immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

امروزه بسیاری از افراد قصد مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و یا اخذ اقامت آلمان را دارند و بسیاری از قوانین مهاجرتی آلمان در حال حاضر در این زمینه تدوین شده است ، مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری از دیرباز جز مناسب ترین و مشهور ترین نوعمهاجرت به آلمان بوده است ، ولکن قبل از هر اقدامی شایان ذکر است که توصیه می کنیم طرق مهاجرتی دیگر را از جمله تحصیل در آلمان ، کار در آلمان ، کارآفرینی و ثبت شرکت در آلمان ، سرمایه گذاری در آلمان ، ازدواج در آلمان ، تولد فرزند در آلمان و سایر راه ها را به صورت کامل در نظر داشته باشید .
در حال حاضر بسیاری از سرمایه داران بین المللی اقدام به مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری می کنند و با توجه به شرایط حقوقی خاص کشور آلمان اگر راه را درست انتخاب کرده باشند و از قوانین مهاجرتی آلمان و شرایط اخذ تابعیت آلمان و شرایط اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری را به صورت کامل آگاهی داشته باشند ، به موفقیت خواهند رسید .
پیشنهاد می شود قبل از هر گونه هزینه اضافه در راه مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری با مشاورین ارشد حقوق بین الملل خصوصی بین الملل مشاوره نمایید و به صورت رایگان از مشاوره تلفنی آنها بهره مند شوید ، در مسئله ی مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری موسسه حقوقی ملکپور با همکاری موسسه حقوقی MIE اتریش تلاش داشته تا تمام اطلاعات را در اختیار متقاضیانمهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری قرار دهد .
کشور آلمان از قطب های صنعتی اروپا و همینطور جهان است و همین سبب شده است تا بسیاری به فکر اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری هستند . همانطور که مستحضر هستید رشته های مهندسی در آلمان شرایط خوبی را برای کسانی که قصد کار و سرمایه گذاری در این کشور را دارند ایجاد کرده است .
ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با شرایط مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و شرایط سرمایه گذاری مطمئن و نحوه ی انجام این کار آشنا کنیم ، شرایط بسیار متفاوتی وجود دارد که شما می بایست قبل از اقدام برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری از آن با خبر و آگاه باشید ، مسائلی از قبیل هزینه ها زندگی در آلمان ، شرایط ثبت شرکت در آلمان و هزینه های ثبت شرکت ، حداقل حقوق کارمند و یا کارگر در کشور آلمان ، هزینه های مالیات بر ارزش افزوده و بسیاری موارد دیگر که لازم می باشد که قبل از هر اقدامی از آنها آگاهی داشت تا با اطلاعات بیشتر اقدام به مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری کرد .
مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری از چند طریق امکان پذیر می باشد ، یکی از این راه ها برای سرمایه گذاری در آلمان فعالیت آزاد فردی است که در ایران به عنوان کار در بازار آزاد تلقی می شود ، در حقوق تجارت ایران شرکت های مختلفی وجود دارد که تحت شرکت با مسئولیت محدود و شرکت تعاونی و شرکت تضامنی و سایر شرکت ها که در حقوق تعریف شده است . در آلمان نیز شما حتی امکان تاسیس شرکت مدنی امکان پذیر خواهد بود . تاسیس شرکتهای شخصی (تضامنی) ، تاسیس شرکت با مسئولیت محدود (Gesellschaft mit beschränkter Haftung (GmbH ، تاسیس شعبه و دفتر نمایندگی جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری امکان پذیر خواهد بود که هر کدام قواعد و قوانین بین المللی خاصی خواهد داشت .
در خصوص مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری توجه داشته باشید که در برخی از فعالیت ها نیاز به تشکیل شرکت و اجاره محل نبوده و می‌توان با گرفتن اجازه کسب Gewerbeanmeldung این نوع کارهای صنفی و تجاری را شروع نمود . بعضی از این فعالیت‌های شغلی نیاز به گرفتن اجازه ویژه از اداره مهاجرت آلمان نبوده ولکن برای برخی از آنها باید اجازه ویژه آن کسب گرفته شود .

برای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری به سرمایه گذاران می‌توان توصیه کرد که برای فعالیت اقتصادی و بیزینس خود در این کشور یک شکل اقتصادی مستقل را از راه تاسیس و ثبت یک شرکت Tochtergesellschaft به شکل شرکت با مسئولیت محدود که ساده‌ترین و بهترین حضور در بازار اقتصادی آلمان می‌ باشد ، انتخاب نمایند .
برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود این امکان وجود دارد که سرمایه گذار با ثبت یک شرکت GMBH که حداقل ۲۵۰۰۰ یورو سرمایه اولیه جهت تاسیس شرکت نیاز است ، شروع کند . این مبلغ جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری باید در ابتدا در حساب متقاضی در کشور خود باشد و این حساب باید مشخصاتی از جمله کوتاه مدت بودن و حساب بانک ( نه موسسه مالی و اعتباری ) را داشته باشد .
در مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری در ابتدا نیاز به اساس نامه معتبر و مورد تائید سفارت آلمان را خواهید داشت که این اساسنامه برای نمونه باید شامل موارد زیر باشد:
۱٫ نام شرکت
۲٫ اقامتگاه اصلی شرکت
۳٫ موضوع شرکت ( موضوع بیزینس )
۴٫ نام کلیه شرکاء یا صاحبان سهم الشرکه یا مؤسسین شرکت با نشانی آنها ( که معمولاً پیشنهاد می شود نام خانواده شخص متقاضی باشد )
۵٫ تعیین مدیر عامل برای شرکت
۶٫ ثبت در دفتر ثبت شرکت ها در آلمان
حال این شرکت ، از شخصیت حقیقی فرد مستقل بوده و دارای مدیریت ، سرمایه ، اقامتگاه ،، تابعیت ، ترازنامه و حسابداری مستقل بوده و شرکت از هر لحاظ قوانین بین المللی تابع قوانین آلمان بوده و با آن به شکل یک شرکت آلمانی رفتار خواهد شد . در هر حال این شرکت خود یک شخصیت حقوقی جداگانه است که تنها شبیه به قوانین ایران امتیازات و مسئولیت هایی که تنها به شخصیت حقیقی بار می شود را نخواهد داشت .
در بعضی از کشور ها از جمله سوئد این قانون ذکر شده است که شخص خارجی نمی تواند تمامی سرمایه را به نام خود داشته باشد و حتماً باید شریکی که تبعه آن کشور را دارد در کنار خود داشته باشد ، ولی در مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری به این صورت نیست و متقاضی سرمایه گذاری در آلمان این اجازه را دارد که ۱۰۰% سهام را به نام خود ارائه دهد .
در سرمایه گذاری در آلمان و همچنین اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری باید متقاضیان عزیز به مالیات شرکت خود بسیار بسیار دقت نماییند ، لازم به ذکر است که مالیات در کشور های اروپایی پلکانی است و شرکت باید بنا به سود خود مالیات دهد و همانطور که می دانید مالیت ها در این کشور نسبتاً بالا است .
در مبحث مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری به این صورت است که شرکت نیاز به یک مشاور مالیاتی و وکیل مالی جهت تنظیم دفاتر مالی ، سود و زیان و محاسبه ارزش افزوده یا مالیات بر مصرف و تنظیم ترازنامه و مالیات سالیانه خواهد داشت که شما می توانید در آلمان با استخدام وکیل و حسابدار نیاز خود را پوشش دهید . از موارد مهم دیگر در خصوص مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری این است که شرکت باید دارای یک محل اقامتی یا نشانی باشد که برگه های قانونی و نامه ها به این آدرس پست شوند که بنا به نوع بیزینس امکان ارائه آدرس منزل ( در صورت قبولی اداره مهاجرت و اداره کار آلمان ) امکان پذیر است .
در آخر شایان ذکر است که بسیاری از مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری در زمینه حقوق خصوصی بین الملل بسیار بسیار نکات و شرایط حقوقی خاصی دارد که باید با وکیل مهاجرتی آلمان این موضوع مطرح شود و تمام قوانین مهاجرتی آلمان اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری به شما متقاضیان مهاجرت به آلمان ارائه شود .
بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی در ابتدا با ارائه مبالغ مذکور و اطلاعات اشتباه اقدام به مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری می کنند ولکن بعد از مدتی با رو به رو شدن با قوانین مهاجرتی و بین المللی آلمان با مشکلات بزرگی برمی خورند ، موسسه حقوقی ملک پور با همکاری موسسه MIE اتریش تلاش دارد تا تمامی قوانین چگونگی مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری را در اختیار شما عزیزان قرار دهد .
پیشنهاد می شود قبل از هر اقدامی جهت مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و صرف هزینه های بالا در ابتدا با مشاوران حقوق خصوصی بین الملل مشورت نمایید ، چرا که شاید به جای مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری بتوانید از طرقی از جمله تحصیل در آلمان ، کار در آلمان ، کارآفرینی در آلمان ، سرمایه گذاری در آلمان ، ازدواج در آلمان ، تولد فرزند در آلمان با هزینه هایی کمتر اقامت این کشور را اخذ نمایید . شما عزیزان همواره می توانید با موسسه حقوقی ملک پور در سراسر دنیا و یا با شعبه مرکزی در وین اتریش به صورت مستقیم تماس حاصل نموده و در خصوص مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری و اخذ اقامت آلمان و در نهایت شرایط اخذ تابعیت آلمان به صورت تخصصی مشاوره رایگان اخذ نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.