immigration

immigration

immigration
immigration

immigration

immigration

اقامت آلمان با خرید ملک

اقامت آلمان با خرید ملک

آیا به دنبال اقامت آلمان با خرید ملک هستید ؟ راههای مهاجرت به آلمان و شرایط اخذ اقامت آلمان کدام است ؟ آیا می خواهید در خصوص اخذ ویزای اقامت آلمان با خرید ملک و راههای اخذ اقامت آلمان با خرید ملک اطلاعاتی داشته باشید ؟ شرایط مهاجرت به آلمانازطریق خرید ملک چگونه می باشد ؟ اقدامات لازم جهت اقامت آلمان با خرید ملک و همچنین مدارک لازم جهت اخذ اقامت آلمان با خرید ملک و همچنین قوانین  اخذ اقامت آلمان با خرید ملک و شرایط سرمایه گذاری در آلمان و یا ثبت شرکت در آلمان به چه صورت است ؟ چگونه می توان به اخذ ویزای اقامت آلمان با خرید ملک و اخذ تابعیت آلمان دست پیدا نمود ؟ آیا اقامت آلمان ازطریق خریدملک امکانپذیر خواهد بود ؟.در صورت هرگونه سوال در خصوص اقامت آلمان با خرید ملک می توانید با موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نموده و در خصوص اقامت آلمان با خرید ملک به صورت تلفنی و رایگان مشاوره تخصصی دریافت نمایید.

مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت آلمان با خرید ملک

مدتهاست که بحث مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت اروپا و مهاجرت به آلمان واخذ اقامت آلمان با خرید ملک در کشورآلمان  مطرح است و خیلی از شرکتهای مهاجرتی به متقاضیان مهاجرت به آلمان با خرید ملک رابعنوان راهی جهت اخذ اقامت آلمان با خرید ملک را پیشنهاد میکنند،صرف نظر از ریسکهای احتمالی در کشورآلمان  که در این روش وجود دارد شما باید بدانید که اساسا مهاجرت به آلمان واخذ اقامت آلمان  براساس قوانین و مقررات اداره مهاجرت در کشورآلمان  و در چارچوب پیمان شینگن و مبانی قانونی و حقوقی اتحادیه اروپا صورت میگیرد بعبارت دیگر شما باید مطمئن شوید که روش خرید ملک بعنوان یک روش قانونی ،مجوز اعطای مهاجرت به آلمان واخذ اقامت آلمان در سرفصل قوانین اداره مهاجرت کشور  آلمان  آمده است.\.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید اینست که حتما از طریق وکیل مهاجرت پروسه مهاجرت  به آلمان و اخذ اقامت آلمان با خرید ملک را پیگیری کنید،و قبل از اقدام از این روش، در خصوص سایر روشهای مهاجرت به آلمان واخذ اقامت آلمان با خرید ملک اطلاعات کسب نمایید چه بسا روشهای مناسب تر و کم هزینه و آسان تری نسبت به روش خرید ملک برای مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت آلمان با خرید ملک وجود داشته باشد که شما از آنها بی اطلاعید.

از طرفی همه متقاضیان اطلاع دارند که در همه روشها برای مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت اروپا (مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت آلمان )ابتدا با اقامت یکساله شروع شده و در نهایت معمولا پس از پنج سال ،موضوع مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت اروپا (مهاجرت به آلمان و اقامت آلمان با خرید ملک) به اقامت دائم تبدیل میشود و در طول مدت پنج سال ملک خریداری شده در کشور آلمان نباید فروخته شود.

حتی اگر پیوستن یا نپیوستن این کشورها به شینگن برای شما مهم نباشد حداقل در خصوص اینکه آیا مطابق قانون مهاجرت مصوب این کشورها از روش خرید ملک اقامت میدهند یا خیر ،تحقیق کنید و مطمئن شوید.هر چند برخی از این کشورها مانند بلغارستان و رومانی جزو اتحادیه اروپا هستند اما جزو حوزه شنگن نیستند.

ازجمله کشورهایی که با خرید ملک میتوان برای مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت اروپا اقدام نمود عبارتند از اسپانیا ،پرتقال ،یونان ،قبرس اروپایی که رقمی حداقل بالغ بر ۲۵۰ هزار یورو برای کمترین خرید را شامل میشود.

توجه داشته باشید که برای مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت اروپا (مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت آلمان با خرید ملک در کشور آلمان بهتر است تحقیقات جامع در خصوص محل و منطقه و قیمت ارز و بازار مسکن و همچنین موقعیت ملک مورد نظر در کشور آلمان  بعمل آورید و برای خرید ملک در کشور آلمان با مشاورین متخصص و وکلای آشنا به قوانین مهاجرت کشور آلمان مشورت نمایید.تا اولا با قیمت معقول متعارف در منطقه ، خرید ملک در کشور آلمان برای شما انجام شود ثانیا خرید ملک منجر به مهاجرت و اقامت آلمان با خرید ملک گردد.

همچنین برای مهاجرت به آلمان واخذ اقامت آلمان با خریدملک مطابق قوانین این کشورها حفظ املاک خریداری شده به مدت ۵ سال بعلاوه اقامت قانونی در این کشورها از جمله شرایط تمدید اقامت موقت منتهی به ۵ سال میباشد تا منجر به اقامت دائم گردد.

بدیهی است چنانچه شما از روش خرید ملک موفق به مهاجرت به اروپا و اخذ اقامت اروپا (مهاجرت به آلمان و اخذ اقامت آلمان با خرید ملک)  شوید از همه مزایای اقامت شنگن برخوردار میشوید.

خرید ملک در آلمان

اقامت آلمان با خرید ملک برای افرادی در این کشور امکان پذیر است که بتوانند اقامت این کشور را از یکی از طرق مهاجرتی اخذ نمایند و سپس خرید ملک انجام دهند ، لذا باید دقت داشته باشید از طرق مهاجرت قانونی از جمله تحصیل در آلمان ، کار در آلمان ، ثبت شرکت در آلمان و غیره  افراد می توانند وارد کشور آلمان شوند و پس از آن اقدام به خرید ملک در آلمان  نمایند ، لازم به ذکر است که در غیر این صورت امکان خرید ملک در آلمان  به صورت غیابی وجود دارد که باید با افراد با اطمینان به افراد مطمئن پیش رفت .

روش بعدی اخذ اقامت از طریق پذیرش دانشگاه و ویزای دانشجویی است. دانشجویان متقاضی تحصیل در آلمان می توانند در صورت داشتن تمکن مالی خوب مبادرت به خرید ملک در آلمان  نمایند و در این کشور ملک به نام خود داشته باشند و دیگر از به فکر خوابگاه و یا اجاره ملک نباشند. در مورد افرادی که جهت کار در آلمان اقدام می کنند و ویزای کاری دریافت می توانند جهت تسهیل در کار خود اقدام به خرید ملک در آلمان  نمایند

فرایند ثبت شرکت در آلمان نیز به این ترتیب است که فرد می بایست طرح توجیه اقتصادی یا Business plan خود را ارائه و به تایید اتاق بازرگانی کشور آلمان برساند سپس متقاضی باید اقدام به سرمایه گذاری به مبلغ ۲۵۰۰۰ یورو برای ایجاد یک شرکت با عنوان مسئولیت محدود در آلمان نماید و از این طریق اقامت خود و خانواده خود در این کشور را اخذ نماید. ثبت شرکت در آلمان این که باید شخص مدیر عامل باید آدرس مشخصی را به عنوان آدرس شرکت به اداره مهاجرت و اداره پلیس آلمان ارائه دهد کاملاً واضح و روشن است ولکن باید گفت می تواند شخص خرید ملک در آلمان  نماید و سپس این آدر س ملک خود را به اداره مهاجرت ارائه دهد

یکی از مباحث قابل اعتنا این است که آلمان از جمله کشور هایی است که می توان خرید ملک در آلمان  کرد و پس از آن به صورت کامل مالکیت اعیان و عرصه به نام خود شخص سرمایه گذار در این کشور باشد . لذا همچون بعضی از کشور ها به این صورت نیست که با توجه قوانین بین المللی آن کشور شخص متقاضی خرید ملک نتواند با پرداخت تمام مبلغ ملک به مالکیت تمام ملک برسد .

بعد از انتخاب ملک در این کشور باید یک تعهد بانکی یا به عبارتی یک ضمانت نامه بانکی به طرف قرارداد داد تا با آن اطمینان حاصل شود که شخص متقاضی اقامت آلمان با خرید ملک است ، لذا لازم بهذکر است که در دفاتر خاصی که در آلمان تعبیه شده است فرد حاضر می شود و بعد از طی کردن مراحل اداری در این دفاتر به صورت نهایی مالک ملک در آلمان می شود .

لازم به ذکر است که تنها بعضی از کشور ها هستند که شما با خرید ملک می توانید به صورت مستقیم در اخذ اقامت آن کشور اقدام نمایید ، از جمله این کشور ها  فرانسه ، اسپانیا ، قبرس و … و همچنین بعضی از کشور ها از جمله پرتغال می توانید با برنامه مشارکت در ساخت ساختمان در طرح های Golden Visa ورود نموده و اقامت اخذ نمایید و باید دقت داشته باشید اقامت های مذکور در ابتدا کوتاه مدت و محدود است و پس از مدتی به اقامت بلند مدت و تابعیت تبدیل می شود .

در پایان لازم به ذکر است اقامت آلمان با خرید ملک با توجه به مطالب مذکور متقاضیان مهاجرت به آلمان نمی توانند با خرید ملک در آلمان اقدام به اخذ اقامت آلمان نمایند و می بایست برای اخذ اقامت از طرق قانونی اقدام نمایند. همانگونه که اشاره شد متقاضیان اخذ اقامت آلمان می توانند از راه ویزاهای دانشجویی در آلمان مستقر شوند و سپس مبادرت به خرید ملک نمایند یا همینطور متقاضیان اخذ اقامت کاری در آلمان. چنانچه قصد تکمیل اطلاعات در این خصوص را دارید با مشاورین و کارشناسان حقوقی و وکیل مهاجرت به آلمان مشورت نموده و جزئیات قوانین مربوطه را بررسی نمایید.

در پایان بحث اقامت آلمان با خرید ملک می توان به صراحت بیان نمود که شرایط و امکان اخذ ویزای مهاجرت به آلمان ازطریق خرید ملکفراهم می باشد بنابراین اگر شما عزیزان به دنبال اخذ ویزای مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک می باشید و می خواهید اطلاعات در خصوص شرایط اقامت آلمان با خرید ملک دریافت نمایید همواره می توانید با موسسه ی حقوقی ملکپور با همکاری موسسه مشاوره ای ام آی ای اتریش  تماس حاصل نموده و در خصوص بحث مهاجرت به آلمان از طریق خرید ملک همچنین اخذ تابعیت آلمان به صورت تلفنی و رایگان مشاوره تخصصی دریافت نمایید . موسسه ی حقوقی ملکپور دارای جامع ترین اطلاعات در خصوص اخذ اقامت آلمان با خرید ملکمی باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.