immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

درباره سنت کیتس

درباره سنت کیتس

درباره سنت کیتس ۲۰۱۸  اطلاعاتی را جمع آوری و ترجمه نموده ایم که خدمت شما بزرگواران متقاضی مهاجرت به سنت کیتس ارائه خواهیم نمود ،  در مقاله فوق سعی بر آن شده تا درباره سنت کیتس در سال ۲۰۱۸ اطلاعات جامعی خدمت شما عزیزان ارائه شود و نسبت به شرایط زندگی و قوانین این کشور اطلاعاتی قید شود تا در پیشبرد اهداف مهاجرتی شما کمک شده باشد. درباره سنت کیتس در این مقاله توضیحاتی داده شده تا شما عزیزان آشنایی کلی نسبت به این کشور داشته باشید.قوانین مهاجرتی این کشور به مانند دیگر کشورها شرایط و قوانین خاص خود را دارد که در این مقاله به اختصار توضیح داده شده است. قوانین کشور سنت کیتس در باب مهاجرت به سنت کیتس و راه های اخذ اقامت دائم سنت کیتس جز مواردی است که در مقاله درباره سنت کیتس یه صورت کامل توضیح داده شده است که در این باب در صورتی که شما عزیزان مایل بهمهاجرت به سنت کیتس هستید و درباره سنت کیتس اطلاعات کافی ندارید می توانید با مشاوران زبده موسسه حقوقی ملکپور با همکاری وکیل مهاجرت به سنت کیتس به صورت کامل و تخصصی مشاوره نمایید تا در پیشبرد اهداف مهاجرتی شما کمک شایانی شده باشد.

کشور سنت کیتس و نویس یک کشور استقلال یافته از استعمار انگلستان است که در سال ۱۹۸۳ این کشوراعلام استقلال کرد و نظام حکومتی سنت کیتس بر پایه نظام دموکراتیک و فدرالی است.نظام حاکم بر این کشور برپایه پادشاهی است که ملکه الیزابت دوم به عنوان رئیس دولت این کشور تعیین شده است. ملکه در کشور سنت کیتس توسط فرماندار عمومی معرفی می شود که وی بر اساس توصیه های نخست وزیر و کابینه دولت عمل می کند.

نخست وزیر در سنت کیتس ریاست پارلمان این کشور را به عهده دارد و همچنین تمامی امرات مربوط به وزارت امور خارجه به عهده وی می باشد.

پایتخت کشور سنت کیتس شهر باستر می باشد که جمعیت این شهر در حدود  ۱۵۵۰۰ نفر می‌باشد. کل مساحت کشور سنت کیتس در حدود ۲۶۱ کیلومتر و کل جمعیت این کشور در حدود ۵۲٫۰۰۰ نفر است. کشور سنت کیتس متشکل از دو جزیره کوچک و بزرگ نویس جزیره کوچمترو سنت کیتس جزیره بزرگتر در دریای کارائیب می باشد.

بعد از شهر باستر تنها شهر مهم و بزرگ سنت کیتس شهر چارلز تاون است که جمعیت این شهر در حدود ۱۵۰۰نفر می باشد.نام کشور سنت کیتس در ابتدا برگرفته از کاشف این کشور کریستف کلمب بود که بعدها به صورت مخفف به نام فعلی تغییر یافت.این کشور جز نخستین جزایری بود که توسط اروپاییها کشف شد.این کشور جز اولین مستعمرات انگلستان بود.

نام کشور سنت کیتس در بین بومیان سرخپوست ساکن در این جزایر به Liamuiga به معنای سرزمین بارور مشهور است.

اقتصاد کشور سنت کیتس                        

اقتصاد کشور سنت کیتس برپایه صادرات شکر و کشاورزی و همچنین تولید دستگاه های تولید نور می باشد و همچنین صنعت گردشگری می باشد که به دلیل شرایط بسیار خوب آب و هوا و طبیعت زیبای این کشور و شرایط ایده آلی که این کشور برای گردشگری ایجاد نموده است بسیاری افراد این کشور را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می کنند واحد پول در کشور سنت کیتس و نویس براساس دلار می باشد.

صادرات شکر در سنت کیتس از سال ۱۹۴۰ افزایش یافت. بر اساس هزینه های بالای تولید شکر و قیمت های پایین جهانی دولت سنت کیتس تصمیم گرفت اقتصاد این کشور را بر پایه صرفا تولید شکر به تولیدات دیگر کشاورزی و همچنین صنعت گردشگری سوق دهد.

در حال حاضر اقتصاد سنت کیتس را تولید شکر و قند و صادرات محصولات کشاورزی و صنعت گردشگری تشکیل می دهد.یکی دیگر از منابع تولید در اقتصاد سنت کیتس تولید پوشاک می باشد و باید در نظر داشت این کشور یکی از بزرگترین تولید کننده محصولات الکترونیک در منطقه کارائیب می باشد.

گردشگری در سنت کیتس در سال ۱۹۷۸ رونق بسیاری یافت و تبدیل به صنعت تعیین کننده درآمدزا در این کشور شد.در سال ۲۰۰۹ تعداد ۵۸۷٫۵۰۰گردشگر وارد سنت کیتس شدند این تعداد حضور گردشگر در سنت کیتس در سالهای ۲۰۰۷ و ۲۰۰۹ نشان دهنده افزایش درآمد این کشور از این صنعت درآمدزا می باشد.با افزایش جضور گردشگران درخواست برای خرید املاک و مستغلات در اینکشور افزایش یافت که در این راستا کشور سنت کیتس شرایط ایده آلی را برای افراد متقاضی خرید ملک فراهم نمود که در این راستا شرایط سرمایه گذاری در سنت کیتس می تواند یکیاز راه های اخذ اقامت و تابعیت این کشور به حساب آید.

جمعیت در سنت کیتس

اکثر جمعیت غالب در سنت کیتس مهاجران افریقایی هستند که در حدود ۷۵% جمعیت این کشور را تشکیل می دهند در حدود ۱۲% دورگه های افریقایی و سفید پوست هستند در حدود ۱۱%مابقی نژادهای آسیایی و اروپایی در این کشور حضور دارند که جمعیت این کشور را تشکیل می دهد.

اغلب مردم سنت کیتس پیرو دین مسیحیت هستند و اکثر مسیحیان این کشور پیرو مذهب پروتستان هستند مابقی ادیان در این کشورجز اقلیت در این کشور به حساب می آیند.

حمل و نقل در سنت کیتس

کشور سنت کیتس در حال حاضر دارای دو فرودگاه بین المللی است که یکی از بزرگترین فرودگاه ای بین المللی در این کشور فرودگاه رابرت لرد براشو است.و همچنین فرودگاه دیگری که در این کشور فعالیت دارد فرودگاه ونس می باشد .

سرمایه گذاری در سنت کیتس

یکی از راه های اخذ اقامت و تابعیت در سنت کیتس که در سال ۱۹۸۴ به تصویب رسید اقامت از طریق سرمایه گذاری در سنت کیتس می باشد که این راه اقامتی جز قدیمی ترین برنامه های اقامتی سرمایه گذاری در سطح جهان می باشد.اخذ اقامت و شهروندی سنت کیتس از طریق سرمایه گذاری در سنت کیتس مزایای بسیاری دارد که فرد متقاضی زمانی که اقدام به سرمایه گذاری در سنت کیتس نمود می تواند تمامی اعضای خانواده خود را وارد این کشور نماید و برای اعضای خانواده وی نیز پاسپورت و حق شهروندی صادر می شود.افرادی که پاسپورت این کشور را دارند می توانند بدون اخذ ویزا به تمامی کشورهای حوزه شنگن سفر کنند و با داشتن گذرنامه این کشور افراد می توانند بدون اخذ ویزا به ۱۳۰کشور سفر کنند.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات سنت کیتس به مبلغ  ۴۰۰،۰۰۰ USD دلار سنت کیتس به همراه دیگر هزینه های جانبی که باید فرد متقاضی به دولت این کشور برای اهذ حق شهروندی پرداخت نمایند.

سیستم آموزشی در سنت کیتس

در کشورسنت کیتس نیز به مانند اکثر کشورها آموزش کودکان به صورت اجباری تعداد هشت مدرسه عالی و متوسطه دولتی وجود دارد و همچنین چندین مدرسه خصوصی نیز وجود دارد که در ذیل نام برخی از این مدارس ذکر می شود:

  1. کالج کایون (chs)
  2. کالج (bhs)
  3. مدرسه واشنگتن آربیلد (wahs)
  4. کالج چارلستون
  5. کالج گینگرلند

با توجه به موارد ذکر شده درباره سنت کیتس و همچنین قوانین و شرایط این کشور در صورتی که شما عزیزان درباره سنت کیتس سوالات بیشتری در باب مهاجرت به سنت کیتس دارید و از قوانین مهاجرتی سنت کیتس اطلاعاتی ندارید می توانید با مشاوران برتر موسسه حقوقی ملکپور  در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران به صورت کاملا اختصاصی مشاوره نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.