسته به رشته تحصیلی و همچنین بسته به  مقطع مورد نظرمتفاوت میباشد . هزینه تحصیل  کشور فرانسه  در دانشگاه های خصوصی به طور میانگین  سالیانه از ۱۰۰۰ یورو شروع می شود و تا ۱۰۰۰۰ یورو افزایش قیمت وجود دارد . نظام آموزشی  کشور فرانسه به صورت سالی واحدی میباشد  که دانشجویان در سال تعداد واحد خاصی را پاس میکنند. هرچه از پایخت کشور یعنی  شهر پاریس فاصله می گیریم و به شهرهای کوچک تر و دورتر مانند گرونوبل، لیون، کن و …. میرسیم از هزینه های تحصیل و زندگی به صورت میانگین کاسته میشود

اضافه بر  هزینه های تحصیل پایین در کشور فرانسه دانشجویان این اجازه را خواهد داشت که  پول خود را از حساب بانکی در کشور خود به حساب بانکی در کشور فرانسه انتقال بدهند و کارت اعتباری تهیه کنند، برای دانشجویان زیر ۲۵ سال امکان اخذ  کارت مسافرت بین المللی جوان تخفیفاتی برای رستوران ها و گردش وجود دارد.

در کشور فرانسه این امکان وجود دارد که متقاضیان  به مدت ۶ ماه پس از اتمام تحصیل در کشور فرانسه بمانند و به دنبال کار بگردند. پس از یافتن کار و گرفتن حقوق و همچنین دادن مالیات  متقاضی میتواند، برای اقامت دائم کشور فرانسه درخواست دهند.

بعد  از ۷ سال اقامت متوالی در کشور فرانسه با انواع ویزاهای اعم از وازای  تحصیلی/ کاری فرد می تواند اقامت دائم کشور فرانسه را اخذ نماید.

 

امید است که مطالب بالا تا حدودی به شما راجع به هزینه تحصیل در کشور فرانسه  کمک کرده باشد.

در انتهای مبحث مهاجرت به فرانسه و هزینه تحصیل در کشور فرانسه  اینگونه می توان بیان نمود که چنانچه تمایل به ادامهتحصیل در فرانسه دارید برای آگاهی از هزینه تحصیل در فرانسه  و شرایط اخذ اقامت فرانسه و دریافت ویزای تحصیلی فرانسه و تحصیل دکترا در فرانسه و یا تحصیل رایگان در فرانسه و مهمتر از همه در خصوص چگونگی  اخذ بورسیه تحصیلی در فرانسه  همواره خواهید توانست با موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و در خصوص بحث هزینه های تحصیل در فرانسه به صورت تلفنی و تخصصی مشاوره رایگان دریافت نمایید . یا همواره می توانید با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور در سراسر دنیا و یا تماس مستقیم با شعبه مرکزی در وین اتریش در خصوص تحصیل در فرانسه و در نهایتاخذ اقامت فرانسه به صورت تخصصی مشاوره رایگان اخذ نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.