immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

شرایط ویزای کانادا

شرایط ویزای کانادا موضوعی است که ذهن بسیاری از افراد متقاضی مهاجرت به کانادا در راه گرفتن وکیل مهاجرت را به خود درگیر کرده است و اشخاص متعددی به دنبال گرفتن وکیل مهاجرت به کانادا برای اخذ اقامت کانادا هستند و در وب سایت های مختلف و موتورهای جستجوی گوگل به دنبال اطلاعاتی در باب شرایط ویزای کانادا و انواع ویزای کانادا می باشند که ما سعی داریم در این مقاله با توجه به قوانین مهاجرتی کانادا به تشریح و بررسی شرایط ویزای کانادا بپردازیم ، کشور کانادا دارای ویزاهای متعددی می باشد که از مهمترین ویزای کانادا میتوان به ویزای کاری کانادا ، ویزای توریستی کانادا و ویزای تحصیلی کانادا اشاره نمود که سعی داریم این سه نوع ویزا را در ادامه مورد بررسی قرار دهیم ، موسسه حقوقی ملک پور با همکاری دفتر MIE اتریش مفتخر است که در زمینه مهاجرت به کانادا و شرایط ویزای کانادا و امتیازات ویزای کار کانادا و موسسات کاریابی در کانادا اطلاعات جامع و مفیدی به شما ارائه دهد و شما را در زمینه گرفتن ویزای کانادا یاری رساند .
پیشنهاد می شود قبل از هر انتخابی با وکیل مهاجرتی کانادا در مورد روش های مهاجرتی و اقامتی کانادا همچون تحصیل در کانادا ، سرمایه گذاری در کانادا ، کار در کانادا ، ثبت شرکت در کانادا ، ازدواج در کانادا ، تولد فرزند در کانادا و در نهایت اخذ اقامت کانادا مشاوره داشته باشید .

کشور کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیر جهان می باشد که سالانه مهاجرین فراوانی به کانادا مهاجرت می نمایند ، قبل از اینکه هر اقدامی برای اخذ ویزای کانادا داشته باشید حتما می بایست برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی از شرایط ویزای کانادااطلاعات کامل به دست آورده و سپس اقدام نمائید .
شرایط ویزای تحصیلی کانادا چیست ؟ شرایط ویزای کاری کانادا و شرایط ویزای توریستی کانادا چیست ؟
شرایط ویزای تحصیلی کانادا
کشور کانادا دارای یکی از برترین نظام های تحصیلی در جهان را دارد ، افراد می توانند از سنین ۷ سال به بالا برای ادامهتحصیل در کانادا اقدام نمانید ، در ابتدای امر افراد میتوانند از یک موسسه ، مدرسه ، کالج یا دانشگاه پذیرش بگیرنند و سپس برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا درخواست نمایند . اما به صورت موردی شرایط ویزای تحصیلی کانادا را بیان خواهیم نمود .
اولین قدم برای پذیرش تحصیلی کانادا انتخاب موسسه ، مدرسه کالج یا دانشگاه می باشد که هر موسسه برای ورود شرایط خاص خود را دارد ، دانش آموزان زیر ۱۶ سال بدون مدرک زبان می توانند برای مدارس اقدام نمانید ، اما دانشجویان برای پذیرش در دانشگاه نیاز به ارائه مدرک زبان آیلتس با تافل دارند ، البته دانشجویانی که مدرک زبان انگلیسی ندارند در صورتی که از زمان فارغ التحصیلی آنها بیش از یک سال نگذشته باشد می توانند ابتدا برای گذراندن دوره زبان وارد کانادا شوند و سپس وارد کورس تحصیلی خود شوند ، هزینه تحصیل در کانادا در دانشگاه بسته به نوع دانشگاه و رشته تحصیلی و شهرهای محل اقامت متفاوت می باشد اما به صورت کلی هزینه تحصیل بین ۱۵ تا ۳۰ هزار دلار کانادا می باشد ، البته دانشجویان در کشور کانادا به صورت پاره تایم اجازه کار دارند و میتوانند برخی از هزینه های زندگی خود را ساپورت نمانید ، نکته ای دیگر که باید به پرداخت این است که امکان اخذ بورسیه تحصیلی در کانادا نیز وجود دارد که دانشجویانی که دارای معدل بالا ، نمره زبان عالی و از دانشگاه سراسری فارغ التحصیل شده باشند می توانند از بورسیه تحصیلی در کانادا بهره مند شوند ، حال قبل از درخواست ویزای تحصیلی به مدارک زیر نیاز دارید :
یک نامه پذیرش از موسسه آموزشی تعیین شده (DLI)
گذرنامه معتبر یا سند سفر
در شرایط ویزای کانادا شما همچنین باید موارد زیر را رعایت نمائید :
نشان می دهید که پول کافی برای پرداخت در کانادا را دارید که نیاز به ارائه چهار ماه پرینت حساب بانکی می باشید .
هزینه تحصیل را به دانشگاه پرداخت نمائید .
ثابت نمائید که هیچ سابقه کیفری ندارید و برای امنیت کانادا خطری ایجاد نمی کنید البته امکان دارد که نامه سوءپیشینه ارائه دهید .
ارائه نامه های پزشکی که در سلامت کامل به سر می برید .
و از همه مهمتر متقاعد کردن افسر مهاجرت کانادا که در پایان تحصیلات خود کانادا را ترک خواهد نمود .
در خصوص شرایط ویزای کانادا گاهی اوقات در صورتی که دوره تحصیلی شما کمتر از شش ماه باشد امکان دارد به دانشجو ویزای تحصیلی داده نشود ، بعد از تحصیل امکان اخذ مجوز کار وجود دارد که بسته به مدت زمان تحصیل دانشجو بستگی دارد .
اگر برنامه تحصیلی کمتر از هشت ماه باشد دانشجو برای PGWP واجد شرایط نمی باشد .
اگر برنامه تحصیلی بیش از هشت ماه و کمتر از دو سال باشد امکان مجوز کار به مدت مشابه تحصیل وجود دارد . ( برای مثال اگر دانشجو دوره تحصیلی ۹ ماهه گذرانده باشد مجوز کار ممکن است برای ۹ ماه صادر گردد )
اگر برنامه تحصیلی دو سال و یا بیشتر باشد ، ممکن است PGWP برای مدت سه سال صادر گردد .
شرایط ویزای توریستی کانادا
کشور کانادا دارای انواع متعددی از ویزای توریستی می باشد همانن ویزای تک ورودی ، ویزای مولتی و سوپر ویزای کانادا
برای دریافت ویزای توریستی کانادا داشتن دعوت نامه از میزبانی در کانادا می تواند به محقق شدن ویزای توریستی کمک شایانی نماید ، بنابراین برای بالا بردن شانس ویزای توریستی وجود دعوت نامه در پرونده ضروری می باشد .
چگونه می توان اقامت خود را در کانادا به عنوان یک بازدید کننده گسترش داد :
اگر قصد دارید اقامت در کانادا را ادامه دهید برای انجام این کار می بایست درخواست نمائید ، ابتدا باید وضعیت اقامت موقت خود را بررسی نمائید تا مطمئن شوید که قبل از تمام شدن تاریخ اقامت درخواست را ارائه دهید . در خواست خود را باید شش ماه از روزی که وارد کانادا شدید و ۳۰ روز قبل از اینکه اقامت کانادا برای شما منقضی گردد درخواست خود را ارائه دهید .
گسترش ویزای بازدید کننده، دانشجو یا وضعیت کار
نوع مجوز خود را تغییر دهید (برای مثال یک اجازه تحصیلی یا یک اجازه کار به دست آورید )
در خصوص شرایط ویزای کانادا اینگونه است که شرایط مجوز خود را تغییر دهید (مثلا اگر شما در حال تحصیل هستید و می خواهید مدرسه را تغییر دهید یا اگر کار می کنید و می خواهید شغل را تغییر دهید) .
مدارک لازم برای ویزای توریستی کانادا

ارائه دعوت نامه معتبر متقاعد ساخت افسر ویزا که پس از پایان اقامت به کشور خود باز خواهید گشت قصد ادامه تحصیل و کار را ندارید مگر آنکه مجوزهای لازم را به دست آورید نشان دادن مدارک مالی معتبر و کافی ارائه اسناد ملکی ارائه گواهی اشتغال به کار بدون سابقه کیفری هستید و امنیت کانادا را به خطر نمی اندازید ( ارائه سوءپیشینه) در صورت درخواست ارائه مدارک پزشکی توسط متقاضی
با توجه به آنچه در باب شرایط ویزای کانادا بیان می شد می یابیم که ویزای کانادا انواع مختلفی دارد و افراد می توانند با توجه به شرایط خود یکی از بهترین نوع ویزا را برای مهاجرت به کانادا انتخاب نمایند ، برای کسب اطلاعات تکمیلی در باب شرایط ویزای کانادا می توانید با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور با همکاری دفتر MIE اتریش تماس حاصل نموده و در خصوص شرایطویزای کانادا به صورت تخصصی مشاوره رایگان به دست آورید . . و یا همواره می توانید با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور در سراسر دنیا و یا تماس مستقیم با شعبه مرکزی در وین اتریش در خصوص شرایط ویزای کانادا و در نهایتاخذ اقامت کانادا مشاوره رایگان اخذ نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.