immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

شرایط ویزای استرالیا

شرایط ویزای استرالیا

شرایط ویزای استرالیا ۲۰۱۸ چیست ، آیا میخواهید در مورد شرایط ویزای استرالیا ۲۰۱۸ و مهاجرت به استرالیا  بدانید ؟ آیا از شرایط مهاجرت به استرالیا  و انواع ویزای استرالیا و شرایط ویزای استرالیاآگاهید؟ شرایط ویزای استرالیا  جهت مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل چیست ؟ شرایط ویزای استرالیا  و  قوانین مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری چگونه است؟ شرایط اخذ ویزای ویزیتوری یا ملاقاتی چیست؟ شرایط ویزای استرالیا برای کار در استرالیا چیست ؟

 

در این مقاله سعی بر ان داریم تا شما را با شرایط ویزای استرالیا  و انواع ویزای استرالیا اشنا نموده و شرایط و قوانین اخذ ویزای استرالیا را تشریح نماییم. کشور استرالیا با مساحت زیادی که دارد به جذب نیروی کار، توریست، دانشجو و سرمایه گذار علاقه مند بوده و برنامه های مختلفی را در این زمینه تبیین نموده است که در این مقاله به انها میپردازیم.

 

مهاجرت به استرالیا از طریق روش های زیر مقدور است:

 

  • مهاجرت از طریق نیروی کار حرفه ای یا skilled worker

در این نوع روش مهاجرتی، نیروی متخصص با رعایت شرایط علمی، تخصصی، پیشینه کاری و حرفه ای واجد صلاحیت خواهند بود. البته در این نوع روش، پارامترهای دیگری نظیر سطح زبان، سالهای سابقه کاری، وضعیت تاهل، سن و دیگر پارامترها دخیل خواهند بود. در این روش، کاندیداها براساس سیستم امتیاز بندی مورد بررسی قرار میگیرند. شخص باید زیر ۴۵ سال بوده، وحداقل ۶۰ امتیاز کسب نماید.این نوع ویزا معمولا توسط ایالت های مختلف اسپانسر میشوند که براساس نیازشان به فیلدهای کاری و تخصصی مورد نیاز انتخاب میشوند. البته اگر یک بیزنس خاص هم اسپانسر یک کاندیدا شود نیز امکان دادن ویزا وجود دارد. معروف ترین نوع این ویزا به نام ویزای ۴۵۷ شناخته میشود.

 

  • نیروی کار تخصصی که از سوی استرالیا اسپانسر نمی شود-۱۸۹

این نوع ویزا می تواند به تابعیت یا citizenship منجر شده و شما اگر این ویزا را دریافت دارید به اقامت دائم استرالیا میرسید.

 

  • نیروی نخبه یا مهاجرت از طریق نخبگی-۸۵۸

در این نوع ویزا، اشخاصی که در زمینه های تخصصی یا کاری صاحب ویژگی های خارق العاده هستند می توانند برای اقامت دائم استرالیا اپلای نمایند

شخص باید دستاوردی در زمینه های زیر داشته باشد:

  • تدریس دانشگاهی یا اصطلاحا پروفسوری
  • ورزش
  • هنر
  • اکادمیا یا تحقیقات

این ویزا نیز به تابعیت استرالیا منجر خواهد شد

 

  • ویزای تحصیلی-۵۰۰

استرالیا جهت جذب دانشجو، انواع ویزاهای دانشجویی را قرار داده است که بیشتر انها نیاز به یک آفر یا اصطلاحا پذیرش از موسسه تحصیلی دارد. در این نوع ویزا معمولا دانشجو میتواند همسر یا فرزند زیر ۱۸ سال خود را همراه داشته باشد. برای تحصیل در دانشگاه، نیاز به مدرک زبان با نمره حداقل ۵٫۵ ایلتس میباشد که این نمره بسته به دانشگاه، می تواند بیشتر باشد.

دانش اموز باید حداقل ۶ ساله بوده و این ویزا به مدت حداکثر ۵ سال داده میشود.

در این نوع ویزا، دانشجو باید حتما در یک دوره فول تایم در یک موسسه اموزشی پذیرش گرفته باشند. اگر دانشجو، زیر ۱۸ سال باشد باید امکانات رفاهی را از پیش تنظیم نموده باشد. دوره تحصیلی شما باید توسط CRIOS مورد قبول باشد تا بتوانید برای این ویزا اقدام نمایید. دانشجو باید همراه با ثبت نام، گواهی CoE را اخذ نماید که به معنای تایید ثبت نام میباشد. پذیرش به تنهایی کافی نمی باشد و باید ثبت نام شما همراه با این گواهی باشد.

هزنیه دوره های تحصیلی بین حدودا ۱۵ تا ۴۰ هزار دلار استرالیا متغیر است و این عدد بسته به محل تحصیل، مقطع تحصیلی ورشته بستگی دارد.

درضمن شما باید نشان دهید که هزینه های یک سال را در اختیار دارید.

  1. ویزای گاردین

البته گاردین(سرپرست) دانش اموز زیر ۱۸ سال هم میتواند تحت ویزای ۵۹۰ اقدام به اخذ ویزا نمایند.

  1. ویزای دوره های اموزشی

در این نوع ویزا که تحت ویزای ساب کلاس ۴۰۷ میباشد، اشخاص می توانند برای دوره های اموزشی کارگاهی اقدام نمایند.

  1. ویزای پست استادی یا فرصت مطاعاتی

در این نوع ویزا اشخاصی که تحصیل را تمام کرده اند میتوانند برای دوره کوتاه وموقت کاری به استرالیا بیایند. این نوع ویزا در ساب کلاس ۴۸۵ قرار میگیرد.

  1. ویزای کوتاه مدت ویزیتوری

دانشجویان می توانند برای دوره های کوتاه مدت هم به استرالی بیایند. این نوع ویزا به صورت ویزیتوری ارائه میشود.

 

  • ویزای الحاق به خانواده یا family reunification

در این نوع روش مهاجرتی هر دوحالت ممکن است که شخص از ابتدا همراه با متقاضی اصلی اقدام نماید یا بعدا به او بپیوندد. این نوع روش مهاجرتی می تواند به اقامت دائم منجر شود. اگر همراه بخواهد به متقاضی بپیوندد، متقاضی باید سالی ۷۰ هزار دلار استرالیا درامد داشته باشد و هزینه های زندگی برای ۱۲ ماه را داشته باشند. برای ملحق شدن به دانش اموزان زیر ۱۸ سال، شخص باید فرم ۱۲۲۹ را تکمیل نماید و حتما دانش اموز ثبت نام نموده و بیمه درمانی داشته باشد.

 

  • ویزای سرمایه گذاری یا تجاری۸۸۸

در این نوع ویزای سرمایه گذاری، شرایط به صورت زیر میباشد:

  1. توسط یک ایالت یا دولت استرالیا برگزیده شده باشد
  2. برای اقدام از سوی استرالیا دعوت شده باشد
  3. حداقل تجربه راه اندازی و اداره یک تجارت یا واحد تجاری را در کشور خود داشته باشد
  4. بین ۱٫۵ تا ۱۵ میلیون دلار استرالیا بسته به نوع برنامه سرمایه گذاری داشته باشد

در این نوع ویزا، به مدت ۴ سال و سه ماه به شما اجازه اقامت داده میشود

 

  • ویزای ویزیتوری یا ملاقات تجاری

در این نوع ویزا شما میتوانید برای دو منظور به صورت ویزیتور یا ملاقات کننده به استرالیا سفر نمایید

  1. به منظور تجارت یا سرمایه گذاری برای مدت تا ۳ یا ۶ یا ۱۲ ماه

هزینه این ویزا بین ۱۴۰ تا ۱۰۲۰ دلار استرالیا میباشد

در این نوع ویزا، شما می توانید برای ملاقات، به منظور فعالیت های تجاری یا ملاقات خانواده ویزا دریافت نمایید

ویا با تورهای شرکت های مسافرتی مجاز اقدام نمایید. با این نوع ویزا می توانید دوره های کوتاه مدت زیر ۳ ماه تحصیلی هم اخذ نمایید.

 

در این مقاله سعی بر ان داشتیم تا شما را با شرایط ویزای استرالیا و  انواع ویزای استرالیا و انواع مهاجرت قانونی به استرالیا اشنا نموده و شرایط و قوانین هر یک را به صورت مختصر خدمت شما عزیزان توضیح دهیم. مشاورین و وکلای موسسه ملک پور در دفتر مرکزی در وین و دفاتر همکارش در ایران در طول هفته در خدمت شما عزیزان هستند تا جزئیات هر یک از این روش های مهاجرتی از جمله تحصیل در استرالیا ، کار در استرالیا ، سرمایه گذاری در استرالیا ، ویزای توریستی استرالیا ، تحصیل در کالجهای استرالیا ، مدارس شبانه روزی استرالیا ، دانشگاههای استرالیا ، اخذ پذیرش از استرالیا ، اسکیل ورکر استرالیا  به صورت کامل برای شما توضیح دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.