immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان

مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان

مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان و شرایط ۲۰۱۸ مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان و قوانین ۲۰۱۷ مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان چیست ، در این مقاله در مورد مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان و نیز شرایط تحصیل پزشکی در آلمان و سایر رشته ها در این کشور صحبت میشود. همچنین قوانین مهاجرت تحصیلی آلمان و هزینه ی تحصیل در آلمان به طور کامل تشریح شده است. در مهاجرت به آلمان ، طرق گوناگونی وجود دارد ، که تحصیل در آلمان ، یکی از انواع آن است. افراد بسیاری تمایل به مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان که یک کشور صنعتی و بزرگ میباشد دارند. مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان ،  منوط به دارا بودن شرایطی است، که در ذیل به آن اشاره می نماییم .سوال بسیاری از دوستان اینست که آیا مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان، منجر به اخذ اقامت در این کشور می شود ؟ متقاضیان در چه مقاطعی می توانند ، اقدام به اخذ پذیرش و مهاجرت از طریق تحصیل به کشور آلمان شوند؟ شرایط اخذ پذیرش در دانشگاه های رایگان آلمان چیست؟ آیا جهت قبولی در دانشگاه های رایگان آلمان ، نیاز به ارائه مدرک زبان می باشد ؟

پنج دلیل تحصیل در کشور آلمان 

آموزش و تعلیم با کیفیت بالا در دانشگاه های رایگان آلمان

دوره های بین المللی جذاب برای دانشجویان در دانشگاه های آلمان

هزینه های پایین مهاجرت تحصیلی به آلمان

چشم انداز شغلی خوب پس از تحصیل در دانشگاه های آلمان

کیفیت زندگی

germanyyy مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان

مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان و آموزش و تعلیم با کیفیت بالا

لازم به ذکر است که ؛ حدودا تعداد ۴۰۰ دانشگاه در کشور آلمان ، فرصت های عالی جهت آموزش و یادگیری ارائه می دهند. مجله آموزشی انگلیسی تایمز ، در میان دویست دانشگاه برتر دنیا ، رتبه ۱۱ را به دانشگاه های آلمان اختصاص داده است و دانشجویان بین المللی که در دانشگاه های رایگان آلمان تحصیل نموده اند ، به دانشگاه های این کشور رای داده اند . در یک سر شماری در سال ۲۰۱۲ ، حدود ۸۵% از دانشجویان اظهار داشتند که از کیفیت و سطح آموزش رضایت داشتند و همچنین بیش از ۹۰% از دانشجویان به استاندارد دانشگاه های رایگان آلمان و کیفیت و کمیت بالای آموزشی دانشگاه های آلمان رای دادند.

مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان و دوره های بین المللی جذاب برای دانشجویان

دانشگاه های آلمان تعداد زیادی از رشته ها در تمامی مقاطع مختلف تحصیلی ، اعم از کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری را با هدف بین المللی ، به دانشجویان ارائه می دهد و دانشجویان می توانند ، با توجه به دانشگاه و قابل دسترس بودن آن ، دوره های فوق را به زبان  آلمان ، انگلیسی و یا فرانسه سپری نمایند بنابراین موضوع تحصیل دکتری در آلمان و شرایط تحصیل دکتری در آلمانو نیز باید بررسی شود تا از این امکان بتوان بهره برد. .

مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان و هزینه پایین

برخلاف ، بسیاری از کشورهای دیگر دنیا ، هیچ شهریه ایی بابت ثبت نام مدرک کارشناسی از دانشجویان ، در دانشگاه های دولتی آلمان اخذ نمی گردد . سال تحصیلی در دانشگاه های رایگان آلمان ، به دو ترم منقسم می گردد. از آنجا که از شروع ترم زمستان سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ دانشجویان از پرداخت شهریه معاف می باشند و صرفا تنها یک ترم هزینه بایستی پرداخت گردد. بعبارتی دانشگاه های آلمان از هزینه بسیار پایینی برخوردار است.

همچنین دانشجویان می توانند ، با هزینه حدودا هشتصد یورو در ماه ، هزینه، زندگی خود را بگذرانند و می توانند این هزینه را از طریق دارا بودن حرفه و یا شغلی در این کشور جبران نمایند. همچنین یکی دیگر از راه های کمک هزینه های تحصیل در دانشگاه های آلمان استفاده از بورس تحصیلی ND   می باشد ، که در کاهش هزینه تحصیلی در کشور آلمان کمک خواهد کرد. بنابراین هزینه های زندگی و تحصیل در کشور آلمان ، با توجه به نوع زندگی متفاوت است

برخی از مخارج در آلمان : ۱٫ هزینه مسکن در المان به نسبت به نوع و مکان  حدودا ، ۱۵۰ تا ۳۰۰ یورو می باشد. ۲٫هزینه بیمه سالیانه ۷۵ یورو است . ۳٫مایحتاج زندگی حدود ۴۰۰ یورو  ۴٫هزینه رفت و آمد در کشور آلمان با دارا بودن ، بلیط شش ماهه حدود ۱۵۵ تا ۲۰۰ یورو است.

مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان و چشم انداز شغلی خوب

تحصیل در دانشگاه های رایگان آلمانی ، نخستین گام پیش به سوی آینده ایی شغلی و حرفه ایی در کشور آلمان می باشد . از آنجا که شرکتهای آلمانی به دنبال جذب نیرو ، پس از تحصیل در آلماندر رشته هایی همچون مهندسی ، علوم زیستی ، پزشکی و فن آوری اطلاعات می باشد.

از مزایای دیگری که تحصیل رایگان در آلمان دارد ، اخذ حقوق می باشد که بسته به عوامل مختلف همچون نیاز جامعه به کار ، شرایط کار ، تجربه حرفه ایی متفاوت می باشد. فارغ التحصیلان رشته های فنی ، مهندسی ، ریاضیات و فن آوری اطلاعات  ، از آینده شغلی و میانگین درامد بالاتری در کشور آلمان نسبت به سایر رشته های دیگر قرار گرفته اند.

مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان و کیفیت زندگی

کیفیت زندگی در کشور آلمان بسیار بالا و عالی می باشد. کشور آلمان بسیار امن ، با استاندارد بالای زندگی ، فرهنگ و تاریخ غنی می باشد. این کشور همچنین دارای یک زیر ساخت بسیار عالی و فرصت های بسیار عالی جهت تفریح و سرگرمی دارد.

در دانشگاه های کشور آلمان شما می توانید غیر از مطالعه ، فعالیت های بیشتری انجام دهید ، از جمله ، رفتن به باشگاه ورزشی ، انجام فعالیت های سیاسی و اجتماعی ، رفتن به کلوپ های شبانه و تائتر و… .

مراکز آموزشی و تحصیلی در آلمان

۱٫دانشگاه های رایگلن آلمان

۲٫دانشگاه های آموزشی عالی فنی و حرفه ایی در کشور آلمان

۳٫دانشگاه هایی که در زمینه سینما ، فیلم و هنر خدمات آموزشی در کشور آلمان ارائه می دهند.

رشته های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه های آلمان

حقوق

پزشکی و پیراپزشکی

علوم انسانی

علوم طبیعی

حسابداری

مهندسی مکانیک

مهندسی برق

ریاضیات

مهندسی صنایع

علوم بهداشت و ….

لازم به ذکر است که در دانشگاه های رایگان آلمان ، دانشجویان می توانند اقدام به ادامه تحصیل در مقاطع لیسانس ، فوق لیسانس و دکتری نمایند.

در دانشگاه های آموزشی حرفه ایی ، دانشجویان به صورت تخصصی و حرفه ایی تر ، به تحصیل می پردازند و به جنبه کاربردی تحصیلی نسبت به جنبه کاربردی بیشتر پرداخته می شود.

در دانشگاه های ارائه دهنده خدمات آموزشی ، هنر ، موسیقی و فیلم ؛ می توان گفت که بیش از ۵۸ دانشگاه در آلمان رشته های هنری ، در زمینه موسیقی ، هنر ، فیلم ، سینما ، گرافیک و ….. خدمات ارائه می دهند .

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی در کشور آلمان

پاسپورت معتبر متقاضی

اخذ پذیرش تحصیلی از یکی از دانشگاه های آلمان

گواهی تائید شده و ترجمه شده سه سال پایانی دوره متوسطه

گواهی تائید شده و ترجمه شده دوره پیش دانشگاهی

گواهی تائید شده و ترجمه شده دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد

فرم تکمیل شده درخواست ویزا

پذیرش تحصیلی متقاضی

عکس رنگی پاسپورتی متقاضی

دو کپی تائید شده شناسنامه

گواهی تمکن مالی متقاضی به مبلغ حدود ده هزار یورو

در صورت وجود رزومه شغلی ، مدارک و سوابق تائید شده آن ارائه گردد

پرداخت هزینه صدور ویزا و یا روادید

متقاضیان جهت ادامه تحصیل در دانشگاه های المان به زبان انگلیسی ، بایستی ابتدا در یکی از دانشگاه های رایگان آلمان اقدام به اخذ پذیرش تحصیلی نمایند و متعاقب ان از طریق سفارت ، اقدام به اخذ ویزا دانشجویی نمایند ، در اینجا لازم به ذکر است که کسانی اقدام به اخذ ویزای توریستی آلمان را می نمایند ، نمی توانند ویزای توریستی خود را به ویزای تحصیلی نمایند ، چراکه مدارک ویزای توریستی با مدارک ویزای تحصیلی ، جهت ارائه به سفارت متفاوت می باشد.

کلیه دانشجویان در کشور آلمان به صورت نیمه وقت و یا پارت تایم حدود ۲۰ ساعت اجازه کار دارند که مجموع آن در سال حدود ۹۶۰ ساعت در سال است.

در صورتی که تمایل به مهاجرت به آلمان و تحصیل در آلمان و  ادامه تحصیل در آلمان به زبان انگیلسی برای خود و یا فرزندانتان و یا مهاجرت از طریق تحصیل به آلمان را دارید ،  با موسسه حقوقی ملک پور در وین و یا دفاتر همکار ما در ایران تماس حاصل فرمائید و شرایط خود را برای ما بیان نمائید تا با توجه به شرایط شما ، کارشناسان و وکلای ما بهترین گزینه را به شما پیشنهاد نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.