immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

هزینه های زندگی در کشور سوئد

هزینه های زندگی در کشور سوئد

در رابطه با مهاجرت به سوئد وهزینه های زندگی در کشور سوئد چه می دانید ؟ آیا می خواهید وکیل مهاجرت در خصوص هزینه های زندگی در کشور سوئد و وکیل مهاجرت به سوئد و در نهایت اخذ اقامت و تابعیت سوئد اطلاعاتی به دست آورید ؟ هزینه های زندگی در کشور سوئد چگونه است ؟ هزینه های زندگی در کشور سوئد برای دانشجویان متقاضی تحصیل در سوئد و همچنین کار در سوئد به چه صورت خواهد بود ؟ آیا می خواهید مهاجرت به سوئد و یا کار دانشجویی در سوئد داشته باشید ؟ آیا هزینه های زندگی در کشور سوئد در هنگام تحصیل در دانشگاههای سوئد مناسب و قابل پرداخت خواهد بود ؟ هزینه های زندگی در کشور سوئد درسال ۲۰۱۸ چگونه می باشد ؟ موسسه حقوقی ملک پور در رابطه با مهاجرت به سوئد و هزینه های زندگی در کشور سوئد مطالب مفید زیر را تهیه و گردآوری نموده است بنابراین با توجه به اینکه افراد زیادی خواهان کسب اطلاع از هزینه های زندگی در کشور سوئد می باشند و میخواهند بصورت کامل از هزینه های زندگی در کشور سوئد مطلع شوند موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش می تواند در این زمینه با  تمامی سوالات شما عزیزان در خصوص مهاجرت به سوئد و هزینه های زندگی در کشور سوئد و اخذ اقامت و تابعیت سوئدپاسخ داده و مشاوره رایگان ارائه نماید .

با در نظر گرفتن این نکته که  تحصیل در کشور سوئد از سال ۲۰۱۱ به بعد از حالت رایگان در آمده است ، بنابراین تحصیل در کشور سوئد سالی ۱۰ تا ۱۲ هزاردلار هزینه را در بردارد و نیز هزینه های زندگی شامل مسکن ، خوابگاه ، خوراک و…. سالی ۸ تا ۱۰ هزار دلار می باشد .

لیکن با توجه به اینکه کشور سوئد در دسته کشورهایی می باشد که از رفاه اجتمایی بالایی برخوردار است ، سالانه اشخاص بسیاری خواهان مهاجرت به سوئد می باشند.

اما اشخاصی که به همراه تحصیل و یا مستقل از آن موفق به پیداکردن کار در این کشور می شوند با بهره از حقوق و مزایای آن کار می توانند حدود نصف یا یک سوم هزینه های زندگی در کشور سوئد خود را پوشش دهند.

در زمینه ویزای کار یا سرمایه گذاری ، شایان ذکر است که کلا هزینه زندگی یک نفر در سوئد حدود مبلغ فوق الذکر است اما هزینه های زندگی در کشور سوئد  برای یک خانواده سه یا چهار نفره حداقل مبلغ ۱۶۰۰ تا ۱۷۰۰ دلار می باشد

کشور سوئد کشوری نسبتا بزرگ و کم جمعیت در شمال اروپاست که در قسمت شرقی شبه جزیره اسکاندیناوی قرار گرفته است کشور سوئد در شمال اروپا واقع شده و دارای آب وهوای بسیار سردی است . کشور سوئد  از نظر طبیعی ،از ۴ ناحیه تشکیل شده است .کوههای پوشیده از جنگل در منطقه نورلند در شمال ، زمینهای مرتفع یونکوپینگ در جنوب ،دریاچه دیستریکت در ناحیه مرکزی ،و جلگه حاصلخیز اسکانیا در منتهی الیه بخش جنوبی کشور. تابستانها کوتاه وگرم و زمستانهای سرد وطولانی از ویژگیهای آب وهوای کشور سوئداست. میانگین بارش سالانه از ۲۰۰ سانتی متر در و جنوب غربی ،تا ۵۰ سانتی متر در شرق و جنوب شرقی متغیر است.بیش از نیمی ازمساحت کشور سوئد از جنگل پوشیده شده و طبعا ،صنایع چوب و ساخت ماشین آلات مرتبط با آن ،معمول و متداول است.در قسمت های شمالی کشور سوئد شش ماه از سال روز و شش ماه شب است که این بخاطر نزدیک بودن به قطب شمال است ،ولی در قسمت های جنوبی میتوان چهار فصل را دید.

کشور سوئد  از غرب با کشور نروژاز شمال با فنلاند و از جنوب با دانمارک همسایه است .این کشور با وسعت ۴۴۹٫۷۵۰ کیلومتر مربع یکی از کشورهای سرد اروپا و نیمی از مساحت آن پوشیده از جنگل استپایتخت  کشور سوئد شهر استکهلم میباشد.مردم  کشور سوئداز نژاد سفید تیره ژرمن میباشند ،پیرو دین مسیحیت بوده و بیشتر پروتستان هستند .زبان ملی آنها زبان سوئدی است ولی تقریبا تمام مردم بطور کامل با زبان انگلیسی آشنایی دارند.در این کشور مردم قانونمند و وقت شناس هستند و عادت به تنوع فرهنگی دارند.

شهرهای سوئد  مدرن ، شیک امن و دارای امکانات متعدد فرهنگی ، ورزشی و تفریحی میباشند.رفت و آمد بیشتر با دوچرخه انجام میشود ،اما اتوبوس و مترو هو پوشش کامل شهروندی دارند. کشور سوئد تابستانهای معتدل و زمستانهای سرد دارد وگاهی هوا تا ۲۰ درجه سانتیگراد هم سرد میشود.البته این شدت سرما بیشتر در شهرهای شمالی آن به چشم می خورد و نه در تمامی شهرها و شهرهای جنوبی عموما از آب و هوای بهتری برخوردار هستند.واحد پول این کشور کرون است.

شما عزیزان اگر می خواهید مهاجرت به سوئد داشته باشید و می خواهید از هزینه های زندگی در کشور سوئد مطلع شوید و همچنین می خواهید که هزینه های زندگی در کشور سوئد  را با شرایط خود مورد مقایسه قرار دهید می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکارموسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش و شعبه مرکزی آن در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و یا با تمامی دفاتر همکار این موسسه در سراسر ایران در خصوص تحصیل در سوئد و شرایط کار در سوئد و همچنین تحصیل در دانشگاههای سوئد می توانید با مشاورین متخصص و کارشناسان امور بین الملل در این دفاتر در رابطه با هزینه های زندگی در کشور سوئد مشاوره رایگان دریافت نمایید .

۱هزینه زندگی در سوئد:

یکی از نکاتی که در باب هزینه های زندگی در کشور سوئد بسیار اهمیت دارد این است که هزینه زندگی در  کشور سوئد نسبتا بالا است زیرا مردم کشور سوئد از توان اقتصادی بالایی برخوردارند و البته هزینه زندگی در کشور سوئد در هر شهری ممکن است با دیگر شهرها متفاوت باشد اما یک زندگی نرمال برای دو نفر معمولا شامل هزینه ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار در استکهلم میباشد ، به این معنا که اگر شما بخواهید درکشور سوئد زندگی  کنید و در استکهلم باشید و فقط دو نفر باشید حداقل یک زندگی نرمال در کشور سوئد برای شما ۲۵۰۰ دلار میباشد اما یک نفر با ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار زندگی نرمال خواهد کرد ، البته شما میتوانید در ماه با مقدار کمتر هم دوم بیاورید اما زندگی سخت تری خواهید داشت و همچنین شما میتوانید در کشور سوئد بیشتر هم هزینه کنید که این بستگی به شکل زندگی شما دارد .لطفا دقت بفرمایید که معمولا مردم عزیز ما در مورد مهاجرت درکشور سوئد یا زندگی در سوئد این تصور را دارند که کشور سوئد خیلی کشور ارزانی است و هزینه ها در کشور سوئد خیلی پایین است در حالی اینکه این طور نیست و با توجه به آمارهای اقتصادی سوئد کشوری نسبتا گران در اروپا محسوب میشود.

مردم کشور سوئد :

یکی از نکاتی که شما باید راجع به هزینه های زندگی در کشور سوئد بدانید این است که این مردم  کشورسوئد همراه با مردمان نروژایسلند و دانمارک از شاخه  ژرمنی اقوام هند و اروپایی بوده و تبارشان به وایکینگ ها میرسد. سوئدی ها جزو شهروندانی در جهان هستند که از کیفیت بالای زندگی برخوردارند .نرخ بیکاری آن پایین است و اقتصاد آن برپایه مشارکت مردم در سرمایه گذاریها استوار است.

کشور سوئد از رفاه اجتماعی بالایی  برخوردار است اما شکل زندگی در سوئد و آب و هوای آن غالبا در روحیه مردم سوئد تاثیر گذار بوده و مردم کشور سوئد مردمی معمولا دیر جوش محسوب میشوند ،البته این مردم بسیار صادق و مهربان هستند اما در کل روحیه اینها به نقل اکثر عزیزان که در کشور سوئد بوده اند روحیه سردی است وخیلی دیر به اشخاص نزدیک میشوند ،هرچند اکثرا بعد از دوستی ،دوستان خوب و مهربانی هستند. همچنان که در بالا نیز  به عرض رسید مردم شیک پوشی هستند البته در سال های اخیر درصد بالایی از کشورهای سوئد به سمت سنین بالا گراییده است.کسانی که به سوئد مراجعه مینمایند باید این نکته را در نظر بگیرند که علیرغم سیستم مالی قوی و رفاه اجتماعی بالا در سوئد شرایط آب و هوای سرد وروحیه دیر جوش مردم درکشور سوئد گاها زندگی در کشور سوئد را برای مهاجرین تازه وارد سخت مینماید. باتوجه به این که تحصیل در سوئد از سال ۲۰۱۱ به بعد از حالت رایگان خارج شده است ، تحصیل در سوئد سالی ۱۰ تا ۱۲ هزار دلار هزینه دربردارد است و همچنین هزینه های زندگی در کشور سوئد شامل مسکن ،خوابگاه ،خوراک و ….. سالی ۱۲ تا ۱۵ هزار دلار میباشد. ولی با توجه به اینکه کشور سوئد در دسته کشورهایی میباشد از رفاه اجتماعی بالایی برخوردار است ،سالانه افراد بسیاری خواهان مهاجرت به کشور سوئد میباشند . اما افرادی که به همراه تحصیل و یا مستقل از آن موفق به یافتن کار درکشور سوئد میشوند با استفاده از حقوق ومزایای آن میتوانند حدود نصف یا یک سوم هزینه های زندگی در کشور سوئد برای خود را پوشش دهند.در خصوص ویزای کار یا سرمایه گزاری ، لازم به ذکر است که کلا هزینه زندگی یک نفر در سوئد حدود مبلغ فوق الذکر است اما هزینه های زندگی در کشور سوئد  برای یک خانواده سه یا چهار نفره حداقل مبلغ ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار میباشد . گفتنی استکشور سوئد از لحاظ رفاه اجتماعی جزء بهترین کشورهای اروپایی است که حتی به کسانی که اقامت دائم در کشور سوئد  دارند حقوق بازنشستگی و شرایط مناسب جهت ادامه ی زندگی درکشور سوئد را ارائه میکند.

برای آگاهی و کسب اطلاعات به روز در خصوص هزینه های زندگی در کشور سوئد و چگونگی مهاجرت به سوئد از جمله مهاجرت تحصیلی به سوئد و یا تحصیل در سوئد و یا کار در سوئد و در رابطه با این موضوعات جهت اطلاع دقیق در خصوص هزینه های زندگی در کشور سوئدمی توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و در رابطه با هزینه های زندگی در کشور سوئد از جمله  هزینه های مسکن در سوئد و هزینه های خوراک در سوئد و هزینه های رفت و آمد در سوئد و در صورت کلی هزینه های زندگی در سوئد با کارشناسان امور بین الملل در این موسسه به صورت تخصصی مشاوره رایگان دریافت نمایید . موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش دارای به روزترین اطلاعات در خصوص مهاجرت به سوئد مشاوره رایگان دریافت نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.