immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

دوره زبان در سوئد

دوره زبان در سوئد

دوره زبان در سوئد و شرایط تحصیل در سوئد چگونه است ؟ راههای مهاجرت به سوئد و راههای اخذ اقامت و تابعیت در سوئد را می شناسید ؟ قوانین پذیرش دوره زبان در سوئد و قوانین گرفتن وکیل مهاجرت به سوئد چگونه است ؟ برای اخذ ویزای تحصیلی سوئد وتحصیل در سوئد و تحصیل دکترا در سوئد چکار باید کرد ؟ آیا امکان پذیرش کلاس زبان در سوئد و یا تحصیل زبان انگلیسی و سوئدی در سوئد وجود دارد ؟ راه های تحصیل دوره زبان در سوئد و یا تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در سوئد چیست ؟ شرایط دوره زبان در سوئدچیست ؟ اقدمات لازم جهت پذیرش کلاس زبان در سوئد چگونه است ؟ مدارک مورد نیاز برای کلاس زبان در سوئد چه مدارکی می باشد ؟موسسه حقوقی ملک پور در خصوص دوره زبان در سوئد و نحوه ی اقدام برای شرکت در کلاس های زبان در سوئد برای شما عزیزان مطالب مفیدی را تهیه و گرد آوری نموده است ، شما عزیزان اگر می خواهید که از طریق دوره زبان در سوئد برای امر مهم مهاجرت تحصیلی به سوئد اقدام نمایید و از طریق دوره زبان در سوئد در دانشگاههای سوئد به  اقامت دائم سوئد و یا اقامت از طریق تحصیل در سوئد دست پیدا نمایید همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش تماس حاصل نموده و در خصوص دوره زبان در سوئد به صورت کاملا تخصصی از کارشناسان امور بین الملل و حقوقدانان این موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید .

قبل از پرداختن به بحث دوره زبان در سوئد توضیحی در خصوص کشور سوئد لازم می باشد :

کشور سوئد  واقع در شمال اروپا یکی از زیباترین و خوش اب و هوا ترین کشورهای جهان میباشد بیشترین تعداد مهاجرین را در خود جای داده با کشورهای نروژ.فنلاند.دانمارک همسایه میباشد دارای طبیعتی زیبا و جنگلهای انبووه میباشد.داراری تابستانهای کوتاه و گرم و زمستانهای بلند و خیلی سرد .مردمان ارام و دیر جوش دارد.

کشوری  وسیع و تنها با ۹ میلیون نفر جمعیت دارای بالاترین استانداردهای زندگی از لحاظ بهداشت .خدمات اجتماعی .علمی و تفریحی میباشد مقصد گردشگری خیلی از ایرانیان میباشد کشوری مهاجر پذیر است که شرایط را برای اقامت سوئد برای مهاجرین بسیار سهل و اسان میکند و تعداد کثیری از ایرانیان را در خود جای داده.در این مقاله سعی میشود راههای که نهایتا منجر به اخذ اقامت در سوئدمیشود را بررسی نماییم

تحصیل در سوئد

در رابطه با دوره زبان در سوئد می توان به این نکته اشاره نمود که هشت تا از برترین دانشگاههای جهان د رسوئد واقع شده که بهترین شرایط تحصیل را فراهم کرده همچون دانشگاههای استکهلم .لوند .گوتنبرگ.لینشوپینگ .چالمرز که از معروفترین دانشگاههای سوئدمیباشند اگثر رشته ها در مقطع لیسانس در سوئد به زبان سوئدی تدریس میشود که دانایی کامل به زبان سوئدی و همچنین شرکت دردوره زبان در سوئد الزامی میباشد   ودوره لیسانس ۴ ساله میباشد و شایان ذکر است که تحصیل در دانشگاههای سوئد بعد از سال ۲۰۱۱ دانشگاههای سوئد پولی شده اند و همچنین داشتن مدرک زبان الزامی میباشد

علاوه بر دوره زبان در سوئد در خصوص تحصیل در سوئد می توان گفت که در مقطع فوق لیسانس در سوئد تنوع رشته ها به زبان انگلیسی خیلی بیشتر میشود و دوره ارشد دو ساله میباشد بیشتر دورس در قالب تحقیق هستند و هزینه تحصیل بین ۹ تا ۱۵ هزار دلار متغیر است و دانشجویان بر اساس هر مقطع تحصیلی اجازه کار کردن در سوئد را دارند از هفته ای ۱۰ ساعت تا ۳۰ ساعت که برای هر ساعت کار ۸ تا ۱۰ دلار دریافت میکنند معمولا در زمان دانشجویی دانشجویان هر کاری را میتوانند انجام دهند از کار در رستوران و کافی شاپ گرفته تا کار تحقیقاتی و یا تدریس خصوصی .

در مقطع دکترا در سوئد معمولا دانشجویان بر اساس پایان نامه ای که روش کار میکنند حقوق هم دریافت میکنند که این از لحاظ هزینه های زندگی هم کمک خرج خواهد بود . کسانی که خواهان شرکت در  کلاس زبان در سوئد هستند باید بدانند که در کل پذیرش برای مقطع دکتری در سوئد  امر بسیار سخت و تخصصی میباشد و این بر عهده شخص میباشد که بتواند سوپر وایزر خود را پیدا کرده و موضوع پایان نامه اش را مشخص کرده و وارد این مقطع شود که کلا داشتن نمره زبان بالا ومقالات isi کارهای  علمی تحقیقی و پژوهشی از ملزومات میباشد .

شما عزیزان اگر در پی شرکت در دوره زبان در سوئد و راههای مهاجرت به سوئد می باشید و قصد دارید که از طریق دوره زبان در سوئدبرای مهاجرت تحصیلی به سوئد اقدام نمایید می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش و شعبه مرکزی آن در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و یا با تمامی دفاتر همکار این موسسه در سراسر ایران در خصوص دوره زبان در سوئد و راههای اخذ اقامت سوئد با مشاورین زبده و کارشناسان امور بین الملل در خصوص دوره زبان در سوئد و قوانین تحصیل در سوئد صحبت نموده و مشاوره رایگان دریافت نمایید .

بصورت کلی در رابطه با کار پس از تحصیل در سوئد به این صورت می باشد که  افرادی که از دانشگاههای این کشور فارغ التحصیل میشوند پیدا کردن کار و کارفرما خیلی راحت تر و سهل الوصول تر است نسبت به کسانی که خارج از سوئد هستند و دانشجویان میتواند از طریق اساتیدشان نیاز به عنوان کار فرما کمک بگیرند.

کار درسوئد

 جا دارد در کنار بحث کلاس زبان در سوئد به توضیحی در خصوص کار در سوئد برای دانشجویان نیز اشاره ای نمود که بطور کلی کار در اتحادیه اروپا و کشورهای اسکاندیناوی شرایط و ضوابط خاصی دارند و یک سری امتیاز بندی دارد که در ابتدای امر هر شخصی که تمایل کار در این کشورها را دارد باید یک دعوت نامه کاری دریافت بکند دعوت نامه ای که دران اعلام نیاز شود به مهارت شخص و از قبل در اتحادیه اروپا و خود سوئد اگهی بدهند و اگر با توجه به شرایط ذکر شده  متاضی پیدا نشود یک فرد خارج از اتحادیه میتواند متصدی ان شغل باشد و باید سالانه مالیات شغل خود را بپردازد که بعد از چهار سال بعد از پرداخت مالیات اقامت دائم سوئد به شما داده میشود که نهایتا منجر به اخذ پاسپورت ان کشور میشود

افرادی که نامه کاری کشور سوئد دریافت نکرده اند میتوانند با تایپ ویزای جستجوی کار با داشتن سن زیر ۴۰ سال حداقل تحصیلات لیسانس .یک مدرک زبان و ۴ سال سابقه کاری ترجیحا با بیمه داشته باشند تا بتوانند شانس خود را برای اخذ ویزای کار سوئد امتحان بکنند . در غیر اینصورت می توانند برای کلاس زبان سوئد اقدام نمایند .

لیست مشاغل مورد نیاز در سوئد

افراد متقاضی کلاس زبان در سوئد  باید آگاه باشند که مهندسی مکانیک.معدن . شیمی .معماری .عمران. حمل و نقل . پرستاری . داروسازی . روانشناسی. شیمی. دندانپزشک . ..

پس در حالت کلی جهت کسب اجازه کار وجود کارفرما در ان کشور الزامی میباشد مدارک زیر مورد نیاز است

۱٫داشتن گذرنامه معتبر

۲٫بتوانید با کار مورد نظر هزینه زندگی خود را تامین کند

۳٫دستمزد ۱۳۰۰۰کرون در ماه

۴٫اگهی کار مورد نظر بر اساس قوانین ان کشور

  1. کارفرمای شما در محدوده شغل شما به اتحادیه ها امکان اظهار نظر در شرایط استخدامی  شمارابدهد

اشخاصی که در سوئد مشغول به کار هستند تحت پوشش حقوق و قوانین کاری  سوئد قرار میگیرند و بدون در نظر گرفتن ملیت و سوابق کاری حقوق یکسان نسبت به همکاران خود دریافت میکنند

ویزای دوره زبان سوئد

یکی از بهترین راههای اقامت دائم سوئد  مهاجرت به سوئد با هزینه کمتر در پورسه زمانی کوتاهتر به همراه خانواده و قابل تغییر بهویزای کاری سوئد یا ویزای تحصیلی سوئد و یا ثبت شرکت در سوئد و یا اخذ ویزای زبان در سوئد میباشد .

این دوره زبان در سوئد  در دانشگاههای معتبر برگزار میشود و یک دوره ۶ ماهه میباشد و درابتدای امر داشتن مدرک ایلتس ۵ ضروری است که بعد از اخذ این مدرک برای کورس زبان اقدام میشود که حق بردن همراه وجود دراد و همچنین میتوان بعد از اتمام این دوره برای کار در کشور سوئد و هم در کشورهای همسایه . .

در دوره زبان سوئد یک پل جهت ورود اسان به سوئد میباشد تا بعدا برای تحصیل یا کار در سوئد میتوان اقدام کرد.

موسسه حقوقی ملک پور در انتهای بحث مهاجرت به سوئد و همچنین کلاس زبان در سوئد به صراحت بیان می دارد که همواره شرایط شرکت در دوره زبان در سوئد و همچنین تحصیل در سوئد برای تمامی افراد فراهم بوده و این  دوره زبان در سوئد  از بهترین راه های رسیدن به اخذ اقامت و تبعیت سوئد خواهد بود . شما عزیزان اگر می خواهید که برای کلاس زبان در سوئد  اقدام نمایید و یا در خصوص اطلاعات کاملتر و دقیق تر دریافت نمایید می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش تماس حاصل نموده و در خصوص کلاس زبان در سوئد و شرایط کلاس زبان در سوئد  و چگونگی  شرکت درکلاس زبان در سوئد  از طریق مشاورین متخصص و کارشناسان و حقوقدانان با تجربه ی این موسسه در خصوص کلاس زبان در سوئد  مشاوره رایگان دریافت نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.