immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

فرایبورگ

فرایبورگ 

فرایبورگ Freiburg  و جاذبه های زندگی در فرایبورگ و جاذبه های توریستی فرایبورگ، فرایبورگ شهر دانشگاهی آلمان ، شرایط زندگی در فرایبورگ ۲۰۱۸    ، هزینه های زندگی در فرایبورگ ۲۰۱۸ ، مهاجرت به آلمان و زندگی در فرایبورگ، هزینه خرید مسکن در فرایبورگ، دانشگاههای فرایبورگ، مراکز خرید فرایبورگ، در این مقاله که راجع به شهر فرایبورگ نوشته شده میتوانید همۀ اطلاعات مفید راجع به فرایبورگ را بخوانید.  فرایبورگ” شهری با بیش از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب آلمان و از شهرهای زیبا و دانشگاهی و معروف آلمان است که هشتمین خواهرخوانده‌ی «اصفهان» شده است.
در همین راستا، یکی از نشان‌های شهر اصفهان روی سنگفرش مقابل ساختمان شهرداری، در جنوب غربی ایالت «بادن وورتمبرگ» در حاشیه‌ی جنوب غربی جنگل سیاه نقش شده است،
همچنین یکی از خیابانهای فرایبورگ به نام اصفهان نام گذاری شده است.

شهر فرایبورگ نزدیک به رودخانه راین و در کنار جنگل سیاه قرار دارد. این شهر کارخانه های نساجی و مواد شیمیایی و تجارت الوار دارد. ولی به طور عمده شهرت آن به عنوان یک مرکز فرهنگی است.
دارای کلیسای جامع باشکوهی از قرن ۱۲ میلادی است که اسقف اعظم نشین است، چند بنای تاریخی دیگر نیز دارد.
فرایبورگ با کشورهای فرانسه و سوئیس هم مرز است. از جمله ویژگی های منحصر به فرد فرایبورگ این است که این شهر هم جلوه‌هایی از یک شهر بزرگ جهانی را در خود دارد و هم نمادهایی از شهرهای کوچک قدیمی را ارائه می کند.
فرایبورگ تلفیقی از زندگی مدرن و زندگی نوین است. جذابیت های خاص فرایبورگ باعث شده است که هر سال میلیون ها توریست از نقاط مختلف آلمان و جهان برای بازدید از این شهر زیبا به فرایبورگ سفر کنند.

 

2 فرایبورگ

شهر فرایبورگ یکی از معروفترین شهرهای آلمان است که جمعیتی بالغ بر ۲۰۰۰۰۰ را داراست. این شهر مرکز توریسم و صنعت آلمان است. دکتر ژلف بوم Dr . Rolf Bohme شهردار فرایبورگ شهر تحت اداره خویش را چنین توصیف مینماید :
“مردم فرایبورگ در میهمان نوازی مشهورند ، آنان آمادگی پذیرائی از مردم تمامی نقاط جهان را دارند . شاید همین امر سبب شده باشد که اغلب توریست ها در این شهر احساس می نمایند که در خانه خویش هستند و آشنا و خودمانی شدن با مردم فرایبورگ بسیار آسان می یابند . ساختمانهای زیبا، کلیساها، زندگی های دانشجویی، و از همه مهمتر فرهنگ غنی آن بسیاری را متحیر ساخته است.”

اولین ساختمان مدرنی که در این شهر ساخته شد، اداره اطلاعات جهانگردی فرایبورگ بود که در سالهای ۳۶-۱۹۳۵ ساخته شده است .
در مرکز شهر، کلیسای بزرگ واقع شده که متجاوز از ۷۰۰ سال قدمت داشته و با ارتفاعی بالغ بر ۱۱۶ متر از سطح زمین، بلندترین ساختمان شهر می باشد. با وجود آن که چند برج کلیسای دیگر از همان نوع در قرون وسطی ساخته شده اند، ولی از برج این کلیسا به عنوان زیباترین برج دوران مسیحیت یاد کرده می شود .

 

3 فرایبورگ

کتابخانه زیبای فرایبورگ

هر شخصی که مایل به گردش و بخصوص پیاده روی باشد، می تواند از دهها معبر مخصوص چه سطحی و چه در دامنه کوه استفاده نماید که معمولاً از مرکز شهر فاصله ناچیزی دارند. پارکهای متعدد، جنگل ها، دشت ها، کوه ها، باغ ها و تپه ها پاکیزگی و تهویه هوا را در تمامی اوقات سال تامین می نمایند.
این شهر، شهری ورزشی است، هر شخصی که به دنبال تمرینات فیزیکی و بدنی (جسمانی) باشد ورزش مورد علاقه خویش را در آنجا خواهد یافت. ورزشهای آبی روی دریاچه مصنوعی فرایبورگ، مکانهای پیاده روی و در زمستان اسکی و غیره، هر شخصی می تواند برنامه ورزشی خویش را انجام دهد.
متجاوز از ۱۳۲ باشگاه ورزشی در این شهر فعالیت دارند که علاوه بر ورزشهای سنتی نظیر تنیس، دوچرخه سواری و فوتبال، ورزشهای جدید همانند فوتبال آمریکائی و غیره را نیز دارا می باشند. دانشگاه فرایبورگ، دارای رشته علوم ورزشی و بخصوص دانشکده ورزشهای عمومی، ۳۶ رشته از ورزش را دارا می باشد .

در روزهای مه گرفته پائیز، قله Schaxinsland همانند یک جزیره در داخل دریایی از ابر است. این شهر دارای شهرت زیادی برای شرایط خوب زندگی می باشد. جویهای باریک آب که در خیابانهای این شهر روان هستند و آب و هوای خوب و مناظر زیبا از ویژگیهای این شهر می باشد. همچنین آن مرکزی برای بچه ها و دوچرخه سواران می باشد.
شهرت فرایبورگ، مرکزیت آن برای برگزاری سمینارها و کنفرانس های متعدد و متفاوت می باشد که همه ساله در این شهر برگزار می‌شود. در مرکز شهر و بخصوص قسمت قدیمی آن، خرید کردن لذتی واقعی دارد. در مرکز شهر دانشگاهی وجود دارد که دانشجویان ، اساتید و پرسنل آن همچون دیگر شهروندان، از امکانات زندگی روزمره برخوردارند.
این یکی از شیوه های جذب دانشجو به این دانشگاه است که آن را برای تحصیل در دنیا مشهور ساخته است. این دانشگاه در سال ۱۴۵۷ میلادی تاسیس شده و ۱۵ دانشکده و ۵۴۳ سال قدمت دارد.

4 فرایبورگ

اصفهان خواهر خوانده فرایبورگ

5 فرایبورگ

معرفی دانشگاه فرایبورگ   (Universität Freiburg)

دانشگاه فرایبورگ ، (به آلمانی Freiburg Albert – Ludwigs-Universität ، Uni Freiburg یا Freiburg) ، یا به انگلیسی : Albert Ludwig University of Freiburg ، یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است که در شهر Freiburg im Breisgau ، در ایالت Baden-Wűrttemberg ، در آلمان واقع است.
دانشگاه در سال ۱۴۵۷ ، توسط سلسله Habsburg ، به عنوان دومین دانشگاه بعد از داشنگاه وینا (University of Vienna) در قلمرو Habsburg ، تاسیس شد.
امروزه ، دانشگاه فرایبورگ ، به عنوان پنجمین دانشگاه قدیمی در آلمان ، با یک سابقه طولانی در آموزش انسان شناسی ، علوم اجتماعی و علوم طبیعی می باشد.

دانشگاه از ۱۱ دانشکده تشکیل شده است و دانشجویان را از سراسر آلمان و همچنین بی از ۱۲۰ کشور خارجی جذب می کند. دانشجویان خارجی این دانشگاه ، حدود ۱۶% از کل دانشجویان را تشکیل می دهند.

دانشگاه فرایبورگ ، یکی از معتبرترین دانشگاه های اروپا می باشد و همچنین در شمار موسسات برتر آموزشی و پژوهشی است. از آنجا که این دانشگاه مدت طولانی است که به خوبی شهرت دارد ، در گذشته میراث فرهنگی و علمی خود را حفظ کرده است و در آینده نیز روش های جدید را برای تامین نیازهای ان مدرن ، توسعه خواهد داد.

دانشگاه فرایبورگ محل تحصیل بسیاری از اندیشه های بزرگ سنت های غربی بوده است. تعدادی از آن ها شامل : Hannah Arendt، Rudolf Car nap، David Daube، Johann ECK، Hans-Georg Gadamer، Friedrich Hayek، Martin Heidegger، Ed Husserl ، Friedrich Meinecke، Max Weber می باشند. علاوه بر این ، این دانشگاه برنده ۱۹ جایزه نوبل می باشد و از سال ۲۰۰۷ ، تاکنون ، توسط University of Excellence به عنوان دانشگاه برگزیده آلمان انتخاب شده است.

دانشکده های دانشگاه فرایبورگ 

۱- دانشکده بیولوژی
۲- دانشکده شیمی و داروسازی
۳- دانشکده پزشکی
۴- دانشکده ریاضیات و فیزیک
۵- زبان و ادبیات
۶- دانشکده فلسفه
۷- دانشکده حقوق
۸- دانشکده صنعتی
۹- دانشکده فقه
۱۰- منابع طبیعی
۱۱- دانشکده علوم اقتصاد

با تشکر فراوان از اینکه این مقاله را تا به انتها مطالعه فرمودید ، به شما عزیزان این مژده را میدهیم که امکان تماس مستقیم تلفنی و مشاوره رایگان با دفاتر وین نیز برای شما عزیزان فراهم گردیده است ، جهت مشاوره میتوانید با دفاتر وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس حاصل بفرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.