immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

گرفتن اقامت کانادا

گرفتن اقامت کانادا

گرفتن اقامت کانادا چگونه ممکن است ؟ گرفتن اقامت کانادا چه شرایطی دارد ؟ مهاجرت به کانادا و همینطور گرفتن اقامت کانادا یکی از بزرگترین دغدغه های امروز بسیاری از متقاضیان مهاجرت به کانادا است ، در حال حاضر تعداد زیادی به فکر طرق مختلف گرفتن اقامت کانادا از جمله : گرفتن اقامت کانادا از طریق تحصیل در کانادا ، گرفتن اقامت کانادا از طریق کار در کانادا ، گرفتن اقامت کانادا از طریقسرمایه گذاری در کانادا ، ثبت شرکت در کانادا ، زندگی در کانادا ، مشکلات زندگی در کانادا ، ازدواج در کانادا ، تولد فرزند در کانادا و یاپناهندگی در کانادا هستند .

این که شخصی قصد گرفتن اقامت کانادا را داشته باشد باید در قوانین مهاجرتی کانادا و قوانین بین المللی دنبال این موضوع باشد ، باید با در نظر گرفتن قوانین بهترین و مقرون به صرفه ترین راه را برای گرفتن اقامت کانادا در نظر گرفت . اما باید دقت داشته باشید که همیشه بهترین راه مقرون به صرفه ترین راه نخواهد بود و در یک تصمیم اشتباه در انتخاب مسیر مهاجرت به کانادا متحمل هزینه های بسیاری می شوید که تنها با دانستن انواع طرق گرفتن اقامت کانادا متحمل ضرر نمی شدید .

در این مقاله موسسه حقوقی ملکپور با موسسه MIE اتریش تلاش داشته است تا تمامی اطلاعات را در باب گرفتن اقامت کانادا را از زبانوکیل مهاجرتی کانادا به نظر شما متقاضیان گرفتن اقامت کانادا برساند ، این موضوع سبب شده است تا بسیاری از افراد سود جو که نظر به منابع مالی متقاضیان مهاجرت به کانادا را دارند وارد عمل شده و با دادن وعده های واهی به شما عزیزان مسیر شما را منحرف کنند .

 

در سال ۲۰۱۸ اداره مهارجت کانادا متقاضیان ورود به این کشور را حدود ۳۰۰ هزار نفر تخمین زده است ، این آمار نشان می دهد کهگرفتن اقامت کانادا هدف بسیاری از افراد ایرانی و غیر ایرانی است ، موقعیت جغرافیایی و شرایط خوب کاری ، سطح کیفیت زندگی و همه و همه سبب شده است تا گرفتن اقامت کانادا یک ارزش در بین مردمان کشور های دیگر شود . در ابتدا به صورت خلاصه طرق مهاجرت به کانادا را که از قوانین مهاجرتی کانادا استخراج شده است را عرض کردیم و در این قسمت به شرح و تفضیل آن خواهیم پرداخت .

طرق گرفتن اقامت کانادا :

  1. تحصیل در کانادا
  2. کار در کانادا
  3. سرمایه گذاری در کانادا
  4. تولد فرزند در کانادا
  5. ازدواج در کانادا
  6. پناهندگی در کانادا

نکته قابل تامل اینجاست که سعی شده است تا در این مقال به صورت کامل به طرق اصلی و مشهور گرفتن اقامت کانادا پرداخته شود .

تحصیل در کانادا :

بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان در مقاطع سنی مختلف به فکر گرفتن اقامت کانادا هستند ، سطح آموزشی دانشگاه های کانادا و اقامت پس از تحصیل در این کشور سبب شده است تا درصد قابل توجهی از متقاضیان گرفتن اقامت کانادا را به فکر تحصیل در این کشور وا دارد . تحصیل در سن ۷ تا ۱۷ در کالج های کانادا بدون داشتن مدرک زبان امکان پذیر است ، این کالج ها شبانه روزی هستند و تمام امنیت فرزندان شما را تامین خواهند کرد و هزینه های آن ها با تمامی امکاناتی که به دانش آموزان ارائه می دهند ۲۵۰۰۰ تا ۳۵۰۰۰ دلار کانادا خواهد بود ، تعدادی از پدر و مادر هایی که به فکر آینده فرزندانشان هستند می تواند با گرفتن اقامت کانادا در زمینه تحصیل با اخذ پذیرش تحصیلی برای فرزندانشان به فکر گرفتن اقامت کانادا برای خود نیز باشند و با ویزاهای گاردین شیپ وارد کانادا شوند .

اما دانش آموزانی که دیپلم و پیش دانشگاهی در ایران اخذ کردند و یا دانشجویان فارغ التحصیل در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس اجازه تحصیل در مقاطع بالا تر را با گرفتن اقامت کانادا دارند . این تحصیل نیاز به مدرک زبان انگلیسی مرتبط خواهد داشت . هزینه های تحصیل در مقاطع مختلف متفاوت است و سالیانه حدود ۱۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار کانادا خواهد بود .

دانشجویان در کشور کانادا در هنگام تحصیل اجازه کار پاره وقت را خواهند داشت ولکن باید گفت که بنا بر قوانین مهاجرتی کانادا اقامت پس از تحصیل کانادا بسیاری حائز اهمیت و مشهور است ، کانادا به دانشجویان خود این اجازه را می دهد که پس از حداقل ۲ سال تحصیل در این کشور تا ۳ سال اجازه پیدا کردن کار در کانادا را داشته باشند و بتوانند با این کار به گرفتن اقامت کانادا دست یابند ،

کار در کانادا

گرفتن اقامت کانادا از طریق کار در این کشور خیلی از نیرو های متخصص را به این کشور ترغیب کرده است ، وسعت بسیار و داشتن موقعیت های شغلی بسیار بالای این کشور سبب شده است تا بسیاری از متخصصین و نیرو های توانمند به سمت گرفتن اقامت کانادا از طریق کار روی آورند .

ویزای کاری کانادا بر پای امتیازاتی است که شخص متقاضی گرفتن اقامت کانادا کسب می کند و این موضوع هیچ وقت به رد شدنوی منتهی نخواهد شد و این موضوع که شخص در چه زمانی چه امتیازی را کسب می کند بسیار حائز اهمیت است . سن ، مدرک تحصیلی ، مقطع تحصیلی ، سطح مدرک زبان ، سابقه ی کاری ، مجرد یا متاهل بودن ، داشتن دعوت نامه شغلی و غیره از جمله موارد مهمی است که باید در ویزا های کاری این کشور به آن توجه کرد .

اینکه هر ایالت بنا به نیاز خود در زمینه های مشخص اعلام نیاز می کند و لیست مشاغل مورد نظر خود ارائه می دهد سبب نمی شود که در اسرع وقت و تنها با داشتن همان مهارت شخص وارد کانادا شود ، این موضوع را باید دقت داشت که بسیاری از افراد شاید بیش از سه یا چهار سال است که در این پروسه منتظر گرفتن اقامت کانادا هستند .

ازدواج در کانادا

ازدواج با یک تبعه ی کانادایی سبب می شود تا شخص خارجی بتواند با این کار موفق به گرفتن اقامت کانادا شود ، مهمترین موضوعی که باید در ازدواج در کانادا به آن توجه کرد تمکن مالی شخص کانادایی است ، فرقی ندارد که شخصی که تبعه ی کانادا را دارد مرد باشد و یا زن ، همین که شخص بتواند با بیزینس خود در این کشور و یا حقوق ماهیانه و مستمر خود در این کشور زندگی دو نفر را حمایت کند کافی است .

اما در حال حاضر برای زیاد شدن این ازدواج های صوری و گمراه کننده مقداری قوانین سفارت برای اخذ ویزای ازدواج سخت شده است و حتی در زمینه ویزا ی ازدواج به افرادی که قصد ملاقات نامزد خود در ین کشور را دارند نیز بسیار دور از دسترس شده است . پیشنهاد می شود در این زمینه با مشاوران ارشد حقوق بین الملل تماس داشته باشید و از آنها کمک بگیرید .

سرمایه گذاری در کانادا

در حال حاضر تقریباً شبیه به قوانین کار در کانادا ، سرمایه در این کشور نیز با قوانین داخلی خود ایالات مختلف متفاوت خواهد بود ، این که هر ایالت چه مبلغی و چه نوع سرمایه گذاری را در نظر دارد را باید به بحث بیش از ساعت های اختصاص داد ولکن در این جا به چند مورد اشاره خواهیم کرد .

در ایالت کبک نیاز به ارائه ۱۶۰۰۰۰۰ دلار کانادا خواهد بود که نیمی از آن را می توان به عنوان سرمایه ملکی و غیر منقول در کشور مبداء ارائه کرد ، بعد از آن باید مبلغ ۲۲۰ هزار دلار را در موسسات اعتباری کبک سرمایه گذاری غیر قابل بازگشت انجام داد ، این موضوع نیاز به ارائه منشاء پول خود دارد که این مبلغ از چه طرقی به دست آمده است .

 

اینکه شخص در این راه با مصاحبه های بسیار طولانی و سخت رو به رو خواهد بود سبب شده است تا در این مسیر وکیل های مهاجرتی به فکر کمک به دوستان و سرمایه گزاران عزیز باشند . ورود افراد به این موضوع بسیار بسیار طولانی مدت خواهد بود و بسیاری در بین راه از این مسیر منصرف می شوند .

در پایان شایان ذکر است  بسیاری از افراد با نداشتن اطلاعات کافی در زمینه گرفتن اقامت کانادا نمی تواند به بهترین هدف در این مسیر برسد ، پیشنهاد می شود قبل از هر گونه اقدام در زمینه گرفتن اقامت کانادا با مشاوران ارشد حقوق بین الملل و وکیل مهاجرتی کانادامشورت نمایید و حتی می توانید با موسسه حقوقی ملک پور با همکاری موسسه MIE اتریش تماس حاصل نمایید و تمامی قوانین مهاجرتی کانادا را به صورت کامل در اختیار شما قرار داده شود .

توصیه می کنیم که گرفتن اقامت کانادا از تمام طرق از جمله تحصیل در کانادا ، کار در کانادا ، سرمایه گزاری در کانادا ، ثبت شرکت در کانادا ، زندگی در کانادا ، در کانادا ، مشکلات زندگی ازدواج در کانادا ، تولد فرزند در کانادا و یا پناهندگی در کانادا بررسی شود که در آخر بتوانید بهترین راه را انتخاب نمایید . شما عزیزان همواره می توانید با تمامی دفاتر همکار این موسسه در سراسر دنیا و یا با شعبه مرکزی در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و در خصوص مهاجرت به کانادا از طریق کار به صورت تخصصی مشاوره رایگان اخذ نمایید .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.