immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری

اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری

آیا قصد اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری را دارید ؟ نحوه اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری به چه شکلی می باشد ؟ راه های اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری چه می باشد ؟ اقدامات برای اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری چه می باشد ؟ شرایط لازم برای اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری را نمی دانید ؟ ما در این مقاله در باب اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری ، نحوه اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری ، راه های اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری و اقدامات برای اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاریمطالب را بررسی خواهیم نمود .  در صورتی که نیازی به کسب اطلاعات مضاعف در باب اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری داشتید می توانید با موسسه مشاوره ای ام آی ای با همکاری موسسه حقوقی ملک پور ارتباط بگیرید .

کشور آلمان در زبان آلمانی DEUTSCHLAND و با نام  رسمی جمهوری فدرال آلمان شناخته شده است . کشور آلمان با مرکزیت برلین است . همسایه های کشور آلمان از غرب با فرانسه ، بلژیک و لوگزامبورگ ، از جنوب با اتریش و سوئیس ، از شرق با جمهوری چک و لهستان و از شمال با دانمارک ، دریای بالتیک و دریای شمال مرز دارد . کشور آلمان با جمعیت ۸۲ میلیون نفر پر جمعیت ترین کشور اروپا به شمار می رود . نوع حکومت فدرالیسم نظام پارلمانی است . واحد پول این کشور یورو  (€)است . این کشور قطب صنعتی اروپا است و بسیاری از افراد خواهان مهاجرت به این کشور هستند اما شایان ذکر است که بحث نژاد پرستی در این کشور به چشم می خورد و این point منفی برای یک کشور خواهد بود در صورتی که کشور همسایه اتریش از نظر رفاه اجتماعی رتبه اول در رنکینگ اروپا را دارا است .

در کشور آلمان برای افرادی که سرمایه گذار بالقوه می باشند راه میسر می باشد و دولت از آنان در برابر تحولات سیاسی و اقتصادی با بیمه شما را حمایت می نماید . با این روش فرد نیز نی تواند با ایجاد شغل ، درآمد و سود برای خود بدون محدودیت به آلمان سفر نماید و اقامت خود را نیز کسب نماید . نگاهی بر کشور هایی که از طریق سرمایه گذاری جذب مهاجر نموده اند .

باید توجه داشت حدود ۷۴میلیون نفر (۹۲٫۳) آلمانی و ۶٫۲ میلیون نفر (۷٫۷) مهاجر و اتباع خارجی هستند .  بیشترین تمرکز اتباع خارجی در شهر های هامبورگ ، برلین ، هسن و وورتمبرگ می باشد .

 

این فهرست شامل بزرگترین گردش مالی در سال ۲۰۰۹ است :

رتبه[۲۸]ناممرکز اداریدرآمد
(میلیون یورو)
سود
(میلیون یورو)
کارمندان
(جهان)
۱فولکس واگنوولفسبورگ۱۰۸٬۸۹۷۴٬۱۲۰۳۲۹٬۳۰۵
۲دایملراشتوتگارت۹۹٬۳۹۹۳٬۹۸۵۲۷۲٬۳۸۲
۳زیمنسمونیخ/برلین۷۲٬۴۸۸۳٬۸۰۶۳۹۸٬۲۰۰
۴ا.آندوسلدورف۶۸٬۷۳۱۷٬۲۰۴۸۷٬۸۱۵
۵مترودوسلدورف۶۴٬۳۳۷۸۲۵۲۴۲٬۳۷۸
۶دویچه پستبن۶۳٬۵۱۲۱٬۳۸۹۴۷۵٬۱۰۰
۷دویچه تلکومبن۶۲٬۵۱۶۵۶۹۲۴۱٬۴۲۶
۸ب آ اس افلودویگسهافن۵۷٬۹۵۱۴٬۰۶۵۹۵٬۱۷۵
۹بی ام ومونیخ۵۶٬۰۱۸۳٬۱۲۶۱۰۷٬۵۳۹
۱۰تیسن‌کروپاسن/دویسبورگ۵۱٬۷۲۳۲٬۱۰۲۱۹۱٬۳۵۰

 

بهترین روش های فعالیت های اقتصادی بصورت قانونی در ذیل توضیح داده شده است :

۱٫تاسیس شعبه  * شعبه مستقل *شعبه وابسته(مثل کارخانه، کارگاه و…)

۲٫دفتر نمایندگی                                                                          ۳٫فعالیت های فردی حرفه ای (رستوران….)

۴٫تاسیس شرکت با مسئولیت محدود

 

۱٫تاسیس شعبه :

*شعبه مستقل : این شرکت که شعبه مادر آن در ایران است و شخصیت حقوقی مستقلی ندارد . و تابع قوانین ایران می باشد. این شرکت باید مراحل سازمانی خود را به طوری تعریف نماید که به شکل مستقل کلیه کارهای تجاری را در المان انجام دهد . و اگر شکل مادر سلب امتیاز شد این شرکت بتواند بصورت مستقل بکارش ادامه دهد . لازم بذکر است که باید دارای توانایی عقد قرار داد وسرمایه مجزا داشته باشد و دارای ترازنامه جداگانه باشد . حساب سود در این شرکت بر اساس کشور المان می باشد . تاسیس این شرکت علاوه بر مدارک متقاضی و مدارک مربوط به شرکت مادر نیاز به مجوز فعالیت صنفی Gewerbeanmeldung می باشد .

هزینه ثبت شرکت مابین ۸۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰ یورو می باشد که شامل بر اگهی ، ثبت شرکت ، افتتاح حساب ، مشاوره حقوقی می باشد .

*ثبت شرکت وابسته :

این نوع ثبت شرکت به نحوی است که در شهر های المان یک شرکت ایرانی می تواند این عمل  را انجام دهد و شایان ذکر است که می تواند از هر جهت وابسته به شرکت ایران باشد . این شرکت جز مکان شرکت از هر نظری تفاوتی با شرکت مادر ندارد .

۲٫دفتر نمایندگی :

در بحث نمایندگی ممکن است به صورت یک دفتر باشد و از هر جهت وابسته به شرکت اصلی داشته باشد و یا توسط یک نمایتده تجاری یا وکیل اداره شود . این دفتر نمایندگی دارای مسئولیت محدود است و در حد یک شرکت بازایابی یا خدمات پس از فروش فعالیت داشته باشد .

۳٫فعالیت های فردی حرفه ای :

در این نوع شما باید با زدن رستوران ، مغازه های فرش فروشی و امثاله شما تقاضای اخذ ویزا کنید که در اکثر موارد ویزا رد خواهد شد . بهتر است بدانید کشور المان بسیار سخت ویزا به متقاضیان می دهد اما با وکلای حاذق موسسه حقوقی ملک پور شما می توانید با مشاوره تلفنی رایگان از انواع ویزا در کشور های متفاوت بهره مند شوید.

  1. تاسیس شرکت با مسئولیت محدود :

یک سرمایه گذار می تواند یک شرکت با مسئولیت محدود ثبت نماید البته بصورت فرد حقیقی یا حقوقی با حداقل سرمایه ۲۵۰۰۰یورو می تواند در مطمئن ترین راه به این مهم برسد .

موارد مورد نیاز در این مبحث:

محل شرکت ، موضوع فعالیت ، نام مؤسس و شرکا ، مشخص نمودن مدیر عامل ، ثبت در دفاتر شرکت ، باید دارای تابعیت ، ترازنامه ، حسابداری و امثاله …

شایان ذکر است که ایرانیان می توانند ۱۰۰% سهام را داشته باشند .

اگر قصد هرگونه سرمایه گذاری در آلمان را دارید و هدفتان اخذ اقامت اروپاست ، می توان از راه های کم ریسک تر برای ایجاد کسب و کار و تعهد به آن کشور برای ایجاد یک کسب و کار پر رونق می توانید از راه های نظیر خرید ملک و سرمایه گذاری و اقامت از طریق تمکن مالی نیز استفاده نمائید ، همچنین برای ایجاد یک کسب و کار نیاز به دانش و شناخت از بازار اقتصادی آلمان دارد و این مسئله برای افرادی که بدون شناخت وارد آلمان شده اند باعث سردرگمی و عدم موفقیت را برای اخذ اقامت در پی داشته است .

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر برای اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری از مشاورین ما در دفتر مرکزی ما در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران مشاوره گرفته و از سایر راه های موجود و کم هزینه برای مهاجرت به آلمان و  اخذ اقامت آلمان استفاده نمائید ، در حال حاضر یکی از پردرخواست ترین ویزاها برای افرادی که دارای تخصص و تحصیلات هستند ویزای جستجوی کار آلمان و یا تحصیلی می تواند با هزینه های خیلی کمتر صورت پذیرد و همچنین راهی است کاملا منطقی و کم هزینه در مقایسه با اینکه شما بخواهید اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری را درخواست دهید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.