immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد

تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد

تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد برای مهاجرت به سوئد چگونه است ؟ راههای گرفتن وکیل امور مهاجرت به سوئدچگونه است ؟ تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد و همچنین راههای مهاجرت به سوئد یکی از گزینه هایی است که به علت فاکتور های فوق العاده اجتماعی مورد علاقه اکثر دانشجویان است ، برای تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد شرایط خاصی مطرح است که باید گفت زمانی که شما خواستار تحصیل در سوئد و اخذ اقامت و تابعیت سوئد از طریق ادامه تحصیل در کشور سوئد و یاتحصیل دکترا در سوئد و یا اینکه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در سوئد هستید باید این شرایط خاص را مد نظر بگیرید که تلاش شده است در این مقاله به تمام سوالات شما دوستان و دانشجویان گرامی متقاضی مهاجرت به سوئد برای تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد و یا کار دانشجویی در سوئد و در نهایت تحصیل در دانشگاههای سوئد و یا تحصیل در دوره های زبان در سوئد پاسخ خواهیم داد .

در خصوص مهاجرت به سوئد و همچنین تحصیل در سوئد به علت قرار گرفتن کشور سوئد در حوزه ی کشور های اسکاندیناوی تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد مورد توجه سیل کثیری از دانشجویان ایرانی متقاضی اخذ اقامت و تابعیت سوئد شده است .

تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد قبل از سال ۲۰۱۱ به صورت رایگان بوده است و اما بعد از سال ۲۰۱۱ ورود به دانشگاه های سوئد با شهریه امکان پذیر است ، شایان ذکر است این امر برای دانشجویان مهاجر است ، ولکن امکان تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد زمانی که شما داخل خاک سوئد هستید می توانید خیلی سهل تر برای پذیرش و تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد اقدام کنید ، پیشنهاد می شوددر این باره برای استفاده از مشاوره تلفنی رایگان با مشاورین ارشد موسسه حقوقی ملک پور موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش تماس حاصل کنید .

دغدغه بسیاری از متقاضیان تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد زبان تدریس کشور سوئد است که مورد سوال اکثر شما هموطنان عزیز خواهد بود ، باید خاطر نشان کرد این که شما برای تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد به زبان سوئدی تحصیل کنید ویا انگلیسی به خواست شما خواهد بود زیرا در کشور سوئد دانشگاه ها هم به زبان سوئدی وجود دارد و هم به زبان انگلیسی و این امر باعث شده است مقداری نظر متقاضی تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد نسبت به این کشور مثبت شود  .

در واقع شاید خالی از لطف نباشد که بدانید کشور فلاند نیز علاوه بر کشور سوئد دارای دانشگاهایی انگلیسی زبان بسان دانشگاه های کشور سوئد می باشد ، اما نکته در این جا است که شما برای ورود به این کشور باید در آزمون ورودی این دانشگاه ها با موفقیت پشت سر بگذراید ، جدای از آزمون ورودی دقت بفرمایید قریب به یقین باید گفت کشور فلاند جهت پشت سر گذاشتن آزمون ورودی به دانشجویان ایرانی ویزا نخواهد داد.

طول دوره جهت تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد  همچون سایر کشورهای اروپایی می باشد در نتیجه طول دوره لیسانس در کشور سوئد چهار سال و فوق لیسانس دو سال و دکترا بین چهار تا پنج سال می باشد .لازم است اشاره شود تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد هم به صورت تئوری خواهد بود و هم به صورت عملی که این امر مهم یکی از مزیت های تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد است که افراد را دیگر به فکر عدم کاریابی در آینده و تمدید اقامتشان نمی کند و همچنین این کار عملی تیمی باعث جذب نطر کارفرمایان اروپایی و سوئدی خواهد شد .

شاید این سوال در ذهن شما نقش بسته باشد که در کنار تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد  در ماه چه مقدار باید هزینه کنید و زندگی و امور روزمره شما در ماه چه مقدار خواهد بود ؟ باید خاطر نشان کرد که هزینه های زندگی شما به سبک زندگی شما دارد ولی به صورت میانگین باید گفت شما تقریبا در ماه در کنار تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد مبلغ ۷۰۰ تا ۹۰۰ یورو در ماه هزینه خواهید داشت .

ویزای همراه برای دانشجویانی که قصد مهاجرت به سوئد و تحصیل در سوئد و ادامه تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئددارند مسئله مهمی خواهد بود ، ویزای همراه کشور سوئد برای متقاضیان تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد شاید با ریسک مواجه شود و افراد به مشکلات عدیده ای برای شما متقاضیان پیش خواهد آمد ولکن پیشنهاد می شود برای ورود و مهاجرت به کشور سوئد از طریق کالج های زبان انگلیسی سوئد اقدام کنید و بعد از آن با همراه خود وارد کشور سوئد شوید . توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش و یا شعبه مرکزی آن در وین اتریش به صورت مستقیم  تماس بگیرید و یا از طریق تمامی دفاتر همکار این موسسه در سراسر ایران از مشاوره تلفنی رایگان ما استفاده کنید .

در مقطع لیسانس باید تعداد ۱۸۰ واحد تحصیلی بگذرانید تا موفق به اخذ مدرک کارشناسی شوید . جدای از آن برای تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد  احتیاج به مدرک زبان هست که در دوره لیسانس آیلتس ۶ مورد نیاز است ، در نظر داشته باشید امکان تغییر رشته در در کشور سوئد در مقطع فوق لیسانس امری دشوار و دور از ذهنی است ولکن دانشجویی که برای تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد  اقدام می کنند بعد از گذراندن چند واحد امکان تغییر رشته را دارند . پیشنهاد می شوددر این باره برای استفاده از مشاوره تلفنی رایگان با مشاورین ارشد موسسه حقوقی جناب آقای دکتر ملک پور تماس حاصل کنید .

نکته مهم در تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد  هزینه تحصیل شما متقاضیان تحصیل در سوئد خواهد بود ، هزینه تحصیل شما در این کشور بنا به مقطع و هم چنین رشته انتخابی متفاوت خواهد بود ، در کشور سوئد هزینه یک سال تحصیل چیزی حدود ۱۰ هزار تا ۱۷ هزار یورو خواهد بود ، اگر که شما به دنبال گرفتن بورسیه تحصیلی سوئد و ادامه تحصیل در این کشور هستید باید خاطر نشان کنم شما ی توانید با پذیرش دوره های زبان (چه انگلیسی چه سوئدی)  با هزینه های بسیار بسیار مناسب وارد کشور سوئد شوید و پس از آن از داخل خاک سوئد برای تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد  پذیرش دانشگاه مورد معتبر و همچنین با بورسیه را در خواست نمایید و وارد دانشگاه شوید .

دانشجویان متقاضی تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد  به صورت قانونی اجازه کار دارند ولکن با توجه به مقطع تحصیلی آن ها این ساعت در هفته متغایر است ، به عنوان مثال شما در ضمن تحصیل در مقطع لیسانس تا ۲۰ ساعت در هفته حق کار قانونی خواهید داشت و در مقطع دکترا به صورت میانگین در هفته تا ۳۰ ساعت اجازه کار دارید . شایان ذکر است درآمد افراد بسته به نوع کار و همچنین توانایی های شخصی متغایر است .

در گذشته نه چندان دور، تا اواخر قرن هجدهم میلادی، سوئد یکی از فقیرترین کشورهای اروپا بود ، اما بعدها دوران رشد اقتصادی سوئد آغاز شد. بعد جنگ جهانی دوم این رشد اقتصادی شتاب بیشتری بخود گرفت. به قولی شما بعد از تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد  می توانید که با پیدا کردن کار مورد نظر خود اقامت خود را تغییر داده و پس از آن اقامت کشور سوئد را دریافت نمایید .

تحصیل دکترا در بسیاری از کشور های دنیا به صورت رایگان جذب دانشجو می کند اما باید خاطر نشان کرد که ورود به صورت مستقیم به مقطع دکترا امری دشوار است و برای ورود به مقطع تحصیل دکترا در سوئد به صورت مستقیم بهتر است که در مقطع فوق لیسانس ورود کنید و پس از آن برای  تحصیل در مقطع دکترا در سوئد اقدام کنید ، زیرا جهت ورود مستقیم به مقطع تحصیل دکترا در کشور سوئد شما دانشجویان عزیز احتیاج به استاد راهنما ( سوپروایزر ) دارید که شما را تائید و پس از آن وارد دانشگاه شوید .

در پایان شایان ذکر است خدمت شما دانشجویان عزیز اعلام شود اگر متقاضی تحصیل در سوئد و تحصیل لیسانس و فوق لیسانس و دکترا در سوئد می توانید با ما تماس حاصل کنید و از اطلاعات مشاورین ارشد موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش بهره مند شوید و تمام اطلاعات در مورد دوره های زبان سوئد و یا دانشگاه های سوئد و پذیرش تحصیلی در سوئد و انواع راه های مهاجرت به سوئد و همچنین طرق دیگر از جمله سرمایه گذاری در سوئد و ثبت شرکت و یا کارآفرینی در سوئد و مهاجرت به سوئد از طریق ازدواج اقدام نمایید .

اسامی دانشگاه ها و موسسات معتبر کشور سوئد

  1. موسسه بلکینگه فناوری
  2. دانشگاه تکنولوژی چالمرز
  3. دانشگاه دالارنا
  4. کالج Ersta Sköndal دانشگاه
  5. مدارس سوئد و ورزش علوم GIH
  6. دانشگاه هالمستاد
  7. دانشگاه یونشوپینگ
  8. کالج سلطنتی موسیقی در استکهلم KMH
  9. موسسه سلطنتی KTH فناوری
  10. دانشگاه کارلستاد
  11. موسسه کارولینسکا
  12. Konstfack
  13. دانشگاه کریستیانستاد
  14. دانشگاه لینشوپینگ
  15. دانشگاه لینه
  16. دانشگاه لولئو
  17. دانشگاه لوند
  18. دانشگاه مالمو
  19. دانشگاه اواسط سوئد
  20. دانشگاه Mälardalen
  21. موسسه سلطنتی هنر
  22. SLU – دانشگاه علوم کشاورزی سوئد
  23. دانشگاه کالج Sophiahemmet
  24. دانشکده اقتصاد استکهلم
  25. مکتب استکهلم الهیات
  26. دانشگاه استکهلم
  27. دانشگاه استکهلم هنر
  28. دانشگاه Södertörn
  29. دانشگاه اومئو
  30. دانشگاه غرب
  31. دانشگاه بوراس
  32. دانشگاه گوتنبرگ
  33. دانشگاه یوله
  34. دانشگاه اسکود
  35. دانشگاه اوپسالا
  36. دانشگاه اوربرو

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.