immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت ۲۰۱۸  و قوانین ۲۰۱۸ اخذ پاسپورت سنت لوسیا و اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت را بررسی مینماییم ، موسسه حقوقی ملک پور با توجه به درخواست بسیار زیادی از متقاضیان عزیز این بار بر آن شده تا مطالبی را برای اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت و مهاجرت به سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری در سنت لوسیا را به طور کامل بیان نماید امیدواریم مورد رضایت همراهان همیشگی موسسه حقوقی ملک پور قرار گیرد.

در طی سالیان متمادی کشور های جزایر کارائیب از جمله سنت لوسیا برای اخذ اقامت و تابعیت طرفداران بسیاری پیدا کرده یکی از دلایل آن این است بسیاری از افراد امکان اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت را خواهند داشت که با انجام این کار به راحتی می توانند اقامت و سپس تابعیت خود را اخذ نمایند. اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت متعدد بوده و افراد با هزینه های متفاوتی امکان اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت را خواهند داشت. ما در این مقاله به بررسی شرایط اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت می پردازیم.

چگونه می توان اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت را بدست آورد؟ چه شرایطی برای اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکتوجود دارد؟ چه مواردی برای اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت وجود دارد؟

شرایط اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت:

شرایطی که برای اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت وجود دارد متفاوت می باشد و افرادی که متقاضی سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت لوسیاهستند با شرایط و هزینه های متفاوتی امکان سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت لوسیا را خواهند داشت که در زیر به تمامی این مسائل می پردازیم.

سنت لوسیا در حال حاضر جدیدترین برنامه سرمایه گذاری در جزایر کارائیب را دارد که باعث جذب بسیاری از سرمایه گذاران به این جزیره زیبا شده است. در حال حاضر سرمایه گذاری در سنت لوسیا دارای مزایای بسیار منحصر به فرد و جذابی می باشد که می تواند منجر به اخذ اقامت و سپس تابعیت این کشور زیبا گردد.

برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت لوسیا افراد باید شرایطی را دارا باشند که این شرایط عبارتند از اینکه فرد متقاضی نباید سابقه کیفری داشته باشد همچنین فرد متقاضی باید از شخصیت های برجسته نیز باشد و مورد دیگر این است که فرد متقاضی سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت لوسیا باید از سلامت کافی برخوردار باشد تاامکان سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت لوسیا را داشته باشند.

چرا بسیاری از سرمایه گذاران سنت لوسیا را برای سرمایه گذاری انتخاب می نمایند؟

سنت لوسیا کشوری است که ده ها سال تجربه سرمایه گذاری را نسبت به دیگر همسایگان خود در جزایر کارائیب دارد. سرمایه گذاران در سنت لوسیا با انتخاب بهترین شیوه متعهد می شوند که بهترین برنامه برای این کشور برنامه سرمایه گذاری کارآمد و پر سود خواهد بود و با توجه به مزایای بسیاری که دارد می توانند به اقامت و سپس تابعیت سنت لوسیا دست یایند.

سنت لوسیا کشوری است که شهروندی دوگانه را به رسمیت شناخته است که این مورد می تواند برای افرادی که خواهان سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت لوسیا هستند باعث گسترش تجارت و کاهش مالیات در این کشور گردد. سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت لوسیا مزایای متعددی دارد که از جمله مزایای آن از قرار زیر است:

مزایای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت لوسیا:

سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت لوسیا مزایای متعددی دارد که از جمله این مزایا عبارتند از:

۱: مشارکت افراد زیر ۲۵ سال در سرمایه گذاری و ثبت شرکت

۲: پردازش سرمایه گذاری و ثبت شرکت در عرض ۳ ماه

۳: ورود والدین وابسته بالای ۶۵ سال در سرمایه گذاری و ثبت شرکت که با متقاضی اقامت داشته باشند.

۴: سرمایه گذاری و ثبت شرکت بدون داشتن اقامت فیزیکی در سنت لوسیا

۵: امکان سرمایه گذاری و ثبت شرکت بدون نیاز به سفر در حین انجام پرونده به سنت لوسیا

۶: برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت لوسیا به هیچگونه مصاحبه و آموزش و یا حتی تجربه مدیریتی نیازی وجود نخواهد داشت.

۷: با انجام سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت لوسیا می توانید به بیش از ۱۰۰ کشور از جمله کشورهای شنگن، انگلستان و هنگ کنگ سفر نمایید.

۸: سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت لوسیا نیاز به هیچگونه مالیات بر درآمد در جهان نخواهد داشت.

موارد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت لوسیا:

۱: کمک مالی به صندوق ملی سنت لوسیا:

افرادی که متقاضی سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنت لوسیا هستند می توانند با کمک به صندوق ملی از طریق یکی از سهمیه های تعیین شده مبلغی را به سازمان NEF اختصاص دهند و از این طریق به اقامت و سپس تابعیت سنت لوسیا دست یابند. مبالغ قابل پرداخت به صندوق ملی سنت لوسیا عبارتند از:

۱۰۰۰۰۰ دلار آمریکا برای درخواست فرد متقاضی

۱۶۵۰۰۰ دلار آمریکا برای متقاضی اصلی با همسر وی

۱۹۰۰۰۰ دلار آمریکا برای یک خانواده با ۳ وابسته یعنی همسر و ۲ فرزند

۲۵۰۰۰ دلار آمریکا برای هر کدام از وابستگان اضافی فرد متقاضی

۲: سرمایه گذاری املاک :

افرادی که متقاضی سرمایه گذاری در سنت لوسیا هستند می توانند با خرید ملک نیز سرمایه گذاری خود را آغاز نمایند. فرد متقاضی خرید ملک در سنت لوسیا ممکن است ملکی با ارزش حداقل ۳۰۰۰۰۰ دلار آمریکا را در یک منطقه توسعه یافته خریداری نماید اما لازم به ذکر است که ملکی که خریداری می شود باید حداقل ۵ سال داشته باشد همچنین ثبت نام املاک و هزینه های جاری آن از جمله پرداخت مالیات بر عهده خریدار می باشد که علاوه بر هزینه خرید ملک هزینه های جاری آن نیز باید پرداخت گردد.

۳: سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی:

اشخاص متقاضی سرمایه گذاری در سنت لوسیا می توانند از طریق خرید اوراق قرضه دولتی اقدام به سرمایه گذاری نمایند. فرد متقاضی خرید اوراق قرضه دولتی به همراه خانواده خود باید به مدت ۵ سال از این روش استفاده نمایند و پس از گذشت ۵ سال از خرید اوراق قرضه می توانند تابعیت خود را اخذ نمایند. البته مقدار خرید اوراق قرضه دولتی باید به تعداد اعضای خانواده فرد متقاضی باشد که این مبالغ متفاوت خواهد بود.

۵۰۰۰۰۰ دلار آمریکا در ابتدا برای فرد متقاضی

۵۳۵۰۰۰ دلار آمریکا برای فرد متقاضی به همراه همسر وی

۵۵۰۰۰۰ دلار آمریکا برای یک خانواده با ۳ وابسته یعنی همسر و ۲ فرزند

۲۵۰۰۰ دلار آمریکا برای هر وابسته اضافی

برای خرید اوراق قرضه دولتی فرد متقاضی باید مبلغی در حدود ۵۰۰۰۰ دلار آمریکا برای هزینه های نرم افزاری اداری نیز بپردازد.

۴: پروژه سرمایه گذاری:

افرادی که قصد سرمایه گذاری در سنت لوسیا را دارند می توانند حداقل با پرداخت ۱ میلیون و ۵۰۰ میلیون دلار آمریکا در یک پروژه تایید شده شرکت نمایند و سرمایه گذاری خود را انجام دهند که با انجام این کار باید حداقل ۳ شغل در سنت لوسیا ایجاد نمایند. مورد دیگر سرمایه گذاری در سنت لوسیا این است که ۲ فرد می توانند با سرمایه گذاری و پرداخت ۶ میلیون دلار آمریکا سرمایه ای را ایجاد نمایند و ۶ شغل در سنت لوسیا ایجاد کنند و افرادی نیز در این پروژه مشغول به کار شوند. اشخاصی که از این طریق اقدام به سرمایه گذاری می نمایند باید سرمایه خود را در یکی از پروژه های زیر ایجاد نمایند که از جمله این پروژه ها عبارتند از:

رستوران های مخصوص ، بنادر کروز، سالن های تفریحی، گیاهان زراعی، محصولات دارویی، بنادر، ساخت پل ها، ایجاد جاده ها،ساخت بزرگراه، ایجاد موسسات و تاسیسات پژوهشی و یا حتی دانشگاههای خارج از کشور.

در انتها باید بگوییم که اشخاصی که قصد اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت را دارند می توانند به روش های متفاوت و با هزینه های متفاوتی در سنت لوسیا سرمایه گذاری و ثبت شرکت نمایند و از این طریق به اقامت و سپس تابعیت سنت لوسیا دست یایند. اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت متفاوت و متعدد می باشد و اشخاصی که این روش را برای اخذ اقامت و تابعیت خود انتخاب می نمایند باید هزینه های متفاوتی را بپردارند نکته مهمی که در مورداخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت وجود دارد این است که افرادی که والدین وابسته دارند نیز می توانند از این روش استفاده نمایند و برای والدین وابسته خود نیز درخواست اقامت و تابعیت را نمایند که در این صورت و با اثبات وابسته بودن والدین می توانند اقامت و تابعیت والدین خود را نیز اخذ نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت می توانید با موسسه حقوقی ملک پور در دفتر مرکزی وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس حاصل نماید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت موسسه حقوقی ملک پور اطلاعات خود را در مورد اخذ اقامت سنت لوسیا از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت بدست آورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.