immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های ALEVEL – FOUNDATION – GCSE

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های  ALEVEL – FOUNDATION – GCSE

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های  ALEVEL – FOUNDATION – GCSE     چگونه است ؟ راهایمهاجرت به انگلستان و همچنین تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان و تحصیل در انگلستان و کورس های تحصیلی در مقاطع مهم و حساس تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های  ALEVEL – FOUNDATION –   و GCSE   و راههای اخذ اقامت انگلستان کدام است ؟ میزان اعتبار مدرک تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های  ALEVEL – FOUNDATION – GCSE   ، بستر آموزشی و رفاهی تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در کورسA-level  ، طول دوره تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در کورس A-level ، و شرایط مهاجرت به انگلستان و همچنین تحصیل در انگلستان ، هزینه های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های  ALEVEL – FOUNDATION – GCSE   ، چگونگی مهاجرت به انگلستان و امکان ورود به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های  ALEVEL – FOUNDATION – GCSE   برای دانش آموزان ایرانی ،امکان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های  ALEVEL – FOUNDATION – GCSE   برای سنین مهم و حساس ۱۴ تا ۲۰ سالگی ، امکان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های  ALEVEL – FOUNDATION – GCSE    بدون مدرک زبان برای دانش آموزان کمتر از ۱۷ سال میباشد و موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش  بالاترین سطح مشاوره های تخصصی را از طریق وکلای برجسته و مشاورین حرفه ای خود را در خصوصمهاجرت تحصیلی به انگلستان و تحصیل در انگلستان و راههای اخذ اقامت انگلستان ارائه مینماید . و همواره شما دوستان گرامی میتوانید از طریق مشاوره ی تلفنی رایگان از مشاوره های تیم کارورزیده موسسه حقوقی ملک پور بهره مند شوید .

از آنجایی که سازنده ترین و اصلی ترین دوران سنی ۱۴ تا ۲۰ سالگی میباشد خانواده ها برای پیشرفت هرچه تمام تر فرزندان ۱۴ تا۲۰ ساله خود بیشترین سرمایه و زمان را به آنها اختصاص میدهند و برای تحصیل آنها کشور انگلستان را انتخاب مینمایند . اما همواره با بسیاری از سوالات در باب تحصیل در این مقطع سنی در کشور انگلستان مواجه میشوند و مهمترین سوال این است که آیا این بچه ها در کالج تحصیل مینمایند یا در مدارس . موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ایاتریش  در سه دوره Gcse ، A-level ،foundation  برای بچه های ۱۴ تا ۲۰ ساله خدمات مشاوره ای ویژه ای را ارائه مینماید.

کورس های تحصیلی پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان  Gcse ، A-level ،foundation از عالیترین دوره های تحصیلی برای بهره گیری از سطح علم و دانش بسیار بالا در کالج های پیشرفته کشور انگلستان میباشد . در این دوره ها عالیترین امکانات و شرایط تحصیلی بی نظیر و فضا وخدمات رفاهی بسیار مناسب برای تمام دانش آموزان فراهم میباشد .

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره Gcse 

در صورت کلی اینگونه میتوان بیان نمود که آغاز زمان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کشور انگلستان از سن ۵ سالگی میباشد .که بعد از یک مدت ۵ ساله (ابتدایی )دوره متوسطه آنهاکه به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کشور انگلستان در دوره های Gcse ، معروف است آغاز میگردد دانش آموزان در کشور انگلستان پس از گذراندن دوره Gcse ، یا همان دوره متوسطه تحصیلی و اخذ مدرک و گواهی نامه Gcse ، میتوانند وارد یک دوره به نام ، A-level  انگلستان که دو ساله است و یا دوره یک ساله موسوم به foundation در انگلستان شوند با توجه به آنچه که در فوق به ان اشاره شد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کشور انگلستان در دوره های Gcse برای دانش آموزان ایرانی به این طریق است که این دانش آموزان اگر در مقطع دوم یا سوم راهنمایی هستند میتوانند با ورود به کشور انگلستان بدون هیچ مدرک زبانی وارد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کشور انگلستان در دوره های Gcse شده و پس از این دوره به انتخاب خود یا دوره ی A-level در انگلستانرا برگزیده و با دو سال تحصیل در این دوره موفق به اخذ دیپلم خود در کشور پیشرفته انگلستان شوند . یا کورس یک سالهfoundation را انتخاب نموده و پس از یک سال تحصیل مدرک دیپلم خود را بدست آورند نکته ی قابل توجه اینست کهمدرک Gcse که در کشور انگلستان برای دانش آموزان ۱۴ تا ۱۶ ساله صادر میشود برای تمام کشورهای دیگر شناخته شده و دارای اعتبار میباشد و در حال حاضر بیش از ۱۲۵ کشور این سیستم را در نظام آموزشی خود پیاده میکنند بنابراین کسانی که میخواهند وارد یکی از دبیرستانها و کالج های تاپ و بی نظیر کشور انگلستان شوند میتوانند در ابتدا وارد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کشور انگلستان در دوره های Gcse شده و پس از کسب نمرات خوب و مناسب در امتحانات شفاهی و کتبی پایان دوره امکان ورود خود را به دبیرستانهای تاپ انگلستان و سپس دانشگاه های شماره یک انگلستان را تضمین نمایند

شما عزیزان اگر خواهان مهاجرت تحصیلی به انگلستان و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های  ALEVEL – FOUNDATION – GCSE هستید می توانید با موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش  وشعبه و دفتر مرکزی آن در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و یا تمامی دفاتر همکار آن در سراسر ایران با مجرب ترین وکلای داخلی و بین المللی برای ورود به دوره تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های  ALEVEL – FOUNDATION – GCSE و ورود به کالج ها و دانشگاه های تاپ انگلستان و تحصیل در دانشگاههای انگلستان و اخذ اقامت انگلستان مشاوره رایگان حقوقی دریافت نمایید  .

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره : A-level

در تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره  A-levelیک سیستم تعریف شده برای دانش آموزان ۱۶ سال به بالا است که قصد تحصیل در یک کالج بسیار معتبر با تمام امکانات و شرایط و محیط علمی و رفاهی فوق العاده مناسب و بین المللی را دارند دانش آموزانی که دارای سن کمتر از ۱۷ سال میباشند و در مقطع دوم دبیرستان در حال تحصیل هستند میتوانند بدون ارائه هیچ مدرک زبانی وارد کشور انگلستان شده و در کورس های پزشکی و دندانپزشکی پر متقاضی A-level انگلستان که دو ساله میباشد شروع به تحصیل نموده و پس از سپری کردن این دوره دو ساله وارد دانشگاه های ممتاز و تاپ انگلستان شوند .برای ورود به دانشگاه های شماره یک انگلستان ورود به دوره A-level انگلستان ضرروری میباشد . در این کورس دانش آموزان در دروس ارائه شده به آنها هر اندازه دارای نمره A باشند ورود انها به دانشگاه های طراز اول انگلستان محیا تر میباشد . یک نکته قابل توجه این است که در دوره تحصیل تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره  A-level نمرات دروس ارائه شده با درجه بندی  A-B-C-D-Eطراحی شده است . ودانش آموزانی که حداقل در ۲درس دارای نمره های ABC باشند میتوانند بصورت,مستقیم وارد دانشگاه شوند.اما کسانی که نمره آنهادراین دروس درطی ۲سال پایینتر ازنمره ABC,یعنی D,E باشد،شانس ورودبه دانشگاه های معتبررا از دست داده وفقط میتوانند دردوره های باکیفیت پایین ورود نمایند تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره  A-levelیک دارای سطح علمی بسیار بالایی میباشد.ویک پیش زمینه برای ورود به دانشگاههای تاپ ودارای اعتبار بین المللی ومعتبر کشور انگلستان مانند,آکسفورد, کمبریج,و… میباشد. دانش آموزانی که قصد دارند در رشته های پزشکی و دندانپزشکی انگلستان تحصیل نمایند به صورت الزام باید برایA-level انگلستان اقدام نمایند و تمام دانشگاههای انگلستان این سیستم را قبول داشته که خدمات ویژه ای را در این امرارائه مینمایند.در تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره  A-levelیک فوق العاده ترین فضای آموزشی ورفاهی وتفریحی را برای دانش آموزان فراهم مینمایند.از جمله این شرایط ویژه: دادن وعده های غذایی (صبحانه، ناهار،شام)- دراختیار قراردادن اینترنت، خوابگاههای لوکس وشیک، شستشوی لباسهای دانش آموزان، دراختیار قراردادن مکانهای ورزشی وتفریحی مانند استخر، اسب سواری، تیراندازی و…خواهد  بود. دانش آموزانی که در دوره های A– level در رشته های پزشکی و دندانپزشکی انگلستان تحصیل می نمایند پس از ورود به دانشگاههای شماره یک انگلستان وپس از گذراندن یک الی دوترم تحصیلی میتوانند دربهترین بیمارستانهای انگلستان وحتی کشورهای دیگرجذب شده وبا کسب درآمدوحقوق بسیار مناسب همراه با پزشکان متخصص این بیمارستانها مشغول به کار شده وهزینه های تحصیل وزندگی خود را ساپورت نمایند.ضمن اینکه پس از فارغ التحصیلی ازاین دانشگاههاواخذ مدرک پزشکی درتمام کشورهای دنیا ازجمله آمریکا وکاناداوحتی ایران دارای ارجحیت علمی وتخصصی ویژه ای میباشند.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره foundation

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره foundation یک دوره یکساله تحصیل میباشد وبرای دانش آموزانی ارائه میشودکه دارای مدرک دیپلم میباشند. به این معنی که  برای ورود به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره foundation داشتن مدرک دیپلم الزامی میباشد. کالج های مختلفی درکشورانگلستان این تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره foundation را ارائه میدهند. این کالج ها با دانشگاههای مختلفی قرارداد دارندکه افراد پس از گذراندن این دوره تحصیلی یک ساله میتوانند وارد آن دانشگاههای طرف قرارداد شوند.

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره foundation برخلاف دوره A-level برای تمامی رشته ها از جمله هنر و طراحی ، امور مالی و مدیریت ، کسب و کار و حقوق ، مهندسی شیمی ، مهندسی و علوم کامپیوتر ، علوم انسانی ، حقوق ، علوم داروسازی و … ارائه میشوند . و به دلیل اینکه طول این دوره ها یک ساله میباشد دارای هزینه های کمتری است . تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره foundation برای تمامی دانش آموزانی مناسب میباشد  که در دروس مقطع دبیرستان و دیپلم دارای نمرات مطلوب و مناسبی باشند . دانش آموزانی که دارای ضریب هوشی بالا و استعداد مناسبی هستند به راحتی میتوانند برای دوره های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره foundation اقدام نمایند . عموما درتحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره foundation ،آموزش زبان انگلیسی نیز به صورت همزمان با سایر دروس جهت تقویت مهارت زبان انگلیسی ارائه میگردد و دانش آموزان در طی یکسال میتوانند زبان انگلیسی خود را کامل نموده و پس از پایان این دوره وارد مقطع تحصیلی در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه های طرف قرارداد این کالج ها شوند.تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره foundation برای آن دسته از دانشجویان خارجی تعریف شده است که مدرک دیپلم خود را از کشورهایی اخذ نموده اند که به دلیل متفاوت بودن نظام آموزشی کشور انگلستان اعتبار خاصی را برای مدارک آنها در نظر نداشته باشند . به همین جهت افرادی که دارای مدرک دیپلم بوده و قصد ادامه تحصیل در مقطع لیسانس در کشور انگلستان را داشته باشند باید حتما این دوره یکساله foundation را برای آمادگی وآشنایی با سیستم آموزشی انگلستان بگذرانند تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره foundation نیز از نظر رفاه و امکانات و فضای آموزشی همانند دوره های    A-level بی نظیر میباشد .

موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش  در خصوص با تحصیل در انگلستان  و کالج های معتبر و تاپ کشور انگلستان دارای بهترین مشاوره ها را برای دانش آموزان ۱۴ تا ۲۰ ساله بهترین برنامه ها و مشاوره ها را در راستای رسیدن به یک آینده درخشان از طریق تحصیل در کالج ها و دانشگاه های انگلستان ارائه مینماید . بنابراین برای دانش آموزان ۱۴ تا ۱۶ ساله تحصیل در دوره های Gcse ، بهترین پیشنهاد میباشد . و دانش آموزان ۱۶ تا ۲۰ ساله میتوانند بسته به رشته انتخابی مورد علاقه خود تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دو دوره foundation ( 1 ساله ) ، A -level (2سالهرا انتخاب نمایند .

سطح امنیت و آرامش در این کورس ها و کالج های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان دارای طیف گسترده ای میباشد و از نقطه نظرهای مختلف به آسایش روانی دانش آموزان و خانواده های آنها ختم خواهد شد . زیرا در میان تمامی کشورها کشور انگلستان دارای بالاترین سطح حمایت دیپلماتیک نسبت به اتباع و مقیمان خود میباشد .

بنابراین افراد ۱۴ تا ۲۰ ساله که میخواهند بستری از تحصیلات آکادمیک و عالیه و رسیدن به آرزوها ، رویاها ، و آینده ای روشن را برای خود فراهم نمایند .بهتر است که در همین رنج سنی اقدام نمایند . تا آنجایی که اگر قبل از سن ۱۷ سالگی اقدام به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های ، A-level ،foundation  نمایند  هیچ نیازی به ارائه مدرک زبان نخواهند داشت . اما از سن ۱۷ تا ۲۰ سالگی ارائه مدرک زبان آیلتس ۵ شرط ورود به این دوره ها میباشد .

از جمله کالج ها و دانشگاه های تاپ که با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های ، A-level ،foundation  مرتبط میباشند . به قرار ذیل خواهد بود :

Bellerbyscollese

kingscollege

centerEF

Bellcambridge

oxfordBrookesuniversity و….

در پایان بحث مهاجرت به انگلستان و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های  ALEVEL – FOUNDATION – GCSE  ،  و تحصیل در انگلستان و همچنین بحث تحصیل در انگلیس در کالج ها و دبیرستان های انگلیسو ورود به دانشگاه های انگلیس می توان بیان نمود که  موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش بهترین و رضایت بخش ترین مشاوره حقوقی مهاجرتی در زمینه تحصیل در مقاطع تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستاندر دوره های  ALEVEL – FOUNDATION – GCSE  ، دبیرستان ها و دانشگاه های تاپ کشور انگلستان را ارائه مینماید . لذا اگر در زمینه مهاجرت به انگلستان و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در انگلستان در دوره های  ALEVEL – FOUNDATION – GCSE  و در نهایت راههای اخذ اقامت انگلستان و اخذ تابعیت انگلستان ، با سوالی مواجه شدید میتوانید از طریق موسسه حقوقی ملک پور همکار موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش  مورد وثوق ترین موسسه حقوقی مشاوره تلفنی رایگان اخذ نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.