immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

تبدیل اقامت به تابعیت کانادا

تبدیل اقامت به تابعیت کانادا

تبدیل اقامت به تابعیت کانادا ۲۰۱۸ در چه شرایطی امکانپذیر است ، آیا به دنبال اخذ اقامت کانادا و تبدیل اقامت به تابعیت کانادا برای خود هستید ؟ چگونه میتوان تابعیت کانادا را گرفت و  اقامت کانادا را به تابعیت کانادا تبدیل کرد ؟ نحوه ی تبدیل اقامت به تابعیت کانادا به چه صورت است ؟ مدارک لازم برای تبدیل اقامت به تابعیت کانادا به چه صورت است ؟ روش های اخذتابعیت کانادا چگونه است ؟ مزایای تابعیت کانادا چیست ؟ چه اشخاصی میتوانند در خواست تابعیت کانادا را نمایند ؟ ریسک درخواست تابعیت کانادا چقدر است ؟ آیا بعد از گرفتن تابعیت کانادابالافاصله میتوان از مزایای تابعیت کانادا استفاده کرد ؟ موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی اتریش به صورت کامل تمام راه های تبدیل اقامت به تابعیت کانادا پس از مهاجرت به کانادا را در این مقاله به شما ارائه داده است , همچنین شما عزیزان میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی تبدیل اقامت به تابعیت کانادا با موسسه حقوقی ملک پور همکارموسسه مشاوره ای ام آی اتریش تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان و تلفنی نحوه تبدیل اقامت به تابعیت کانادا بهره مند شوید .

از آنجایی که کشور کانادا همیشه یکی از بزرگترین کشور های برای مهاجرت به شما می رود از این رو قوانین مهاجرتی و اقامتی آن نیز هر سال دچار تغییرات می شود لذا نیاز است که اطلاعات مربوط به مهاجرت به کانادا نیز به روز شود . هم اکنون به نحوه ی تبدیل اقامت به تابعیت کانادا در این مقاله میپردازیم .

برای در خواست تابعیت کانادا باید معیارهای زیادی را رعایت نمایید و سپس درخواست خود را تکمیل و ارائه نمایید . معیارهای واجد شرایط بودن برای درخواست تبدیل اقامت به تابعیت کانادا به شرح زیر است:

 

  1. سن شما باید ۱۸ سال تمام باشد .
  2. ارائه مدارک مربوط به سطح زبان کشور کانادا ( لازم به ذکر است زبان های رسمی در کشور کانادا انگلیسی و فرانسه می باشد)
  3. حداقل به مدت چهار سال از شش سال را تا قبل از ارسال مدارک در کشور کانادا بوده باشید. ( از لحاظ حضور جسمی حداقل به مدت ۱۸۳ روز از هر سال در طول دوره ۴ ساله باید حضور داشته باشید)
  4. مالیات های خود را حداقل ۴ سال از ۶ سال را به همراه مالیات بر در آمد باید پرداخت شده باشد
  5. درخواست تابعیت باید از داخل کشور کانادا تکمیل و ارسال گردد و درخواست های خارج از کشور کانادا بررسی نمیگردد
  6. شما باید دارای اقامت دائم کشور کانادا باشید

نکته مهم برای ارسال درخواست تبدیل اقامت به تابعیت کانادا این است که اگر شما مدارک لازم برای نشان دادن سطح زبان خود انگلیسی یا فرانسوی ارائه ندهید IRCC مدارک شما را ناقص اعلام کرده و درخواست شما را قبول نخواهد کرد . شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در مورد مدارک زبان و سطح زبان مورد نیاز به وب سایت IRCC مراجعه نمایید.

اگر شما یکی از کارمندان و یا نیروهای مسلح کشور کانادا بوده و یا در حال حاضر هستید میتوانید برای درخواست سریع تبدیل اقامت به تابعیت کشور کانادا اقدام نمایید.

برای درخواست تبدیل تابعیت به اقامت کشور کانادا شما میتوانید از ماشین حساب های محاسبه کننده امتیازات در IRCC استفاده نمایید . اگر امتیاز شما به حد کافی بالا نباشد سیستم به طور خودکار به شما اعلام خواهد کرد که شما واجد شرایط برای دریافت تابعیت کشور کانادا نیستید.

 

والدین باید برای فرزندان کمتر از ۱۸ سال درخواست خود را ارسال نمایند و همچنین شخص ارسال کننده مدارک باید دارای تابعیت کانادا بوده باشد و یا برای دریافت تابعیت کانادا اقدام کرده باشد. اقلیت های مذهبی نیازی به رعایت شرایط اقامتی ندارند.

اگر یکی از والدین شما هنگام تولد یک فرد دارای تابعیت کانادا بوده بسته به زمان تولد شما ممکن است شما یک شهروند کانادایی شناخته شوید و شما میتوانید برای درخواست تابعیت کانادا تقاضا دهید .

 

امکان ارسال درخواست تبدیل اقامت به تابعیت کشور کانادا برای افرادی که اخیرا در زندان حضور داشته اند و یا محکوم به زندان هستند نیز وجود ندارد . همچنین اگر شما دارای اقامت دائم بوده باشید و حکم اخراج از کانادا برای شما صادر شده باشد امکان ارسال درخواست تبدیل اقامت به تابعیت کشور کانادا را نخواهید داشت .

 

شما میتوانید اطلاعات بیشتری در مورد تابعیت کشور کانادا در وب سایت IRCC  به دست آورید.

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال درخواست

 

  1. پاسپورت شخص متقاضی
  2. ویزای اولیه ورود
  3. مدرک زبان (انگلیسی یا فرانسه)
  4. نامه وکیل (در صورت نیاز)
  5. نامه ECA
  6. مدرک مربوط به اقامت دائم و یا ازدواج در کشور کانادا
  7. مدارک هویت و مدارک وضعیت مدنی
  8. نامه ی اداره پلیس و عدم سوء پیشینه در کشور کانادا
  9. ۶ قطعه عکس از اعضای خانواده که ۵ مورد آنها مشخصات افراد پشت نویسی شده باشد
  10. مدارک مربوط به وضعیت مالی

 

نحوه ی ارسال درخواست

 

  1. پر کردن فرم درخواست تابعیت بالای ۱۸ سال و افراد زیر ۱۸ سال به صورت جداگانه
  2. تکمیل کردن مدارک مورد نیاز
  3. پرداخت هزینه درخواست
  4. ارسال درخواست خود به وسیله پست به اداره Centralized Intake Office (CIO)

نکته بسیار مهم این است که انتظار میرود قوانین مربوط به تابعیت کشور کانادا در پاییز سال ۲۰۱۷ دچار تغییرات اساسی گردد و بعد از آن درخواست های جدید با قوانین جدید برخورد میگردد.

ضمن تشکر از اینکه تا پایان این مقاله با ما همراه بوده اید باید به اطلاع برسانیم که تبدیل اقامت به تابعیت کشور کانادا دارای بندهای بسیاری است که ما سعی نموده ایم در این مقاله به مهمترین آنها اشاره نماییم . لازم به ذکر است شما میتوانید جهت دریافت اطلاعات کامل در مورد نحوه ی تبدیل اقامت به تابعیت کشور کانادا با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه حقوقی MIE  اتریشتماس حاصل نموده و از مشاوره تلفنی و رایگان ما نیز بهره مند گردید .

همچین شما عزیزان میتوانید با دفتر مرکزی و شعبه اصلی موسسه حقوقی MIE واقع در وین نیز تماس حاصل نموده و سوالات خود را مطرح نموده تا مشاورین ما بتوانند شما در خصوص تبدیل اقامت به تابعیت کشور کانادا و همچنین راههای مهاجرت به کانادا همچون تحصیل در کانادا و کار در کانادا  و سرمایه گذاری در کانادا بیشتر راهنمایی نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.