immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

اخذ تابعیت سنت لوسیا از طریق تولد فرزند

اخذ تابعیت سنت لوسیا از طریق تولد فرزند

اخذ تابعیت سنت لوسیا از طریق تولد فرزند و قوانین ۲۰۱۸ تولد در سنت لوسیا ، آیا به دنبال اخذ تابعیت سنت لوسیا از طریق تولد فرزند هستید ؟ آیا می خواهید درباره اخذ تابعیت سنت لوسیا از طریق تولد فرزند اطلاعاتی داشته باشید ؟ موسسه حقوقی ملک پور در رابطه با مهاجرت به سنت لوسیا و  اخذ تابعیت سنت لوسیا از طریق تولد فرزندمقاله ای را به نگارش در آورده است ، بنابراین اگر شما عزیزان می خواهید در باره اخذ تابعیت سنت لوسیا از طریق تولد فرزند اطلاعاتی داشته باشید پیشنهاد میشود این مقاله را تا پایان مطالعه نموده و در صورت هرگونه سوال دیگری می توانید همواره با موسسه حقوقی ملک پور در وین و ایران و بلاروس تماس حاصل نموده و از طریق مشاورین و کارشناسان مسلط به امور حقوق بین الملل و وکلای رسمی به صورت تلفنی و رایگان مشاوره ی تخصصی دریافت نمایید .

بر اساس قوانین شهروندی سنت لوسیا در تاریخ ۲۲ فوریه ۱۹۷۹ :

(۱) هر فردی که در سنت لوسیا متولد شده باشد و قبل از تصویب این قانون، شهروند انگلستان و یا مستعمره های آن بوده باشد، به شهروند سنت لوسیا تبدیل خواهد شد.

(۲) هر فردی که قبل از شروع این قانون شهروند انگلستان و مستعمره های آن بوده است:

الف) تحت قانون ۱۹۴۸ ملی انگلستان و با طی مراحل قانونی در سنت لوسیا به عنوان یک فرد انگلیسی و یا قبل از اجرایی شدن این قانون شهروندی گرفته است؛ یا

ب) هنگام سکونت در سنت لوسیا و با طی مراحل قانونی یا ثبت نام طبق قانون ۱۹۴۸ ملی انگلستان شهروندی گرفته است،

باید در این شرایط به شهروند سنت لوسیا تبدیل شود.

(۳) هر فردی که در خارج از سنت لوسیا متولد شده باشد و قبل از شروع این قانون شهروند انگلستان یا مستعمره های آن بوده باشد، در صورتی که والدین او به دلیل فوت و یا لغو شهروندی انگلستان و مستعمره های آن تبدیل به شهروند سنت لوسیا شده باشند، به موجب بند (۱) و (۲) شهروندی سنت لوسیا را دریافت می کند.

(۴) هر زنی که همسر مردی بوده باشد که به علت مرگ یا لغو شهروندی انگلستان و مستعمره های آن، شهروندی او نقض شده باشد، به موجب بند (۱)، (۲) یا (۳) از این قانون، به شهروند سنت لوسیا تبدیل خواهد شد.

افراد متولد سنت لوسیا در تاریخ ۲۲ فوریه ۱۹۷۹ یا بعد از آن

هر فردی که پس از تصویب این قانون در سنت لوسیا متولد شود، در تاریخ تولدش شهروند محسوب می شود:

به شرطی که در زمان تولدش،

الف) هیچ یک از والدین او شهروند سنت لوسیا نباشند و پدر او فاقد سوء سابقه حقوقی بر اساس قانون سنت لوسیا باشد؛ یا

ب) پدر او شهروند کشوری باشد که سنت لوسیا با آن در حال جنگ است و در محلی که تحت اشغال آن کشور بوده، به دنیا آمده باشد.

افراد متولد خارج از سنت لوسیا در ۲۲ فوریه ۱۹۷۹ یا بعد از آن

فردی که پس از تصویب این قانون در خارج از سنت لوسیا متولد شده باشد، در تاریخ تولدش شهروند این کشور خواهد بود، در صورتی که در آن تاریخ پدر یا مادر او شهروند کشور دیگری باشند نیز به موجب بند ۹۹ (۳) این قانون شهروند سنت لوسیا خواهد شد.

ثبت نام

افراد زیر پس از ارسال درخواست می توانند به عنوان شهروند ثبت نام کنند.

۱) هر زنی که با شهروندی از سنت لوسیا ازدواج کرده باشد یا همسر فردی باشد که در طول دوره ازدواج شهروند این کشور بوده است؛

۲) هر فردی که، به عنوان شهروند مشترک المنافع، در زمان تصویب این قانون در سنت لوسیا اقامت داشته و به مدت هفت سال قبل از آغاز آن نیز ساکن این کشور بوده باشد؛

۳) هر فردی که، به عنوان شهروند این کشور، شهروندی خود برای لغو یا حفظ شهروندی یک کشور دیگر لغو کرده باشد؛

۴) هر فردی که شهروندی انگلستان و مستعمره های آن را برای دریافت و یا حفظ شهروندی کشور دیگری لغو کرده باشد، در زمان تصویب این قانون تبدیل به شهروند سنت لوسیا می شود؛

۵) هر زنی که با هر فرد مذکور در بند (ب)، (ج) یا (د) از این قانون ازدواج کند یا با فردی ازدواج کند که در زمان ازدواج شهروند سنت لوسیا باشد، حق دارد به عنوان شهروند ثبت نام کند؛

۶) هر زنی که قبل از تصویب این قانون با یکی از افراد مذکور در زیر ازدواج کرده باشد:

الف) فردی که به موجب بند ۹۹ این قانون شهروندی گرفته باشد؛ یا

ب) فردی که قبل از تصویب این قانون فوت کرده باشد، و به موجب این قانون شهروندی سنت لوسیا را دریافت نموده باشد.

افراد زیر پس از ارائه درخواست، حق دارند که به عنوان شهروند ثبت نام کنند.

۱) هر مردی که با یک شهروند سنت لوسیا ازدواج کرده باشد یا با شخصی ازدواج کند که در طول دوره ازدواج شهروند سنت لوسیا بوده باشد؛

۲) هر فردی که به عنوان یک شهروند مشترک المنافع به مدت هفت سال قبل از ارائه درخواست خود، در سنت لوسیا ساکن بوده است؛

۳) هر مردی که که با هر فرد مذکور در بند (ب)، (ج) یا (د) از بند (۱) این قانون ازدواج کند یا با فردی ازدواج کند که در زمان ازدواج شهروند سنت لوسیا باشد، حق دارد به عنوان شهروند ثبت نام کند

۴) هر فرد زیر سن بیست و یک سال که طبق قانون سنت لوسیا فرزند خوانده یکی از شهروندان این کشور باشد، حق دارد طبق بند (۱) این قانون به عنوان شهروند ثبت نام کند؛

درخواست شهروندی باید توسط یک وکیل تهیه و به پارلمان سنت لوسیا تحویل داده شود و در صورت رد درخواست می توان با ارائه دلایل کافی دوباره درخواست شهروندی داد.

درخواست هایی که طبق این قانون به مجلس و یا پارلمان ارائه می شود، در صورت شمول بند (۲) (د) باید از جانب والدین یا سرپرست فرد ثبت شود.

در صورتی که چنین شخصی ازدواج کند یا ازدواج کرده باشد، می تواند درخواست خود را شخصاً ارائه دهد.

هر فردی که تحت حفاظت بریتانیا است، اشخاص بیگانه یا اگر کسی که توسط پارلمان محکوم شده باشد، در صورتی که شهروند یکی از کشورهای مشترک المنافع باشد و حداقل بیست و یک ساله باشد، می تواند درخواست ثبت نام شهروندی خود را به شرط ادای سوگند وفاداری ارائه دهد.

اعطای شهروندی و لغو شهروندی

پارلمان می تواند قوانین زیر را در مورد شهروندان یا متقاضیان شهروندی سنت لوسیا اعمال کند:

الف) اعطای شهروندی به افرادی که واجد شرایط نیستند و یا طبق قوانین مذکور در بالا شرایط لازم برای تبدیل شدن به شهروند این کشور را دارا نیستند.

ب) لغو شهروندی هر فردی که به موجب قوانین بند ۹۹، ۱۰۰ یا ۱۰۱ از قانون اساسی این کشور شرایط لازم برای دریافت شهروندی این کشور را ندارند.

ج) لغو شهروندی افراد طبق درخواست آنها.

تفسیر قوانین

در قوانین مذکور در بالا:

«بیگانه» به معنی فردی است که شهروند مشترک المنافع نیست، یک فرد تحت حفاظت بریتانیا یا شهروند جمهوری ایرلند است؛

«فرد تحت حافظت بریتانیا» به معنی فردی است که بر مبنای اهداف قانون ملی انگلستان در سال ۱۹۴۸ تحت حفاظت بریتانیا است؛

«قانون ۱۹۴۸ ملی انگلستان» شامل هر یک از قوانین مجلس انگلستان مبنی بر تغییر این قانون است.

کسی که در یک کشتی یا هواپیمای ثبت نشده و غیر قانونی یا در یک کشتی یا هواپیمای متعلق به یک دولت خارجی متولد شده باشد، به عنوان شهروند و متولد کشور محل ثبت کشتی یا هواپیما در نظر گرفته می شود.

موسسه حقوقی ملک پور با داشتن کارشناسان و حقوقدانان مجرب همواره پاسخگوی سوالات شما عزیزان است. در این مقاله سعی بر آن داشتیم که اطلاعاتی در مورد اخذ تابعیت سنت لوسیا از طریق تولد فرزند بپردازیم و اگر به اطلاعات بیشتری در مورد روش های مهاجرتی دیگر نیاز دارید میتوانید به همین بخش از سایت مراجعه نمایید.

توصیه ما به شما این می باشد که با کارشناسان ما بصورت تلفنی مشاوره رایگان شوید و از مشاوره حضوری ما بهرمند شوید. جهت مشاوره در باب مهاجرت به سنت لوسیا و اخذ تابعیت سنت لوسیا از طریق تولد در سنت لوسیا میتوانید با دفتر مرکزی ما در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس حاصل نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.