immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

بورسیه تحصیلی اتریش

بورسیه تحصیلی اتریش

بورسیه تحصیلی اتریش و امکان تحصیل در اتریش ۲۰۱۸ با بورسیه تحصیلی اتریش در سال ۲۰۱۸ را بررسی نموده ایم ، آیا قصد تحصیل در اتریش با بورسیه تحصیلی اتریش را دارید ؟ آیا میدانید برای مهاجرت به اتریش و تحصیل در اتریش و اخذ بورسیه تحصیلی اتریش به چه مدارکی نیاز میباشد ؟ آیا قصد اقدام برای بورسیه تحصیلی اتریش را دارید ؟ آیا میدانید برای اخذ بورسیه تحصیلی اتریش به چه شرایطی نیاز می باشد ؟ آیا میدانید برای اخذ بورسیه تحصیلی اتریش به چه مدارکی نیاز می باشد ؟ آیا برای اخذبورسیه تحصیلی اتریش به مدرک زبان نیاز می باشد ؟ آیا معدل در اخذ بورسیه تحصیلی اتریش تاثیر گذار می باشد ؟ چه بورسیه هایی تحصیلی در کشور اتریش وجود دارد ؟

ما در این مقاله سعی بر این داریم تا شما را با شرایط اخذ بورسیه تحصیلی اتریش آشنا سازیم ، گفتنی است که هزینه های تحصیل در کشور اتریش بسیار پایین می باشد و به طور طبیعی شرایط اخذ بورسیه در مقاطع مختلف بسیار سخت تر از کشور هایی می باشد که برای ارائه شرایط تحصیلی از متقاضیان هزینه تحصیل دریافت می نماید ، در این مقاله به مهمترین بورسیه های موجود در مقاطع مختلف این کشور میپردازیم .

در این مقاله در مورد تحصیل در کشور اتریش و یا تحصیل با بورسیه در دانشگاه های اتریش موضوعاتی را به تفصیل خدمت شما خوانندگان گرامی عرض خواهیم کرد . قبل از هر چیز لازم است قسمتی درباره کشور اتریش و دانشگاه های آن توضیحاتی را خدمت شما عرض نمائیم .
اتریش کشوری است با اقتصادی بسیار غنی و پیشرفته در مرکز اروپا که جایگاهی بسیار قوی برای شرکت ها و پیشه وران تمام جهان می باشد . مرکز اصلی دفاتر مرکزی بیش از ۳۰۰ شرکت بین المللی در این کشور قرار دارد.

از خصوصیات خاص و ویژگی های دیگر این کشور زیبا، علاوه بر داشتن رونق اقتصادی می توان به سیستم بهداشت و درمان پیشرفته، روش آموزش و پرورش با شهرت جهانی و همینطور ثبات و ایمنی آن اشاره نمود. شهروندان اتریشی از سطح بالایی از استاندارد زندگی برخوردار هستند. وین پایتخت این کشور، چند سال پی در پی به عنوان شهری با بالاترین کیفیت زندگی در دنیا معرفی شده است؛ ودامنه وسیعی از تفریحات برای هرسلیقه در این کشور وجود دارد.

همانطور که گفته شد اتریش یک کشور صنعتی مدرن با تجارت خارجی پویا، صادرات قوی با فرصت های شغلی بسیار جالب برای استعدادهای بین المللی و مکانی فوق العاده برای نوآوری است . همچنین از منظر هنر،اتریش مهد هنر ، فرهنگ و موسیقی است.

 

بورسیه های تحصیلی در کشور اتریش :

به طور کلی بورسیه های تحصیلی در هر کشور وجود دارد و این بورس ها در مقاطع لیسانس ، فوق لیسانس ، دکترا متفاوت می باشد ، برای مثال اخذ بورسیه در مقطع لیسانس بسیار سخت تر از فوق لیسانس و دکترا خواهد بود ، گفتنی می باشد که اخذ بورسیه در مقطع دکترا نیز راحت تر نسبت به مقطع فوق لیسانس می باشد ، به طور کلی گفتنی می باشد که بورسیه تحصیلی مختص به مقطع دکترا می باشد ، به هر حال در مقطع لیسانس و فوق لیسانس نیز بورسیه هایی وجود دارد که در ادامه مقاله به تمامی این موارد خواهیم پرداخت .

بورسیه تحصیلی مقطع لیسانس در کشور اتریش :

به طور کلی بورسیه تحصیلی در مقطع لیسانس در کشور اتریش به سختی داده می شود ، همانطور که گفته شد ، بورسیه تحصیلی در مقطع لیسانس به سختی داده می شود ولی محصلانی که در شرایط خاص قرار دارند میتوانند از این بورسیه بهره مند شوند ، برای مثال محصلانی که از معدل بالایی برخور دار می باشند و در واقع معدل آنها جز بهترین ها در بین دانش آموزان دوره تحصیلی خود می باشد میتوانند درخواست بورسیه تحصیلی داشته باشند و از شانس بالایی برای اخذ این بورسیه بهره مند باشند . در برخی موارد محصلانی میباشند که در رشته خود ثبت اختراعاتی داشته اند و میتوانند نسبت به ثبت اختراع خود درخواست بورسیه تحصیلی داشته باشند ، متقاضیان دیگری نیز وجود دارند که در شرایط مالی خوبی قرار ندارند و میتوانند با ارائه اسناد و مدارک مانند ارائه فیش حقوقی پدر متقاضی برای اخذ بورسیه درخواست نمایند .

بورسیه تحصیلی مقطع فوق لیسانس در کشور اتریش :

همانطور که در مقطع لیسانس توضیحاتی داده شد همان موارد نیز در مقطع فوق لیسانس قابل ذکر می باشد ، ولی به طور کلی در مقطع فوق لیسانس کمک هزینه های بیشتری در دانشگاه ها برای ارائه به متقاضیان وجود دارد .

بورسیه تحصیلی مقطع دکترا در کشور اتریش :

همانطور که در متون بالا به آن اشاره کردیم بورسیه تحصیلی برای مقطع دکترا می باشد ، لازم به ذکر می باشد که به طور کلی برای اخذ بورسیه خارج از شرایط کلی که برای افراد نابغه با معدل بالا ، متقاضیان با توان مالی پایین و دانش آموزانی که ثبت اختراع داشته اند بورسیه های دیگری نیز وجود دارد که این بورسیه ها بستگی کامل به دانشگاه خواهد داشت ، به طور مثال باید در بعضی از دانشگاه ها شروط و فکوس اصلی دانشگاه بر روی نمرات و معدل فرد متقاضی می باشد در واقع این دانشگاه ها معدل محور می باشند در برخی از دانشگاه ها نیز شرط بر روی تالیفات کتاب و مقالات فرد متقاضی می باشد ، البته گفتنی می باشد که بیشترین موردی که در اخذ این بورسیه تاثیر گذار می باشد سوپروایزر یا همان استاد راهنما می باشد در واقع انگیزه نامه فرد متقاضی از استاد راهنما تاثیر بسزایی خواهد داشت .

البته لازم به ذکر می باشد که در مقطع دکترا کسانی که در حال تحصیل می باشند حقوقی در قبال کار های پژوهشی که در دانشگاه انجام میدهند دریافت خواهند کرد .

امیدوار هستیم که توضیحات جامعی در باب موضوع بورسیه تحصیلی اتریش در اختیار شما قرار داده باشیم ، ما در این مقاله سعی بر این داشتیم تا به طور کلی از بورسیه های موجود در مقاطع مختلف در کشور اتریش در اختیار شما قرار دهیم اگر چنانچه اطلاعات مقاله فوق برای شما مکفی نبوده است شما میتوانید با تماس با موسسات حقوقی و مشاوره رایگان با کارشناسان کار مهاجرت از اطلاعات مفیدی بهره مند شوید و با اطلاعات دقیق برای اخذ بورسیه تحصیلی در اتریش اقدام فرمائید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه مشاوره ای ام آی ای با همکاری موسسه حقوقی ملک پور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران ارتباط بگیرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.